Ne slažem se u potpunosti sa Harisovom izjavom u dijelu cijene karata.Moguće je da griješim,inače uvijek se ograđujem u svojim pisanjima o tarifi jer se u istu ne razumijem isto i kao pojedini uposlenici čija je to obaveza.Znači iznosim svoje mišljenje koje ne obavezuje nikog ničim.
Žao mi je što je ovakav "komentar" upropastio lijepu vijest,ali neću komentirati ni gore pomenuti lezihljeb portal i pojedine posjetitelje niti način prenošenja vijesti publici.Inače manje vjerujem štampanom prenosu vijesti nego video,mada i tamo postoje cenzure.Potrebno je reformisati naplatni sistem i tarifu u kojoj ćeš naplatiti sistemom "koliko se vozio-toliko platio".
Karikiram cijena za 3 stanice neka bude 0,X0pf,ali tada putovanje na relaciji Ilidža-Baščaršija neće biti 1,8/1,6KM već 3KM.
Treba regulisati cijene karata (penzioneri,studenti,đaci) u razumnoj mjeri,a ne da se vrše džabne podjele po mjesečnoj cijeni od 4KM,ili po nečijim prijedlozima od 8,33KM.Neka PIO uplati penzionerima na osnovu visine penzije razlike do stvarne cijene i neka Vlada dadne ono za šta se obaveže.
Definitivno treba iz temelja tarifni sistem mijenjati,čim prije,istina nije ovo jedini problem,ali i neki bolni rezovi se moraju napraviti,čim prije tim bolje.
Ako GRAS sabere sebe,lakše će biti Vladu ukrotiti.
Drugo,jako su inspirativni komentari o prevozu u "bijelom svijetu".
Izgleda da inspirisani cijenom komentatori pojma nemaju na ulaganja u GS npr. u EU,i da takva vrsta funkcionisanja prevoza je nemoguća u privatnom vlasništvu kako ga neko i saziva kao penicilin za probleme u GRAS-u.
U dokaz tome,pogledati finansijsko stanje Javnog sektora u EU,koji je u dubokom bankrotu i njihovo rasipništvo.
Volila bih da se neko javi iz Zagreba kojima je bliska tarifa da nam je malo elaborira.
Bandićeva odluka o džabalesku prevozu je dovela ZET u -60 mil.kn. koliko mene sjećanje služi po novinskim naslovima.