Manas
|
|
« Reply #360 on: April 12, 2014, 12:51:02 » |
|
Automatik su mislim svi, 4-stepeni VOITH... a sto se tice buseva iz Beca ako bude donacija iz Wiener Liniena onda su neki Grafovi na LPG pogon pa za njih nevazi ja mislim EURO norme
|
|
« Last Edit: April 12, 2014, 12:57:24 by Manas »
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #361 on: April 12, 2014, 12:57:19 » |
|
vrsta motora (dizel, benzin, lpg, cng, etanol) je samo jedan od parametara za utvrđivanje Euro 1,2,3,4,5,6 norme....znači kada se misli na Euro 3 normu ne podrazumijeva se samo motor....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #362 on: April 12, 2014, 12:59:11 » |
|
dobro bolje se sigurno razumijes u te stvari.. ja sam mislio da se to odnosi prvenstveno na izduvne gasove
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #363 on: April 12, 2014, 13:01:46 » |
|
Bečki Grafonje iz 98-99 možda zadovoljavaju veću euro normu od svojih vršnjaka zbog ekološki čistijeg motora, ali mislim da važi i za njih euro norma.
Možda i tu euro 3 zadovoljavaju.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #364 on: April 12, 2014, 13:06:23 » |
|
Ma Conecto je odlican autobus, jos ako su zaista remontovani i ugradjeni novi motori kao sto neko rece, to je vise nego dobro. Jedino su mi malo bezveze stakla na keder umjesto lijepljenih, al to naravno nije mana vec moje subjektivno misljenje.
što se tiče stakala to im je i mahana i jer je staklo s kederom puno teže zamijeniti nego ovo lijepljeno ali eto poklonu se ne gleda u zube iako opet kazem nisam bas optimista kada su u pitanju ova vozila i bojim se da cemo opet primiti tuđe smeće koje će nas koštati puno više nego što zaista vrijedi kao Amsterdamski tramvaji jer cijena ovog tipa vozila na evropskom trzistu polovnjaka je otprilike 5/6 hiljada eura eh sad kako ce to ici sa carinom odnosno porezom i da li ce uopšte biti toga vidjecemo vrlo brzo
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #366 on: April 12, 2014, 13:09:32 » |
|
Bečki Grafonje iz 98-99 možda zadovoljavaju veću euro normu od svojih vršnjaka zbog ekološki čistijeg motora, ali mislim da važi i za njih euro norma.
Možda i tu euro 3 zadovoljavaju.
Ljudi mi jesmo u situaciju da cigančimo vozila od svakoga ali nebi to trebali raditi pod SVAKU cijenu. Hoću da kažem da nama plinci ne znače apsolutno ništa jer nama trebaju vozila koja ce raditi na da tako kažem brdskim linijama a tu su plinci apsolutno beskorisni. Imamo mi vozila da bi mogli pokriti ravničarske linije još sa ovim "turcima" imacemo veci broj starijih vozila koji mogu posluziti za linije po Ilidzi i sl
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #367 on: April 12, 2014, 13:11:58 » |
|
ilustracije radi ali sve i da ima Euro 6 šta nama znači 205 KS njegovih na konfiguraciji terena kaku ima Sarajevo
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #368 on: April 12, 2014, 13:15:12 » |
|
da da... iako dode njegov nasljednik sa 240 KS to je malo kao sto kazes.. cini mi se da plinasi imaju i slabiju vucu... al eto i ako bi dosli mogli bi radit na nekim ne toliko opterecenim ravnicarskim linijama
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #369 on: April 12, 2014, 13:16:43 » |
|
što se tiče Sarajeva dizeli svi ispod 260 KS su totalni promašaj a plinci ispod 300 KS isto tako iako nisam ni siguran da postoje plinci sa tolikim brojem konjskih snaga
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #370 on: April 12, 2014, 13:20:09 » |
|
po oznaci imaju NL313 CNG sa 310KS ali da li imaju bas 310 KS to sumnjam
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #371 on: April 12, 2014, 13:22:41 » |
|
LU200 LPG sa 200KS su radili na Buća Potoku između 1996 i 98. Nije baš da nije bilo drugog izbora, pogotovo 97 i 98
Al dobro, znamo da ta vozila nisu bila dugog vijeka, vjerovatno su se patila uz brdo.
|
|
« Last Edit: April 12, 2014, 13:24:52 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #372 on: April 12, 2014, 18:21:12 » |
|
radili su tako da ih je biciklista uzbrdo prestizao.....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #373 on: April 12, 2014, 18:31:38 » |
|
Bit sretan i zadovoljan sto je ista doslo ili sto ce ista doci.. Svako auto vise na cesti koje radi nosi odredjeni novcani plus kako za firmu tako za vozace, drago mi je zbog sto vjerovatno nece biti najavljenog otpustanja viska radnika (ako ih uopste ima viska).. pa boze moj, kakvi su takvi su, ali bolje ista nego nista..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #374 on: April 12, 2014, 18:34:34 » |
|
viška radnika ima, ali administrativnih. Vozača mislim da čak ima i manjka.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|