bhbus.ba
November 28, 2024, 06:35:12 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije  (Read 326362 times)
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #300 on: December 28, 2010, 23:01:45 »

kao što rekoše, GRAS nije u stanju zamjeniti okretnicu na Skenderiji, a da nešto drugo radi...
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #301 on: December 31, 2010, 01:30:16 »

http://www.sarajevo-x.com/bih/crnahronika/clanak/101230031#


Vozač tramvaja izboden kod Željezničke stanice
"U 10.25 sati Ministarstvo unutrašnjih poslova obaviješteno je o napadu na vozača tramvaja garažnog broja 255, koji saobraća na liniji Baščaršija - Željeznička stanica. Jedan od dvojice napadača oštrim je predmetom povrijedio vozača, koji je prebačen na KUM", rekao je za Sarajevo-x.com Irfan Nefić, portparol MUP-a KS.

On je dodao da policija radi na identifikaciji i pronalasku počinitelja ovog krivičnog djela.

Portparolka KCUS-a Biljana Jandrić potvrdila je da je povrijeđeni vozač tramvaja Huseinović primljen u bolnicu u 10.50 sati s posjekotinom desne podlaktice te rasječenom desnom ušnom školjkom. Nakon što su mu rane ušivene, on je pušten kući.


Od kada je trebalo uvesi da šoferi nemaju ništa sa naplaćivanjem i pregledom karata,ili kada već to rade neka barem im obezbjede da su izolovani kao u SATRAMA
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #302 on: December 31, 2010, 18:51:01 »

Svakako da ovo nije trebalo da se desi, ali i ja sam imao konflikt sa tim vozačem koji sam traži BELAJ! Iako u tramvajima revizori pegledaju karte on samoinicijativno ustane i pregleda karte. Znam da bi svaki putnik trebaoda ima kartu, međutim bolje jedan putnik bez karte, nego jedan vozač sa pola uha! Undecided
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #303 on: January 01, 2011, 19:19:03 »

Jedna fina vijest za studente - godišnje karte važe do marta 2011. godine Wink
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #304 on: January 05, 2011, 05:06:06 »

Quote
Stara godina bila je u znaku problema u GRAS-u, a tako počinje i 2011. I dalje je aktuelan štrajk dijela radnika okupljenih u Sindikat komunalne privrede. Ovu informaciju jučer nam je potvrdio Adnan Himzanija, potpredsjednik Sindikata. On je kazao i to da su radnici ovog preduzeća tačno u 13 sati posljednjeg dana prošle godine dobili plaće i topli obrok.

- Ali to nije bio naš uvjet da odustanemo od štrajka. Nismo ga najavili zbog neuplaćivanja plaća i doprinosa, nego smo tražili da Uprava kaže u kolikom minusu je GRAS i koliko kome duguje para, počevši od radnika, PIO/MIO, banaka... - rekao je Himzanija.

Ističe da se datum štrajka još ne zna, jer moraju ispoštovati sve zakonske procedure.

- Prvo smo morali pregovarati s Upravom preko mirovnog vijeća, ali nije postignut dogovor. Sada slijedi proces arbitraže. Ako i to propadne, idemo u štrajk - kaže Himzanija.

U Nadzornom odboru i Skupštini nisu znali kakav je ishod mirovnog vijeća, ali već za danas najavljuju posjetu GRAS-u.

- Bitno je da postoji novi dokument o stanju u GRAS-u koji je pripremila Uprava. Razmatrali smo ga na sjednici NO prošle sedmice te dali prijedloge za doradu. Taj materijal dalje ide na Skupštinu. To će biti uporište da se krene naprijed. Čekamo i kompletiranje vlade. Pozivam radnike na strpljenje, nije lako, ali sve se da riješiti - poručio je predsjednik NO Saša Džumhur.

Kako nam je kazao predsjednik Skupštine GRAS-a Hamdo Karić, on će sjednicu zakazati za sredinu januara, "pa ćemo sve razmotriti".

Novo zaduženje

1,8 miliona KM     kredita od Razvojne banke
http://www.dnevniavaz.ba/dogadjaji/sarajevo/23644-Opet-isti-problemi-GRAS--Radnici-dalje-odustaju-trajka.html
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #305 on: January 05, 2011, 09:23:42 »

onda da počnmo sa jednim staronjom Tongue
gbr 706
http://i1111.photobucket.com/albums/h468/Adnan1807/RSCN6214.jpg[/img]
Molim te ako ga još jednom uslikaš sa tom tablom ubit ću se Shocked
« Last Edit: January 06, 2011, 22:49:32 by amar » Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #306 on: January 05, 2011, 16:22:33 »

Quote
Izgled tramvajske pruge od Baščaršije do Marindvora ne ulijeva baš osjećaj sigurnosti. Asfalt između šina na nekim mjestima je propao ili popucao, pa nije ugrožen samo tramvajski saobraćaj. U GRAS-u kažu da će na proljeće popravljati oštećenja jer zimi to nije moguće.  

- U našoj je nadležnosti, mada svi koriste taj dio ceste i pruga je javno dobro. Mi ćemo raspisati tender za izvođača, međutim, to neće dugoročno riješiti problem. Potpuna rekonstrukcija podrazumijeva mijenjanje podloge, vezivanje šina uz podlogu, odovodnju vode... Ukoliko vozači ne prelaze 60 km na sat tim dijelom ceste, nema opasnosti da će doći do nesreće - kaže Safet Bradarac, direktor za tehniku i održavanje GRAS-a.

Povećanjem broja putnika sve veća je potreba za uvođenjem većih tramvaja, a time bi se produžio i vijek trajanja pruge.

- Imamo dovoljan broj kvalitetnih tramvaja, tehnički ispravnih, ali planiramo naredne dvije do tri godine ubacivanje lakošinskih vozila. To bi smanjilo pritisak na osovinu vozila, manje bi bilo opterećenje, pa bi i pruga duže trajala. Za pet godina nećemo više imati dvodijelne tramvaje. Rastavljat ćemo ih i praviti trodijelne i četverodijelne s niskopodnim dijelovima, koji bi primali više putnika - priča Bradarac.

"Šestica" ponovo u februaru?

- Do kraja februara očekujemo da ćemo dobiti skretnicu za Skenderiju dugu 12,3 metra. Sve zavisi od toga koliko dugo će trajati procedura sa Zakonom o javnim nabavkama. I nama je u interesu da što prije proradi "šestica" - dodaje Bradarac.

Nije u nadležnosti Direkcije za ceste

- Obnova saobraćajnice kuda prolazi tramvaj nije u našoj nadležnosti. Po Zakonu o cestama iz 2010. godine i Pravilniku o održavanju cesta, za taj dio se brine GRAS - rekla nam je Alma Zilić iz Direkcije za ceste KS.
http://www.dnevniavaz.ba/dogadjaji/sarajevo/23757-Kako-sprijeiti-propadanje-asfalta-oko-pruge-Rjeenje-tramvaji-tri-ili-etiri-dijela.html


Imamo dovoljan broj kvalitetnih tramvaja, tehnički ispravnih - a pred novu godinu zamal ne planu tramvaj, o čemu sam već pisao i ima slika...

a jučer sam vidio da se nešto radi oko skretnice na SKenderiji, bio je onaj GRASov Tamić
« Last Edit: January 05, 2011, 16:24:07 by The_Dubster » Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #307 on: January 06, 2011, 03:56:08 »

Pa ako ćemo o kvalitetnim i tehničkim ispravnim govori o SATRAMA,da li ih ima dovoljno to baš i ne znam,kao i oni iz Amsterdama.
Što se tiče tatri koje su u većini bogami o kvalitetu je jako jako jako upitno pričati.A o tehničkoj ispravnosti pogotovo. Tongue
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
saledoboj
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 283



« Reply #308 on: January 06, 2011, 07:28:42 »

Evo opet neko izmlatio grasovog sofera kontam da se otvori tema o sukobu grasovog osoblja i sirokih narodnih masa.Sa koje god tacke posmatram nije mi jasno kako jedino u BiH fasuju grasovci sto niko ne mlati osoblje drugih prevoznika,stvarno mi nije jasno kako skoro svakodnevno neko nastrada u tramvaju ili busu dal putnik il osoblje.Neko kaze jalija ovo ono, ma nije bolan jalija je i onda i sad pravila vako neke zajebancije il eventulano sukob sa milicijom prije valjali cigle i sana robu i sl, kad je neko cuo da je neki oridji jalijas istuho sofera il razbio bus nidje veze Tite mi.Al jbg kako kontam ovo je sve produkt zelenih koji su svukli i dovukli pola sandzaka i kosova  u sa i bih pa se sad nidje nemozes okrenit.Stvarno neam nista ni protiv koga pogtovo protiv slavenskog naroda al brate nemos tako.Jbt druge firme se trude da postave neki standard da budu lider da imaju neko svoje ime ovi se trude da sve to sruse, lider su u sa zato sto kanton drzi ledja gusi konkurenciju daje povlastice i sl, do 2000 dobijali su skoro sve dzabe sarajlije se vozali u novim manovima a zenica i tuzla gulila buseve stare preko 20 godina i sad neko nesto prica u krizi.Svaki dan kad otvorim neki portal crna hronika il drustvene temen bar 1 grasova tema pa jbt dokle vise,vozaju one stare tatre jos iz vremena dok je tito radio bravariju da su svake godine nabavljali po par komada mogli su ih do sad zamjenit,prije ce izgleda proc tramvaj kroz bn nego sto ce gras svoje zamjenit.
Logged

Neka vladajuće klase drhte pred komunističkom revolucijom. U njoj proleteri nemaju što da izgube osim svojih okova. A dobit će čitav svijet.

Proleteri svih zemalja, ujedinite se!
saledoboj
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 283



« Reply #309 on: January 06, 2011, 07:34:26 »

Pa ovo nije normlano ovako zapustit vozilo i jos prodje tehnicki pregled, ja bi za vozila javnih sluzbi uveo i vizuelni pregled kontam onda nebi proslo 50 grasovih autobusa,ovaj stajer ce izdrzat vise nego novi ikar a kako ga odrzavaju strahota jedna.
Logged

Neka vladajuće klase drhte pred komunističkom revolucijom. U njoj proleteri nemaju što da izgube osim svojih okova. A dobit će čitav svijet.

Proleteri svih zemalja, ujedinite se!
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #310 on: January 06, 2011, 08:58:07 »

Evo opet neko izmlatio grasovog sofera kontam da se otvori tema o sukobu grasovog osoblja i sirokih narodnih masa.Sa koje god tacke posmatram nije mi jasno kako jedino u BiH fasuju grasovci sto niko ne mlati osoblje drugih prevoznika,stvarno mi nije jasno kako skoro svakodnevno neko nastrada u tramvaju ili busu dal putnik il osoblje.Neko kaze jalija ovo ono, ma nije bolan jalija je i onda i sad pravila vako neke zajebancije il eventulano sukob sa milicijom prije valjali cigle i sana robu i sl, kad je neko cuo da je neki oridji jalijas istuho sofera il razbio bus nidje veze Tite mi.Al jbg kako kontam ovo je sve produkt zelenih koji su svukli i dovukli pola sandzaka i kosova  u sa i bih pa se sad nidje nemozes okrenit.Stvarno neam nista ni protiv koga pogtovo protiv slavenskog naroda al brate nemos tako.Jbt druge firme se trude da postave neki standard da budu lider da imaju neko svoje ime ovi se trude da sve to sruse, lider su u sa zato sto kanton drzi ledja gusi konkurenciju daje povlastice i sl, do 2000 dobijali su skoro sve dzabe sarajlije se vozali u novim manovima a zenica i tuzla gulila buseve stare preko 20 godina i sad neko nesto prica u krizi.Svaki dan kad otvorim neki portal crna hronika il drustvene temen bar 1 grasova tema pa jbt dokle vise,vozaju one stare tatre jos iz vremena dok je tito radio bravariju da su svake godine nabavljali po par komada mogli su ih do sad zamjenit,prije ce izgleda proc tramvaj kroz bn nego sto ce gras svoje zamjenit.

Na sve ovo što si napisao moj konkretan i kratak  odgovor je  brateeee   "N E M A    D R Ž A V E" , jer da ima nebi se dogadjalo da "lola" prebije vozača revizora ili čak i običnog građanina i udalji se s mjesta a policija ne uradi ništa ili uradi jako malo da ga liši slobode. čak i ako ga uspiju pronaći taj obično u pratnji "uglednog sarajevskog advokata" Omara Mehmedbašića poznatijeg kao "Mjesečar" dođe u tužilaštvo, da izjavu i obično bude pušten kući da se brani sa slobode jer "ne postoji mogućnost uticaja na svjedoke ili napuštanja mjesta izvršenja krivičnog djela". Ovo je jedan pokazatelj koji potkrijepljuje moju tezu.
Drugi pokazatelj je zapošljavanje stranog osoblja. Nemam ništa protiv sandžklija ili bilo koga drugoga ali nemojte biti iznenadjeni ako jednog dana i Kineza vidite za volanom autobusa, upravljačem tramvaja ili kao nekoga ko vam trazi voznu kartu. Nije mi jasno kako mogu zaposliti čovjeka koji čak nema ni BiH državljanstvo a takvih je xxx slučajeva u GRAS-u. Odgovor se opet sam nameće "N E M A     D R Ž A V E"
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #311 on: January 06, 2011, 09:08:27 »

Pa ovo nije normlano ovako zapustit vozilo i jos prodje tehnicki pregled, ja bi za vozila javnih sluzbi uveo i vizuelni pregled kontam onda nebi proslo 50 grasovih autobusa,ovaj stajer ce izdrzat vise nego novi ikar a kako ga odrzavaju strahota jedna.

Sa autobusima GRAS-a ce uvijek biti muljaže kada su u pitanju tehnički pregledi. Naime na tehničkom pregledu se u glavnom obraća paznja na kočioni sistem i upravljački mehanizam. Naravno gasovi ne mogu biti ispravni jer niti valja gorivo niti valja sagorjevanje ali eto....Ovo dvoje je najbitnije ipak. Međutim prije tehničkog pregleda autobusu se našteluju kočnice i naravno autobus prodje tehnički pregled. Međutim dok taj isti autobus odradi jednu smjenu kočnice se rašteluju jer je mehanizam za štelovanje (šneka) potrošen , "preskače" i sl tako da sljedece dvije smjene autobus radi sa poluispravni ili u glavnom ne ispravnim kočnicama
Što se tiče "vizuelnog" izgleda odnosno vizelnog pregleda vozila se svakako slikaju na tehničkom pregledu i bitno je da im radi signalizacija. To što autobus izgleda neuredno, iskuckano, ogrebano , to što na njemu ima 5 različitih nijansi farbe to je nešto što je individualna stvar firme a dakako doprinosi lošoj reputaciji.
Logged
saledoboj
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 283



« Reply #312 on: January 06, 2011, 10:52:24 »

U konkretnom slucaju to je odraz grada i kantona jer oni su jedini prevoznik gore i kako mi se cini firma u drzavnom vlasnistvu znaci vlasnistvu gradjana Sarajeva.Znaci ovo je direktno rasturanje drustvene imovine, nabijanje troskova odrzavanje vise nego sto treba za sto je direktno odgovorna uprava.A to sto ti kazes za tehnicki i to je cist lopovluk jer zendar ce tebe zajebavat sto ti je na putnickom vozilu napukla sajba a njemu sto se vrata ne mogu zatvorit kako treba il sto mu je sajba napukla iza koje stoji bar 20 ljudi nikom nista.Niko od njih ne trazi da im busevi budu u perfektnom stanju al bar se mogu sredit osnovne stvari pa jbt po tom Sarajevu hodamo svi mi neko gore zivi neko dodje poslom il iz zajebancije i zamisli sad sliku doso tip gore kaze hoce na bascarsiju vidi kakvi su busevi nece njima hoce autom i krene on gore preko koseva il dole pored holidej ina i zavali ga bus, il u najgorem slucaju krene pjesaka odvali ga neki dio sa njega i koje tome kriv a bus proso tehnicki proso sve.A o tramovima necu ni govorit stvaraju vise buke nego ovi nasi vozovi.
Logged

Neka vladajuće klase drhte pred komunističkom revolucijom. U njoj proleteri nemaju što da izgube osim svojih okova. A dobit će čitav svijet.

Proleteri svih zemalja, ujedinite se!
saledoboj
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 283



« Reply #313 on: January 06, 2011, 10:54:52 »

Ma sve to stoji al da su i oni bolji nebi ih raja lupala na svakom cosku,a to sto se zaposljavaju strani drzavljani ne treba da te cudi pogledaj samo od prvih izbora koje u vrhu svega pa na ovamo, jbg jedan se moze pustit iz zatvora moze i kaucija moze sve a drugi nek trune dok ga ne pusti sud onog koji ga tuzi tolko o tome.A sto se tice ovih marisana i sl zajebancija nebi ni ja to na sud to malo od bubrega malo po dzepu i mirna bosna jbg u mene je djed bio zendar jos za titine drzave bude neko sranje malo radi pendrek sutra svi mirni i zadovoljni bez zajebancija suda i sl sranja, danas da ne govorim kolko ima lopovluka da se nemore ni stic.Al da manemo politiku meni ni njihova ekonomska politika nije jasna kako mogu ikako poslovat sa takvim vozilima i takvim ponasanjem putnika i osoblja.Imaju monopol ko postbus a tako posluju nidje veze Tite mi.
Logged

Neka vladajuće klase drhte pred komunističkom revolucijom. U njoj proleteri nemaju što da izgube osim svojih okova. A dobit će čitav svijet.

Proleteri svih zemalja, ujedinite se!
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #314 on: January 06, 2011, 12:04:53 »

Počeli smo pisati ovdje iako nije mjesto za to ali nema veze. Zato bih zamolio moderatore da naše postove prebace u temu "diskusija razno". Naime poslije rata GRAS je dobio 80 novih vozila i barem jos toliko polovnih koji su bili jako dobro ocuvani da su mogli jos najmanje 10 godina sluziti. Dakle dobili su resurse kakve je osim Sarajeva dobila nesto kasnije banja luka i jos kasnije MOstar. Znači njihov posao je bio domacinski poslovati, čuvati sredstva za rad i održavati ih normalno. Za samo 2 godine (kako oni danas pričaju) Gras je stekao status "gubitaša" i velikog dužnika. Dakle 2000 godine dugovanja GRAS-a su se vec mogla izraziti u milionima maraka. Danas skoro 11 godina poslije dugovi su narasli na desetine miliona (što se zna). Logično pitanje koje treba postaviti svako normalan samom sebi je "zasto se gubici nisu pokusali sanirati prije 8 godina npr ili barem zasto se nije pokusala zaustaviti ekspanzija dugovanja. Jedini odgovor je da je takvo stanje odgovaralo nekome a tog nekoga treba traziti u Kantonalnoj vladi, jer kantonalna vlada imenuje menadzment odnosno generalnog direktora.
Mislim da se ne treba zavaravati misljenjem da se GRAS moze izvuci iz dubioze. To je nemoguca misija. Jedini način je ili otpis djela dugovanja i reprogramiranje ostatka. Prema odredjenim pokazateljima za sanaciju 4 miliona gubitaka pod pretpostavkom da firma posluje krajnje pozitivno potrebno je skoro 10 godina. Naravno kreditna zaduzenja vise ne dolaze u obzir jer im kredit vise ni jedna komercijalna banka nece dati jer su kreditno preoptereceni. A i kad bi im neko odobrio iznos kredita kojim bi mogli dugovanja dovesti na nulu (što je skoro pa nemoguce) značilo bi pokrivanje kredita kreditom sto je opet jako lose rjesenje jer bi to znacilo placanje dva puta jedne te iste kamate , opterecenje firme narednih sigurno 30 godina i sl....
Logged
Pages: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.037 seconds with 23 queries.