tomo
|
|
« Reply #60 on: April 05, 2014, 21:54:05 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #61 on: April 06, 2014, 03:36:02 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.972
|
|
« Reply #62 on: April 06, 2014, 21:33:56 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #63 on: April 06, 2014, 22:31:27 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #64 on: April 07, 2014, 20:54:47 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.972
|
|
« Reply #65 on: April 07, 2014, 21:30:26 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
frukec
Moderator Podforuma
Voditelj Voznog Parka
Offline
Posts: 3.007
|
|
« Reply #66 on: April 10, 2014, 14:45:30 » |
|
|
|
|
Logged
|
[/img]
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #67 on: April 10, 2014, 19:41:06 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #68 on: April 10, 2014, 20:47:40 » |
|
I onda kažu Higer kopira, kinezi fuj, inovacija nula, a gledaj ovog... Ako je Higer sa H92 kopirao Neoplana, ova Mota nema šta nema na sebi Al pošto je on iz Evrope, može proći i ne priča se o tome... Ali ipak, bitnije je da bus radi i zarađuje, jer vrijeme je takvo kako je - mora se raditi
|
|
|
Logged
|
|
|
|
coleman
Kondukter
Offline
Posts: 638
|
|
« Reply #69 on: April 10, 2014, 20:53:21 » |
|
Nije stvar ko je iz EU, ko iz Kine, vec ovo osim Globtoura nece niko ni uzeti
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #70 on: April 10, 2014, 21:05:36 » |
|
Retrovizori od Setre čovječe.
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #71 on: April 10, 2014, 21:10:03 » |
|
Nije stvar ko je iz EU, ko iz Kine, vec ovo osim Globtoura nece niko ni uzeti Zato će oni uzeti i ovo i Higere i radiće i obrtat pare... A drugi će i dalje furati neke Setre 3 i 4, Mercedese stare po 10-15 godina i radit mjesečnu jedno ili dvije ture (naravno čast izuzecima), dok će ovi busevi biti hop stop u radu i otplaćivat sebe, a zarađivat druge
|
|
|
Logged
|
|
|
|
frukec
Moderator Podforuma
Voditelj Voznog Parka
Offline
Posts: 3.007
|
|
« Reply #72 on: April 10, 2014, 21:33:23 » |
|
Ali taj miris tvornice...
|
|
|
Logged
|
[/img]
|
|
|
coleman
Kondukter
Offline
Posts: 638
|
|
« Reply #73 on: April 10, 2014, 23:00:23 » |
|
Nije stvar ko je iz EU, ko iz Kine, vec ovo osim Globtoura nece niko ni uzeti Zato će oni uzeti i ovo i Higere i radiće i obrtat pare... A drugi će i dalje furati neke Setre 3 i 4, Mercedese stare po 10-15 godina i radit mjesečnu jedno ili dvije ture (naravno čast izuzecima), dok će ovi busevi biti hop stop u radu i otplaćivat sebe, a zarađivat druge Bice 80% poluprazni kao linija za Sloveniju, njih najvise izvlaci Njemacka jer nemaju neku konkurenciju iz Hercegovine pa mogu poslat i Tama, a vidicemo kako ce se provesti u Hr jer tamo vec ima jakih i ozbiljnih firmi i kako ce putnici prihvatiti ta presjedanja i sl.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Landzeit
Pješak
Offline
Posts: 24
|
|
« Reply #74 on: April 10, 2014, 23:13:01 » |
|
Istina, imaju samo jaku liniju za Njemačku. I Skandinaviju. I Zagreb autoputom. I Zagreb starom cestom. I Zagreb preko Bosne. I Slavoniju. Ali, u načelu u pravu si, samo je Njemačka dobra, a ostale linije su prazne.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|