bhbus.ba
November 26, 2024, 15:37:31 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Razno/Diskusije  (Read 302093 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #255 on: March 09, 2014, 13:35:25 »

Milcho jel ti reko da će na zglobnjačku liniju hahahahahahahahahahahaha
Šamaram se od smijeha....

I otkad to oni opet ilegalno upadaju po linijama.... Al nek upadaju da se smijemo malo...
Očekujemo ga na 31e u špici.
« Last Edit: March 09, 2014, 13:39:44 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #256 on: March 09, 2014, 14:39:18 »

Pa nije njima Bubica oduzeo liniju 28, nego eto kao nek voze i jedni i drugi, pošto je propao pokušaj skidanja GRAS-a jer su putnici blokirali terminal.

Zasad su na 27a samoinicijativno, i 100% nelegalno.

Vjeruj nebi me iznenadilo ni da ga vidim na Komercijali, Ilijašu, Vogošći...
« Last Edit: March 09, 2014, 14:52:12 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #257 on: March 15, 2014, 10:46:59 »

Quote
http://www.klix.ba/vijesti/jedan-od-rijetkih-gradova-u-evropi-sarajevo-nema-autobusku-liniju-od-centra-do-aerodroma/140315012

Jedan od rijetkih gradova u Evropi: Sarajevo nema autobusku liniju od centra do aerodroma

Iako Međunarodni aerodrom Sarajevo svakog mjeseca bilježi rast broja putnika, uvođenje autobuske linije od aerodroma do centra glavnog grada Bosne i Hercegovine (BiH) nije izvjesno, mada se sve zainteresovane strane slažu kako bi to bilo od višestruke koristi i značaja kako za građane Sarajeva tako i za strane goste.


Glasnogovornica Turističke zajednice Sarajevo Asja Hadžiefendić-Mešić je ponovila činjenicu da je glavni grad BiH jedan od rijetkih evropskih gradova koji nema autobusku liniju između centra i aerodroma. Ona je rekla kako se stranim gostima teško "prebaciti" do centra grada, posebno kada ne znaju pravila koja važe u gradu.

"U većini gradova liniju uspostavlja ili aerodrom ili javni gradski prevoz. Činjenica da ne postoji javni prevoz i da mnogi taksisti to zloupotrebljavaju ostavlja ružan utisak na gosta koji prvi put dolazi u Sarajevo", rekla je Hadžiefendić-Mešić koja smatra da postoji potreba da se uvede ova linija.

Ona je rekla kako se Međunarodni aerodrom otvara prema niskotarifnim kompanijama i da će uskoro prevoz do centra Sarajeva iznositi trećinu ili četvrtinu cijene avionske karte do međunarodnih destinacija.

"To je jedan od vrlo važnih segmenata ponude koja ni ne spada u turističku već u komunalnu uslugu", zaključila je Hadžiefendić-Mešić.

Ustupanje bilo kojem prevozniku


Ministar saobraćaja u Vladi Kantona Sarajevo (KS) Jusuf Bubica je kazao kako inicijativa iz Ministarstva pokrenuta prošle godine nije naišla na razumijevanje ni kod prevoznika ni kod Uprave Međunarodnog aerodroma Sarajevo.

"Ministarstvo saobraćaja bi vrlo rado ustupilo liniju bilo kojem prevozniku koji bi prihvatio da je vozi", rekao je ministar Bubica.

On je podsjetio da je takva linija postojala 2009. godine, u kooperaciji kompanija Centrotrans i GRAS, ali da je nedugo zatim zatvorena zbog nerentabilnosti. Bubica smatra da bi pitanje isplativosti ponovo moglo predstavljati prepreku otvaranju linije.

"Ako linija nije rentabilna, onda neko treba da je donira. Mi nemamo sredstva za donaciju, a nijedan prevoznik je nije prihvatio", rekao je Bubica, koji kaže da će Ministarstvo ponovo pokrenuti inicijativu ukoliko građani pokaži interes za tom vrstom usluge.

"Ministarstvo saobraćaja stoji na stanovištu da bi tu liniju rado ustupilo bilo kojem prevozniku pod uslovom da ne traži subvencije“, rekao je Bubica.

Veliki broj stranih turista


Prema riječima Darjana Veličana, marketing menadžera Međunarodnog aerodroma Sarajevo, ovo preduzeće pozdravlja ideju uvođenja linije sa sarajevskog aerodroma prema centru grada.

"Mi smo spremni  da obezbijedimo prostor i sve ostalo što je potrebno, naravno uz priloženu adekvatnu dokumentaciju nadležnih instiucija. Obzirom da je ta usluga važna putnicima, Međunarodni aerodrom Sarajevo je spreman da pruži svu moguću marketinšku i tehničku podršku za uvođenje jedne takve usluge", rekao je Veličan.

On smatra da je potreba za takvom uslugom prisutna jer sarajevski aerodrom svaki dan bilježi broj povećanja putnika, među kojima je prisutan i veliki broj stranih turista koji po prvi put dolaze u Sarajevo.

"Takva usluga bi uveliko olakškala njihov boravak u Sarajevu i smanjila troškove korisnicima našim usluga i našim putnicima", rekao je Veličan.

Glasnogovornica kompanije Centrotrans Aida Smajić je rekla da je i ova kompanija zainteresovana za ponovno uspostavljanje linije od aerodroma do centra grada.

"Podsjećamo da je takva linija prethodno bila zatvorena zbog nerentabilnosti i bilo bi potrebno, u dogovoru s Međunarodnim aerodromom Sarajevo, uspostaviti plan vožnje u skladu s redom letenja", rekla je Smajić i dodala da je potrebna volja svih strana u dugovoru, uz neohodnu saglasnost nadležnog ministarstva.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #258 on: March 15, 2014, 11:26:45 »

Normalno da je linija nerentabilna kad su nametnuli prevoznicima cijenu 5-6 KM pa ostali putnici kojima je usput nisu koristili tu liniju!

Preusmjeti komercijalnu liniju Vijećnica-Dobrinja-Aerodrom i biće rentabilna!
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #259 on: March 15, 2014, 13:05:00 »

Cijena bi imala smisla da je ostatak linijskog prevoza normalan.
I u tom slucaju ta bi karta trebala vaziti barem 24 sata u presjedanju na sve vidove prevoza.

Drugo ne sjecam se reda voznje pa se postavlja pitanje koliko je uskladjen sa dolascima na aerodrom i polascima i koliko se radi na promociji takvog vida voznje.
« Last Edit: March 15, 2014, 13:21:10 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #260 on: March 15, 2014, 14:10:02 »



Autobuska linija od grada do aerodroma

Članak iz 2009

Šest maraka u jednom pravcu

U narednim danima uslijediće pokretanje nove autobuske linije od grada do Aerodroma, a vozila Grasa i Centrotransa će na njoj naizmjenično saobraćati, kazao je za Oslobođenje kantonalni ministar prometa i komunikacija Mihajlo Krmpotić.

Prema riječima direktora Centrotrans eurolinesa Muhameda Šaćiragića, preduzeća već duže vremena rade na otvaranju nove linije, za šta je u najvećoj mjeri zaslužan angažman resornog ministra Krmpotića.

Spremni smo sarađivati i na taj način pomoći građanima i Kantonu. Dugo smo radili i elaborat o ovom projektu, kako bi sve bilo uspješno organizovano. A mi smo vam kao vojska - čim ministar kaže da krenemo, to ćemo i uraditi, istakao je Šaćiragić.

Oslobodjenje
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Ikarbus IK206
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 46


.


« Reply #261 on: March 17, 2014, 22:00:18 »

Quote
MOLBA DIREKTORU, UPRAVI I SINDIKATU GRASA: OPERITE AUTOBUSE!

Utorak, 4. mart, 17,00 h. Autobus GRASA broj 826 koji saobraća na relaciji Nedžarići – Dobrinja! Uobičajena gužva!

Ništa neobično! Sarajlije su navikle na neugodan smrad, zapuštena sjedišta, podove, prljava stakla...

- Bitno je da se kotrlja – reče jedan od putnika, kojem začudo nisu zasmetale prljave ruke većine putnika, što su stojeći pridržavali se za rukohvate.

Ove slike su nastale juče upravo u ovom autobusu. Autor ovih redaka i ostali putnici “obrisali” su rukohvate u autobusu. Pokazali smo ih i vozaču. Priznamo, nije mu bilo prijatno. Postiđeno i bez komentara pokazao je prostor oko sebe i pojasnio:

- Pogledajte, ovo sam očistio oko sebe. Za to tamo nemam vremena, a ni mogućnosti. Imaju čistačice, primaju plaću. Prenijet ću šefovima – kazao je ljubazni vozač.

Ostaje pitanje da li će njegove riječi “piti vode” kod nadležnih u GRAS-u.

Iako je praksa iz minulih godina pokazala da je svaki pokušaj vlasti ili građanina da se u GRASU-u uvede reda i odgovornosti osuđen na propast, u ime putnika i Sarajlija, molimo, apelujemo, preklinjemo rukovodstvo, sindikat i uposlenike GRAS-a da bar operu vozila.

Ošugat ćemo se! Ma i to ću nekako podnijeti! Ali, teško mi pada što ovakvom nehigijenom brukate Sarajevo i bez milosti ponižavate žitelje ovog grada.

Bar za higijenu u vozilima nisu vam potrebni rezervni dijelovi, obrtna sredstva i sve ono što nabrajate da vam nedostaje kad štrajkujete. Šta vam rade čistačice?

Pogledajte u galeriji higijenu GRAS-ovih vozila. Dobro je da svi ne bolujemo od šuge!
http://aura.ba/article.php?article_id=1557
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #262 on: March 17, 2014, 22:33:44 »

Jao majko mila.

Na RUKOHVATU u vozilu 826 onako ruke nije zaprljao GARANT.  Ne znam gdje je ovako čitavu šaku mogao isprljati, jedino možda tamo ako je sjedio nazad na Sećiji do prozora, pa prevlačio ruku po onoj površini između sjedišta i prozora skroz nazad, ali ne znam šta ima tamo turati ruku.

Često se provozam u 826. Od 2011 to mi vozilo prolazi ispod prozora svako pola sata.

Treba i 826 jedno pranje enterijera, alli u odnosu na neke druge SL222 mogu reći da je u dosta pristojnom stanju. Dok je kod mnogih plafon čađav kod ovog se bijeli. Nema ni nešto previše potpisa osim skroz nazad, tamo se nakupilo.
« Last Edit: March 17, 2014, 22:36:43 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #263 on: March 17, 2014, 22:36:45 »

Ma joj to ljudi namjerno negdje guraju ruke , to samo da mogu pametovati,pljiuvati ,.... itd
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #264 on: March 17, 2014, 22:52:37 »

Ma nije nikad bilo sporno da našim vozilima fali higijene,ali vozila su ogledalo onih kojih se vozaju.
Sva ona sjedišta u gajnc novim tramvajima,rukohvati ono nije se oglabalo samo.

A ovaj magacin što reklamira razne gatare,vidovite Bebe i sl.,alternativu,zdravlje...mogli bi posvetiti jedan broj barem iskorjenjivanju gurbeta po gradu.

Nije mi se jednom desilo da uđem u krcato vozilo i privali se neki kreten koji smrdi na užegli bijeli luk...onda papci u atletskim majicama što se ljeti ne peru barem mjesec dana pa kad dignu ruku dezedoriraju sve oko sebe...pa ona furda sa crnim ispod nokata...šta uostalom balegaju ne može GRAS vaspitati putnike ni natjerati da se operu,da peru ruke kad izađu poslije WC-a i sl...ima jedna partija truhleža po trolejbusima...o Bože samo da mi padne na pamet...pa to je smrad isto klaonički otpad.

I to nisu ljudi koje ti sretneš samo u tramvaju...oni su svugdje peksini kad se pojave...ali eto jedino smrde u vozilima GRAS-a.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #265 on: March 17, 2014, 23:03:41 »

Quote
http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/javna-preduzeca-ne-kupuju-mjesecne-karte

Ne poštuje se odluka Skupštine KS
Javna preduzeća ne kupuju mjesečne karte

Sve je manji broj zaposlenika javnih preduzeća koji kupuju mjesečne kupone za javni gradski prijevoz iako je Skupština Kantona Sarajevo naložila njihovu kupovinu radi poboljšavanja situacije u GRAS-u.
 Periferni dijelovi
U kantonalnim preduzećima korisnici nisu zadovoljni takvom odlukom Skupštine, jer ih većina ne iskoristi mjesečne karte u pravom smislu. Prema riječima Ahmeda Đipe, portparola "Rada", oni su za jedan dio zaposlenika do sada kupovali karte, ali 500 radnika nije željelo kupone za mart.

- Do sada smo poštivali zaključak Skupštine KS, ali ovog mjeseca nismo uzeli nijednu kartu. Problem je to što određeni broj radnika stanuje na perifernim dijelovima grada gdje GRAS ne vozi pa moraju doplaćivati karte. Postoje i oni koji rade noćne smjene i kuponi im propadaju - kaže Đipa.
U "Toplanama" kažu da su za ovu godinu kupili pet godišnjih karata za potrebe zaposlenika.
- Nemamo informaciju koliko je zaposlenika kupilo GRAS-ove karte. S obzirom na prirodu posla koji obavljamo, javni prijevoz ne može zadovoljiti zahtjeve radnog vremena u sektoru proizvodnje i servisa - navodi Ženja Ljubuškić, portparol "Toplana".
U "Parku" tvrde da svi zaposlenici dobivaju mjesečne karte, bilo za GRAS-ov ili za "Centrotransov" prijevoz, zavisno od toga čiji kupon radnicima više odgovara.
Kvalitet usluga
U Upravi GRAS-a ne kriju nezadovoljstvo zbog slabe prodaje karata zbog čega ne mogu poboljšati ni kvalitet usluge javnog gradskog prijevoza, a ni kupiti nova vozila.
- Ne poštuje se odluka Skupštine KS. Naš cilj je bio da na taj način ostvarimo dodatnih 250.000 KM kako bismo poboljšali usluge. Ali, ne možemo nikoga natjerati da kupuje karte - kaže Avdo Vatrić, vršilac dužnosti direktora GRAS-a.

Bešlić: Radnike niko nije ni pitao

I u osnovnim i srednjim školama provode odluku Skupštine KS. No, Faruk Bešlić, predsjednik Sindikata srednjeg i visokog obrazovanja, ističe da ovom odlukom nisu pretjerano zadovoljni ni učitelji ni profesori.
- Odlukom se propisuje kada, gdje i kod koga da se karte kupuju. No, Kolektivnim ugovorom je rečeno da zaposlenik ima pravo na mjesečnu kartu, a Vlada je donijela odluku, ne pitajući radnike da li im to odgovara - kaže Bešlić te navodi da postoje nastavnici koji putuju iz Visokog, Breze, Kaknja, Kiseljaka i GRAS-ova karta im ne odgovara.
« Last Edit: March 17, 2014, 23:10:51 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #266 on: March 17, 2014, 23:10:42 »

jedno pitanje  dali u  Grasu postoji  karta   za  sve  vidove saobracaja ( vise voznji ), znaci autobus i tramvaj  recimo ova  10 voznji kad sam bio  kostala je  12,80 KM ili u  € 6,40
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #267 on: March 17, 2014, 23:12:44 »

Imaš dnevnu kartu za A zonu za sve linije, osim sezonske i komercijale košta 5,30KM.
I tramvajske za 1,2,5 i 10 vožnji.
Imaš vremensku tramvajsku 60min.
« Last Edit: March 17, 2014, 23:14:45 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #268 on: March 17, 2014, 23:16:42 »

cijena tramvajske  za 10 voznji ostala je ista il ?
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #269 on: March 17, 2014, 23:19:37 »

Ta 10 vožnji je samo za tramvaj. Ostala vozila nemaju magnetne poništače za te karte.

Za više vožnji u svim vidovima saobraćaja u A zoni imaš dnevnu 5,30 i desetodnevnu 37,20
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.032 seconds with 22 queries.