ecehajic
|
|
« Reply #825 on: July 16, 2014, 01:55:17 » |
|
Dođem kupim kupon svakog prvog,sjednem u tramvaj,ulazi reva izvadim kupon da se vidi da sam student i onda pored mene stoji momak kaze nemam kartu i u vecini slucajeva,a ako su muskarci samo prođu bez ikakve rasprave,u slučaju da je zenska u pitanju i to samo ona sa plavom kosom u rep zavezanom onda kupis kartu kod vozaca a ostale opet nista,prolazis kao da imas kartu i onda se ja zapitam sto bih ja kupovao kartu i bio hajvan kad je niko nema i tako to ide redom, sto bih kupio kartu kad znam da nece niko napisati kaznu ili eventualno mozes izaci na sljedecoj.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #826 on: July 16, 2014, 09:03:38 » |
|
Ma nije ni njima lako. Kad krenu nekog da izbace čitav se tramvaj okrene protiv njih, a ima snimak kako su jednom revizori istjerani iz tramvaja. Često se desi da dođe do zastoja dok se čeka policija kad putnik neće da izađe, pa i ovi idu linijom manjeg otpora i samo eto upišu koliko putnika ima s kartama.
Mogu jedino da pišu globe stranim turistima koji glume da ne znaju poništiti kartu iako ima uputstvo na engleskom računajući na tradicionalno Sarajevsko gostoprimstvo.
Ostaje jedino nekom ko hoće da po savjesti uzima kupon.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #827 on: July 16, 2014, 11:31:21 » |
|
Kupiš kupon za 16 maraka i budeš ko "dingospo" mjesec, ne sikiraš se hoćel se ko svađat sa tobom, hoćel ti pisati globu, hoće li te cijeli tramvaj gledati ko "krme u Teheranu" i slično... Brate ja ga uzmem svaki mjesec, mada ne zaslužuju uvijek, jer često čekam i sat vremena bus, ali ne bih se svađao radi karata, vako platiš 10 karata u A zoni i vozaš se 8631237186713 puta, tj kolko ti je volja. A računaj da ima studenata iz Tačina, Vukovića, Lješeva koji idu na faks svaki dan, da nema karte svaki dan iz Vukovića do Ilidže je 4,30 maraka karta i 1.60 tramvaj 5,90 X 2 = 11,80, samo povratak i odlazak haman ko kupon, jer studentski su svi 16 maraka koja god zona da si. Ko bi rekao da će zadnja slika sa Sberbank reklmom biti na putu za Srebrenicu... Kako god Mirso lijepo si ih uhvatio.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #828 on: July 22, 2014, 18:47:33 » |
|
Liniju 29, iako su obevzni da oba prevoznika održavaju, to čini samo GRAS, a drugi prijevoznik to ne čini, jer mu nije rentabilna linija. Na liniji 31e isti prijevoznik koji ne održava liniju 29, ne pruža uslugu WIFI-ja niti u jednom vozilu, a također vozila nisu klimatizovana, tj, klima uređaji nisu uključeni, u šta sam se danas uvjerio, a i prethodnih dana. (A to je bilo promovisano par mjeseci.) Niti u jednom novom centrolineru nisam imao sreću da se dogodi da radi Klima, iako su bile nesnosne vrućine. A prozori su minimalni, i u minimalnom broju.
|
|
« Last Edit: July 22, 2014, 18:50:51 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #829 on: July 22, 2014, 18:58:37 » |
|
Trebalo bi da je u MAN-ova i 2 nova Centrolinera ispravna klima, samo neće uvijek da je uključuju. U 923 je danas radila, samo nisu zaključali prozore pa je jedan bio otvoren, ali naprijed je bilo OK. Radi i u 922 al kapa kondenz kad radi. Pretpostavljam da kod 850 ne radi, jer mu je ono gore skinuto.
Što se tiče linije 29 ona je u RRV registrovana na Centrotrans, ali eto, održava je jedino prevoznik koji je nezakonito obrisan sa te linije.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #830 on: July 22, 2014, 23:45:17 » |
|
http://tvsa.ba/ba/vijesti/komercijalna_linija_hrasnica_%E2%80%93_vijecnica#.U86VxNnLXnE.facebookKomercijalna linija Hrasnica – Vijećnica
Kompanija Centrotrans Eurolines obavještava građane da će od sutra u funkciji biti komercijalna linija Hrasnica – Vijećnica
Komercijalna linija Hrasnica – Vijećnica saobraćat će svakim danom od 6.00 do 23.00 sata. Odluku o pokretanju postupka za registraciju ove linije uprava preduzeća donijela je na osnovu velikog broja zahtjeva građana, kao i zaključka Općinskog vijeća Ilidža, saopćeno je iz ove kompanije. Baš me čudi što se ova kompanija zabrinula za građane kad je krenula zamjena i presjedanje u Nedžarićima. Teške obmane o dušebrižnom odnosu ka putnicima. Srceparajuća priča. Linija je uvedena zbog zahteva građana i zbog zaključka općine Ilidža. Kako da ne, mi baš ne znamo kako je Ilidža obojena. I tako općine uvode linije... Dobrodošli na Divlji zapad, i u tamni vilajet zvani općina Ilidža. Veliku brigu ćemo brinuti, ali komercijalno ćemo voziti, a eto baš slučajno kad je ovaj haos sa presjedanjem. Još jedan uobičajen potez ove kompanije.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #831 on: July 23, 2014, 00:13:22 » |
|
I ono predvodi protestne vožnje protiv nelegalnih linija u MGS, a u PGS-u rade kako im se ku*ac digne. Godinama su lajali o nekom navodnom nelegalnom prevozu GRAS-a na 12 linija, na koje je GRAS imao rješenja. A kad su zahvaljujući Bubici došli na svoje divljaju kako stignu i uzimaju liniju po liniju.
Pa baš pravac Vijećnica-Hrasnica i nije nešto ugrožen, dok mnoge druge linije se nikako ne održavaju mjesecima, ali valja se opariti dok ne radi tramvaj. Fuj
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #832 on: July 23, 2014, 12:46:38 » |
|
Red vožnje za liniju Vijećnica-Hrasnica
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #833 on: July 23, 2014, 13:19:21 » |
|
Rade 2 zglobna Centrolinera, 688 i 690
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #834 on: July 23, 2014, 17:08:44 » |
|
Nemam riječi... ovo je fakat divlji istok na kvadrat... koliko je ova hiper super komercijala prihvatljiva za građane: Neki čovjek živi u Hrasnici i radi recimo blizu Pofalića. Dvaput dnevno 2,50 KM. Mjesec recimo 21 radnih dana dakle plaća jadnik 52,5 KM samo za jednu vožnju tamo i jednu nazad bez mogućnosti da prekine putovanje, da ide u prodavnicu i ide sljedećim vozilom.
Ovo je besramno iskorištavanje shebanog javnog saobraćaja. Simptomatično je da je opet u pitanju jedan od glavnih saobraćajnih pravca. Na neke linije gdje GRAS ne uspijeva mjesecima voziti i koje nisu stalno natrpane putnicima nijedan od ovih privatnika se ne gura...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #835 on: July 23, 2014, 17:45:54 » |
|
GRAS-ova dnevna karta košta 5:30 sa kojom se možeš u toku dana neograničeno vozati po svim linijama u gradu osim komercijalne. Mjesečni radnički kupon 53KM za A zonu kojoj pripada i Hrasnica. Ovo se može isplatiti jedino nekom ko ide do Hrasnice jednom u x dana ali radnička klasa nema šta tu da traži. Ima dosta ljudi koji sa Dobrinje putuju komercijalom na posao, što ih košta 20-tak maraka skuplje od običnog radničkog kupona, ali čisto sumnjam da će neko biti spreman da plaća mjesečno dupli iznos radničkog kupona. Koriste novonastalu situaciju sa tramvajima, koje mijenjaju autobusi kojih sigurno nema dovoljno u špicama, a to se odražava i na liniju Ilidža-Hrasnica koja će vjerovatno biti lošije održavana nego do sad. Znači Centrotrans je iskoristio pravi trenutak, danas rade sa 2 zgloba, a vidjećemo kako će se stvari dalje odvijati. Ja sam nekako i očekivao da bi karta mogla biti malo skuplja na tu udaljenost, možda do 2KM, ali kad vidjeh 2,50
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #836 on: July 23, 2014, 18:03:09 » |
|
Ja mislim da pod hitno treba animirati stanovništvo Rajlovca, Pofalica, Buca potoka i sl da traže da CTS uvede linije i za njihova naselja s obzirom da je CTS "na usluzi" građanima......
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #837 on: July 23, 2014, 18:14:51 » |
|
Navodno pripremaju uvođenje linije za Ahatoviće.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #838 on: July 23, 2014, 20:00:53 » |
|
Nemam riječi... ovo je fakat divlji istok na kvadrat... koliko je ova hiper super komercijala prihvatljiva za građane: Neki čovjek živi u Hrasnici i radi recimo blizu Pofalića. Dvaput dnevno 2,50 KM. Mjesec recimo 21 radnih dana dakle plaća jadnik 52,5 KM samo za jednu vožnju tamo i jednu nazad bez mogućnosti da prekine putovanje, da ide u prodavnicu i ide sljedećim vozilom.
Ovo je besramno iskorištavanje shebanog javnog saobraćaja. Simptomatično je da je opet u pitanju jedan od glavnih saobraćajnih pravca. Na neke linije gdje GRAS ne uspijeva mjesecima voziti i koje nisu stalno natrpane putnicima nijedan od ovih privatnika se ne gura...
Mjesto potpisa: Kustura ArminJa mislim da pod hitno treba animirati stanovništvo Rajlovca, Pofalica, Buca potoka i sl da traže da CTS uvede linije i za njihova naselja s obzirom da je CTS "na usluzi" građanima......
Hahahaha, ja ću sad pokrenuti peticiju, da nam vozaju, al vozaće za 200 godina hahahahahahahahaha. GRAS-ova dnevna karta košta 5:30 sa kojom se možeš u toku dana neograničeno vozati po svim linijama u gradu osim komercijalne. Mjesečni radnički kupon 53KM za A zonu kojoj pripada i Hrasnica. Ovo se može isplatiti jedino nekom ko ide do Hrasnice jednom u x dana ali radnička klasa nema šta tu da traži. Ima dosta ljudi koji sa Dobrinje putuju komercijalom na posao, što ih košta 20-tak maraka skuplje od običnog radničkog kupona, ali čisto sumnjam da će neko biti spreman da plaća mjesečno dupli iznos radničkog kupona. Koriste novonastalu situaciju sa tramvajima, koje mijenjaju autobusi kojih sigurno nema dovoljno u špicama, a to se odražava i na liniju Ilidža-Hrasnica koja će vjerovatno biti lošije održavana nego do sad. Znači Centrotrans je iskoristio pravi trenutak, danas rade sa 2 zgloba, a vidjećemo kako će se stvari dalje odvijati. Ja sam nekako i očekivao da bi karta mogla biti malo skuplja na tu udaljenost, možda do 2KM, ali kad vidjeh 2,50 Naravno lopovska politika, daj da zgrnemo dok nema tramvaja jer to je njihovom stilu... Krajnje bezobrazno i nezakonito, prijavljan je slučaj inspekciji, ali od toga možda ne bude ništa... kao i obično.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #839 on: July 23, 2014, 20:22:21 » |
|
zasto sada ne priskoci Centrotrans u novo nastaloj situaciji od Nedžarica do Iliđže , da ne moraš biti ko sardina u ulju
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|