transformers
|
|
« Reply #1065 on: September 21, 2011, 08:51:03 » |
|
Mislim da je to ipak fer rješenje... ako dođe već do raspada
Kako ce biti fer da na taj način bez posla ostane par stotina radnika....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1066 on: September 21, 2011, 11:09:00 » |
|
Ček malo troli treba od Trga Austrije do Vodošće aproksimativno negdje oko 50 minuta znači 100 minuta u oba pravca. Sasvim je dovoljno 10 trola svakih 10 minuta na toj relaciji. A od Otoke do do Vogošće treba aproksimativno oko 150 minuta to jest 15 trola u intervalu od 10 min. Naravno kad bi išli npr u 06:00 lin 105 pa u 06:05 lin 106 i tako dalje.
Ja sam računao ovako. Autobusu 21 za puni krug 60 minuta. Od Sutjeske do Trga austrije je negdje 15 (30) minuta, a do Otoke nekih 25 (50) minuta, dakle 90 minuta puni krug na 105, i 110 minuta na 106. Mislim da je dovoljno da na te dvije linije bude interval oko 14 minuta, sa polascima iz Vogošće npr. 6:00 na 105, pa u 6:07 na 106 tako da bi iz Vogošće prema gradu imali 7 minutni interval. za to treba 8 trola sa otoke i 7 trola sa trga austrije. Ovo može funkcionisati i sa 50 trolejbusa u garaži, ali ne zadugo. realno oko 60 trola bi bilo potrebno za pouzdano odvijanje saobraćaja.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1067 on: September 21, 2011, 13:42:02 » |
|
Mislim da je to ipak fer rješenje... ako dođe već do raspada
Kako ce biti fer da na taj način bez posla ostane par stotina radnika.... A fer je rješenje raspoloviti firmu zato što neko hoće sebe da ugradi? Prodajom sektora nije rješenje,druge su stvari u pitanju. P.S Ajdin sinoć ništa nije rekao novo što ne znamo.
|
|
« Last Edit: September 21, 2011, 13:57:38 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #1068 on: September 21, 2011, 21:51:54 » |
|
Kako ce biti fer da na taj način bez posla ostane par stotina radnika....
a fer je zadržati sve radnike, pa im davati neku crkavicu kojom nije niko zadovoljan i koja nije redovna? Bolje firma od 100 radnika sa svim doprinosima koji su redovni i na zdravim temeljima, nego 1000 radnika i situacijom kakva je u GRASu... (znam priču o rođacima, administraciji i slično, dosta smo pisali o tome...) Realno, neki ozbiljni rezovi se moraju napraviti. Neće svi biti zadovoljni, al što se mora, mora se...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1069 on: September 21, 2011, 23:51:24 » |
|
Tačno, sa OVAKVIM voznim parkom (35-37kom) neće ići. Pa neće valjda ovakav vozni park i stanje u firmi biti do vijeka? Naravno, vrlo dobro znamo šta su prioriteti, i netrebam ponavljati koji su, ali kad (ako) se sredi situacija sa autobusima i minibusima, ozbiljno se treba pozabaviti uspostavom trole ka Vogošći i obnovi i jačanju voznog parka. oko 10 trolejbusa bi bilo dovoljno da iz Vogošće ide 10 minutni saobraćaj prema gradu (interval od po 20 minuta na 105 i 106) oko 15 trola bi bilo dovoljno za 7 minutni interval, koji bi po meni bio idealan. Svakako trolejbus ima svoje prednosti i mane, ali mislim da su prednosti veće. (Jeftinija energija, duže trajanje od autobusa, bolje podnosi brdo, bolje ubrzava, ekološki čisto vozilo) Što se tiče industrijske zone prije rata, mislim da su Vogošćani najviše tamo radili, a za ostale je bilo čak 30-tak radničkih autobusa. Danas Vogošćani najviše rade u Sarajevu i mislim da je njima sad potreba za trolom čak i veća nego prije rata. I još jedna stvar: Centrotrans nema trolejbuse! 1983 godine kad se radio elaborat o ekonomskoj opravdanosti investicije skupa sa predstavnicima grada (današnji Kanton)ustanovi se da je trolejbus nerentabilan i a starta s gubitkom ondašnjih 1,9 milijardi i 190 miliona.Blum Emerik i Energoinvest zatraže novu analizu i tada potvrde istu cifru i pojeo vuk magarca. Trolejbus ima i manu ali generalno vodovi elektro su svakako dokazano pogubni po okoliš. Neka predstavnici Vogošće ne filozofiraju,dosta im je i dva vozila još pojačati kad bi se bilo u situaciji. Treba im minibuse poslati pa neka se voze.
|
|
« Last Edit: September 21, 2011, 23:56:49 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1070 on: September 22, 2011, 07:23:05 » |
|
Kako ce biti fer da na taj način bez posla ostane par stotina radnika....
a fer je zadržati sve radnike, pa im davati neku crkavicu kojom nije niko zadovoljan i koja nije redovna? Bolje firma od 100 radnika sa svim doprinosima koji su redovni i na zdravim temeljima, nego 1000 radnika i situacijom kakva je u GRASu... (znam priču o rođacima, administraciji i slično, dosta smo pisali o tome...) Realno, neki ozbiljni rezovi se moraju napraviti. Neće svi biti zadovoljni, al što se mora, mora se... opterecenje za gras nisu autobuski niti minibuski saobracaj dakle vozači nego administracija koja je vise nego prekobrojna. Slazem se da treba praviti radikalne rezove ali na pravim mjestima. Sad u GRASu imas barem 100 ljudi koji "rade", primaju platu a da ih upitaš šta rade ni oni sami ti nebi znali odgovoriti...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #1071 on: September 22, 2011, 08:51:59 » |
|
čovječe, da nam je vlast, kako bi mi ustrojili GRAS,al...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Almir
|
|
« Reply #1072 on: September 22, 2011, 11:47:07 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1074 on: September 24, 2011, 10:51:40 » |
|
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
zeyd_96
Kondukter
Offline
Posts: 617
|
|
« Reply #1075 on: September 24, 2011, 12:36:03 » |
|
Čini mi se Vijećnica-Dobrinja...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1076 on: September 24, 2011, 13:09:06 » |
|
Ja sam zadnji put Japanca bez reklame na 31e u subotu 07.08.2010, to je bio 837 a kasnije sam znao vidjeti 813 ili 849, najčešće nedjeljom. Moguće da je ovo 822 pošto on ima škrabotinu na poklopcu, ali nisam siguran. Juče su najmanje dva Ikarbusa bila na vanrednim vožnjama, pa je možda zato ovaj (ako je) bio na 31e
Ako je 822 dobro je jer bar je čist i pristojan unutra.
|
|
« Last Edit: September 24, 2011, 13:22:47 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1077 on: September 24, 2011, 19:05:03 » |
|
Ja sam zadnji put Japanca bez reklame na 31e u subotu 07.08.2010, to je bio 837 a kasnije sam znao vidjeti 813 ili 849, najčešće nedjeljom. Moguće da je ovo 822 pošto on ima škrabotinu na poklopcu, ali nisam siguran. Juče su najmanje dva Ikarbusa bila na vanrednim vožnjama, pa je možda zato ovaj (ako je) bio na 31e
Ako je 822 dobro je jer bar je čist i pristojan unutra.
Čisto sumnjam, da je na 31e, Ako nešto zaštopa na 31e onda ulijeće classic sa doma armije na komercijalu. 853 ili 854 ove sedmice su bili u pričuvi za 31e ako nešto zaštopa.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1078 on: September 24, 2011, 20:59:42 » |
|
Pa ne ide ovuda nijedan drugi bus osim komercijale a koliko znam nema ni autobusa s drugih linija koji bio ovuda išli za garažu.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1079 on: September 24, 2011, 21:38:42 » |
|
Pa ne ide ovuda nijedan drugi bus osim komercijale a koliko znam nema ni autobusa s drugih linija koji bio ovuda išli za garažu.
Može biti ugovoreni prevoz ili prevoz djece.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|