Troler
|
|
« Reply #705 on: June 15, 2014, 20:39:04 » |
|
Da si ti živ i zdrav ovo izlazi svaki dan već pola godine.
Kontam da nije još neki ofarban a da mi ne znamo, pa pitaš kad će izaći.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #706 on: June 16, 2014, 11:49:22 » |
|
utros saobraćaj radi ali ako ni danas ne bude plate saobraćaj će biti obustavljen!
A ako danas ne uplate znači da žele isprovocirati štrajk radnika, da bi imali izgovor da daju još linija Centrotransu ili da nađu izgovor za pokretanje stečaja. Samo možda shvate da su ovaj put previše providni pa uplate i strpe se do idućeg mjeseca.
Mislim da nije slučajno da Centri baš ovih dana dolaze autobusi
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Ikarbus IK206
Pješak
Offline
Posts: 46
.
|
|
« Reply #707 on: June 16, 2014, 13:07:33 » |
|
DANAS PLAĆA RADNICIMA GRAS-A Neće biti obustave saobraćaja
Radnicima GRAS-a danas bi trebala biti uplaćena martovska plaća, nakon što su u petak blokirali dio tramvajskog saobraćaja kao i raskrsnicu kod Remize. Ovo je ishod današnjeg razgovora predstavnika Sindikata komunalne privrede preduzeća s Muhamedom Kozadrom (SDA), v. d. premijerom Vlade KS te Avdom Vatrićem, generalnim direktorom preduzeća. Naime, GRAS-u će danas biti proslijeđena zakašnjela tranša novca za subvencije, u iznosu od 1.300.000 KM, kojom bi se izmirila martovska plaća radnicima. Kako nam je kazao Rešad Hujdur, potpredsjednik Sindikata komunalne privrede GRASA-a, nedopustivo je da se vlast na ovaj način poigrava s radnicima koji mjesecima čekaju zarađene plaće. - Do 10. u mjesecu iz resornih ministarstava bi trebalo da nam se prebaci novac za subvencionirane kategorije. Dužni su da plate na vrijeme. Ne mogu se ovako ponašati. Hoće da subvencioniraju penzionere, školarce, invalide, a da radnici snose troškove - kaže Hujdur. S uplatom plaće radnici su odustali od novih obustava javnog prijevoza, kazali su iz Sindikata komunalne privrede GRAS-a. http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/nece-biti-obustave-saobracaja
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #708 on: June 19, 2014, 21:22:20 » |
|
Jel ima neko tačne tehničke podatke o sarajevskim trolejbusima (bivšim)? Fali mi: Težina trolejbusa Den Oudsten B79T, težina i maks. brzina trolejbusa MB O 405T i težina i maks. brzina duobusa MB O 405GTD HVALA unaprijed!!!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #709 on: June 19, 2014, 21:53:31 » |
|
Jao ispada da je većeg kapaciteta SG200, Hess osrednjeg, a "usisivač" S200 najmanjeg. Pa on je imo mnogo više mjesta za stajanje od Mana i možda i od Hessa. Vidjeću da šta iskopam šta, a ti vidi to s GRAS-om možda oni imaju nekih podataka. Kod nas se npr. K2 tramvaj oduvjek vodi kao tramvaj kapaciteta 220 putnika, a u Češkoj mu je manji kapacitet deklarisan.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Transformers jeli moguće da su neki SG312 prešli 2.000.000? Nije valjda da je 464 maksimalno raubovan non stop u 3 smjene od 1998 do dana današnjeg??? Hajde ovo odkad je kriza, ali ranije...
|
|
« Last Edit: June 19, 2014, 21:56:26 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #710 on: June 19, 2014, 23:26:32 » |
|
@Dresdener Kod naših Hessova je ABB elektrika. Nije ni Siemens ni BBC Ovdje imaš tabelu po kojoj se vidi u koje gradove je otišla koja Elektrika. http://de.wikipedia.org/wiki/NAW/Hess_BGT_5-25_und_BT_5-25
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #711 on: June 19, 2014, 23:32:20 » |
|
Hess može načepiti brže svakako, i ja sam bio svjedok, a što se tiče broja putnika nešto ne štima, sigurn sam da se u Sanosa više moglo nagurati nego u danas hessa ili zglobnog mana, Hess je nekako kraći, ili šta već, ali ima više lufta za stajat nego sg 200 tako da ti dođe na isto, a sanos je mogao natovariti i 200 duša kad se nagura
|
|
« Last Edit: June 19, 2014, 23:36:01 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #712 on: June 20, 2014, 12:56:51 » |
|
Troler, Man 465: HVALA VAM NAJLJEPŠA i na upozorenju šta se tiče HESS trolejbusa! Ispraviću ovo. Ovaj tabelarni dio je rad bez kraja, uff. Svakako oni podaci o broju putnika jesu uvijek upitni. Jer mi se čini da su proizvođači navodili jedno i prevoznici drugo. Osim toga, u raznim zemaljama je važilo više norma za izračunanje broja putnika na osnovi prostora unutar vozila. Tako da naprimjer u Istočnoj Njemačkoj broj putnika u čehoslovačkim tramvajima je trebao biti znatno veći od broja koji je bio naveden od strane proizvođača ČKD Tatra. Inaće evo još tablice sa podacima o sarajevskim tramvajskim vozilima:
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #713 on: June 20, 2014, 14:11:51 » |
|
Vidi, i za tramvaje ima po našim tefterima grešaka, jer po našim normama K2YU, K2, Satra 2 mogu ukrcati 220 putnika maksimalno opterećenje kola, KT8D5 može ukrcati 320 putnika Satra 3 ukrcava 310 putnika, Lohner E natovaren do kraja ima kapacitet od 200 putnika (U lohneru g.b. 715 ima stari požutjeli papir na njemačkom, čitao sam, kod vozača gdje piše kada su motorna kola sama max opterećenje 200, a kada se Lohner kupluje sa prikolicom C4 može ukrcati 300 putnika. LHB je maks. opterećenja 240 ili 250 više nisam siguran, mislim da je 250 tako piše u vozilima koja rade kod nas. Eh a što se tiče garnitura Lohnera C1+c1 maksimalno opeterećenja je isto bilo 200, motorna kola 95 i prateći salon 105.
Za ove starije ti ne znam, mada pretpostavljam da se u T3 moglo nagurati više od 110. Ove brojke su vjerovatno prema propisima, ali ja sam naveo brijeve koji su napisani u vozilima kod nas. A kod lohera E ti ne valja ovaj podatak čak ni za proizvođača za dati broj putnika jer loher raspolaže prema proizvođačkom naputku 39 sjedalica i 66 stajaćih mjesta, ali kao što rekoh maks opterećenmje je 200.
I kodg lohnera C1 + c1 fabrički je kod tebe greška, jer kod naših je fabrički pisalo za prikolice 34 sjedišta i 43 stajaća mjesta , a naprijed u motornim kolima 22 sjedišta i 58 stajaćih mjesta, ali isto kao što rekoh maks. opterećenje je bilo motorna kola 95 i prikolica 105.
|
|
« Last Edit: June 20, 2014, 14:16:26 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #715 on: June 20, 2014, 16:40:32 » |
|
Kod nas se računa onaj maksimalni standard 8 putnika po metru kvadratnom.
Inače koriste se standardi 5 i 8 putnika po metru kvadratnom.
Evo našao sam primjer za Škodu 15T Celková obsaditelnost: 3článková pro Prahu – 210 (5 os./m²)/300 (8 os./m²),
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #716 on: June 20, 2014, 20:41:40 » |
|
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Transformers jeli moguće da su neki SG312 prešli 2.000.000? Nije valjda da je 464 maksimalno raubovan non stop u 3 smjene od 1998 do dana današnjeg??? Hajde ovo odkad je kriza, ali ranije...
nije nemoguce .....pogotovo taj 464 je vozila dvočlana posada dok nisu pristigli Ikarbusi IK 201 tada je njegova posada dobila vozilo 403 a 464 je zaduzila troclana posada i to na liniji Ilidza Tarcin i non stop je radio 3 smjene....naravno imo je nekoliko "generalki" motora............
|
|
« Last Edit: June 23, 2014, 20:57:45 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #717 on: June 23, 2014, 14:09:04 » |
|
Danas autobus bez g.b. (zadnja tri broja reg. tabli 913) na Komercijali, nesnosna vrućina, klima ne radi, prozora nema, šiberi bespomoćni, totalno neuslovno za prijevoz putnika, čak vozač u nekim momentima drži oboja vrata otvorena, što je zabranjeno, opasno i kažnjivo, treba neko da ispadne. Kompanija posjeduje toliko autobusa, a nikako da ubace neki da odmjeni ovu gasnu komoru.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #718 on: June 23, 2014, 21:02:34 » |
|
novopristigli Centrolineri se izgleda farbaju u bijelo.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #719 on: June 23, 2014, 21:30:14 » |
|
jel ce ostavit onu postojecu plavu il ce i ona biti prefarbana ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|