bhbus.ba
November 23, 2024, 16:18:30 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 95 96 [97] 98 99 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije  (Read 323892 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1440 on: December 04, 2011, 16:40:24 »

Treba mi info da li su zvanično otpisani 4125,4133,4138,4140,4420,4426,4431
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1441 on: December 04, 2011, 19:59:45 »

Od ponedjeljka će desetak vozača koji nemaju vozilo biti prebačeni u kontrolu naravno privremeno. S obzirom da ima više njih koji nemaju vozilo, sigurno je da će ih "rotirati".
Mislim da se polako počeo rješavati i problem viška zaposlenih. Radi se o tome da u narednih mjesec dana oko 40 ljudi ide u penziju. NJihova radna mjesta će najvjerovatnije popuniti oni koji budu kvalificirani za ta radna mjesta. Najvjerovatnije će biti potrebne i određene prekvalifikacije. Vidjet ćemo kako će to ići. Nakon 26 decembra za kada je zakazana tematska sjednica o rješavanju problema u GRASu mnoge stvari će biti jasnije. Tada će se definitivno vidjeti da li kantonalna vlada odnosno resorno ministarstvo imaju volje i želje za rješavanje problema ili su samo "kupovali vrijeme". Mislim da je novi direktor počeo raditi ono što njegovi prethodnici nisu smjeli ili nisu željeli. Naime prema kantonalnoj vladi postavio se ne kao njihov namjesnik nego kao predstavnik radnika GRASa, zatim se aktivno ukjljučio u rješavanje problema viška radnika na bezbolniji način. Činjenica je da su njegovi prethodnici pogotovo Bimo i Bašić naprimali svega i svačega, ponajviše neradnika međutim i ti neradnici od grasove plate prehranjuju svoje obitelji. Najlakše bi bilo dati im otkaz "zbog smanjenosti obima posla" ili "zbog uvođenja nove sistematizacije radnih mjesta". Čak za ovo postoji i zakonska "podloga". Međutim na taj način bi napravio nekoliko stotina novih "socijalniih slučajeva".  Ovo je duži ali bezbolniji način. Treba im ponuditi prekvalifikaciju pa u krajnjoj liniji i niže radno mjesto ....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1442 on: December 04, 2011, 23:03:24 »

Šta će Vlada i resorni Ministar?
Pa Direktor je dobio "komentar" da se previše exponira u medijima...sve vam je jasno.
Direktor će mnogo uraditi,ali Vlada teško da će se pomaći sa mrtve tačke.
Nekidan su Bašićevi uposlenici "na određeno" kukali firmi (kao da su je oni stvorili) što se tiče radnih mjesta.Firma nema nikakve obaveze prema njima,niti obratno.I to od onog momenta kada su ugovori istekli.Neka ih onaj ko je protiv zakona i sagledavanja sistematizacije uposlio odvede svojoj kući na posao.
Rješavanje problema viška uposlenika ima mnogo,ima jako dobar broj kandidata za penzije,pa je lako rotirati ljude unutar preduzeća,bez da se iko novi dovede.
Riješiće se i jedan problem proleterstva na radnim mjestima,koji je bio funkcionisao godinu dana pa je ukinut iz vrlo dobro poznatih razloga.Evidencija elektronska dolaska-odlaska-izlazaka za vrijeme radnog vremena.Inače taj sistem podržavam iz više razloga,a najbitnije je da isti nikoga ne prisiljava na posao kako se nekome svidi,nego kako se treba u jednom pravilu raditi.
Dobar broj uposlenika je pod sumnjivim okolnostima na bolovanju i te će se stvari utvrditi.
Mnogima ovo stanje neće odgovarati jer će se detaljno prečešljati ljudski resursi u firmi i ukloniti svaka vrsta nereda.
Ne bi bilo loše da Ajdin "ljubavna pisma" o isplati regresa(da se smiri prijetlja štrajkom) uputi onima koji ga nisu zaslužili,da ti isti taj regres dadnu GRAS-u umjesto sebi.Mislim da je to firma zaslužila.hhhhhhhh
« Last Edit: December 04, 2011, 23:06:47 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1443 on: December 04, 2011, 23:40:44 »

Azra , vlada i resorni ministar mogu uraditi puno toga, naravno ako hoce. Do sada su pokazali da neće odnosno ne mogu ali realnija je ova prva opcija. Ne znam ko je dao taj komentar da se direktor previse eksponira u medijima, mislim da komentar u svakom slučaju nije na mjestu. Pa i ako se direktor eksponira vrijeme je da se gospoda ministri naviknu na direktora koji zeli da radi svoj posao a ne da bude marioneta i debil kojim ce drugi upravljati. Što se tiče onih kojima ističu ugovori mislim da oni nisu problem. Radi se u glavnom o vozačima kojih nema dovoljno. Trenutno ima dovoljno jer sva vozila nisu u funkciji. Ali ako dozivimo da se jos koje vozilo popravi imat cemo evidentan manjak vozača. Problem su primljeni administrativci kojih je previše. Problem su ljudi koji primaju platu a ne znaju na kojem radnom mjestu rade. Problem su ljudi kao čovjek koji stanuje na ulazu u Dobrinju (putnici iz komercijale znaju o kome se radi) koji je registrirani narkoman, koji je umobolan ali uredno prima platu u GRASu iako ne radi ni dana, niti on moze sta korisno uraditi.
Bez obzira na iskazanu volju i zelju direktora da se sistematizacija uradi na bezbolan način mislim da će tu biti problema. Npr postoje ljudi koji imaju 50 i vise godina, nigdje prije nisu radili, znači nemaju ni dana radnog staza a primljeni su u GRAS na poslove koje mogu obavljati i polupismeni ljudi. Eh takve ne mozes niti prekvalifikovati, niti im dati otkaz, niti prebaciti na drugo radno mjesto...
Što se tiče ljudi na bolovanju ne znam kako je zakon o radu to regulirao ali ne mogu biti na bolovanju vječno. Ili ih penzionisati, ili ih prebaciti na drugo radno mjesto ali radno mjesto ne "neradno" ili ih vratiti na staro radno mjesto. Npr u GRASu postoji nekoliko desetina saobracajnih inzenjera koji primaju platu inzenjera a rade poslove koje realno mogu raditi srednjoskolci. Sve su to izdaci koje treba ili eliminirati ili smanjiti.....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1444 on: December 04, 2011, 23:50:52 »

Treba mi info da li su zvanično otpisani 4125,4133,4138,4140,4420,4426,4431

sa 4133 i 4426 su demontirane trole i vjerovatno su otpisani. Mislim da je 4138 planiran da se pravi, ali što duže stoji to su mu manje šanse, a on ne vozi od 10.2010.

Nažalost nemamo ovdje nikog na forumu ko radi na trolejbusima pa da nam da precizniji odgovor jer i mene to jako zanima
« Last Edit: December 04, 2011, 23:55:10 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1445 on: December 04, 2011, 23:59:04 »

Azra , vlada i resorni ministar mogu uraditi puno toga, naravno ako hoce. Do sada su pokazali da neće odnosno ne mogu ali realnija je ova prva opcija. Ne znam ko je dao taj komentar da se direktor previse eksponira u medijima, mislim da komentar u svakom slučaju nije na mjestu. Pa i ako se direktor eksponira vrijeme je da se gospoda ministri naviknu na direktora koji zeli da radi svoj posao a ne da bude marioneta i debil kojim ce drugi upravljati. Što se tiče onih kojima ističu ugovori mislim da oni nisu problem. Radi se u glavnom o vozačima kojih nema dovoljno. Trenutno ima dovoljno jer sva vozila nisu u funkciji. Ali ako dozivimo da se jos koje vozilo popravi imat cemo evidentan manjak vozača. Problem su primljeni administrativci kojih je previše. Problem su ljudi koji primaju platu a ne znaju na kojem radnom mjestu rade. Problem su ljudi kao čovjek koji stanuje na ulazu u Dobrinju (putnici iz komercijale znaju o kome se radi) koji je registrirani narkoman, koji je umobolan ali uredno prima platu u GRASu iako ne radi ni dana, niti on moze sta korisno uraditi.
Bez obzira na iskazanu volju i zelju direktora da se sistematizacija uradi na bezbolan način mislim da će tu biti problema. Npr postoje ljudi koji imaju 50 i vise godina, nigdje prije nisu radili, znači nemaju ni dana radnog staza a primljeni su u GRAS na poslove koje mogu obavljati i polupismeni ljudi. Eh takve ne mozes niti prekvalifikovati, niti im dati otkaz, niti prebaciti na drugo radno mjesto...
Što se tiče ljudi na bolovanju ne znam kako je zakon o radu to regulirao ali ne mogu biti na bolovanju vječno. Ili ih penzionisati, ili ih prebaciti na drugo radno mjesto ali radno mjesto ne "neradno" ili ih vratiti na staro radno mjesto. Npr u GRASu postoji nekoliko desetina saobracajnih inzenjera koji primaju platu inzenjera a rade poslove koje realno mogu raditi srednjoskolci. Sve su to izdaci koje treba ili eliminirati ili smanjiti.....

Pa šta očekivati od resornog ministra?Nego bezobrazne riječi.Kako neće ministru smetati eksponiranje direktora jer se samim tim se i on eksponira a prihvatio se najgoreg ministarstva koje se bavi najvažnijim stvarima na produčju KS-a a on vegetira-biljčica...
Direktor zna svoje kako će uraditi.A nebulozama višegodišnjim unutar firme će doći kraj.
« Last Edit: December 05, 2011, 00:02:31 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1446 on: December 05, 2011, 00:01:59 »

Treba mi info da li su zvanično otpisani 4125,4133,4138,4140,4420,4426,4431

sa 4133 i 4426 su demontirane trole i vjerovatno su otpisani. Mislim da je 4138 planiran da se pravi, ali što duže stoji to su mu manje šanse, a on ne vozi od 10.2010.

Nažalost nemamo ovdje nikog na forumu ko radi na trolejbusima pa da nam da precizniji odgovor jer i mene to jako zanima

Imam završen spisak neki za MAN-ove pa hoću da stavim.Stavih da su garažirani pa zato pitam da ne napišem pogrešno.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1447 on: December 05, 2011, 00:07:32 »

Ovi rade trenutno
MAN SG200 HO 4126, 4127, 4128, 4129, 4134, 4137, 4139, 4142, 4143, 4144
MAN SL172 HO 4403, 4406, 4414, 4416, 4417, 4418, 4423, 4425, 4428, 4429, 4430
Mislim da rade svi Hessovi osim: 4147, 4154 i 4157
« Last Edit: December 05, 2011, 00:12:49 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1448 on: December 05, 2011, 00:12:06 »

Ovi rade 4126, 4127, 4128, 4129, 4134, 4137, 4139, 4142, 4143, 4144

Imam ja sve spiskove,osim meni se čini ona 2 što su došla za dijelove.Sad sve imam složeno ali sam zapela na par garažnih brojeva.
Nisam Hesssove pisala,to ću kad dođem do detalja detaljnih kao i za MAN-ove.
« Last Edit: December 05, 2011, 00:15:41 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1449 on: December 05, 2011, 00:33:37 »

radi i 4135 neki dan ga slikao ja...

a šta je sa 4422, skoro mu je reklama stavljena?
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1450 on: December 05, 2011, 00:37:14 »

radi i 4135 neki dan ga slikao ja...

a šta je sa 4422, skoro mu je reklama stavljena?

U petak sad 4135 radio u trećoj na 103,znam da se jedan BEKO vrti na Otoci,ali koji ne mogu se sjetiti.Ne pamtim brojeve stvarno,doduše u trećoj smjeni je teže vidjeti jer je manji broj vozila na terenu dok su ostali u garaži.
Ja ću ubaciti ovaj svoj spisak,do današnjeg dana šta imam,ako se šta promijeni u međuvremenu,lako ćemo dodati-oduzeti. Grin
« Last Edit: December 05, 2011, 00:40:57 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1451 on: December 05, 2011, 01:07:59 »

4135 i 4422, kao i 4413 sam zaboravio staviti jer sam pokušao na brzinu izmjeniti post. mislim da nisam više ni jednog izostavio.
« Last Edit: December 05, 2011, 01:09:48 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1452 on: December 05, 2011, 01:11:28 »

Šta je boldirano radi(iako i tu ima odstupanja,ali se vodim onim stanjem od ljetos,ne vjerujem da su došli do rashoda tako da neću ih stavljati među garažirane-rashodovane)
Garažirano/ne zna se tačno šta i kako su zelenim slovima
Običnim ono što je otpisano.
Spisak se odnosi na MAN vozila,podaci su iz knjiga i može biti odstupanja.
Screenshot je užas,ali se vidi koliko-toliko




« Last Edit: December 05, 2011, 01:14:11 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1453 on: December 05, 2011, 01:33:06 »

4141 neradi još od proljeća 4411 isto tako.

Sumnjam da 4424 ne radi zadnjih mjesec dana, baš ću pogledati kad budem prolazio pored vistafona jeli još parkiran na istom mjestu.
« Last Edit: December 05, 2011, 01:37:51 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1454 on: December 05, 2011, 01:38:29 »

4411 zadnji put slikan krajem maja.
4141 za njega ne znam.

Ma džaba sve,kad evo uvijek ima neki da crkne u međuvremenu.

Čude me Hessovi,ja imam info da dva ne rade,ali 3... Sad
« Last Edit: December 05, 2011, 01:41:19 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 95 96 [97] 98 99 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.044 seconds with 23 queries.