bhbus.ba
November 28, 2024, 01:40:05 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Razno/Diskusije  (Read 302324 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #240 on: March 04, 2014, 00:24:32 »

Ima li kakvih novih informacija ili potvrda o eventualnoj donaciji autobusa iz Turske?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #241 on: March 04, 2014, 13:42:59 »

Quote
http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/zbog-ucesca-opcina-u-popravci-grasovih-vozila-centrotrans-podnosi-prijavu-konkurencijskom-vijecu

Zbog učešća općina u popravci Grasovih vozila: Centrotrans podnosi prijavu Konkurencijskom vijeću
Iz Centrotrans Eurolinesa izdali su saopćenje u kojem su istakli da u posljednje vrijeme, suprotno zakonu o budžetu i fiskalnim propisima, pojedine općine preuzimaju obavezu popravke vozila, nabavke rezervnih dijelova, autoguma i slično za javna komunalna preduzeća čime neosnovano troše sredstva poreskih obveznika.


- Mještani Velešića već tri godine nemaju obezbijeđen prevoz iako uredno kupuju mjesečne karte. Navedeni prevoz treba da obavlja Gras, što on ne čini iz poznatih razloga. Pokrenuta je inicijativa na OV-u Novo Sarajevo da se ova općina uključi u popravku barem jednog vozila. Kao kompanija koja se bavi prevozom putnika u KS-u u potpunosti razumijemo probleme sa kojima se građani ove mjesne zajednice svakodnevno susreću i spremni smo preuzeti obavljanje ove linije bez ikakve pomoći općina. Obratit ćemo se Konkurencijskom vijeću kako bismo prijavili ovaj slučaj, ali i razmotrili mogućnost podnošenja krivične prijave protiv odgovornih. Smatramo da inicijativa na OV-u Novo Sarajevo nije u skladu za pravilima trošenja budžetskog novca ni Zakona o konkurenciji, jer te linije nisu ponuđene drugim prevoznicima koji ih mogu obavljati bez pomoći općina, države ili drugih vrsta donacija i pri tome zadovoljiti potrebe putnika. Dokaz i potvrda navedenog je i bahat odnos Grasa kada je u pitanju linija Ilidža - Sokolović-Kolonija, gdje nisu obavljali redovan prevoz u periodu od tri mjeseca, a kada je Centrotrans Eurolines, na osnovu zahtjeva građana, preuzeo obavljanje navedene linije isti su obezbijedili vozilo te liniju počeli obavljati redovno uporedo sa našim redom vožnje. Postavlja se pitanje na koji način su obezbijedili autobus, sredstva i gorivo kada im u prethodnom prihodu prihod sa ove linije nije mogao pokriti ni troškove goriva, naglašava se u saopćenju Centrotransa.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #242 on: March 04, 2014, 13:57:24 »

Pa radi li šta GRAS-ova služba za odnose s javnošću? Zašto se neke stvari ne demantuju!

Gdje su da demantuju ove laži Centrotransa o Sokolović koloniji! GRAS je uspostavio liniju 4 februara, skoro 20 dana prije Centrotransa!

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #243 on: March 04, 2014, 14:08:05 »

Prvo se pitanje postalja zašto je Uprava GRAS-a mrtva kobila.

Drugo,na koji način su oni dobili posao sa Općinom Novo Sarajevo za prevoz učenika.

Treće pitanje je kako Uprava Cts uspostavlja linije kada je za to nadležno Ms?

Četvrto,znate priču o važenju karata i raspodjeli dobiti,tako da Cts ne posluje komercijalno već se razlike isplaćuju iz budžeta.

Peto,godinama se bitka vodi oko 12 linija,tako da Cts nikada nije iskazao interes za mnoge druge linije,na kojima,istina,prevoza nema duže vrijeme.

Da li je to zato što je mini star u tehničkom mandatu i što je taj njihov biznis na staklenim nogama,da li su to neka unutar stranačka prepucavanja...ne znam.

Šesto,nek napišu prijavu konkurencijskom vijeću za inicijativu.

Jer ipak je logičnije da taj narod na području Pofalića vozi Cts i naplaćuje im karte,jer se karte ne priznavaju,a svi oni koji koriste prevoz na pomenutoj relaciji,koriste GRAS i na drugim (bar je to izvjesno).

PS
Što se tiče prevoza za Sokolović Koloniju,njihov kombi bus je prazan,a GRAS-ovo vozilo je puno.
« Last Edit: March 04, 2014, 14:12:26 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #244 on: March 04, 2014, 15:04:07 »

Trenutno je pauza na Skupstini KS.
GRAS jos nije dosao na dnevni red.A kako je krenulo maratonsko pricanje mozda i ne dodje danas.

Envoyé depuis mon trolleybus avec Tapatalk Pro
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #245 on: March 04, 2014, 18:58:41 »

Quote
http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/bolje-nekoliko-vozila-pod-hipoteku-nego-kljuc-u-bravu

Poslanici Skupštine KS o prijedlogu Uprave
Bolje nekoliko vozila pod hipoteku nego ključ u bravu


Zastupnici u Skupštini KS danas bi se trebali izjasniti o davanju saglasnosti na stavljanje pod hipoteku dijela pokretne imovine GRAS-a da bi Uprava preduzeća zaključila sporazum s Upravom za indirektno oporezivanje (UIO) BiH radi isplate duga na rate.

Uprava GRAS-a, s v. d. direktora Avdom Vatrićem na čelu, smatra da je jedini način za isplatu duga od 6,8 miliona KM stavljanje pod hipoteku osam tramvaja, deset minibusa i 18 autobusa ukupne vrijednosti nešto više od 16 miliona KM.

Kenan Ademović (SBB) kaže da će od predlagača, odnosno v. d. direktora GRAS-a ili ministra u ostavci Jusufa Bubice (BPS), tražiti dodatno obrazloženje.
 
- Nismo za to da GRAS ode u stečaj, kako predlaže Bubica. Najvažnije je da javni prijevoz funkcionira, a stav ću zauzeti nakon obrazloženja - kaže Ademović.

Stavljanje vozila pod hipoteku samo je gašenje požara da bi se izdržalo do izbora, mišljenja je Mujo Hošić (SDU).

- Prije nego što se bilo šta poduzme mora se reći ko je i zbog čega napravio probleme u preduzeću. Još im je babovina ostala u vlasništvu, sve ostalo su dali pod hipoteku - kaže Hošić.

Enes Zeković, nezavisni zastupnik, ističe da su poslanici dovedeni u situaciju da gase požar koji je zahvatio itekako puno stvari u KS. Neizglasavanje ove odluke, navodi on, značilo bi stavljanje ključa u bravu GRAS-a.

Radnici strahuju

Radnici GRAS-a u bojazni su da bi se za neko vrijeme moglo desiti da ostanu bez vozila koja idu pod hipoteku.

- Nikome nije jasno o čemu se tačno radi. Ako je vrijednost tih vozila 16 miliona, a trebamo platiti 6,8 miliona KM duga UIOBiH, neko može doći i kupiti ta ista vozila za manji iznos nego što vrijede - navode oni.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #246 on: March 04, 2014, 20:38:28 »

Kaže, voze uporedo sa našim redom vožnje, hahahahahahaha popraviše mi dan. Kao prvo oni reda vožnje nemaju.

Otkud kroz lukavicu ?






Stalno se tamo sakrivaju.
« Last Edit: March 04, 2014, 20:43:12 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #247 on: March 04, 2014, 20:42:31 »

Quote
http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/skupstina-ks-dala-saglasnost-gras-u-da-zalozi-imovinu

Za ovaj Prijedlog glasalo je 25 zastupnika
Skupština KS dala saglasnost GRAS-u da založi imovinu


Skupština Kantona Sarajevo danas je na sjednici usvojila Prijedlog odluke o davanju saglasnosti na zasnivanje založnog prava na pokretnim stvarima po zaključenom sporazumu između KJKP "Gras" d.o.o. Sarajevo i Uprave za indirektno oporezivanje BiH.


Za ovaj Prijedlog glasalo je 25 zastupnika, dok su dvojica bila protiv.

Ministar saobraćaja KS Jusuf Bubica kazao je da KJKP "Gras" d.o.o. Sarajevo ima dug po osnovu PDV-a prema Upravi za indirektno oporezivanje BiH u visini od 6.850.000 KM i koji nije u mogućnosti isplatiti jednokratno te je jedina mogućnost zaključivanja Sporazuma sa Upravom za indirektno oporezivanje BiH o plaćanju duga na rate.

- Kao uslov za zaključivanje Sporazuma, odnosno kao garancija za plaćanje duga na rate Uprava za indirektno oporezivanje traži zasnivanje založnog prava kojim bi založila pokretnu imovinu - naglasio je Bubica.

Dodao je da ukupna vrijednost pokretne imovine, odnosno osam tramvaja, 10 minibusa i 18 autobusa koja se daju pod zalog je 16.273.626,37 KM.

Ministar Bubica je naglasio da ukoliko Skupština KS ne usvoji ovu odluku, doći će do blokade računa Gras-a te da je ovo pitanje da li će opstati ovo preduzeće.

Zastupnik Predrag Kojović (Naša stranka) kazao je da je Gras kompanija koja oko 40 do 50 posto ispunjava ulogu gradskog prijevoznika dodajući da se ovo preduzeće ne može spasiti.
 
- Jedini izlaz jeste da Gras uđe u stečajni postupak - dodao je.

Zastupnik Adnan Solaković (SBB) kazao je da se ovo preduzeće gasi te da je Vlada KS-a založila njihove najbitnije jedinice.

- Krajnje je vrijeme da se upre prstom u onog ko je kriv za ovakvu situaciju. Gras je naša firma i ovo nije pošteno prema toj firmi i njenim uposlenicima - naglasio je.

Zastupnik Enes Zeković (nezavisni zastupnik) naglasio je da se ovaj prijedlog mora podržati da bi prijevoz bio na usluzi građana KS-a.
 
- Također treba da se traži odgovornost ko je doveo ovo preduzeće do ovolikog duga. Dužni smo kao zastupnici Skupštine KS-a prema građanima koji su nas postavili na ovo mjeseto. U Gras-u je već 90 ljudi steklo uslove za penziju - kazao je.

Zastupnik Mirsad Pindžo (nezavisi zastupnik) kazao je da ukoliko Skupština KS ne usvoji ovu odluku, doći će do blokade ovog preduzeća, što predstavlja još jedan problem.

Zastupnik Elmedin Konaković (SDA) smatra da ova odluka osigurava funkcionalnost ovog preduzeća još neko vrijeme.

- Smatram da treba usvojiti ovu odluku da ne bi došlo do blokade - zaključio je.

Zastupnik Branislav Crnogorac (SDP) kazao je da je Gras jedan od simbola ovog grada te odobrava ovu odluku.

Zastupnik Mujo Hošić (SDU) kazao je da je ovo jedina firma koja nema direktora već godinu dana te da to govori koliko je Skupština KS spremna da riješava problem ovog preduzeća.

Sjednica Skupštine KS-a je prekinuta.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #248 on: March 04, 2014, 20:53:27 »

Večerao sam u vrijeme kad je Solaković govorio pa sam ispratio to i u pravu je čovjek... Istaknuo je da se ide ciljano na uništenje firme jer su namjerno založene najbitnije i najvažnije strukture, a mogle su se založiti i neke druge stvari(spominjao je neke hotele i zemljišta, no nisam upratio)

uglavnom, neki su prepoznali da se ide na ruku CTSu, eh sad je pitanje kako će ostali reagovati...
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #249 on: March 04, 2014, 21:08:07 »

Jeste, Solaković je pomenuo hotele na Jahorini i zemljište na Brusu.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #250 on: March 05, 2014, 14:59:31 »

Quote
http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/izdata-urbanisticka-saglasnost-za-trebevicku-zicaru

Izdata urbanistička saglasnost za trebevićku žičaru
Općina Stari Grad izdala je urbanističku saglasnost i donijela odluku o utvrđivanju javnog interesa za izgradnju trebevićke žičare.


Ovome je prethodio sastanak u februaru, 2014. godine predstavnika Gradske uprave i Općine Stari Grad, na kojem je dogovoreno da se krene u proceduru dobijanja urbanističke saglasnosti i rješavanje imovinskih odnosa na lokalitetu trebevićke žičare.

Nakon što je Grad Sarajevo podnio zahtjev za izdavanje urbanističke saglasnosti, Služba za urbanizam Općine izdala je rješenje. Pored toga, Grad Sarajevo podnio je zahtjev Službi za imovinskopravne, geodetske poslove-katastar i stambene poslove Općine za utvrđivanje općeg interesa za izgradnju trebevićke žičare na trasi između Hrvatina i Vidikovca.

- Služba je donijela odluku o utvrđivanju javnog interesa za izgradnju trebevićke žičare, koja je 27. februara 2014. godine usvojena i od Općinskog vijeća Stari Grad, pojasnili su u Službi za imovinskopravne, geodetske poslove-katastar i stambene poslove Općine.

Iz ove službe su dodali da nakon donošenja ovih rješenja Grad Sarajevo treba riješiti odnose s Grasom, odnosno Kantonom Sarajevo, a Služba će po zahtjevu za eksproprijaciju voditi postupak na trasi predviđenoj za lokalitet trebevićke žičare.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #251 on: March 08, 2014, 16:16:41 »

Quote
http://brzevijesti.ba/clanak/7795/u-svijetu-muskaraca-jasminka-kurtic-izborila-jednakost

U "svijetu muškaraca" Jasminka Kurtić izborila jednakost

Iako su žene širom svijeta odavno dokazale da su sposobne samostalno raditi mnoge poslove, mnogi se i danas čude kada žene obavljaju "muške poslove".

Svima je neobično vidjeti da žena popravlja auto, radi u fabrici, rudniku, kao vozač, a posebno da upravlja šinskim vozilom, tramvajem.
Tako i priča Jasminke Kurtić začudi mnoge, a najviše one koji kada u tramvaj uđu, na mjestu vozača vide ženu. No ona se ne da omesti, jer tvrdi kako žene svakako obavljaju mnoge poslove bolje nego muškarci.

Ekipa Anadolu Agency (AA) odlučila je sklonište od jutarnje kiše potražiti u tramvaju GRAS-a i tako saznati od Kurtić kako je tekla njena životna priča.
Svoj životni poziv izabrala je prije skoro 30 godina. U vrijeme kada je tražila posao, nije baš bilo lako pronaći ga. Završila je tekstilnu tehničku školu 1980. godine, a pet godina poslije počela je raditi u fabrici Albos. Fabrika joj je bila, prisjetila se, odvratna, a osjećaj kada dođe pred kapiju i mora na posao veoma ružan.

"Nisam voljela raditi u toj fabrici, ali sam voljela da radim, da imam posao. Vozeći se ujutro tramvajem do posla, izgledalo mi je fino kad vidim vozača, sjedi i vozi, lijepo mu, ništa ne radi. A ja moram u fabriku da radim ono što mi se ne radi. Izašao je konkurs za vozače i ja sam predala papire", ispričala je Kurtić novinaru Anadolu Agency (AA).
Njen otac takođe je bio vozač tramvaja, ali nije se slagao sa izborom svoje kćerke. No, Kurtić je bila odlučna. Smatrala je da će je ovaj posao usrećiti, primljena je i počela je voziti tramvaj. Tada nije bilo baš puno žena koje su radile taj posao, a onih i što je bilo bile su starije od nje bar po 15 godina. Nije bila uobičajena praksa da žena vozi tramvaj, pa tako ni kolege nisu reagovale na neki dobar način.
"Ne bih se prisjećala kako su kolege reagovale na to što sam žensko. Nije bilo jednostavno. Većinom su vozači muškarci. Ja po prirodi volim držati distancu. Uspjela sam se izboriti s njima, jer nisam puno ulazila u rasprave", kazala je Kurtić.

Iako nije imala veliki izbor kada je birala svoj životni poziv, nikada nije požalila što je odabrala voziti tramvaj. Dok priča, uz osmijeh na licu prisjeća se kako je sve izgledalo tokom proteklih 29 godina. Sretna je i što do sada nije imala problema ni neprijatnih situacija zbog toga što je žena koja vozi tramvaj.
"Trudim se da odradim svoj posao i onda sve prođe lagano i fino. Iskreno da kažem, i nisam požalila. Mislim da sam se najviše zadržala ovdje, jer nemam neki kontakt ni sa kim, ako ne moram. Ako mi se ne priča, ne moram ni sa kim ni pričati, ne moram se nikome nazor ni smijati. Sama svoj gazda", istakla je Kurtić.
Nikada nije dopustila da bilo ko pravi razliku između nje i muškaraca koji voze tramvaj. Svakog dana trudi se pokazati da su žene jednake kao i muškarci, i da neke poslove mogu obavljati čak i bolje. A na pitanje ko bolje vozi tramvaj, kroz smijeh je rekla: "Žene su u svakom slučaju sposobnije od muškaraca u svemu, pa je to i odgovor na pitanje ko bolje vozi tramvaj".
Baš kao što su se mnoge žene svijeta početkom 20. vijeka izborile za jednakost, tako je i Kurtić pokazala da ne postoji ta poslovna razlika između žena i muškaraca. U svijetu muškaraca, uspjela se izboriti za svoje mjesto i poštovanje. I pokazala da ne postoji nemoguće za ženu.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #252 on: March 08, 2014, 17:11:52 »

jedino nije odgovorila na pitanje zašto je kolege i muškarci i ŽENE smatraju "šifrom".....Smiley Smiley Smiley Smiley
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #253 on: March 09, 2014, 13:15:19 »

Hahah ne mogu da vjerujem šta vozi na Kobiljači!
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #254 on: March 09, 2014, 13:34:40 »

hahahahahahahahahahahaha
Logged
Pages: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.039 seconds with 23 queries.