bhbus.ba
November 24, 2024, 00:28:58 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije  (Read 324087 times)
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1335 on: November 17, 2011, 20:27:28 »

A rekoše mi i da su sve karte sad vremenske pa da imaš sat vremena, pa dokle stigneš-stigneš... al opet ko će i njima svaku vjerovat...
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1336 on: November 17, 2011, 20:30:35 »

Sad ti kažem, najgore je što se oni koji lično učestvuju u tome (u ovom slučaju putnici) ne pitaju ama baš ništa...

Pazi neću da me neko pogrešno shvati,nije sporno da postoji problem u izvršenju naplate.
Ali GRAS ne odlučuje Zakon,jedino što kaže i uputi prijedlog Ministarstvu oko cijene doplatne karte po svom tarifnom pravilniku.
Sutra isto GRAS napravi elaborat na ovu temu i pošalje u Ministarstvo i neko se sjeti da nađe falinku i ti se slikaš.
Revizori mogu imati i 2 razreda osnovne škole ali ponašanje čiče prema ljudima koji imaju kartu i hite na posao i negdje drugo nije korektno.
Meni je smiješno što ljudi imaju problem sa izvršenjem naplate,a ne to što ih neko cirkuza jer "ne znaju" raditi svoj posao.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1337 on: November 17, 2011, 20:36:31 »

100 revizora, 100 ćudi, (100 revizorki, 200.......................... doplatnih karata  Grin Grin Grin )

Neki rade posao dobro, neki loše. Slabo se tu šta može uraditi, pogotovo u ovoj situaciji. Moraju nekog kazniti radi norme, a opet i oni su od krvi i mesa i plaše se fizičkih napada koji su sve češći, kako se stanje pogoršava. Jedino da im se kupi ragbi oprema.

Mislim da bi trebalo kontrolu karata prebaciti na ministarstvo kao što su u Beogradu gdje direkcija za saobraćaj kontroliše naplatu karata u svim  preduzećima koja obavljaju JGP i revizori su njihovi uposlenici pa nisu na teretu firmi.
« Last Edit: November 17, 2011, 20:42:39 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1338 on: November 17, 2011, 20:41:00 »

a vala, ruku na srce revizorke i nisu jači dio da ta narodna važi Tongue
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1339 on: November 17, 2011, 20:46:23 »

Tog starog čiču je trebalo odstraniti zbog narušavanja JRM.

Ne znam da li još vrijedi Zakon o cestovnom prometu FBIH SNFBIH iz 2006 koji imam,ali treba obratiti pažnju na član 29 i 101.
« Last Edit: November 17, 2011, 20:55:40 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1340 on: November 17, 2011, 20:50:24 »

to nije do mene... Ako je GRASu stalo do nekog ugleda, mora se pozabaviti time, neka urade nešto u skladu sa policijom ili slično... zar narod treba trpiti, zato što oni ne znaju šta da rade ili su osuđeni čekati nekog drugog da to riješi? pa majku mu, za šta onda prima platu? da neko drugi radi njegov posao?
rekoh, nije moje, to je unutrašnja stvar koja se mora riješiti, jer vani izgledaju ko grupa cirkusanata, samo im fali crveni nos i kapa.


drug država nam raštimana ko "bugarska skupština" a ti pričaš o povećanju ovlasti revizorima. Pa policija nema ovlaštenja kakva ima u mnoigo demokratičnijim zemljama nego što je naša. Problem je na "višem nivou" a on glasi pred rat, tokom rata i poslije rata u sarajevo se naselio ogroman broj svakojakog šljama, bagre, baraberije ološi (ne znam koji adekvatniji termin da upotrijebim) koja si prije rata morao prvo zatvoriti u karantin barem 5 dana da bi je kasnije mogao pusiti među civiliziran narod. E danas ti takvi čine većinu populacije, pa ako hoćeš i većinu u radnom kadru GRASa i sasvim je normalno da imamo situaciju ovakvu kakvu imamo. Koliko puta si čuo da mnoštvo vozača i revizora na pokazanu kartu od strane putnika odgovore sa "to ROLE, to MRĆO".....pa gdje mi živimo. Dakle zaključak je GRAS je ogledalo grada, GRAS je ogledalo države.
A to kako izgledaju revizori mislim da ne možemo generalizirati. Npr ti nekome ličiš na klošara zato što si muško a nosiš naušnice, ti znaš da nisi klošar je pretpostavljam da nisi ali nekome ličiš i gotovo...... ista stvar ti je i sa revizorima. Nekom liče na onakve ili ovakve , nekome na normalne itd itd...
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1341 on: November 17, 2011, 21:05:41 »


U firmi se "šuška" da je dolazila delegacija neke ukrajinske firme (eh sad moguće da su u pitanju i Bjelorusi odnosno MAZ) i da su ponudili da daju 40 autobusa GRASu u zamjenu za dugoročni ugovor o snabdijevanju vozilima (kao što je prije rata imao Ikarus). Radi se o vozilima sa MAN motorima i i VOITH mjenjačima koji su rađeni da mogu podnijeti veći teret dakle velike uspone i jake zime. Takođe ta ista firma ponudila je i kombi vozila štaviše obilazili su padinske djelove grada i rekli da njihova vozila mogu podnijeti ovakve uspone bez problema. Da li je i ovo jedna od šupljih priča ili će nešto biti od ovoga vidjećemo...

nadam se da nije... jer bilo kakva su dobra, jer su NEOPHODNA
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1342 on: November 17, 2011, 21:58:14 »

Najjači iz ukrajine su LAZ i Bogdan, ako imaju minibuse koji odgovaraju Sarajevu, onda će prije biti Bogdan. Najkraći LAZ je 10 metara.
LAZ nije kvalitetan, Za Bogdana neznam, ali situacija je daš šta daš i dobro bi nam došli u ovoj situaciji.
Mene brine kako bi to išlo, s obzirom na sistem javnih nabavki, a vrlo je moguće da je smišljeno puštena priča da bi se kupilo strpljenje radnika.

Poučen "šupljom" o niskopodnim MAN plincima koji "stižu za par sedmica" ne vjerujem dok vozila ne budu u garaži.
« Last Edit: November 17, 2011, 22:04:13 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1343 on: November 17, 2011, 22:25:15 »

LAZ ima ljepsi izgled, ali Bogdan jest pogodniji za brdske terene, al je drama loš izgled. A može li biti MAZ? čiji je on?

A ni ja ne vjerujem ni u šta dok ne vidim...
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1344 on: November 17, 2011, 22:32:29 »

LAZ ima ljepsi izgled, ali Bogdan jest pogodniji za brdske terene, al je drama loš izgled. A može li biti MAZ? čiji je on?

A ni ja ne vjerujem ni u šta dok ne vidim...

MAZ je bjeloruski odnosno srbijanski jer ga radi Vulovic u Srbiji....ne znam mislim da je dobro sta god dodje jer ovo sto imamo svaki dan sve više i više propada. Takođe ni ja ne vjerujem u ono što ne vidim.....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1345 on: November 17, 2011, 22:52:53 »

Ma da je proizvođač iz madagaskara samo da su novi i da se dobro ordžavaju poslužit će svrsi, ali nisam dobro skontao ovu priču sa vozilima kao će se to trampit, ili pozajmit ili što već

OFF TOPIC:Sorry al ne kontam dobro u posljednjih par dana, samo mi je u glavi farmaceutska tehnologija
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1346 on: November 18, 2011, 00:32:51 »

Ako je istina, znači oni nama 40 autobusa, i da u narednih recimo 10 godina nabavljamo njihova vozila, a vjerovatno računaju da nam za tih 10 godina prodaju minimalno 150-200 autobusa, minibusa i eventualno trolejbusa.

Samo neznam kako se to uklapa u zakon o javnim nabavkama.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1347 on: November 18, 2011, 08:10:21 »

Ma da je proizvođač iz madagaskara samo da su novi i da se dobro ordžavaju poslužit će svrsi, ali nisam dobro skontao ovu priču sa vozilima kao će se to trampit, ili pozajmit ili što već

OFF TOPIC:Sorry al ne kontam dobro u posljednjih par dana, samo mi je u glavi farmaceutska tehnologija


ovako da budem jasniji i konketniji. Oni GRASu vozila a GRAS se mora obavezati da će dauži vremenski period nabavljati vozila iz njihovog proizvodnog programa i Vlada Kantona Sarajevo bi morala osigurati zemljište na kojem bi oni izgradili svoje predstavništvo. Znači opet je do vlade Kantona Sarajevo...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1348 on: November 18, 2011, 08:58:24 »

E hvala vam. Mislim da je i to ok. Samo da mi dobijemo vozila. DObri su i ti busevi samo da su novi. Nadam se da će uskoro vozit po Sarajevu.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1349 on: November 18, 2011, 12:51:44 »



Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.039 seconds with 23 queries.