The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #810 on: January 23, 2015, 17:33:36 » |
|
Ja sam vidio da pise kod Saciragica, direktor Centrotrans PGS.. Zar on nije zamjenik direktora Centrotrans-Eurolinesa ?
Savjetnik genralnog direktora i direktor PGS-a
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #812 on: January 24, 2015, 20:06:36 » |
|
Ja sam vidio da pise kod Saciragica, direktor Centrotrans PGS.. Zar on nije zamjenik direktora Centrotrans-Eurolinesa ?
Savjetnik genralnog direktora i direktor PGS-a ma sve ilegala kao i čitava firma ....npr PGS je registrovan u Zenici ...vjerovali ili ne to je tako....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #813 on: January 24, 2015, 22:15:09 » |
|
po kom osnovu mislis da je Centrotrans ilegalna firma, to su teske konstatacije , molim Administraciju da malo motri ovdje malo
|
|
|
Logged
|
|
|
|
fakebus
Putnik
Offline
Posts: 263
Gras
|
|
« Reply #814 on: January 24, 2015, 22:17:54 » |
|
Pa firma ima vise nelegalnih nego legalnih linija u pgs.u!! linija hrasnica - vijecnica samo da pare uzimaju, stavili bruku autobusa na komercijalu samo kajmak kupe..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #815 on: January 24, 2015, 22:22:18 » |
|
od komercijale nema neke zarade , na komercijali imas vise stete nego dobit ,jer gradska voznja unisti Autobuse narocito to su sve Automatski mjenjaci , jer koji se pravovremeno ne koriste ubrzo se kvare ,treba znati automatika voziti
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #816 on: January 24, 2015, 22:24:31 » |
|
PGS nisu samo linije koje je CTS poceo voziti za vrijeme strajka u GRASu...joj damire koje ti gluposti mozes pisati to je cudo... znaci vozila se samo trose na komercijali, na svim ostalim gradskim linijama vozila se ne trose ni malo... i linija gdje svaki putnik kupuje kartu, gdje su vozila u svakoj voznji puna ili solidno popunjena ne moze biti nerentabilna
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #817 on: January 24, 2015, 22:32:32 » |
|
trose se vozila al ne toliko kolko na Komercijali , samo uzmi u obzir kolko ima km od Dobrinje do Vjecnice tamo gdje polaze prema Dobrinji i pomnozis sa brojem voznji koje pravi vozilo u jednoj smjeni za 8 sati na ostalim linijama nema toliko cesti polazaka kao na Komercijali (citaj interval polazaka )
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #818 on: January 24, 2015, 22:38:45 » |
|
Po toj tvojoj logici vozila koja rade na komercijali bi otisla za godinu dana u rashod... koliko god se ona trosila, zarada prelazi te troskove
|
|
|
Logged
|
|
|
|
fakebus
Putnik
Offline
Posts: 263
Gras
|
|
« Reply #819 on: January 24, 2015, 22:46:34 » |
|
ma daj molim te! znaju oni sta rade da je tako po tvojim rijecima radiobiim 1 2 busa.. poklopili su se na sve rentabilne linije a tamo gdje nema kajmaka i ne voze... oni na koercijali imaju.1.60 po osobi kad je spica to je krcato njemu je isplatnija ta linija nego sve ostalo.. da nije tako ne bi iimali situaciju kakva je trenutno. jos ako se ne varam vozaci rade od 8 do 16 s tim da imaju uze pauze dvije smjene rade i manje radnika i radnih sati
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #820 on: January 24, 2015, 22:48:11 » |
|
nazalost to je tako , sto se tice zarade vidi karta kosta recimo 1,60 km x 50 80 km po jednoj turi
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #821 on: January 24, 2015, 22:56:53 » |
|
mlatite praznu slamu, ni u dzep vam ni iz dzepa bar pojedincima.. Koliko god politika kriva za GRAS toliko je i dio radnika ili neradnika, pojedinaca koji ceskaju muda, dok su na bolovanju ili sta ja znam gdje vec, svaka cast pojedincima, ali ne treba bukati previse, jer iz vlastitog iskustva znam one sto su bukali pa kad su firme pocele ukidat linije, i pocelo se pricati o otpustanju, upravo takvi su bili najglasniji da se uvedu neke promjene otom-potom, dosao za*eban vakat.. Ko je jamio, jamio
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #822 on: January 24, 2015, 23:06:34 » |
|
upravo tako i stim bi zavrsio u vezi ove teme
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #823 on: January 24, 2015, 23:33:03 » |
|
mlatite praznu slamu, ni u dzep vam ni iz dzepa bar pojedincima.. Koliko god politika kriva za GRAS toliko je i dio radnika ili neradnika, pojedinaca koji ceskaju muda, dok su na bolovanju ili sta ja znam gdje vec, svaka cast pojedincima, ali ne treba bukati previse, jer iz vlastitog iskustva znam one sto su bukali pa kad su firme pocele ukidat linije, i pocelo se pricati o otpustanju, upravo takvi su bili najglasniji da se uvedu neke promjene otom-potom, dosao za*eban vakat.. Ko je jamio, jamio
Ko je spomenuo GRAS?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #824 on: January 24, 2015, 23:41:28 » |
|
Posto se spominju rentabilne-nerentabilne linije, legalne-ilegalne, sve je to odnos GRAS - CTS.. Mene ne interesuje jel to ilegalno ili ne, tu su nadlezne inspekcije, sudovi i organi da to ustanove, ja hocu da kazem, da CTS nije kriv sto GRAS propada, odnosno GRAS ne propada ima godinu dvije, nego propada 15 godina, ko ga unistava ni to me ne zanima, i tu postoje nadlezne institucije koje bi se trebali sa tim bavit.. P.S Ko je spomenuo GRAS?
Nije valjda da si se nasao u ovom "ni u dzep vam ni iz dzepa bar pojedincima"
|
|
« Last Edit: January 24, 2015, 23:45:49 by Setra 417 HDH »
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
|