Troler
|
|
« Reply #1185 on: November 23, 2014, 15:23:22 » |
|
Do sada su došla 23 Mercedesa, a 17 ih radi.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1186 on: November 24, 2014, 13:23:24 » |
|
Juče su stigla još 4 Mercedesa, preostaju još 3 da se kompletira donacija. Uz njih je došao i kamion sa rezervnim dijelovima.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #1187 on: November 24, 2014, 14:53:26 » |
|
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #1188 on: November 24, 2014, 15:17:12 » |
|
Mercedes-NAW/ABB?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #1189 on: November 24, 2014, 15:36:25 » |
|
Spominjalo se da ce doci Saureri al u ovom clanku se ne spominju..onda su to vjerovatno ovi
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1190 on: November 24, 2014, 16:39:51 » |
|
Saureri neće doći, dolaze ovakvi ko na slici, 15 komada, ako svih 15 bude radilo trolejbuski saobraćaj moći će raditi u 100% polazaka, jer treba oko 35 trola za ispoštovan raspored, a sad ima 20-22 trole.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1191 on: November 24, 2014, 18:01:26 » |
|
Spominjalo se da postoji mogućnost, a ne da će doći Saureri. Velika je to razlika.
Ja sam uvijek pisao da Saurera nema dovoljno, i ako bi došli, došli bi u kombinaciji sa Nawovima, a opet zašto bi GRAS sebi tovario dva različita tipa kad ovih dovoljno ima na prodaju.
Lijepo kaže tender za 15 zglobnih trolejbusa, ne za 12
Ovo je tip NAW/Hess BGT 5-25. Negdje sam čuo da su ta vozila na šasiji Mercedesa O405G
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #1192 on: November 27, 2014, 13:54:31 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #1193 on: November 27, 2014, 14:31:17 » |
|
jedino u obzir dolazi prekfalifikacija postojeceg kadra ,naravno ko zna da vozi i ko ima iskustva najmanje 2 god u obavljanju tih poslova
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1194 on: November 27, 2014, 15:44:13 » |
|
Pa nije ti ovo tramvaj za koji ne treba velika pamet i za šta GRAS može obučiti i kafe kuharicu. Ovdje trebaju vozači sa D kategorije. Fino kaže čovjek da u ovom slučaju trebaju nove radnike, te da ne mogu vršiti prekvalifikaciju.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #1195 on: November 28, 2014, 02:32:05 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1196 on: November 28, 2014, 10:39:02 » |
|
Čak se našla tu i jedna moja slika (slaba) od austrijskog tramvaja 710.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1197 on: December 12, 2014, 14:47:57 » |
|
GRAS-u će uskoro biti potrebno oko 100 vozača, mehaničara i limara. Prije toga trebao bi sličan broj uposlenika biti penzionisan.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1198 on: December 13, 2014, 12:03:52 » |
|
http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/bih/preduzece-gras-pravi-rampu-na-stupu-cilj-je-poboljsati-naplatu-uslugaPreduzeće Gras pravi rampu na Stupu: Cilj je poboljšati naplatu usluga
Preduzeće Gras je u saradnji sa Direkcijom za ceste KS-a priključio struju za novi objekt koji se nalazi u novoizgrađenom potputnjaku na Stupu. Počela je montaža tripoda, odnosno rampi za ulaz i izlaz na perone.
Odgovarajuća karta
- Najvažnije je da su radovi počeli i sasvim sigurno će naplatne rampe vrlo brzo profunkcionisati. Na rampama će se nalaziti naši službenici koji će, kao i na Ilidži, kontrolisati karte putnicima, objasnio nam je Avdo Vatrić, direktor Grasa, naglašavajući kako ovo preduzeće ima plan da u narednoj godini izgradi još nekoliko naplatnih rampi na stajalištima u Sarajevu.
Rampe će se graditi na stajalištima na kojima to zbog dimenzija i izgleda bude moguće.
- To je model sličan turskom modelu, koji tamo jako dobro funkcioniše. Na ovaj način je povećana naplata usluga i smanjen je broj putnika koji se pokušavaju voziti bez odgovarajuće vozne karte, a to je i nama u cilju, dodao je Vatrić.
Dozvole za rad
Kako bi se poboljšala naplata usluga, Gras je, prema novom Zakonu o obavezama i ovlaštenjima revizora operatera javnog prevoza putnika u KS-u, uputio svoje službenike na edukaciju.
- Osam kontrolora naplate je već dobilo certifikat, a još 20-ak bi trebalo obaviti polaganja u narednoj sedmici. Tek je završen tender za odijela, potpisali smo ugovore i vrlo brzo očekujemo da će se projekt kompletirati i u smislu uniformi i potrebnih papira. Još preostaje da nam Ministarstvo saobraćaja KS-a izda dozvole za rad i tek tada će naši kontrolori naplate izaći na teren i početi primjenu novog zakona, naveo je Vatrić.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #1199 on: December 13, 2014, 20:46:17 » |
|
ujedno i budu cuvari da se zidne povrsine ne unistavaju
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|