bhbus.ba
November 25, 2024, 12:19:23 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Razno/Diskusije  (Read 301481 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #690 on: June 13, 2014, 19:37:31 »

http://sdasa.ba/wp-content/uploads/2012/09/Avdo_Vatric.pdf

Ma dobar je Avdo,svako zlo za neko dobro haha
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Ikarbus IK206
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 46


.


« Reply #691 on: June 13, 2014, 22:36:30 »

Quote
Naša stranka: Stečaj je jedina nada za GRAS
http://www.klix.ba/vijesti/bih/nasa-stranka-secaj-je-jedina-nada-za-gras/140613126
Logged

dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #692 on: June 14, 2014, 11:35:54 »

Imam jedno pitanje:
Kakva je daljna sudbina tramvaja K2YU 215+228 koji su se 1. novembra prošle godine sudarili kod Tehničke škole?

Koliko sam shvatio, 228 je rashodovan i njegov zadnji dio je sada povezan sa prednjim dijelom tramvaja broj 201 i vozi dalje kao 201.

Kako je završio tramvaj 215?

Ima li još ovakvih novih podataka o drugim vozilima?

HVALA LIJEPA!
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #693 on: June 14, 2014, 11:45:57 »

Zadnji dio tramvaja 215 je sad je dio tramvaja 227. Za razliku od 201, 227 nije ni ofarban pa je prednji dio zelen sa bijelim vratima a zadnji dio je crven.

Inače pošto su različita godišta bočni žmigavciv (između prozora) im nisu u istoj visini. Trebali su spojiti 201+215 i 227+228 jer su istih karakteristika.

215 i 228 su spojeni sa zadnjim krajevima od 201 i 227 i stoje u remizi.

Također tramvaji 278 i 288 su na sličan način kombinovani samo tu nisam siguran koji će u rashod a koji na šine, al vjerovatno se radi na 288 sa zadnjim krajem od 278, pošto 278 sa zadnjim krajem od 288 stoji blizu rashodovanih tramvaja.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #694 on: June 14, 2014, 16:06:52 »

Zadnji dio tramvaja 215 je sad je dio tramvaja 227. Za razliku od 201, 227 nije ni ofarban pa je prednji dio zelen sa bijelim vratima a zadnji dio je crven.

Inače pošto su različita godišta bočni žmigavciv (između prozora) im nisu u istoj visini. Trebali su spojiti 201+215 i 227+228 jer su istih karakteristika.

215 i 228 su spojeni sa zadnjim krajevima od 201 i 227 i stoje u remizi.

Također tramvaji 278 i 288 su na sličan način kombinovani samo tu nisam siguran koji će u rashod a koji na šine, al vjerovatno se radi na 288 sa zadnjim krajem od 278, pošto 278 sa zadnjim krajem od 288 stoji blizu rashodovanih tramvaja.

Hvala puno, super! Dakle mogu obnoviti podatke u listi vozila.
Dakle 215 van saobraćaja, njegov zadnji dio sad pripada tramvaju 227.
Tramvaj 228 je van saobraćaja nakon sudara, njegov zadnji dio pripada tramvaju 201.

Ostalo radije neću jer neznamo jesu li tramvaji samo van saobraćaja ili definitivno rashodovani.

Ovih dana opet radim na knjizi, evo jedna od prvih stranica sa slikom
Logged
Ante
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.141



« Reply #695 on: June 15, 2014, 12:25:40 »

Možda će mi sad neki reći ovo ono u vezi ovoga prijedloga .  Smiley

Ali kako znam  u Beogradu imaju 2 ili više rashodovana Lions Classica ti busevi nisu uopće stari i dali bi se srediti i to bi Grasu bilo super pojačanje jer sigurno ih nebi puno platili e sad je pitanju dali se smiju prodavati jer su Donacija?  Smiley

Evo slika s autobusi.net

http://i1278.photobucket.com/albums/y519/mix5201/Slika3487_zpsdd977adc.jpg
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #696 on: June 15, 2014, 12:54:21 »

Vozilo koje je 10 godina radilo u Beogradu je ravno vozilu sa zapada starom 25 godina. Mislim da im svi imaju preko milion. Tamo vozila rade od 4 ujutru do 12 naveče uz nikakvo održavanje.
Doduše ove su pazili, Japanci su im strogo odredili uslove uz koje su se bolje očuvali od drugih GSP autobusa.

Oni mogu nama ove autobuse prodati jedino za dijelove! Da im povadimo sjedišta, vrata, maske, poklopce, pa da ih prosljedimo onom Romu u Visoko

Pratim ja dobro GSP. Da se mogu srediti sredili bi ih ovi sebi, i ako će ih sređivati sređivaće ih sebi. Ako su definitivno rashodovali ići će u železnik pod presu.
Nove autobuse, trolejbuse, i tramvaje nebi nikad vidjeli da firma kupuje iz svog budžeta, nego obično ih kupuje grad, a održavanje 0 bodova. Preko ljeta im svako malo neko vozilo plane.

Čudnijeg prijedloga za poboljšanje prevoza nisam čuo za 4 godine postojanja foruma
« Last Edit: June 15, 2014, 13:07:12 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #697 on: June 15, 2014, 14:17:05 »

Zadnja recenica za teftera

Send from bus No 464 using tapatalk
Logged
Ante
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.141



« Reply #698 on: June 15, 2014, 14:53:30 »

Ja mislim da GRAS nije baš u poziciji da bira Citare sa full opremom ili bez. I sam sam rekao da je to samo prijedlog kao da su ovi Turci što dolaze išta bolji .  Smiley
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #699 on: June 15, 2014, 15:20:49 »

Pa realno Gras nije u takvoj situaciji, ali vidi se iz linka da mi od tih autobusa nemamo ništa, a uz to, samo su 2, ovi turski što će nekad valjda u životu doći, ima ih 15 i riješili bi smo goruće probleme linija koje uopšte ne rade i pojačali eventualno par udarnih, a kako je planiran dolazak još 15, onda bi stanje u autobuskom sektoru bilo pa može se reći koliko-toliko stabilizovano jer na sadašnji broj od 40 autobusa + 30 tih to bi bilo 70 i došli bi smo na situaciju od 2011 godine... i to bi vjerovatno potrajalo 1-2 godine jer bi i dalje vozila otpadala.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #700 on: June 15, 2014, 15:34:28 »

Čovječe ko će podizat krepana vozila.

GSP-u muku muči sa solo vozilima, nemaju ih dovoljno. Treba da nabave 100-200 novih solaća ali do tad "ne lipši magarče do zelene trave"

Ovima je sigurno otišao motor ili mjenjač i kad bi ih mogli napraviti onda bi ih napravili sebi jer im fali solo vozila, a "Japanci" su im svakako planirani da rade još nekoliko godina jer su u boljem stanju od starijih raspadajućih Ikarbusa 1996-2001 koji će biti isječeni kad dođu nova vozila

Ona zglobna vozila Solarise i Ikarbuse IK-218 im je grad kupio, GSP ih nikad nebi mogao kupiti bez grada, održavanje je katastrofalno a voze na ćelavim gumama isto ko GRAS. Održavanje je gore nego kod GRAS-a.

Ovi što dolaze iz Istanbula bar su sređeni i remontovani a IETT ima para za održavanje. MAN-ovi SG220 koji im imaju 30 godina bolje izgledaju nego MAN-ovi SL222 Istanbulskog privatnog prevoznika.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #701 on: June 15, 2014, 15:55:13 »

I da zaboravio sam napisati, a isteklo mi vrijeme za uređivanje odgovora.

GRAS u garaži ima jedno 40-tak takvih neispravnih autobusa sve motor i mjenjač.
Ima ih na bacanje!
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #702 on: June 15, 2014, 20:14:57 »

Dali je bilo planirano za  danas 15.06 ubacivanje onoga tramvaja sa  bojama  Reprezentacije Bosne i Hercegovine u Saobracaj , il ce te ga u Ponedeljak ubacit
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #703 on: June 15, 2014, 20:23:05 »

Koji tramvaj?

 ja znam samo za ovaj
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #704 on: June 15, 2014, 20:34:30 »

eh  to je taj
Logged

Pages: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.034 seconds with 22 queries.