bhbus.ba
November 27, 2024, 07:53:35 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije  (Read 326103 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1425 on: December 01, 2011, 17:57:49 »

http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/68070-nista-od-garaza-trga-i-novih-minibusa-sdp-srusio-investiciju-vrijednu-2-3-miliona-km.html

Propada pomoć Hadžibajrića?
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #1426 on: December 02, 2011, 13:54:33 »

Quote
GRAS naredne godine uvodi elektroničku naplatu karata

Kanton Sarajevo je prije osam mjeseci pokrenuo priču o uvođenju eTicketinga, odnosno elektroničke naplate karata u javnom gradskom prijevozu, jer je to nešto što je ključno za prevazilaženje dosadašnjih problema pri kupovini karata. Našli smo ono što nas interesira, bili u Zagrebu i Ljubljani, izabrali odgovarajući model i sad ćemo krenuti u njegovu realizaciju.Rekao je ovo danas ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Haris Lulić tokom seminara "Nova vizija transporta i urbanog života" koji je u Sarajevu organizirao Calypso Networks Association da bi predstavio sistem elektroničke naplate karata pomoću beskontaktnih čip kartica.

Lulić je istaknuo da se takav projekt ne može finansirati iz budžetskih sredstava, ali da će se naći model da naredne godine ovakav sistem naplate bude u funkciji u Sarajevu.

"Za postojeći broj voznih jedinica u KS-u to bi koštalo oko tri miliona eura. Međutim, riječ je o investiciji koja se brzo vraća jer većinu sredstava čine magnetne kartice koje će se pustiti u prodaju. Ovaj novi model naplate odnosio bi se na sve vidove prijevoza u Grasu i mi bismo uz pomoć tog sistema mogli ostvariti i tačan uvid u broj prevezenih putnika", kazao je Lulić.

Istaknuo je da Ministarstvo saobraćaja KS-a pravi odluku o javnom linijskom prijevozu gdje će se omogućiti ljudima da npr. sa Sedrenika dođu do Hrasnice ili Tarčina s istom kartom ako je to u odgovarajućem periodu od 90 ili 100 minuta, a ona bi bila u potpunosti primjenjiva kada počne funkcionirati eTicketing.

Danas je rečeno da je Zenicatrans-prevoz putnika jedina prijevoznička firma u BiH koja je primijenila elektronski sistem naplate pomoću beskontaktnih čip kartica i to od 2007. godine.

Direktor te kompanije Jusuf Borić naglasio je da je taj sistem jako isplativ, prvenstveno jer onemogućava falsifikovanje karata te smanjuje vrijeme naplate karata.

"Vozači više nisu zaduženi za prodaju karata i da vode evidencije o serijskom broju karata, da ih zadužuju ili razdužuju, a i mnoge informacije dobiju se u rekordnom vremenu", kazao je Borić.

Seminaru su prisustvovali predstavnici autoprijevozničkih kuća iz FBiH te Grasa i nadležnih institucija za saobraćaj.
« Last Edit: December 02, 2011, 14:00:16 by Almir » Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1427 on: December 02, 2011, 20:22:44 »

"Za postojeći borj voznih jedinica".......hmmmm na koji je broj resorni stručnjak mislio?
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1428 on: December 02, 2011, 21:44:40 »

Znači mijenjaće se i postojeći u  tramvajima!? (Pro-Data)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1429 on: December 02, 2011, 22:14:17 »

kako fercera ovo?
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1430 on: December 02, 2011, 23:51:06 »

kako fercera ovo?

hm to ti fercera da dobijes kartu slicnu kartici za javnu govornicu na kojoj postoji kod. Eh ulaskom u autobus ti je nanosiš na displej kao na izlazu sa nekih parkinga i ulaziš u autobus regularno poslije zvučnog signala da ti je karta ispravna. VOzači prodaju narkte na način da uzimaju novac i pritišću dugme a karte izlaze iz automata nešto slično kao računi na fiskalnim kasama. U glavnom jako praktična stvarčica. Nema mogućnosti za malverzacije niti od strane putnika niti od strane vozača....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1431 on: December 02, 2011, 23:57:17 »

kako fercera ovo?

hm to ti fercera da dobijes kartu slicnu kartici za javnu govornicu na kojoj postoji kod. Eh ulaskom u autobus ti je nanosiš na displej kao na izlazu sa nekih parkinga i ulaziš u autobus regularno poslije zvučnog signala da ti je karta ispravna. VOzači prodaju narkte na način da uzimaju novac i pritišću dugme a karte izlaze iz automata nešto slično kao računi na fiskalnim kasama. U glavnom jako praktična stvarčica. Nema mogućnosti za malverzacije niti od strane putnika niti od strane vozača....

U pa to je super ako bude se uvelo.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1432 on: December 03, 2011, 00:11:47 »

Jeli istina da nema dovoljno goriva za sutra?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1433 on: December 03, 2011, 10:28:47 »

kako fercera ovo?

hm to ti fercera da dobijes kartu slicnu kartici za javnu govornicu na kojoj postoji kod. Eh ulaskom u autobus ti je nanosiš na displej kao na izlazu sa nekih parkinga i ulaziš u autobus regularno poslije zvučnog signala da ti je karta ispravna. VOzači prodaju narkte na način da uzimaju novac i pritišću dugme a karte izlaze iz automata nešto slično kao računi na fiskalnim kasama. U glavnom jako praktična stvarčica. Nema mogućnosti za malverzacije niti od strane putnika niti od strane vozača....

U pa to je super ako bude se uvelo.


to bi bilo super medjutim nije to neophodno. Problem u GRASu nije način naplate nego mogucnost naplate. Onaj ko neće da plati kartu on je neće platiti taman da je zlatna....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1434 on: December 03, 2011, 11:04:00 »


to bi bilo super medjutim nije to neophodno. Problem u GRASu nije način naplate nego mogucnost naplate. Onaj ko neće da plati kartu on je neće platiti taman da je zlatna....

Ako bi mjesečne, polugodišnje i godišnje bile u tom fazonu, onda bi se možda i isplatilo, jer bi se stalo u kraj krivotvorenju kupona, ali svakako prvo trebaju misliti na sanaciju voznog parka.

Zna li se koliko se mjesečno proda radničkih  kupona, i postoji li procjena koliko ih "tapkaroši" prodaju?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1435 on: December 03, 2011, 11:33:53 »


to bi bilo super medjutim nije to neophodno. Problem u GRASu nije način naplate nego mogucnost naplate. Onaj ko neće da plati kartu on je neće platiti taman da je zlatna....

Ako bi mjesečne, polugodišnje i godišnje bile u tom fazonu, onda bi se možda i isplatilo, jer bi se stalo u kraj krivotvorenju kupona, ali svakako prvo trebaju misliti na sanaciju voznog parka.

Zna li se koliko se mjesečno proda radničkih  kupona, i postoji li procjena koliko ih "tapkaroši" prodaju?

pa mislim da i jeste poenta uvođenja ovakvog načina naplate to da se smanje manipulacije sa kuponima. To koliko se kupona proda to ne znaju ni nadlezni u GRASu jer pun grad je falsificiranih kupona a javna tajna je da su bile i paralelne serije karata kao i paralelne serije kupona....
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1436 on: December 03, 2011, 11:45:43 »

ma u pravu je troler - treba se prvo srediti vozni park i rezervni dijelovi, da se ima zdrava osnova, pa onda preći na rješenje viška administracije, pa onda se mogu uvesti sistemi naplate, a možda i onda tražiti malo veće cijene... a ne na vrat na nos rješavati stvari i očekivati rješenje situacije preko noći....

U ovako gorućim problemima, meni je totalno glupo pričati o ovim sistemima karti i naplata, kad se ne zna u koja će vozila ići, jer vozila NEMA, pa čak se ne zna da li ima goriva da se odrade 3 smjene... dakle, jedan po jedan...
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1437 on: December 03, 2011, 12:17:13 »


pa mislim da i jeste poenta uvođenja ovakvog načina naplate to da se smanje manipulacije sa kuponima. To koliko se kupona proda to ne znaju ni nadlezni u GRASu jer pun grad je falsificiranih kupona a javna tajna je da su bile i paralelne serije karata kao i paralelne serije kupona....

Pa morali bi nadležni znati koliko se regularnih kupona proda.

Hajde recimo da se proda, lupam, 50.000 radničkih kupona, i neka je 4-5% falsifikovanih karata to dođe preko 100.000 KM mjesečno.

Nego kad smo kod karata, jeli se imalo isplatio onaj sistem na tramvajskoj stanici na ilidži?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1438 on: December 03, 2011, 13:56:24 »

ma u pravu je troler - treba se prvo srediti vozni park i rezervni dijelovi, da se ima zdrava osnova, pa onda preći na rješenje viška administracije, pa onda se mogu uvesti sistemi naplate, a možda i onda tražiti malo veće cijene... a ne na vrat na nos rješavati stvari i očekivati rješenje situacije preko noći....

U ovako gorućim problemima, meni je totalno glupo pričati o ovim sistemima karti i naplata, kad se ne zna u koja će vozila ići, jer vozila NEMA, pa čak se ne zna da li ima goriva da se odrade 3 smjene... dakle, jedan po jedan...

Imaju neke stvari koje se trenutno rade da se kriminal unutar preduzeća iskorijeni.
Malo se je i Sindikat uzbunio....ali i tome će doći kraj.
Kantonu je sasvim svejedno,ali GRAS-u nije ako misli opstati.
Jedan od uslova da se GRAS dovede na zelenu granu je da dođe do novaca iz svoje proste reprodukcije i da se izvrši retarifiranje kompletnog sistema.

Rješenje viška uposlenika ko misli rješavati momentalno prevario se.
Postoji vrlo potrebna revizija invalida kojih ima oko 400,a ima i kandidata za peMziju...uz rigorozne kontrole i to će se srediti.Kome to smeta u firmi,njegov problem.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1439 on: December 04, 2011, 16:32:52 »




pa mislim da i jeste poenta uvođenja ovakvog načina naplate to da se smanje manipulacije sa kuponima. To koliko se kupona proda to ne znaju ni nadlezni u GRASu jer pun grad je falsificiranih kupona a javna tajna je da su bile i paralelne serije karata kao i paralelne serije kupona....

Naravno,izvor "zagađenja" po pitanju haosa sa kuponima se unutar firme zna koje ga osobe vode,i tamo ga treba isjeckati.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.039 seconds with 23 queries.