man 464
|
|
« Reply #1020 on: October 01, 2014, 17:52:45 » |
|
http://www.klix.ba/vijesti/bih/gras-novi-autobusi-bi-u-ponedjeljak-trebali-biti-na-ulicama-sarajeva/141001043GRAS: Novi autobusi bi u ponedjeljak trebali biti na ulicama Sarajeva Petnaest autobusa koji su donacija grada Istanbula preduzeću GRAS u ponedjeljak bi trebali početi voziti na linijama za naselja u Sarajevu.
Avdo Vatrić, v.d. direktor preduzeća GRAS nam je rekao da su dobili obavijest iz MUP-a Kantona Sarajevo da će se vozila moći registrovati i da bi nova vozila već u ponedjeljak mogla biti na usluzi građanima.
"Imamo odobrenje od državnog Ministarstva prometa i komunikacija za 15 autobusa. Dobili smo 13 i čekamo još dva koja su krenula iz Istanbula. Za drugih 15 smo predali dokumentaciju u Ministarstvo, a po informacijama koje ja imam ministar Damir Hadžić je odobrio i drugu tranšu, tako da očekujemo još 15 autobusa", kazao nam je Vatrić.
GRAS će ukupno dobiti 30 autobusa iz Turske, a bit će raspoređeni na linije na rubnim dijelovima grada.
"Imamo pritužbe građana i uspostavit ćemo linije koje su bile isključene i ubaciti nove autobuse gdje je slaba pokrivenost. Imamo otvoren tender do 13. oktobra za nabavku još 10 autobusa za što je sredstva obezbijedio Kanton Sarajevo. Nadamo se da ćemo imati dovoljno ponuda kako bi taj tender uspješno završili. Sa 80 autobusa mi možemo pokriti kompletan autobuski saobraćaj u KS", izjavio je v.d. direktora preduzeća GRAS.
Najveći problem sa autobuskim saobraćajem je u naseljima Hadžići, Vogošća, Bare, Buća Potok, Boljakov Potok, a cilj GRAS-a je da se uspostavi saobraćaj na svim linijama i da funkcioniše kako bi građani imali redovan prevoz. http://www.haber.ba/vijesti/bih/98691-bih-sutra-u-sarajevski-gras-stize-jos-15-autobusa-iz-istanbula.htmlSutra u sarajevski GRAS stiže još 15 autobusa iz Istanbula
Sutrašnja predaja 15 autobusa zapravo je drugi dio donacije od ukupno 30 autobusa. Prva tri autobusa uručena su GRAS-u 12. septembra.
Sarajevskom javnom komunalnom preduzeću GRAS sutra će biti uručena donacija od 15 autobusa, poklon grada Istanbula Kantonu Sarajevo, potvrđeno je za Anadolu Agency iz Turske agencije za međunarodnu saradnju i koordinaciju (TIKA) putem koje se donacija realizira.
Ceremonija predaje ključeva autobusa bit će održana u 15 sati u krugu preduzeća GRAS. Ceremoniji će prisustvovati i predstavnici Istanbulskog preduzeća za javni saobraćaj (IETT).
Sutrašnja predaja 15 autobusa zapravo je drugi dio donacije od ukupno 30 autobusa. Prva tri autobusa uručena su GRAS-u 12. septembra.
Sarajevsko gradsko prevozno preduzeće niz godina suočava se sa finansijskim problemima zbog kojih nije u mogućnosti obnoviti vozni park. Tako je u posljednje vrijeme i broj autobusa koji dnevno saobraćaju na gradskim linijama smanjen za oko 40 posto.
|
|
« Last Edit: October 01, 2014, 17:57:22 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #1021 on: October 01, 2014, 18:15:04 » |
|
Saobraćajno preduzeće u mađarskom Miskolcu sada zvanično nudi 12 tramvaja tipa KT8D5 na prodaju. Juče je informacija objavljena i u magazinu Blickpunkt Straßenbahn.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1022 on: October 01, 2014, 18:20:43 » |
|
Mislim da trenutno GRAS nije zainteresovan, jer imamo skoro pa zvanično dogovorenu donaciju 20 GT8 tramvaja iz Konye (Makar 10 će stalno voziti.), pa vjerujem da će se realizovati do nove godine, a tramvaja ima oko 52-55 ispravnih, a 48 izlazi na vožnju u špici ujutro.
Rade: 201,206,209,210,212,217,227,231,235,237,238,244,248,255,257,258,260,261,263,266,268,271,275,276,277,286,288 (27) 291 (1) 300,302,303,304 (4) 500 (1) 501,502,503,504,505,506,507,508,509,510,511 (11) 601,602,603 (3) 715 (1) 801,802,811,812 (4) + još par koji će skoro proraditi.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #1023 on: October 01, 2014, 19:13:59 » |
|
dal bi se moglo od ovih neispravnih Tramvaja , moglo osbosobit 2 mislim dal dijelovi odgovaraju , da se od tih neispravnih makar 2 sastave da su ispravni
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1024 on: October 01, 2014, 19:39:29 » |
|
Tako se i radi, dok se i to ne iscrpi.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1025 on: October 01, 2014, 19:55:58 » |
|
Saobraćajno preduzeće u mađarskom Miskolcu sada zvanično nudi 12 tramvaja tipa KT8D5 na prodaju. Juče je informacija objavljena i u magazinu Blickpunkt Straßenbahn.
U kakvom su stanju i koliko su para po komadu? Bili bi sigurno bolja varijanta od Turskih muzejskih eksponata,pod uslovom da GRAS ima pare za kupovinu i uvozne trošarine.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1026 on: October 01, 2014, 20:16:22 » |
|
Dont mi tač divage. Jesu muzejski ali su za DŽ, ali bojim se da ih ne stigne ista sudbina ko i Holande, svega 4 rade. Ovi KT8 da se razumijemo nisu loši, ali para neJma... i sama znaš bolje.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #1027 on: October 01, 2014, 20:31:07 » |
|
Pa prema informacijama koje imam jesu u veoma dobrom stanju, urađene su na njima tokom godina i manje modernizacije, radionice u remizi su tehnicki vrhunac i nedavno kompletno obnovljene. Problem je da nebi ovo bila donacija nego koliko mi je nezvanicno receno radilo se o nekih 200 hiljadu maraka po komadu. Jer Miskolcko saobraćajno preduzeće mora sad da se potrudi da zaradi sto vise zbog modernizacije voznog parka novim Škodama.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1028 on: October 01, 2014, 20:32:06 » |
|
Taj tamo iza je bolji
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1029 on: October 01, 2014, 20:57:08 » |
|
Ma kakvi. I da ima tih para (a nema ih) za njih se može kupiti 15-20 novih minibusa, a nakon što dođu sva vozila koja su donirana vozila (autobusi, tramvaji) i vozila za koja su raspisani tenderi (autobusi, trolejbusi), onda je logično da bi se trebalo usredotočiti na minibuse.
Autobusi Mercedes O345 (bar prvih 15) mogu se uvesti u vozni park. Garažni brojevi počinju od 600
|
|
« Last Edit: October 01, 2014, 21:02:17 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #1030 on: October 01, 2014, 21:00:33 » |
|
Hahahahaah pa Kinderi su zakon Svakako zanimljivo je da i oblik mreže u Miskolcu malo podsjeća na Sarajevo: Jedna dugačka linija sa jednim kratkim odvojkom, u Sarajevu za željezničku stanicu, u Miskolcu do fabrike čelika (Vasgyár). Zbog toga sto nije godinama na zapadnom terminalu postojala okretaljka, vozili su na glavnoj liniji samo dvosmjerni tramvaji... pocetkom 90tih su otkupili veci broj ovih trodijelnih vozila iz susjednog slovačkog grada Košice.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #1032 on: October 01, 2014, 21:57:11 » |
|
samo dal bi bilo isto rastojanje izmedju tockova jer cini mi se ovi su malo Siri ,il mi se cini
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #1034 on: October 02, 2014, 10:28:46 » |
|
samo dal bi bilo isto rastojanje izmedju tockova jer cini mi se ovi su malo Siri ,il mi se cini
Rastojanje između točkova - jel misliš kolosijek? Taj je isti u Konyi, u Kelnu isto kao u Sarajevu i u Miskolcu, klasični željeznički, 1435 mm. Inače i širina karoserije je skoro identična, tramvaji Düwag iz Kelna / Konye imaju kao malobrojni veliku širinu od 2,5 metra dok je većina Düwag vozila proizvedena sa širinom od 2,2,-2,3 metara zbog razmaka šina na dvokolosiječnim prugama u njemačkim gradovima. Tramvaj KT8D5 od ČKD je čak malo uži, zvanično je širina karoserije 2,48 metara. Problem kod Düwaga bi moglo biti međusobno odstojanje obrtnih postolja koje je asimetrično i nije jasno hoće li bez problema savladati S krivinu na Marijinom Dvoru.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|