Mile
|
|
« Reply #210 on: November 21, 2010, 17:31:29 » |
|
a šta je to bilo prošlih godina, jer nisam upućen?
ja se nadam samo da će Vašingtonac biti na pruzi, a ne bi bilo loše da su neke stare buseve ospodobili i da su ih poslali na cestu... mada po meni je fino i što su na većinu buseva, trola i tramvaja stavili zastavice 125 GRAS i to je neto...
a to za plince - ne razumijem se baš u to, al smatram da su bilo kakvi busevi bolji od nikakvih, mada realno ako se stanje u GRASu ozbiljno ne promijeni i da nabave buseve 2010. godište, za 3 godine, kako ih održavaju biće loši...
evo šta se desilo http://www.youtube.com/watch?v=kJyfHJz26tka to si u pravu što kažeš da su bilo kakvi busevi bolji od nikakvih odnosno od ovih koje GRAS ima sada. Mene lično je samo strah "mutnih" radnji koje su u GRAS-u postale svakodnevnica. Plinci će biti nabavljeni po mizernoj cijeni, kvalitet naravno upitan srazmjeran cijeni a kroz dokumentaciju ce biti prikazani ogromni novci. DAkle klasično "pranje" para. Volio bih da ne budem u pravu Dečki samo da vam napomenem da u nekim normalnim zemljama npr. Danska režu plince iz 00-01 i 02. polako tako da ćemo opet dobiti groblja za rezat
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #211 on: November 21, 2010, 17:38:08 » |
|
a šta je to bilo prošlih godina, jer nisam upućen?
ja se nadam samo da će Vašingtonac biti na pruzi, a ne bi bilo loše da su neke stare buseve ospodobili i da su ih poslali na cestu... mada po meni je fino i što su na većinu buseva, trola i tramvaja stavili zastavice 125 GRAS i to je neto...
a to za plince - ne razumijem se baš u to, al smatram da su bilo kakvi busevi bolji od nikakvih, mada realno ako se stanje u GRASu ozbiljno ne promijeni i da nabave buseve 2010. godište, za 3 godine, kako ih održavaju biće loši...
evo šta se desilo http://www.youtube.com/watch?v=kJyfHJz26tka to si u pravu što kažeš da su bilo kakvi busevi bolji od nikakvih odnosno od ovih koje GRAS ima sada. Mene lično je samo strah "mutnih" radnji koje su u GRAS-u postale svakodnevnica. Plinci će biti nabavljeni po mizernoj cijeni, kvalitet naravno upitan srazmjeran cijeni a kroz dokumentaciju ce biti prikazani ogromni novci. DAkle klasično "pranje" para. Volio bih da ne budem u pravu Dečki samo da vam napomenem da u nekim normalnim zemljama npr. Danska režu plince iz 00-01 i 02. polako tako da ćemo opet dobiti groblja za rezat ma jasta buraz. To su vozila sa manjim radnim vijekom, skupljim odrzavanjem i sl. Ne znam zaista sta je natjeralo "strucnjake " u GRAS-u da se odluce za nabavku plinaca i to polovnih. Treba imati na umu da nabavka plinaca iziskuje jos neke troskove kao sto su punionica koju GRAS ima ali koja nije u funkciji dakle moraju se uloziti odredjene pare da bi se dovela u upotrebno stanje. Dalje vozaci nisu obuceni za rukovanje plincima( nisam siuguran ali mislim da se u odredjenim zemljama mora proci posebna obuka za voznju autobusa na plin, nesto kao kod nas za trolejbus). Mehaničari nisu osposobljeni za popravke ovakvih vozila. hajde da se radi o novim vozilima imalo bi se vremena poslati kadrove na obuku, medjutim kad kupis polovno vozilo za ocekivati je da se kvare cesto. Dalje skoro 2/3 sarajeva je brdo, ne znam tačno ali cuo sam da ta vozila i nisu bas za brdsku voznju
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #213 on: November 21, 2010, 23:07:24 » |
|
ja mislim da su ta tri kupljena i da se ceka isporuka ...administrativne poteskoce bezbeli
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #214 on: November 21, 2010, 23:30:34 » |
|
zna li se koliko su stari, koje marke i gdje su kupljeni
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #215 on: November 22, 2010, 10:43:19 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #216 on: November 23, 2010, 09:39:03 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #217 on: November 23, 2010, 09:39:40 » |
|
zna li se koliko su stari, koje marke i gdje su kupljeni mislim da su STEYRI u pitanju vjerovatno POSTBUS
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #219 on: November 24, 2010, 17:03:32 » |
|
Samo da ne bude skandala kao prošli put xD
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #220 on: November 24, 2010, 20:02:41 » |
|
Hvala Azra na obavijesti, kontao sam doći na to, pa da napravimo kakvu finu reportažu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mile
|
|
« Reply #221 on: November 24, 2010, 20:08:21 » |
|
zna li se koliko su stari, koje marke i gdje su kupljeni mislim da su STEYRI u pitanju vjerovatno POSTBUS Nema Steyra plinca Uzmite naše Irisbus Citelis CNG imamo 60 komada i več mjesec dana ni jedan ne vozi jer je plinara gecrkt a i kad voze su groblje 6 brzina,blokada na 75,ZF getriba koja nabija a ni jedan nema više od 75 000 (za usporedbu Citari imaju 170 000 a došao je u isto vrijeme) jednom riječju smrt dečki to bute vi ubili u vrlo kratkom roku.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #223 on: November 25, 2010, 00:07:04 » |
|
Do kraja godine nabavićemo deset polovnih autobusa na gas, a u idućoj ćemo kandidovati kupovinu 20 vozila, kaže Bašić
Kantonalno preduzeće Gradski saobraćaj nizom aktivnosti obilježiće 125 godina rada. Kako je za Oslobođenje kazao direktor KJKP Gras Hasan Bašić, u srijedu će se u krugu preduzeća položiti cvijeće stradalim radnicima, dok će u petak biti otvoren dispečerski centar na Dobrinji, čime će i stanovnicima ovog naselja biti omogućeno da u blizini domova kupe sve vrste karti za gradski prevoz.
- Pored radnih i sportskih aktivnosti, pripremamo i bilten sa posebnim akcentom na projekte koje smo realizovali zadnjih godinu i po. U nedjelju ćemo organizovati krug po gradu sa starim vozilima, predvođenim tramvajem na konjsku vuču, dodao je Bašić.
Kako je direktor Grasa nedavno boravio u Njemačkoj, kazao nam je da je u Nürnbergu prisustvovao prezentaciji novih autobusa sa primjenom metana (CH4) kao goriva.
- Do kraja ove godine, nabavićemo deset polovnih MAN-ovih autobusa na zemni gas. Riječ je o niskopodnim vozilima u izuzetno dobrom stanju, sa klimom, namijenjenim invalidnim osobama, te smanjenju zagađenosti u gradskoj zoni. U zavisnosti od podrške novog saziva kantonalne Vlade, spremili smo i kandidovaćemo projekat kupovine 20 autobusa u narednoj godini, istakao je Bašić.
Prema Bašićevim riječima, jedno novo vozilo kompanije MAN, sa pogonom na metan, a za čiju su se nabavku odlučili u Ljubljani, košta oko 350.000 eura.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #224 on: November 25, 2010, 00:50:40 » |
|
zna li se koliko su stari, koje marke i gdje su kupljeni mislim da su STEYRI u pitanju vjerovatno POSTBUS Nema Steyra plinca Uzmite naše Irisbus Citelis CNG imamo 60 komada i več mjesec dana ni jedan ne vozi jer je plinara gecrkt a i kad voze su groblje 6 brzina,blokada na 75,ZF getriba koja nabija a ni jedan nema više od 75 000 (za usporedbu Citari imaju 170 000 a došao je u isto vrijeme) jednom riječju smrt dečki to bute vi ubili u vrlo kratkom roku. pogrešno si me razumio očigledno. NIsam ni mislio na plince nego na 3 prigradska koji su najavljeni da ce biti kupljeni prije plinaca...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|