Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #75 on: August 24, 2010, 12:44:53 » |
|
E upravo zbog ovog što je sale rekao, podržavam CTS u borbi sa GRASom
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #76 on: August 24, 2010, 12:45:21 » |
|
E upravo zbog ovog što je sale rekao, podržavam CTS u borbi sa GRASom
Ma to su igre macke i misa realno gledano posla ima za obe firme i nebi mogli sve stic da podmire.Uostalom sto se gras i CT ne spoje u jedno i mirna bosna svi rade svoj posao koji su i do sad radili,obe firme bi imale monopol sto im i jest cilj prije svega.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #77 on: August 24, 2010, 12:45:48 » |
|
E upravo zbog ovog što je sale rekao, podržavam CTS u borbi sa GRASom
Ma to su igre macke i misa realno gledano posla ima za obe firme i nebi mogli sve stic da podmire.Uostalom sto se gras i CT ne spoje u jedno i mirna bosna svi rade svoj posao koji su i do sad radili,obe firme bi imale monopol sto im i jest cilj prije svega. jest da da politika... al to je nešto što prevazilazi okvire našeg foruma
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #78 on: August 24, 2010, 12:46:04 » |
|
Ma ova politika prevazilaze granice zdrave pameti,treba poslat sve komplet na posmatranje i na jedan post od godinu dana al post u pravom smislu te rjeci...no vratimo se temi da nebi bilo po usima
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #79 on: August 24, 2010, 12:46:28 » |
|
Sa, svi zbog nečega podržavaju centrotrans protiv grasa, a nikog nebriga ono najvažnije. šta sa ljudima koji koriste one radničke iskaznice. Pročitao sam nekidan jedan sjajan komentar na sarajevo-x.com kad je lik nabrojo naselja koja bi ostala bez prevoza to jes koji bi morali plaćat 2 prevoza. znači neko ko ide od koševa do hrasnice umjesto 53KM morao bi plaćat tramvaj i autoobus 53KM + prevoz do hrasnice. da ne spominjem kobiljaču, tarčin i ostale linije koje traže. stanovnici sela općine Ilijaša decenijama se pate sa centrotransom i oni bi voljeli da te linije preuzme gras više nego iko. centrotrans podržava manjina koja ili plaća pojedinačne karte od 1,6 maraka ili neplaća ih nikako. ali za većinu koja koristi kupone to bi bila katastrofa
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #80 on: August 24, 2010, 12:50:49 » |
|
Ma to stranacki lopovluci,sve te buseve sto ima gras imaju i ostali gradovi u regionu i svi sljakaju samo u njih ne moze a imaju sve na tanjiru.Nek neko pogleda rjecke manove i sarajevske nebo i zemlja,ovo sto oni rade krsi se sa zdravim razumom.
Vjerovatno misliš što su razvaljeni... Pa mentalitet ljudi nije bogzna čemu,vidjela sam buseve u HR i jako su očuvani što jest jest,evo kod nas ceste doprinose oštećenjima usput maltene je sve raskopano i razvaljeno. Kod nas je slično. Pogotovo u Zg gdje smo dobili 2009 ukupno 214 autobusa tako da su se naši navikli pa se vode onom "ima se para za nove"
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #81 on: August 24, 2010, 17:07:35 » |
|
Sa, svi zbog nečega podržavaju centrotrans protiv grasa, a nikog nebriga ono najvažnije. šta sa ljudima koji koriste one radničke iskaznice. Pročitao sam nekidan jedan sjajan komentar na sarajevo-x.com kad je lik nabrojo naselja koja bi ostala bez prevoza to jes koji bi morali plaćat 2 prevoza. znači neko ko ide od koševa do hrasnice umjesto 53KM morao bi plaćat tramvaj i autoobus 53KM + prevoz do hrasnice. da ne spominjem kobiljaču, tarčin i ostale linije koje traže. stanovnici sela općine Ilijaša decenijama se pate sa centrotransom i oni bi voljeli da te linije preuzme gras više nego iko. centrotrans podržava manjina koja ili plaća pojedinačne karte od 1,6 maraka ili neplaća ih nikako. ali za većinu koja koristi kupone to bi bila katastrofa
ja imam godišnje i jednih i drugih, i vozarim i sa jednim i sa drugim već oko tri godine i nagledao sam se svega i kod jednih i kod drugih... ja nisam striktno za CTS, al u spomenutom sporu za njih sam, mada i oni imaju falševa, al to je već OT u pravu si za to, da će mnogi ispaštat, ali može se naći modus, i to niko ne može osporiti i sve se može dovesti u red (mogu podjednako da voze, da CTS dobije van Sarajeva područja a gp po Sarajevu GRAS i još x solucija), al... neko ili nešto ne da da dođe do riješenja
|
|
|
Logged
|
|
|
|
saledoboj
Putnik
Offline
Posts: 283
|
|
« Reply #82 on: August 25, 2010, 01:00:36 » |
|
Sa, svi zbog nečega podržavaju centrotrans protiv grasa, a nikog nebriga ono najvažnije. šta sa ljudima koji koriste one radničke iskaznice. Pročitao sam nekidan jedan sjajan komentar na sarajevo-x.com kad je lik nabrojo naselja koja bi ostala bez prevoza to jes koji bi morali plaćat 2 prevoza. znači neko ko ide od koševa do hrasnice umjesto 53KM morao bi plaćat tramvaj i autoobus 53KM + prevoz do hrasnice. da ne spominjem kobiljaču, tarčin i ostale linije koje traže. stanovnici sela općine Ilijaša decenijama se pate sa centrotransom i oni bi voljeli da te linije preuzme gras više nego iko. centrotrans podržava manjina koja ili plaća pojedinačne karte od 1,6 maraka ili neplaća ih nikako. ali za većinu koja koristi kupone to bi bila katastrofa
ja imam godišnje i jednih i drugih, i vozarim i sa jednim i sa drugim već oko tri godine i nagledao sam se svega i kod jednih i kod drugih... ja nisam striktno za CTS, al u spomenutom sporu za njih sam, mada i oni imaju falševa, al to je već OT u pravu si za to, da će mnogi ispaštat, ali može se naći modus, i to niko ne može osporiti i sve se može dovesti u red (mogu podjednako da voze, da CTS dobije van Sarajeva područja a gp po Sarajevu GRAS i još x solucija), al... neko ili nešto ne da da dođe do riješenja heeh nije neko nego neki i nije nesto nego debela lova.uostalom kad CT toliko upravu sto povuce tuzbu protiv Kantona.nisu mi samo jasni gradjani koji pljuju po jedim a podrzavaju druge,sto ne pogledaju tuzlu isto dvije firme i sve klapa nema da koci,ja msm da tt nema nijedne gradske linije a buseve JKP mogu se vidjeti do zivinica i skoro do lukavca.gras kad bi uzeo da pici do visokog il kaknja ct bi blokiro grad,a isto bi uradio i gras da mu ct uzme par linija.....sve je to do mentaliteta naroda
|
|
|
Logged
|
Neka vladajuće klase drhte pred komunističkom revolucijom. U njoj proleteri nemaju što da izgube osim svojih okova. A dobit će čitav svijet.
Proleteri svih zemalja, ujedinite se!
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #83 on: August 25, 2010, 01:17:44 » |
|
Sa, svi zbog nečega podržavaju centrotrans protiv grasa, a nikog nebriga ono najvažnije. šta sa ljudima koji koriste one radničke iskaznice. Pročitao sam nekidan jedan sjajan komentar na sarajevo-x.com kad je lik nabrojo naselja koja bi ostala bez prevoza to jes koji bi morali plaćat 2 prevoza. znači neko ko ide od koševa do hrasnice umjesto 53KM morao bi plaćat tramvaj i autoobus 53KM + prevoz do hrasnice. da ne spominjem kobiljaču, tarčin i ostale linije koje traže. stanovnici sela općine Ilijaša decenijama se pate sa centrotransom i oni bi voljeli da te linije preuzme gras više nego iko. centrotrans podržava manjina koja ili plaća pojedinačne karte od 1,6 maraka ili neplaća ih nikako. ali za većinu koja koristi kupone to bi bila katastrofa
ja imam godišnje i jednih i drugih, i vozarim i sa jednim i sa drugim već oko tri godine i nagledao sam se svega i kod jednih i kod drugih... ja nisam striktno za CTS, al u spomenutom sporu za njih sam, mada i oni imaju falševa, al to je već OT u pravu si za to, da će mnogi ispaštat, ali može se naći modus, i to niko ne može osporiti i sve se može dovesti u red (mogu podjednako da voze, da CTS dobije van Sarajeva područja a gp po Sarajevu GRAS i još x solucija), al... neko ili nešto ne da da dođe do riješenja Najpravednije bi bilo da se grasu ostavi ovo što je dosad držao a. druga mogućnost je da na spornim linijama vozi i gras i Centrotrans ali pod uslovom da gras vozi sa po jednim vozilom na CTS-ovim višedecenijskim linijama, npr Ilijaš-Dragoradi jer i tamo ima ljudi koji rade svaki dan u urbanom dijelu sarajeva i koji su prisiljeni plaćati 2 prevoza. treća mogućnost su kuponi koji bi važili kod svih prevoznika i koji bi se djelili procentualno u odnosu na broj polazaka. Sva ova situacija je dio predizborne bitke 2 desno orjentisane stranke. dakle nije samo grasovo rukovodstvo stranački kadar (SBIH) nego i centrotransovo (SDA) ali da neidem dalje u off topic...
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #84 on: August 28, 2010, 23:16:50 » |
|
Danas 491 se jedva vukao od Sokolović Kolonije do Terminala na Ilidži, kod stadiona na Butmiru je stao na stanici i ugasio. Iz jedno petog pokušaja je upalio i ko baja krenuo naprijed... Bus bi mogao brzo na nož, ako nešto ne poduzmu po pitanju motora, a već sam slikao kakav ima far... a za to vrijeme se oni revizori na terminalu i dalje glupiraju sa svojim džojsticima i svađaju se sa ljudima. Nakon što su prvih par dana bili, za veliko čudo, nagodni, sad već počinju da s*ru putnicima, pa čak i provociraju, ako neko ne zna da koristi njihov "novi sistem". A i on ne radi. naime navodni senzori za godišnje, mjesečne i sličeno NE RADE, samo fazona radi gurneš kartu tamo i lafo ti senzor učita kartu a ti prođeš - ustvari oni imaju džojstik koji ofirno gurnu u džep ili iza sebe i kad ti staviš kartu on pritisne dugme i kapija se otvori... probao lično, i uvjerio se lično Uglavnom, ofirno do bola...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #85 on: August 29, 2010, 10:19:46 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
skoda15tr
Pješak
Offline
Posts: 1
|
|
« Reply #86 on: August 29, 2010, 22:18:26 » |
|
Hello! I'm a transportation fan from Poland; I'm happy I have found this interesting forum. It's nice to see the list of Sarajevo's buses here, I have been looking for it for a long time. And how about the trams - does anybody here has a current list of trams with production dates, or maybe can give me a link? My second question is related to the Hess trolleybuses, which came recently from Switzerland. Is there a list of their former St.Gallen numbers available? So far I noticed 165 >4158 and 161 > 4161.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mile
|
|
« Reply #87 on: August 29, 2010, 22:48:30 » |
|
Hello! I'm a transportation fan from Poland; I'm happy I have found this interesting forum. It's nice to see the list of Sarajevo's buses here, I have been looking for it for a long time. And how about the trams - does anybody here has a current list of trams with production dates, or maybe can give me a link? My second question is related to the Hess trolleybuses, which came recently from Switzerland. Is there a list of their former St.Gallen numbers available? So far I noticed 165 >4158 and 161 > 4161.
I will see what i can do to help you with this
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #88 on: August 29, 2010, 22:50:40 » |
|
Hello! I'm a transportation fan from Poland; I'm happy I have found this interesting forum. It's nice to see the list of Sarajevo's buses here, I have been looking for it for a long time. And how about the trams - does anybody here has a current list of trams with production dates, or maybe can give me a link? My second question is related to the Hess trolleybuses, which came recently from Switzerland. Is there a list of their former St.Gallen numbers available? So far I noticed 165 >4158 and 161 > 4161.
we will try to help you as much as we can I would try to find some information about the Hess trolleybuses as soon as I can
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mile
|
|
« Reply #89 on: August 29, 2010, 23:35:56 » |
|
Ajde Dubster ti se pozabavi Hessovima ja radim na Globtouru
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|