damir050
|
|
« Reply #270 on: March 17, 2014, 23:21:45 » |
|
da dali je cijena ostala ista ove 10 voznji za tramvaj , to je bilo moje pitanje
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #271 on: March 17, 2014, 23:26:57 » |
|
Mislim da su 2005 ili 2006 zadnji put mijenjane cijene GRAS-ovih karata.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #273 on: March 17, 2014, 23:59:34 » |
|
zahvaljujem se na informacijama
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #274 on: March 18, 2014, 00:21:27 » |
|
12,80KM za deset vožnji 7,10KM za pet 3,00KM za tri 1,8KM kod vozača-za jednu vožnju 1,6 na trafici-za jednu vožnju 1,6 na trafici za vremensku To su tramvajske.
Ispravka, sve je dobro sem ove od 3,00KM to nije za tri već za dvije vožnje.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #275 on: March 19, 2014, 15:35:39 » |
|
Sindikati prijete povlačenjem pristanka na smanjenje plate i toplog obroka, jer nisu ispoštovani ostali zaključci.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #276 on: March 19, 2014, 16:33:48 » |
|
Sindikat komunalne privrede GRAS-a danas je povukao svoju odluku o smanjenju plaće za deset posto i toplog obroka s 12 na osam KM radnicima za januar, jer se nije ispoštovao niti jedan zaključak koji je Skupština KS naložila kantonalnoj Vladi u ostavci. - Svjedoci smo da nijedan zaključak Uprava preduzeća i Vlada KS nisu ispoštovali. Postavlja se pitanje kome je stalo do opstanka ove firme. Uposlenicima GRAS-a, sigurno jeste, jer su oni prihvatili smanjenje svojih ionako neredovnih primanja - kaže Hujdur Rešad, predsjednik Izvršnog odbora Sindikata. On navodi da se situacija u preduzeću pogoršala i da su radnici svakog dana u sve težoj poziciji. - Umjesto da firma počne ekonomski pozitivno poslovati, ona strmoglavo pada ka ponoru. Ukoliko vlasnik i Uprava budu željeli otvoriti nove razgovore ili ispuniti svoje obaveze, spremni smo spasiti preduzeće i poboljšati egzistenciju radnika - navodi Hujdur. Podsjećanja radi, zastupnici u Skupštini KS usvojili su set od sedam mjera koje bi trebale doprinijeti ozdravljenju GRAS-a. Između ostalog, Uprava GRAS-a trebala je dostaviti Ministarstvu saobraćaja Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta, Vlada KS trebala je uskladiti tarifni sistem u smislu povećanja subvencija, implementirati zaključak Skupštine KS-a iz 2011. godine po kojoj su svi budžetski korisnici obavezni da kupuju kupone za javni prevoz... http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/radnici-gras-a-odustali-od-smanjenje-placa-i-toplog-obroka
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #278 on: March 19, 2014, 17:07:50 » |
|
Slike u VP-u treba promjeniti...
465 lakiran i sređen- slikan 405 oguljen - slikan 853 dobio novu reklamu - slikan
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #279 on: March 19, 2014, 17:13:35 » |
|
http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/redova-voznje-nema-putnici-uzalud-cekaju-na-stajalistima Ne pomažu ni žalbe dispečerima Redova vožnje nema, putnici uzalud čekaju na stajalištimaNa većini stanica javnog gradskog prijevoza nema spiskova s redovima vožnje za određene gradske i prigradske linije pa stalni putnici, ali i turisti koji prvi put dolaze u Sarajevo ne znaju kada će stići autobus ili tramvaj. Sarajlije tvrde da ne pomažu ni žalbe GRAS-ovim, ali ni "Centrotransovim" dispečerima jer uvijek dobiju isti odgovor - da oni postave red vožnje, ali ga neko od prolaznika ubrzo ukloni. - Na nekim stajalištima na pločama stoje rasporedi čak iz 2011. godine, što je, zaista, sramotno. Znamo svi kakva je situacija u preduzeću i da nemaju dovoljno vozila, ali trebaju staviti spiskove s redom vožnje ovih vozila kojima raspolažu, jer i to bi narodu bilo od koristi - kaže Osman Rapa. Sugrađanka Elvira Ragibović, iako svakog mjeseca kupuje GRAS-ov kupon, kaže da se na autobusku liniju za Buča Potok rijetko kad može osloniti. Navodi da nekada i satima zna čekati prijevoz, zbog čega na poslu trpi sankcije. - Barem da se zna koliko vozila i na kojim linijama GRAS ima pa da se čovjek prema tom broju može ravnati. Ako je to svaki sat, da tako i bude. Znam da nisu u finansijskim mogućnostima za nešto bolje, ali tako bi barem malo vratili povjerenje građana - kaže Ragibović. "Centrotrans" dijeli džepne primjerkeU "Centrotransu", prema riječima Muhameda Šaćiragića, predsjednika Nadzornog odbora ovog preduzeća, u nekoliko navrata štampali su stotine plakata s registriranim redovima vožnje, ali oni ubrzo budu sklonjeni. - Mi svojih stajališta nemamo, a plakate s redom vožnje stavimo na gradska stajališta koja dijelimo s GRAS-om. Na kraju smo odlučili odštampati nekoliko desetina hiljada džepnih primjeraka redova vožnje koje smo dijelili našim stalnim putnicima - kaže Šaćiragić.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #280 on: March 19, 2014, 17:19:50 » |
|
"Sramotno je da stoje redovi iz 2011..." To prvo nije sramotno jer su to redovi koji su tad nametnuti, čak mislim da ni ti redovi vožnje ne važe, nego neki stari... Što se tiče ovoga da se naprave rv sa realnim polascima ne bi bilo loše, to imamo priliku vidjeti na domu, drveniji, na 23c, izbisane su vožnje kojih nema. A ko da gledam da neko stavi te redove našao bi se neki dušebrižnik da kaže da je to nelegalno.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #282 on: March 19, 2014, 17:29:23 » |
|
Samo još u novinama i na televiziji da "izađe" i eto... I to treba rigorozno kazniti gras dok drugi prevoznik nema reda vožnje... ili nije jasno istaknut.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #284 on: March 20, 2014, 19:45:13 » |
|
Sve zaboravim...
Divljaci "cvjetaju" na Buća potoku... Rade 4 kombija sve isti wolksagen... Plavi, smeđi, zeleni i crveni... plavi i smeđi su deponija-rampa a crveni i zeleni su stanica-deponija... ali plavi i smeđi su redovni, a ova druga dva ponekad... i prepuni uvijek... primaju po 10 ljudi i više ponekad i do 13.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|