|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #811 on: August 05, 2011, 16:30:29 » |
|
al što se toga tiče, bolje i jedan redovan nego ovako sad kako je...
al vidjet ćemo svakako kako će ovo proći
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #812 on: August 05, 2011, 16:32:51 » |
|
imaju onaj Hyundai Aero i ima još manji Micubiši L300 u Ilijašu, al ako CTS bude vozio, on će naplaćivati svoje karte, tako da raja neće moć koristit svoje GRASove mjesečne koje su već platili, pa raja na fuplom trošku... a Kanton i vlast - žao mi trošit slova na to Šta im je s onim matorim MB O309 iz Ilijaša? Ma puštaće CTS ove s kuponima, zbog marketinga, ali čim dobiju ono šta hoće druga će priča biti. Neinteresuje njih mahmutovac, njih interesuje Komercijala i Ilijaš. Zapravo ova priča o GRAS-u kao monopolistima je uslijedila nakon što Centrotrans nije uspio zavesti monopol u općini Ilijaš, jer prije nego što su upali na komercijalu htjeli su da se ukinu linije 22 i 29, a stanovnici Kamenice i Crne Rijeke su se pobunili i zaprijetili blokadom magistrale Sarajevo-Tuzla ako ostanu bez prevoza, a kad je GRAS na zahtijev stanovništva nastavio voziti na 29, ovi su upali sa linijama Dobrinja-V'jećnica, Hrasnica-V'jećnica i kasnije Vogošća-Most Suade i Olge.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #813 on: August 05, 2011, 16:37:04 » |
|
hmmm, nisam ga vidio ima možda mjesec dva, možda je u garažama, baš ću obratiti pažnju...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #814 on: August 05, 2011, 20:50:28 » |
|
Zna li iko šta se dešava se 408. Svaki put kad sam na ILidži on je na liniji 27 ili 27c Hrasnica/famos. Jel nešto ne valja ili je to neka avantura konstruktora reda vožnje koji ga je tu stavio da vozi. Sigurno postoji adekvatnije mjesto gdje bi on mogao da da sve od sebe. Npr: lin 21,22,28,30,33,pa u neku ruku i 22a i 23/23a.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #815 on: August 05, 2011, 21:45:26 » |
|
Zna li iko šta se dešava se 408. Svaki put kad sam na ILidži on je na liniji 27 ili 27c Hrasnica/famos. Jel nešto ne valja ili je to neka avantura konstruktora reda vožnje koji ga je tu stavio da vozi. Sigurno postoji adekvatnije mjesto gdje bi on mogao da da sve od sebe. Npr: lin 21,22,28,30,33,pa u neku ruku i 22a i 23/23a.
Od boljih autobusa, koji redovno rade gore nabrojane linije trenutno rade 23 vozila, dok lošijih zglobnjaka koji najčešće ne idu van grada radi 8 komada, i oni su najčešće raspoređeni na 22a, 23, 23a, 27 i na još poneku liniju. Može biti više razloga zašto 408 vozi na 27, ali nevidim tu ništa neobično.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #816 on: August 06, 2011, 17:08:32 » |
|
Evo mene opet dosađujem jel tako? 414,403,400 na Hrasnici a na Rakovici 469 !!?? Imal smisla. Na Rrajlovcu 464,460,465 ( 464 prokuho, 460 se stalno gasi i dimi se, mislim ne može se disat unutra od nekog bijelog dima, 465 ne rade kočnice...) Dokad ovako. Mislim da je makar ovaj 400 mogao na 23 danas Pa da makar jedan bus radi na 23 jer danas u periodu od 14:00 do 15:35 na Rajlovcu nije nešta radilo. Mislim da svako normalan zna da na 27 ne treba 414. Haj ova dva 403 i 400 i nekako ali i oni bi mogli na neku dužu liniju. 408 je došao sebi konačno vozi na lin 33. Vozač od 813 se žali na vandalizam u busu i traži da ga ne stavljaju više na lin 15 nego da stave 819 tamo umjesto njega. Evo sam se ja malo igrao raspoređivanja zglobnih vozila pa ja bih ovako stavio da me se išta pita, al pošto me se ne pita ako vam nije teško pročitajte pa prokomentarišite: 400 - 15(stalni ili neki drugi ik 201) 412 - 23/23a 460 - 22a 401 - 21 413 - 31e (stalni) 463 - 27 402 - 28 414 - 30(stalni) 464 - 23 (stalni) 403 - 22 415 - 21 465 - 26 (pošto vozi koliko znam samo jedan bus) 405 - 28 416 - 31e (stalni) 467 - 23 406 - 22(stalni, dvokratni) 418 - 22a 469 - 21a(dvokratni) 407 - 21 419 - 21 422 - 27(stalni) 408 - 33(stalni) 424 - 33(stalni) 491 - 27(stalni) 409 - 21 (stalni) 425 - 31e 499 - 30(stalni) 410 - 28 426 - 22 411 - 33(stalni) 427 - 31e Eto ovako bi ja to, mislim, mogu se mjenjat vozila ali ne tipovi. Sugestije ?!
|
|
« Last Edit: August 06, 2011, 17:12:32 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
kilometar
VIP Član
Kondukter
Offline
Posts: 771
|
|
« Reply #817 on: August 06, 2011, 23:10:25 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #818 on: August 07, 2011, 10:27:51 » |
|
"... doneseno je 19 mjera i aktivnosti, među kojima je i projekt o uvođenju novog sistema naplate od kojeg će zavisiti novi tarifni sistem i korekcija cijena naplate usluga prijevoza."
baš me zanima ovaj novi sistem naplate.... a sad je GRAS u raskoraku sa ovim korekcijama cijena... Ako poskupe, da bi imali za redovne prinose i obnovu voznog parka to je logičan potez, građani će se bunit, jer stvarno nemaju osnove za poskupljenje... Al s druge strane, ne mogu ni pojeftiniti kartu, jer bi onda sami sebe još više uvalili... Pih, biće teko ovo sprovesti..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #819 on: August 07, 2011, 11:19:51 » |
|
Ma mislim da se s ovim malo "izmišlja topla voda". Sistem naplate nije problem za rješiti. Postaviš dovoljan broj kontrolora naplate koji će raditi ponavljam raditi svoj posao i procenat naplate će biti u mnogome veći. Mislim da je neophodno povećati broj kontrolora naplate u vozilima pa čak i razmisliti o ideji uvođenja konduktera. Tarifni sistem je vec problem koji se moze ali koji se ne zeli rijesiti. Neophodno ga je puno bolje urediti jer je nelogično nepraktično pa i nekorektno da karta od Ilidze do Basčaršije i od Ilidze do Nežarića košta jednaku sumu novca. Znači nema potrebe za poskupljenjem, štaviše mislim da bi određeno snižavanje karata u mnogome doprinijelo stepenu povecanja naplate. Osim toga koliko god cijena karte bila visoka ili niska prihod od naplate karata se uplacuje na račun Kantona Sarajevo i kanton ta sredstva u mnogo manjem iznosu vraća dakle ne daje nego vraća GRAS-u.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #820 on: August 07, 2011, 12:58:52 » |
|
pa kad bi se uvele neke zone na tramvajima - bubam Ilidža-Nedžarići (zona A) 0,5 KM Ilidža-Čengić vila (zona B) 1 KM Ilidža-Ž. Stanica (zona C a i poklapa se sa linijom 4) 1,5 KM Ilidža-Bačaršija (zona D) 2 KM nešto na ovaj fazon, i ja mislim da bi naplata bila puno bolja i bilo bi manje belaja... kad spomenu konfuktere, čitajući prošlost GRASa, često se spominju ti kondukteri. Kad su i zato ukinuti u tramvajima? Eto CTS ima konduktere i naplata je 101% A koliko ima revizora, mogli su komotno razrijediti to i postaviti ih kao konduktere... Il im pored lijepih manira nedostaju matematički?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #821 on: August 07, 2011, 13:46:29 » |
|
pa kad bi se uvele neke zone na tramvajima - bubam Ilidža-Nedžarići (zona A) 0,5 KM Ilidža-Čengić vila (zona B) 1 KM Ilidža-Ž. Stanica (zona C a i poklapa se sa linijom 4) 1,5 KM Ilidža-Bačaršija (zona D) 2 KM nešto na ovaj fazon, i ja mislim da bi naplata bila puno bolja i bilo bi manje belaja... kad spomenu konfuktere, čitajući prošlost GRASa, često se spominju ti kondukteri. Kad su i zato ukinuti u tramvajima? Eto CTS ima konduktere i naplata je 101% A koliko ima revizora, mogli su komotno razrijediti to i postaviti ih kao konduktere... Il im pored lijepih manira nedostaju matematički? Moje mišljenje je da tarifne zone treba da ostanu ovakve kakve jesu iz razloga što bi u ovoj gradskoj zoni bilo zloupotreba. Na Ilidži kupi kartu do Nedžarića da bi prošao pored kontrole, a odveze se do Baščaršije, svi bi to radili. Ja sam za to da se u skladu s mogućnostima u trolejbuse, autobuse i minibuse uvede sistem kakav u tramvajima postoji više od 10 godina, tj. Vremenske karte, i karte za 2, 5 ili 10 vožnji, tako da se može presjedati npr. iz autobusa u tramvaj. Neznam dali bi taj sistem pomogao GRAS-u, ali bi se povećao kvalitet usluge i poljuljani rejting. Ja bi stavio da cijena karte kod vozača bude 2.00KM a na trafici 1.50KMi. Na komercijali bi ostavio dosadašnju cijenu.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #822 on: August 07, 2011, 21:20:20 » |
|
Večeras od 17:00h pa do ovog trenutka autobus na liniji 31 u pravcu Nedžarića (B smijer) kretao se trasom koju koristi za A smijer (trolejbuska trasa kroz Dobrinju), umjesto trase kojom ide komercijala (pored Imzita)
Zna se desiti da ovako bude kad je neki udes, ali danas to nije bio slučaj i čini mi se da komercijala normalno radi svojom trasom.
Inače ja smatram da linija 31 treba ići u oba pravca trasom koju koristi za "A" smijer, zato što putnike sa stajališta na Lukavičkoj cesti kupi linija 39, a stajalište u Janka Jolovića je samo 100 metara udaljeno od trolejbuskog. Mi koji gravitiramo stajalištu kod Merkatora moramo pješačiti 500 metara ili do prvog stajališta za Nedžariće, ili od džamije prema Nedžarićima, dok ovi sa dobrinje 3 koriste linije 31, 31e i 39.
Zato bi najbolje bilo da ostane kako je večeras počelo.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #823 on: August 07, 2011, 22:27:14 » |
|
Danas na 31 e Vidjen Kratki MAN , ili solo-bus , onaj plavo zeleni
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #824 on: August 07, 2011, 22:32:45 » |
|
Danas na 31 e Vidjen Kratki MAN , ili solo-bus , onaj plavo zeleni
Uslikala ga ja.gbr 850
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|