Samras
Pješak
Offline
Posts: 2
|
|
« Reply #240 on: December 01, 2010, 12:32:25 » |
|
Za gras sve pohvale i direktora Hasana, nek acovjek ulaže pa kako god prao pare ili ne njegov problem i ovi što komentarišu da him se može isto bi uradili.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #241 on: December 01, 2010, 14:38:40 » |
|
Još nije završen proces usklađivanja reda vožnje na 12 spornih autobuskih linija! Sapunica traje mjesecima, a kako "Avaz" saznaje, zadugo se neće znati linije na kojima će putnike prevoziti "Centrotrans", a na kojima GRAS. To bi moglo dovesti do novih nesporazuma kao prije nekoliko mjeseci kada su se oba prijevoznika borila za putnike na istim linijama.
Ministar saobraćaja Mihajlo Krmpotić rekao nam je da je komisija prestala usklađivati linije jer se "Centrotrans" žalio Ministarstvu prometa i komunikacija FBiH na rješenja.
Nema nastavka
- Čekamo da vidimo šta će biti s tim žalbama, a usklađivanje ne možemo nastaviti dok se to ne riješi - kazao je Krmpotić i dodao da imaju problem jer ne znaju koja je startna pozicija za usklađivanje pošto je "Centrotrans" uputio žalbu na rješenja iz 1997. godine.
S druge strane, ogorčenje nije krio direktor "Centrotransa" Safudin Čengić. Smatra da njihove žalbe na rješenja, koja je Ministarstvo dalo GRAS-u, nemaju nikakve veze s procesom usklađivanja linija.
- Ovo je samo dokaz da u Ministarstvu ne poznaju ovu oblast. Oni su raspisali oglas za usklađivanje još u maju, a kraj se ne nazire. Umjesto da su dali i jednima i drugima da održavaju svih 12 linija dok se ne završi usklađivanje, oni su to nezakonito odobrili samo GRAS-u. Mi smo se opravdano žalili i već imamo informacije da su žalbe prihvaćene i da će biti poništena izdata rješenja - kazao je Čengić.
Bez popuštanja
Kako dodaje, boje se da će Ministarstvo i nakon što budu poništena rješenja izmisliti nova.
- Mi ćemo se žaliti i na ta. Ona će biti poništena i to će tako trajati mjesecima, dok će za to vrijeme GRAS voziti na svim linijama. Međutim, mi više nikome nećemo popuštati. Ako Ministarstvo saobraćaja ne nađe neko prihvatljivo rješenje, najvjerovatnije ćemo izaći na linije nakon što Ministarstvo prometa i komunikacija FBiH poništi rješenja GRAS-u - kaže Čengić. http://www.dnevniavaz.ba/dogadjaji/sarajevo/20866-gras_centrotrans_linije_prevoz.html
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #242 on: December 01, 2010, 14:49:06 » |
|
Za gras sve pohvale i direktora Hasana, nek acovjek ulaže pa kako god prao pare ili ne njegov problem i ovi što komentarišu da him se može isto bi uradili.
Ovako da se korigujem: Kad se nešto investira nema zasluga nego opravdanost investicije (goruća potreba za vozilima) i pare s druge strane koje su uglavnom kreditne ili dio iz prihoda GRAS-a i tu nema opet ničije zasluge.Gola tehnika.E izbor dobavljača može biti sporan ako se neko podmiti. Drugo:ako se neko busa da je prvi onda nek plati svojim vlastitim parama.U Bosni takav još nije rođen.Načelno nabavka vozila je planirana uvijek godišnjim pa i višegodišnjim planovima,a za sam čin kupovine nema zaslužnih.Na zapadu je to automatizam kroz amortizaciju vozila.Obanavlja se vozni park prema godištu i stanju vozila,a ako se radi o par komada to glavni menadžeri i ne znaju. Toliko o Hasanovim zaslugama,bolje rečeno o nekakvm ulaganjima koje pominješ.Nije mu ćaćevina sigurno da on ulaže.
|
|
« Last Edit: December 01, 2010, 22:29:25 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #243 on: December 01, 2010, 19:32:49 » |
|
Za gras sve pohvale i direktora Hasana, nek acovjek ulaže pa kako god prao pare ili ne njegov problem i ovi što komentarišu da him se može isto bi uradili.
Uz puno uvazavanje tebe prije svega kao dame (pretpostavljam da si dama) imam nekoliko primjedbi 1. Ako ti je dobar Hasan povedi ga kuci 2. GRAS nije Hasanova niti bilo čija babovina da je oni mogu "arčiti" i trošiti kako žele a da pri tome nikome ne odgovaraju osim kupljenim stranačkim šefovima. To se zove netransparetnost u poslovanju privrednih subjekata prevedeno na jezik običnih smrtnika - kriminal. 3. Hitno nabavi pravopis i rječnik bosanskog jezika. Ako Bog da kad to nabaviš vidjećeš da se kaze "him" nego "im" odnosno "njima" 3.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #244 on: December 01, 2010, 22:25:25 » |
|
Ma shvatio je dotični forumaš da Hasko nema nikakvih zasluga za nabavu vozila.I to sam čak pojasnila. Okrenuću na veselo! Nego Hasan može biti zaslužan recimo za devastaciju i nebrigu za vozni park... Čisti primjer je Škoda 21Tr (donacija vrlo vrijedna)koju su spraškali podobnici...kao i mnoge druge. Hehe
|
|
« Last Edit: December 01, 2010, 22:28:39 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #246 on: December 12, 2010, 22:50:38 » |
|
Sarajlije bi nove autobuse, žale se na postojeće, a i sami pridonose takvom lošem stanju... radi se o gbr 491 Bošnji se ne može ugodit
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Almir
|
|
« Reply #247 on: December 12, 2010, 22:54:06 » |
|
tu su oni srednjoskolci 100%..znam kako je bilo dok sam ja putovao busom..gledao sam sve i svasta :S
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #248 on: December 16, 2010, 06:45:42 » |
|
Centrotrans Eurolines zahtijeva od Uprave za inspekcijske poslove da, shodno javno datim obećanjima, obustavi "nelegalan rad KJKP Gras" Sarajevo na 10 spornih autobuskih linija. Foto: Arhiv/Fotoservis Foto: Arhiv/Fotoservis U saopćenju Centrotransa je pojašnjeno da ovaj zahtjev temelje na deset novih rješenja Federalnog ministarstva prometa i komunikacija od 28. oktobra 2010. kojim se poništavaju rješenja Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo od 12. augusta 2010. Naime, Ministarstvo saobraćaja KS-a je, tvrde iz Centrotransa, nezakonito odobrilo redove vožnje KJKP "Gras" Sarajevo na deset kantonalnih linija. "Ovi dokumenti (ukupno 62) predstavljaju nastavak kontinuiteta donošenja presuda i rješenja od strane Konkurencijskog vijeća BiH, Kantonalnog suda u Sarajevu, Upravne inspekcije Ministarstva pravde FBiH, Uprave za inspekcijske poslove FBiH i Ministarstva prometa i komunikacija FBiH kojim je nepobitno utvrđeno da je Ministarstvo saobraćaja KS na nezakonit način odobravalo redove vožnje "GRAS-u" Sarajevo i na taj način omogućilo nezakonit i štetan dominantan položaj ove firme na relevantnom tržištu KS-a", navedeno je u saopćenju. Centrotrans traži od Ministarstva saobraćaja KS-a da izvrši privremenu registraciju spornih redova vožnje ravnopravno na oba prevoznika koji su prema propisanoj zakonskoj proceduri pristupili procesu usklađivanja redova vožnje. Centrotrans također traži da Vlada KS-a odmah nakon konstituiranja stavi na dnevni red problematiku javnog gradskog i prigradskog prevoza na području KS-a, te da, vodeći računa o interesima građana Kantona i zakonskim odredbama, o ovom pitanju donese odgovarajuće odluke u skladu s odredbama Zakona o prevozu u drumskom saobraćaju. http://www.sarajevo-x.com/bih/sarajevo/clanak/101215120
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
kilometar
VIP Član
Kondukter
Offline
Posts: 771
|
|
« Reply #249 on: December 16, 2010, 14:04:41 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #251 on: December 16, 2010, 22:58:18 » |
|
Najviše me vrijeđaju dva sindikata pa sve ostale malverzacije oko otplate kredita... to je ono "zavadi pa vladaj"
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #252 on: December 16, 2010, 23:07:15 » |
|
al ubitačan početak od Bašića, kao nije mogao drugaije, ako žele nek ga smijene.... Koje notorno mazanje očiju...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #254 on: December 17, 2010, 11:50:03 » |
|
Što se tiče falsifikata studentskih karata,vjerujem da postoji takvih slučajeva. I da cijena od 50KM od aprila-maja(više se i ne sjećam kad su izdavane)nije toliko bila visoka da se karta nije mogla kupiti.Znači nije cijena problem već hokštapleraj pojedinaca. Što e tiče naplate,čujem u skorije vrijeme da se radi na nekim novim stvarima,ali ovo od turaka je nuđeno i ranije ali je meni se čini Kanton odbio to jer "to nije za nas"...ispravite ako griješim.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|