bhbus.ba
November 26, 2024, 06:24:55 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Razno/Diskusije  (Read 301942 times)
fakebus
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 263


Gras


« Reply #375 on: April 12, 2014, 20:35:24 »

kad se bira direktor ili je izabran ima li ko kakvu informaciju?
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #376 on: April 12, 2014, 20:37:13 »

Pa do sad je bilo 15-tog - 16-tog
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #377 on: April 12, 2014, 22:05:26 »

Quote
Četiri bivša direktora ponovo žele voditi Gras

Dok radnici Grasa protestuju ispred zgrade Vlade Kantona Sarajevo i traže da im se odobri ekonomsko poslovanje, redovna isplata plata i osiguraju pare za nabavku novih vozila, u upravi preduzeća priličan je haos.

 
Preduzeće već dvije godine vode vršioci dužnosti  


V.d. direktoru Avdi Vatriću mandat ističe 15. aprila, Nadzornom odboru na čelu sa predsjednikom Izetom Hormanom mandat je istekao 31. marta, a jučer je završen rok za prijavu kandidata za izbor direktora. Kako stvari stoje, kao i u protekle dvije godine kada su imenovani samo v.d. direktori kojima su se mandati produžavali dva puta, Gras opet neće imati direktora, a gubici ovog preduzeća koji sada iznose 150 miliona maraka i dalje će se gomilati.

Na konkurs za izbor direktora, kako saznajemo, prijavila su se četiri kandidata i to sve bivši v.d. i direktori koji su već bili na čelu Grasa.

Tako se za direktora prijavio Omer Hadžiomerović, koji je bio imenovan za v.d. direktora i to prošle godine i kojem je mandat dva puta produžavan. Među kandidatima je Haris Kadić, diplomirani ekonomista, koji je na funkciju generalnog direktora Grasa došao 12. oktobra 2011. godine, ali je 6. avgusta 2012. godine podnio ostavku nakon protesta radnika u krugu preduzeća. Adis Šehić, izvršni direktor autobuskog i minibuskog saobraćaja,  v.d. direktor Grasa bio je u septembru 2012. godine i na toj funkciji ostao je do 12. januara 2013. godine.

Istekli mandati

Među prijavljenim kandidatima je i Hasan Bašić koji je nakon smjene Adisa Šehića postavljen za v.d direktora, ali je smijenjen 16. januara prošle godine u roku od četiri dana jer su radnici protestovali tražeći da odmah ode sa ove funkcije.  

Ko će i kada izabrati direktora ili će i ovaj put biti imenovan v.d. nije nam znao reći ni Izet Horman, predsjednik Nadzornog odbora, kojem je mandat istekao prije 11 dana.

- Skupština preduzeća je produžila mandat iako se očekivalo da će postupiti po konkursnoj proceduri jer je raspisan konkurs i za Nadzorni odbor, ali ja se nisam prijavio. Meni su mandat produžavali pet puta i što se mene tiče završio sam sa Nadzornim odborom. Avdi Vatriću mandat ističe 15. aprila i po Statutu on ne može više biti vršilac dužnosti. Koliko sam upoznat do jučer se nije prijavio za mjesto direktora, tako da je teško reći ko će i kada završiti ovu proceduru, kazao je Horman.

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/istekao-rok-za-prijavu-na-konkurs-cetiri-bivsa-direktora-ponovo-zele-voditi-gras-
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #378 on: April 12, 2014, 22:54:06 »

dal je ovaj 853 prije  Zuti bio
Vozilo 853 je promijenilo bruku reklama.
Prvo je bio žut pa je imao reklamu nektar, pa onda Ice tea, pa Benneton, pa Coca cola, pa Fosill, pa Visa kartica, pa opet Fossil crvena, pa evo sada Waikiki, između dvije reklame 2 puta je na kratko bio žut ali nova reklama bi uskoro bila aplicirana.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #379 on: April 12, 2014, 23:06:47 »

Bio je i žut i bijel i plav i zelen i crven i braon još nije bio ljubičast, pink i narančast. Promjenio je više boja i dresova nego naši političari Grin
« Last Edit: April 12, 2014, 23:08:21 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #380 on: April 12, 2014, 23:08:01 »

Zato je 410 bio ljubičast i 854 ružičast  Grin Grin Grin Interesantno da nismo imali ni jednu oranž reklamu koliko se ja sjećam na autobusima?
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #381 on: April 12, 2014, 23:14:07 »

Prve reklama u 416 se pretapala iz smeđe u narančastu
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #382 on: April 13, 2014, 20:00:00 »



Jel ovo opet imo udes?  Sad Huh?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #383 on: April 13, 2014, 20:30:15 »

Odavno je ovakav, i one hefte kad je radio na 23, znači prije 14 dana je bio vakav, a čini mi se i prije.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #384 on: April 14, 2014, 22:58:31 »

Možda je još rano jer vozila još nisu ni stigla ali eto onako da pitam Ima li kakvih naznaka na kojim linijama bi mogle raditi mečke iz prve ture?

Moje su pretpostavke da će na 15 (SL-ove povući u ravnicu), 15b (ako proradi), 20, 20b, 26, 41 (Classica sa 41 na 16 ili 31e), 41a, a ostalo šta ostane.

Da su Citari mislim da bi bili na Domu armije, ali pošto su po svemu sudeći u pitanju stare 345-ice mislim da će Classici na domu imati prednost.
« Last Edit: April 14, 2014, 23:06:48 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #385 on: April 14, 2014, 23:02:57 »

mene pak nesto drugo interesuje... cesto se u zadnjih par dana desavalo da se iako ima mali broj vozila,da se ona povlace u garazu zbog nedostatka goriva...sad kada dodu Mecke brojcano stanje ce se povecat,a samim tim i veca potreba za gorivom kojeg je i sada malo... nadam se da nece pola buseva lezat u garazi zbog goriva ili ce se moci nabavljat vece kolicine
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #386 on: April 14, 2014, 23:48:06 »

Pa moguće da će i dalje biti tih povlačenja zbog goriva, pa možda i više.

Isto tako postavlja se pitanje koliko će vremena vozila provesti u garaži, prije nego prorade. trole iz St. Gallena, Ikarbusi, Classici, svi su proveli dosta vremena u garaži prije puštanja u saobraćaj, jedino su Novociti izašli na ulice za 7 dana.
« Last Edit: April 14, 2014, 23:49:41 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #387 on: April 15, 2014, 06:01:22 »

Gledaj snijega, koja ce kataklizma danas biti ako bude nastavio padat

Send from bus No 464 using Tapatalk
Logged
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #388 on: April 15, 2014, 10:56:33 »

Avdo Vatrić imenovan za generalnog direktora na mandat od 4 godine.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #389 on: April 15, 2014, 11:27:10 »

ma još jedna potvrda da je sve otislo u lijepu materinu....
Logged
Pages: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.051 seconds with 21 queries.