|
bikinjo
Pješak
Offline
Posts: 10
|
|
« Reply #1156 on: November 06, 2014, 15:07:22 » |
|
Znali iko hoće li biti kakvih primanja u skorije vrijeme,cuo sam da nema vozaca za ostalih 15 autobusa kad dođu.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1157 on: November 06, 2014, 15:34:01 » |
|
Mislim da je i dalje na snazi zabrana primanja novih radnika.
Vidjećemo hoće li im šta biti odobreno, jer kad bi se sad podigo vozni park na potrebni nivo falilo bi vozača u svim sektorima, a zadnje 2 godine se to najviše osjeti na tramvajima.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #1158 on: November 06, 2014, 15:40:34 » |
|
Dosta vozaca autobusa je prebaceno na tramvaje a i jos dosta njih je zavrsilo obuku za tramvaj al jos ne voze
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1159 on: November 06, 2014, 22:29:31 » |
|
ne širi dezinformacije......ni jedan vozac autobusa nije prebacen na tramvaj al baš ni jedan....ima ih odredjen broj koji su zavrsili obuku ali čisto sumnjam da ce ih prebacivati sada kada dolaze vozila i kada je manjak vozaca autobusa.....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1160 on: November 06, 2014, 23:36:36 » |
|
Vjerovatno ima nekoliko vozača i vozačica koji su radili na drugim radnim mjestima. Tramvajski saobraćaj je minimalno pojačan pa na dvojki ujutru vozi 5 tramvaja umjesto 4, a popodne su uključena 3 vozila za razliku od perioda 9/2012-6/2014 kada u popodnevnim satima linija 2 nije saobraćala.
Možda su imali plan prebaciti, ali je u međuvremenu postalo izvjesno da autobusi dolaze, a pošto ionako fali vozača bio bi apsurd prebacivati ih
Trebalo bi zatražiti dozvolu od ministarstva da se prime sa biroa nedostajući vozači autobusa a postoje i ljudi koji su prošli obuku za tramvaje i trolejbuse i koji su radili na određeno vrijeme.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1162 on: November 08, 2014, 21:28:36 » |
|
A jeli se još može pročitati ono što piše sa druge strane?
----------------- Ispod ovih crtica treba da piše jedan broj čije tri prve cifre predstavljaju garažni broj tramvaja
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1164 on: November 08, 2014, 21:38:24 » |
|
Znači karta poništena u Amsterdamcu 801 završila u BL.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1165 on: November 09, 2014, 11:25:15 » |
|
80124115491- 0
Uslikao sam i to, al je blic zabijelio sve, sutra ću uslikati na dnevnoj svjetlosti
Garažni broj: 807 Vrijeme poništenja: 11:54 Preostalih vožnji :0
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ikarbus IK206
Pješak
Offline
Posts: 46
.
|
|
« Reply #1166 on: November 09, 2014, 12:33:50 » |
|
“Avaz” saznaje Sarajevske šine ne odgovaraju turskim vozilima
GRAS neće prihvatiti donaciju 20 tramvaja
Preduzeće GRAS, kako trenutno stoje stvari, neće prihvatiti donaciju 20 tramvaja koje im planira dati turski grad Konja. Tramvaje neće prihvatiti jer ne odgovaraju sarajevskim šinama, a najveći problem predstavlja S krivina na Marindvoru.
U GRAS-u smatraju da bi tramvaji mnogo značili preduzeću, jer bi se dodatno poboljšao tramvajski saobraćaj, ali zbog problema s tehničkim karakteristikama u ovoj firmi još su u velikoj dilemi.
Avdo Vatrić, generalni direktor GRAS-a, nije nam mogao potvrditi informaciju da će odbiti tramvaje, ali je nije ni negirao. Kazao je da će sve biti poznato naredne sedmice.
- Kontaktirali smo kolege iz Kelna za stručno mišljenje, jer su isti tramvaji vozili po njihovim prugama. Potvrdili su nam da bi se vozila mogla uklopiti na naše kontaktne mreže i prugu. Ali moramo biti maksimalno oprezni - kazao je Vatrić.
avdo-vatric
Foto: Avaz (Vatrić: Velika dilema)
Direktor ističe da će inžinjeri GRAS-a pokušati simulirati vožnju tramvaja koje posjeduju, a slični su turskim po karakteristikama.
- Sada simuliramo u digitalnom obliku na računarima. Probat ćemo dva tipa vozila čiji dijelovi odgovaraju ovima iz Konje spojiti u jedan te na S krivini isprobati kako funkcioniraju. Na taj način vidjet ćemo smijemo li sebi dopustiti taj rizik da preuzmemo donaciju - naveo je Vatrić. http://www.avaz.ba/clanak/145088/gras-nece-prihvatiti-donaciju-20-tramvaja#sthash.ONsNZiTW.dpuf
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1167 on: November 09, 2014, 14:43:59 » |
|
Bezveze im je naslov jer se ništa ne zna, isto ko kad su napisali da zglobni trolejbusi neće moći voziti za Dobrinju kad se napravi kružni tok.
Nadam se da će nekako doći do GRAS-a ovo što pišem - ako su u tolikoj dilemi najbolje da dogovore dovlačenje jednog tramvaja u Sarajevo na testiranje! Ako ne mogne onda nek ostane, može raditi dvokratno na četvorki.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1168 on: November 09, 2014, 14:48:09 » |
|
Direktor ističe da će inžinjeri GRAS-a pokušati simulirati vožnju tramvaja koje posjeduju, a slični su turskim po karakteristikama.
- Sada simuliramo u digitalnom obliku na računarima. Probat ćemo dva tipa vozila čiji dijelovi odgovaraju ovima iz Konje spojiti u jedan te na S krivini isprobati kako funkcioniraju. Na taj način vidjet ćemo smijemo li sebi dopustiti taj rizik da preuzmemo donaciju - naveo je Vatrić. Ja već zamišljam trodijelnog lohnera. 707 se nije bezveze renumerisao u 711. Kad smo progurali KT8 na Ilidžu gdje 20 godina "kao nije mogao", proguraćemo i ovaj.
|
|
« Last Edit: November 09, 2014, 15:04:16 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
adel
Pješak
Offline
Posts: 90
|
|
« Reply #1169 on: November 10, 2014, 17:30:40 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|