transformers
|
|
« Reply #285 on: December 26, 2010, 14:09:18 » |
|
To je "kurvanjska" ucjena vlade. Ako vi budete strajkovali mi cemo dopustiti centrotransu da prevozi putnike i to na dvije ubjedljivo najrentabilnije linije medju kojima je 31e. Zato je priča Safudina ČEngića kako je njima u interesu da gradjani mogu mjenjati nekoliko prevoza sa jednom kartom apsolutno providna tj prodaja " mu*a pod bubrege" jer na toj liniji svakako ne vazni ni jedna osim karte kupljene u vozilo. Dakle nema tu ni mjesecne ni godisnje niti bilo koje.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #286 on: December 26, 2010, 14:29:15 » |
|
pa Kanton i njegova valda su doveli djelimično do krize u GRASu...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #287 on: December 26, 2010, 21:51:54 » |
|
pa Kanton i njegova valda su doveli djelimično do krize u GRASu...
nije djelimicno nego 80%. GRAS je kantonalna firma. Dakle kanton gazduje GRAS-om postavlja direktora menadzment nadzorni odbor i ostale...Osim toga pitanje je (ako se vec dugovi gomilaju od 2000) zasto se niko ranije nije "udario u glavu" i rekao "pa stanite ovako dalje ne ide non stop poslujete u gubitku. Dakle jedini zakljucak je da je takvo stanje odgovaralo nekome u "vrhu" ili nije bilo zelje mogucnosti htijenja da se stanje popravi dok se jos moglo popraviti. JEdini izlaz sada je stecaj i svako ko misli drugacije apsolutno nije realan. Stecaj prinudna uprava i sanacija dugovanja sto nece biti nimalo lagan posao. Plan za sanaciju trebao bi predvidjati novu sistematizaciju radnih mjesta, naravno i smanjenje plata dakle nema vise neselektivnog zaposljavanja, izmisljanja novih radnih mjesta i sl. Kanton prepada radnike sa stecajem. Pa sta? Stecaj ima dva puta. Ili likvidacija ili sanacija. Problem je sto su ljudi u BiH navikli da stecaj u glavnom vodi u likvidaciju. E vrijeme je da se ta praksa promjene...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #288 on: December 26, 2010, 22:05:39 » |
|
A ako bude ta sanacija dugova, da li to znači prodaja autobusa da se namire pare?
Ne znam stvarno... ovo je totalno glupo postalo i logično je da se sad CTS nameće i hoće da ih zezne... A vidi recimo GIPS Tuzlu, kako pametno radi... Evo za par dana treba stići nova tura buseva iz Conexxiona...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #289 on: December 26, 2010, 22:10:25 » |
|
A ako bude ta sanacija dugova, da li to znači prodaja autobusa da se namire pare?
Ne znam stvarno... ovo je totalno glupo postalo i logično je da se sad CTS nameće i hoće da ih zezne... A vidi recimo GIPS Tuzlu, kako pametno radi... Evo za par dana treba stići nova tura buseva iz Conexxiona...
Drug vidi jednu stvar. Sanacija znaci sistemska otplata dugovanja uz naravno otpis odredjenih dugovanja. Kako ce se novac naci to je do menadzmenta. Najveća glupost bi bila prodati autobuse kao osnovna sredstva za rad da bi se namirila dugovanja. Što se tiče Tuzle to je za svaku pohvalu. Međutim problem je u pogrešno postavljenom sistemu. GIPS-om gazduje gradska uprava Tuzle.Dakle skupština opštine da budemo jasniji. GRAS-om gazduje kanton. Puno bi lakse bilo da i GRAS-om gazduje gradska uprava nego Kanton.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #290 on: December 26, 2010, 22:25:23 » |
|
pa realno Kanton Sarajevo=Grad Sarajevo...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #291 on: December 27, 2010, 01:31:07 » |
|
A ako bude ta sanacija dugova, da li to znači prodaja autobusa da se namire pare?
Može po dva osnova.Ako su stavljena pod hipoteku (brzi postupak) i ako se vrši generalno ovrha imovine (sudska naplata) po osnovu duga državi,dobavljačima i sl.Ali to u principu samo vrijedi za autobuse i kombibuse.Kome ćeš prodati tramvaj.Jer ko god ga uzme mora ga odvesti i skinuti sa šina.Isti fol je i trolejbus.Ne znam kako su i šta zavalili u kredit mislim da su mogli tramvaje poturiti i to je palilo nekada davno.Istina,on ih ne mora naplatiti,ali sud može donijeti odluku da se isključe iz prometa.Ma to je pravno gledano izuzetno komplicirano.Načelno može se prodati. Ali čisto sumnjam u sadašnjoj situaciji da bi bilo šta sud odnosio što se tiče voznog parka.
|
|
« Last Edit: December 27, 2010, 01:33:38 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #293 on: December 28, 2010, 19:00:44 » |
|
Ne znam da li je to pranje novca, ali u svakom slučaju Sarajevu trba žičara!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #294 on: December 28, 2010, 19:23:04 » |
|
Treba mu puno toga... Pričalo se jedno vrijeme i o žičari prema Humu, al..
Neka GRAS prvo riješi probleme u administraciji i radnicima, pa nek onda ulaze u projekte "vrijedne 16 miliona KM za polovne žičare"
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #295 on: December 28, 2010, 19:55:48 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #296 on: December 28, 2010, 20:11:28 » |
|
Naši bi troškovi bili 500.000KM, a sve ostalo bi trebalo biti donacija.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #297 on: December 28, 2010, 20:14:46 » |
|
opet to nije bog zna kakvo riješenje, jer ovi iz uprave ne znaju to održavat, vidi šta se desilo sa japanskom donacijom buseva... a šta bi tek bilo da im neko da u KEŠU 15.5 miliona KM...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #298 on: December 28, 2010, 20:15:33 » |
|
Ovo sa visečim tramvajem je supeeeeeeeeeeer, ali ka i obično naši će zasr*ti.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|