Manas
|
|
« Reply #1020 on: June 05, 2015, 23:23:17 » |
|
Časopis "Info bus" broj 116U ovom broju časopisa donosimo : TEMA BROJAMaj mjesec - vrijeme organizacija đačkih ekskurzija Svaka generacija u srednjoj i osnovnoj školi, na završetku obrazovnog ciklusa ima u programu organizacije đačke ekskurzije. To putovanje ostaje svim učesnicima putovanja u nezaboravnom sjećanju. PREPORUČUJEMOOldtimer Fiat na 13. Susretu oldtimera u Sarajevu Ovogodišnji susret je realizovan u okviru projekta „Osmijeh za Sarajevo“ u organizaciji “Oldtimer klub Sarajevo”. POČETAK LJETNE SEZONEIzvršene pripreme na Autobuskoj stanici Sarajevo Kao i svake sezone prioritet uposlenika AS Sarajevo je „booking“ i otprema putnika. POHVALE I ČESTITKENa adresu kompanije Centrotrans Eurolines, putem maila, telefonski ili poštom, svakodnevno dolazi veliki broj pohvala na kvalitet rada. Ovim putem prenosimo samo neke od njih. Maj 2015. godinehttp://www.centrotrans.com/casopis/info_bus_116.pdf
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #1021 on: June 07, 2015, 21:27:42 » |
|
dali mi moze neko dat info koja je Vozacka CTS posada posla danas tj Nedelja iz Sa za Njemacku EDIT prema Dortmundu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #1022 on: June 08, 2015, 13:09:16 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
fakebus
Putnik
Offline
Posts: 263
Gras
|
|
« Reply #1023 on: June 08, 2015, 14:10:37 » |
|
U info broju pise da su prodali cetri autobusa centrotrans-u a.d. i. sarajevo. pitanje da li su prodali kako su naveli ili su prebacili kao npr u drugu poslovnicu kao sto su radili prebace u poslovnicu kakanj, visoko i slicno?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #1024 on: June 08, 2015, 15:05:03 » |
|
vjeruj da su i prodali jer ,planirana je nabavka novog Ayatsa
|
|
|
Logged
|
|
|
|
majer
Pješak
Offline
Posts: 89
|
|
« Reply #1025 on: June 08, 2015, 15:15:03 » |
|
vidim navode da jos uvijek nisu certificirali kontrolore karata,zanimljivo je to,kad su vec operateri trebali su se potruditi da od donosenja zakona vec imaju obucene ljude kako je to gras uradio,,,,ali eo nisu a usluga uvije na nivou''
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #1026 on: June 08, 2015, 15:19:00 » |
|
postepeno i to ce se Certificirati ,polako
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #1027 on: June 08, 2015, 21:57:33 » |
|
wow GRAS nešto uradio i sad se pušemo ko baloni hahahahahahaha imaju certifikate, ali je ponašanje ko i ranije, tako da je sve to relevantno
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #1028 on: June 08, 2015, 22:24:32 » |
|
Njima skoro da i ne trebaju kontrolori karata, jer ko kog se slepa jasno je da kod njih to ne moze proci svaki dan, za razliku od GRAS-ovih lezihljebovica koji su teret cijele drzave.. Putnika na gp kod njih ima puno manje, ali svi placaju kartu.. Sto se tice vozaca zna se kakve su sankcije i kakav je protokol i zakonske norme za kradju..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
majer
Pješak
Offline
Posts: 89
|
|
« Reply #1029 on: June 09, 2015, 09:33:42 » |
|
imali ili nemali putnika imaju zakonsku obavezu kad si se vec sjetio da ga pomenes da imaju kontrolore sa certifikatom ministarstva saobracaja za taj poasao,,,,jer tam u zakonu ne pise da ga samo grass mora imati nego svi operateri,,,doduse ovi nelegalni ne mogu s e ni smatrati operaterima a broj putnika je i logican,jer sa svojim malim udjelom u gradskom revozu ne cine ni 1% usluge koju pruza konatonalno javno preduzece ,,,a sto se tice lezihljebovica,,,kad ih nema cijela se drzava zov e u pomoc,,,to je iskljucivo zavist i ljubomora prema tim ljudima wow GRAS nešto uradio i sad se pušemo ko baloni hahahahahahaha imaju certifikate, ali je ponašanje ko i ranije, tako da je sve to relevantno ne pusemo se,nego se pojedinci ispuhuju,,, najgore je onima koji na svaciji uspjeh daju neke svoje doze podcjenjivanja koje su produkt podlosti i ispraznosti
|
|
« Last Edit: June 09, 2015, 09:36:22 by majer »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1030 on: June 09, 2015, 11:25:43 » |
|
Dok su ti lezihljebovići prevozili narod u ratnom Sarajevu besplatno, bez obzira na troškove održavanja i ono malo prevoza, a sve to dok je 970 radnika GRAS-a branilo ovaj grad, za to vrijeme se Centrotrans bogatio na švercu. Pitajte malo stanovnike Hrasnice (ljude starije od 40 godina) šta misle o Šaćiragiću i Čengiću, i kako su se bogatili na tuđoj nesreći.
Što se tiče današnjih vremena.
Tamo gdje GRAS-ovi lezihljebovići odvrte krug za 30-40 minuta, Centrotransovim vozačima je krug "samo" 40 minuta. Na komercijali atobus koji vozi GRAS-ov lezihljebović obiđe krug za 80 minuta radnim danom i 60 minuta vikendom, Bubicini spasitelji vrte svako 120 minuta. To su činjenice koje se daju lako provjeriti.
Za ovih 5 godina kako su krenuli u otimanje GRAS-ovih višedecenijskih linija većinu toga su ostvarili na prljav i nepošten način, a medijska kampanja im je bila naročito prljava i prepuna laži koje su na ovom forumu s argumentima pobijene!
Hvala Bogu u ovom mjesecu uključen je tramvaj Duewag, biće uključeni novonabavljeni autobusi, i za koji dan će se početi uključivati novonabaljeni trolejbusi. Za koji mjesec stižu i minibusi. Nadam se da će GRAS uskoro uposliti 40-60 vozača pa će onda otresti Centrotrans ko slinu!
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1031 on: June 09, 2015, 12:04:03 » |
|
Ne stigoh se ispraviti, dakle Tamo gdje GRAS-ovi lezihljebovići odvrte krug za 30-40 minuta, Centrotransovim vozačima je krug "samo" 60 minuta. Na komercijali atobus koji vozi GRAS-ov lezihljebović obiđe krug za 80 minuta radnim danom i 60 minuta vikendom, Bubicini spasitelji vrte svako 120 minuta. To su činjenice koje se daju lako provjeriti.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #1032 on: June 09, 2015, 13:18:37 » |
|
Kolega kad sam reko lezihljebovici mislio sam na veliki dio naroda.. koji se slepaju po autobusima i imaju para za kafe i kladionice, a nemaju za karte Karta se uvijek placala, a doduse ima i lezihljebovica samo su ti "invalidi rada" te vuku bolovanje po 3-4 mjeseca, pa rade 2-3 pa onda opet 3-4..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #1033 on: June 09, 2015, 13:33:56 » |
|
Lezihljebovica ima u svakoj firmi, pogotovo drzavnoj,a za mene je to administracija...Sto se GRASa tice vozaci odraduju najvise posla,a svima je poznatno da administracije ima visak,a negdje se i spominjalo da je ima vise od vozaca sto je van svake pameti... Nabavkom novih vozila sigurno se nece rijesiti svi problemi GRASa, niti ce se rijesiti svi problemi Javnog gradskog prevoza...Ima tu mnogo vecih problema...
Nadati se samo da ce se cim prije uvesti red u JGP...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #1034 on: June 09, 2015, 16:44:44 » |
|
Dok su ti lezihljebovići prevozili narod u ratnom Sarajevu besplatno, bez obzira na troškove održavanja i ono malo prevoza, a sve to dok je 970 radnika GRAS-a branilo ovaj grad,
Jarane narod ti je takav da će uvijek vući na svoju stranu, a to što, šta i kako je GRAS radio u ratu trebala je država i kanton da prepoznaju i vrednuju - što nisu, nego su ga još više gurnuli u ponor, postavljajući svakakve ljude za direktore i rukovodeće. A i to kakav je odnos putnika prema GRASu nije stvar CTS-a. Ljudi imaju svoj odnos, svoj plan i svoju viziju po kojoj rade... Ha ya.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|