bhbus.ba
November 26, 2024, 08:47:01 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Razno/Diskusije  (Read 301978 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #345 on: April 12, 2014, 00:04:46 »

Da se ne lažemo, neće sigurno doći ti, nit bi nam nešto posebno pomogli. Nama trebaju solo pretežno barem u omjeru 2:1 za solo.
Logged
fakebus
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 263


Gras


« Reply #346 on: April 12, 2014, 00:09:56 »

ma samo pitam naravno da su nam solo potrebniji al etojos mozemo amo da ngadzamo... bitno je samo da dodzu
Logged
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #347 on: April 12, 2014, 00:34:15 »

Ja jos uvijek nemam 100 postotne informacije, ali prema ovom sto sam prikupio radi se o 27-30 vozila, od kojih je 20 solo i resto zglobovi. Prvi dio dolazi u toku iduce nedelje (trebalo bi), i to 15 solaca. Ostatak vjerovatno tokom maja. I prema mojim informacijama radi se o Citarima. A pokusacu jos malo procackati za 100 posto sigurnost.

Takodjer bi uz ove autobuse trebala doci i posiljka rezervnih dijelova za njih, barem za jedan period.

I jos jedna informacija, navodno Turci zele finansirati nabavku odredjenog broja novoh vozila (minibusa i autobusa), medjutim ne zele ici u taj projekat sve dok Gras ne dobije direktora, sa kojim ce se moci pregovarati i dogovarati. Kao sto znamo, konkurs je danas zatvoren, kandidati su poznati i treba biti efikasan i ne ispustiti ovu mogucu donaciju iz ruke.

Navodno je u pitanju projekat revitalizacije Grasa, kojim bi bila obuhvacena nabavka 30 minibusa i 50 autobusa, a ova aktuelna donacija je prvi dio tog projekta kojim se poduzimju hitne mjere za koliku toliku stabilizaciju saobracaja, dok bi nabavka novih vozila bila realizovana tokom iduce godine. Uslov za tu donaciju je restruktuiranje firme i pomoc Kantona u rjesavanju dugova za poreze i doprinose. Turci traze tijesnu saradnju Kantona i Grasa i voljni su pomoci sve sto mogu, ali ne zele da bacaju pare u rupu bez dna.

Talodjer se u mogucim investicijama spominje mogucnost ulagnja u Satra projekat, ali to tek nakon provedbe ovih mjera stabilizacije.

Ove informacije sam prikupio sa raznih stran, uglvnom kroz razgovore sa radnicima, tako da nista jos nije zvanicno. Ali da se nesto vrti i sprema to je sigurno.
Logged
fakebus
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 263


Gras


« Reply #348 on: April 12, 2014, 00:40:20 »

predobre informacije da se jos samo ispune ako Bog da Smiley svaka cast za turke ...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #349 on: April 12, 2014, 01:00:24 »

Imali bi ovi iz iETT-a nama šta reći. Firma im je zadnjih godina preporođena. Imali su dosta krntija, MAN-ove SG220 iz 80-tih, Ikaruse Zemunce IK-161, Ikaruse Mađare 260 i 280. Zadnje primjerke Mađara (Sarajlijama poznatiji kao Berlinci) i MAN-ova će negdje donirati, čini mi se negdje u Afriku.
Sad je to firma u kojoj preovladavaju najmoderniji autobusi. Prošle godine su izvršili veliku obnovu voznog parka sa 1700 autobusa.

Ovih prvih 15 komada će pomoći tamo gdje najviše gori, znači uspostavljanje linija 16, 15b, 20, 20b, 41a... pojačanje linija 21, 22, 26, 27, 23... Obavezno i četvrto vozilo na 31e

S drugom turom bi trebali imati oko 70-75 vozila što bi iz sadašnje perspektive bilo jako dobro. Tad bi trebale proraditi sve obustavljene linije, mogli bi imati i drugo vozilo na 14 i 18, i još nekim linijama koje su na jednom vozilu od 2011/2012. možda bude i treće vozilo na 15 itd...
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #350 on: April 12, 2014, 09:09:33 »

svašta se napričasmo ali istina je ovakva. Radi se o vozila starim 17 godina (97 godiste), u pitanju su Mercedesi koji su navodno komplet reparirani , lakirani u žutu boju i na njima ispisan tekst "Poklon naroda Turske Sarajevu" (tekst je u tom smislu ne znam tačan sadržaj). Navodno su im ubačeni novi motori i komplet restaurirana karoserija. Naravno NEMAJU Euro 3 normu koja je predviđena kao eliminatoran faktor pri uvozu vozila. Tačnije imaju Euro 1 normu. Međutim nadležno ministarstvo u pojedinim slučajevima pogotovo kada se radi o donacijama može donijeti uredbu po kojoj će se dozvoliti uvoz i takvih vozila za konkretan slučaj.
Iskreno moje prognoze kada su u pitanju ova vozila nisu baš najbolje. Poznavajuci način rada i voznju turaka ova vozila su maksimalno "raubovana" tako da je vrlo teško takav autobus dovesti u dobro stanje a da se ne uloži poprilično visok iznos sredstava što Turcima vjerovatno ne pada na pamet.
U glavnom vozači koji će ići po prvi kontingent od 15 vozila bi trebali avionom krenuti u TUrsku vec sredinom iduće sedmice. Ići će 30 ljudi i kada ih budu zaduživali bit će dvočlane posade.
Drugi kontingent od "oko" 15 vozila će stići nešto kasnije kao što neko reče najvjerovatnije polovinom maja....
Ako ima još kakvih konkretnih pitanja bujrum
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #351 on: April 12, 2014, 09:17:58 »

Da li su sva vozila solo, ili će biti i zglobnih vozila?

Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #352 on: April 12, 2014, 09:23:19 »

ne zna se ništa premda je trebalo biti 27 solo autobusa i "nesto" zglobova  ali....
Logged
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #353 on: April 12, 2014, 09:36:54 »

Ako su 1997 godiste, to znaci da su u pitanju O405?

Mnogo je oprecnih informacija u ovoj prici.... najpametnije je sacekati dok busevi ne dodju Cheesy

Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #354 on: April 12, 2014, 10:01:02 »

O345, najstariji su im 1997 godište.
« Last Edit: April 12, 2014, 10:09:59 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #355 on: April 12, 2014, 11:08:18 »

Ako su 1997 godiste, to znaci da su u pitanju O405?

Mnogo je oprecnih informacija u ovoj prici.... najpametnije je sacekati dok busevi ne dodju Cheesy



nisu O405 sigurno jer ih je veoma mali broj tog godista.....da još jednom potvrdim informaciju vozila su 97 i 98 godište znači 99% se radi o 0345 i da stavimo tačku na priču o modelu i godini proizvodnje
Logged
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #356 on: April 12, 2014, 11:21:12 »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=o0-cT38_fBU[/youtube]

Vjerovatno je to bus na 0:20 i dalje....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #357 on: April 12, 2014, 12:27:21 »

Ma ja, to je to.


Nakon početnih očekivanja i uvjerenja da ne može doći ništa starije od Citara, malo sam razočaran, ali opet sam sretan što dolaze prinove. Uvjeren sam da su u dosta boljem stanju nego njihovi vršnjaci SL222.

Nadam se da će nas većina tih vozila poslužiti bar 5 godina. Kako god valjaće nam bar za prvo vrijeme. Pozitivna stvar u odnosu na naše autobuse je što imaju klima uređaje (naknadno dobili), zbog toga se možda dokopaju i komercijale iako su starija vozila.

Ako ministarstvo može donijeti tu uredbu, onda je dobro i onda bi mogli dobiti i donaciju iz Beča, ali ako se prevare pa dovezu vozila koja će morati vraćati to će biti tragedija.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #358 on: April 12, 2014, 12:32:14 »

ne znam da li su oni uopste automatici . Ako su šaltači ili EPS poluautomatici možda i potraju malo duze
Logged
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #359 on: April 12, 2014, 12:37:32 »

Ma Conecto je odlican autobus, jos ako su zaista remontovani i ugradjeni novi motori kao sto neko rece, to je vise nego dobro. Jedino su mi malo bezveze stakla na keder umjesto lijepljenih, al to naravno nije mana vec moje subjektivno misljenje.
Logged
Pages: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.03 seconds with 22 queries.