bhbus.ba
November 25, 2024, 01:53:00 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije  (Read 325130 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1035 on: September 17, 2011, 20:49:17 »

Vozno je tačno po mojoj računici

36 trola
20 minibusa
75-80 autobusa
60-ak tramvaja
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1036 on: September 17, 2011, 20:57:33 »

To što vozi ne znači da je i ispravan.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1037 on: September 17, 2011, 21:11:18 »

Nazif Dacić je govorio o broju voznih vozila.

man 464, ti si vjerovatno u autobuse uračunao i turističke, jer po mojoj računici voznih autobusa oko 68-70, ne računajući turističke. Za trolejbuse si isto tačan (1 gore-dole).

Malo kasnije ću pokušati sastaviti spisak voznih trola, i autobusa za koje pretpostavljam da su u ovom trenutku vozni.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1038 on: September 17, 2011, 21:26:45 »

Što se tiče trolejbusa NEBULOZA je da je ispravno samo 20 trolejbusa, pa u jednoj smjeni radi 25-30 trola, a u ovom trenutku je ispravno 35-37 trola GARANTUJEM.
trenutno rade 24 zglobna i 13 solo.

Mislim da i autobusa radi malo više nego što je navedeno, možda 65-70 (neračunajući turističke).
Govorim za ovo.

Da sad neko pregleda komplet vozila i po svim pravilima i standardima i zakonima odluči ne bi 90% smjelo izaći na vožnju.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1039 on: September 17, 2011, 21:31:18 »

Evo mog spiska voznih buseva

320, 321, 322, 801, 803, 806, 807, 808, 810, 811, 813?(diferencijal), 814, 815, 816, 818, 819, 820, 822, 823, 826, 828, 829? (nisam ga dugo vidio), 832, 833, 836, 839, 840, 841, 844, 846, 850, 851, 852?(mjenjač), 853, 854? (čujem vozač dans nešto priča o zadnjoj lijevoj gumi) , 400, 401, 402, 403, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 418, 419, 422, 424, 425, 426, 427, 460, 463? (Sav se raspada) , 464, 465, 467, 469, 491? (nisam ga dugo vidio), 499, 668, 715, 716, 717

Znači 71 (gradsko-prigradski) i 10-ak turističkih. = 81

Tramvaji:

K2YU = 30-35 kom
K2 = 2 kom
Satra 2 = 11 kom
Satra 3 = 3 kom
KT8D5 = 3-4 kom
lohner E = 4-6 kom
Holanđana LBH 9/10G = 6-8 kom

Ukupno: 60-65

Trole

Naw/Hess bgt 5-25 = 13 kom
Man zglob(sg 200 HO) 8-10 kom
Man solo(sl172 HO)) = 13 kom

Ukupno: 36-38

Minibusi

otoyol najstariji = 2 kom
otoyol srednji = 5 kom
otoyol novi = 6 kom
man doterler = 4 kom
iveco = 1 kom
tam =0-1 kom.

Turistički minibusi 5 kom

ukupno = 24-25

Za potpuni oporavak gras-a trebalo bi min 25 solo i 25 zglobnih novih vozila, 15 novih trola i 50-ak novih minibusa, što se tiče tramova dobri su kakvi god su.
« Last Edit: September 17, 2011, 21:33:24 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1040 on: September 17, 2011, 22:00:44 »

Trole:
MAN SG200: 4126, 4127, 4128, 4129, 4134, 4135, 4137, 4139, 4142, 4143 (10 kom.)
NAW/HESS: 4145, 4146, 4148, 4149, 4150, 4151, 4152, 4153, 4155, 4156, 4158, 4159, 4160, 4161 (14 kom.)
MAN SL172: 4403, 4406, 4413, 4414, 4417, 4418, 4422, 4423, 4424, 4425, 4428, 4429, 4430 (13 kom.)
UKUPNO: 37
Sve ove trole sam vidio u zadnje 2-3 sedmice.

829 mislim da radi na 78 Tarčin-Budmolići, pa ga vjerovarno zato nisi dugo vidio.

Spisak autobusa ti je kao i u mene, s tim da su turistički još 315, 319, 323, 324, 325 i 326, i dva Neoplana 31x (Bordo i Ljubičasti), dakle još 8 turističkih, mada 320 ima nalijepnicu a 322 tablu tur, a 322 tablu i nerade na redovnim linijama, dok je 321 već dugo na redovnoj liniji.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1041 on: September 18, 2011, 11:48:31 »

MIšljenje Nazifa Dacića nit je relevantno a niti je tačno. To je jedan notorni lažov i neradnik koji uzima plaću ne radeći apsolutno ništa što je u interesu firme radnika i sl. Osim toga taj čovjek je izabrao samoga sebe, ne predstavlja apsolutno nikoga osim šačicu njemu odanih slljedbenika i lopova kojima je jedina stvar u životu bitna a to je koliko prodati "nevalidnih" karata  tj koliko novca od prodatih karata pokrasti u svoje dzepove. Sve aktivnosti Nazifa Dacica usmjerene su ka diskreditovanju sadašnjeg generalnog direktora i dovođenju na scenu ponovno Hasana Bašića poznatijeg kao Staljin koji je firmu uništavao i krao u dva navrata. Prvi put dok je bio direktor sektora autobuskog saobracaja te drugi put u vrijeme dok je bio generalni direktor. Naravno Bašic je Dacicu i njemu slicnima dao ogromne privilegije u vidu novih vozila, lnija, sluzbenih putovanja i sl.
Sadasnji generalni direktor (bez namjere da ga pravdam) je zatekao minus od nekoliko desetina miliona maraka. Zatekao je pravomocne presude suda u sarajevu kojima je gras radnicima duzan isplatiti po nekoliko desetina hiljada km zbog nepostivanja kolektivnog ugovora. Za sve te tuzbe odnosno presude kriv je Hasan Basic jer veliki broj radnika tuzio je GRAS upravo zbgo tiranije Hasana Basica i njemu slicnih. Za vrijeme Basica (kojeg Dacic toliko priziva) nije kupljen ni jedan jedini autobus niti minibus. Da ne bude zabune nabavka Ikarbusa je dogovorena jos za vrijeme Boskaila međutim zbog poznatih problema u Ikarbusu njihova isporuka je kasnila i oni su dosli za vrijeme strahovlade basica koji je to brze bolje prisvojio kao svoje rezultate iako je za to bio zasluzan manje od svakog drugog radnika  u GRAS-u. Jedina njegova je zasluga nabavka trolejbusa starih 20 godina od kojih smo pola platili a pola nam ljudi poklonili ali se ta tajna u grasu cuvala ko zmija noge..
Prije dolaska na vlast Basica radnici su imali ponavljam imali redovne i solidne plate, zdravstveno osiguranje je kasnilo ali je uplacivano u kontinuitetu, kupljeno je 5 solo autobusa MANova novih, odobrena je nabavka Ikarbusa, projekat SATRA je bio u zamahu, sve vise se govorilo o sanaciji mreze za Vogoscu i kupljeno je i nesto minibusa.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1042 on: September 18, 2011, 12:50:34 »

kupljeno je 5 solo autobusa MANova novih, odobrena je nabavka Ikarbusa, projekat SATRA je bio u zamahu, sve vise se govorilo o sanaciji mreze za Vogoscu i kupljeno je i nesto minibusa.

Pored 5 solo MAN-ova stigla su i 4 zglobna. Zadnji minibusi su kupljeni dok je Bimo bio direktor 2005.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1043 on: September 18, 2011, 12:52:14 »

kupljeno je 5 solo autobusa MANova novih, odobrena je nabavka Ikarbusa, projekat SATRA je bio u zamahu, sve vise se govorilo o sanaciji mreze za Vogoscu i kupljeno je i nesto minibusa.

Pored 5 solo MAN-ova stigla su i 4 zglobna. Zadnji minibusi su kupljeni dok je Bimo bio direktor 2005.

da njih sam zaboravio a neki minibusi su dosli 2006 odnosno 2007. u toj skupini je 92 ..oni imaju retarder
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1044 on: September 18, 2011, 12:58:45 »

sta je sa onim minibusem TAM?
Logged


man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1045 on: September 18, 2011, 13:07:33 »

Ma malo voza, malo ne voza.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1046 on: September 18, 2011, 17:21:36 »

kupljeno je 5 solo autobusa MANova novih, odobrena je nabavka Ikarbusa, projekat SATRA je bio u zamahu, sve vise se govorilo o sanaciji mreze za Vogoscu i kupljeno je i nesto minibusa.

Pored 5 solo MAN-ova stigla su i 4 zglobna. Zadnji minibusi su kupljeni dok je Bimo bio direktor 2005.

da njih sam zaboravio a neki minibusi su dosli 2006 odnosno 2007. u toj skupini je 92 ..oni imaju retarder

90-99 su stigli 2005 sigurno i to su definitivno zadnji minibusi. Ima čak i njihova slika na GRAS-ovom promotivnom letku iz 2005 štampanom povodom 120-te godišnjice, tako da sam 100% siguran da su 2005.
Imali su LED displeje, ali oni su nakon 2-3 godine kod većine prestali raditi.

Prije njih su 2001 stigli 80-89, a zadnji minibus je bio Ikarbus IK-107 ali on je bio samo na probi 2008.
« Last Edit: September 18, 2011, 17:34:57 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1047 on: September 18, 2011, 17:22:39 »

kupljeno je 5 solo autobusa MANova novih, odobrena je nabavka Ikarbusa, projekat SATRA je bio u zamahu, sve vise se govorilo o sanaciji mreze za Vogoscu i kupljeno je i nesto minibusa.

Pored 5 solo MAN-ova stigla su i 4 zglobna. Zadnji minibusi su kupljeni dok je Bimo bio direktor 2005.

da njih sam zaboravio a neki minibusi su dosli 2006 odnosno 2007. u toj skupini je 92 ..oni imaju retarder

90-99 su stigli 2005 sigurno i to su definitivno zadnji minibusi. Ima čak i njihova slika na GRAS-ovom promotivnom letku iz 2005 štampanom povodom 120-te godišnjice, tako da sam 100% siguran da su 2005.
Imali su LED displeje, ali oni su nakon 2-3 godine kod većine prestali raditi.

Prije njih su 2001 stigli 80-89, a zadnji minibus je bio Ikarbus IK-107 ali on je bio samo na probi 2008.

onda si ti u pravu jer ne pratim dovoljno sektor minibusa tako da najvjerovatnije sam se ja malo zbunio
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1048 on: September 19, 2011, 10:46:06 »





Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1049 on: September 19, 2011, 10:51:28 »

Kud ćeš dalje kad se Vogošćani žale koji imaju najredovniji prevoz i najbolja vozila...
Logged


Pages: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.034 seconds with 23 queries.