|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #211 on: February 24, 2014, 20:07:32 » |
|
Centrotrans uveo redovnu liniju Sokolović Kolonija - Ilidža
Na zahtjev građana Sokolović Kolonije kompanija Centrotrans Eurolines je danas počela sa redovnim održavanjem linije Sokolović Kolonija - Ilidža.
Naime, nakon više zahtjeva građana Mjesne zajednice Sokolović Kolonija za pokretanjem ove linije i to zbog neodržavanja linije od KJKP GRAS-a prethodnih šest mjeseci, Uprava Centrotrans Eurolines je donijela odluku o njenom pokretanju.
"Međutim, već iza 12 sati GRAS je nakon višemjesečne obustave počeo sa obavljanjem ove linije, što je dokaz da se ovo preduzeće aktivira samo na linijama gdje se uključuje Centrotrans Eurolines. Šest mjeseci građani Sokolović Kolonije nisu imali uredan prijevoz niti su imali bilo kakve informacije iz GRAS-a. Nasuprot tome GRAS se nezakonito uključuje i održava redove vožnje za koje Centrotrans ima propisanu registraciju i održava te redove vožnje.
Ova činjenica samo je dokaz da Uprava za inspekcijske poslove i Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo ne postupaju prema zakonu koji jasno kaže da se prijevoznik koji ne održava liniju duže od pet dana briše iz registrovanog reda vožnje i da ovi organi samo štite monopol GRAS-a u javnom gradskom prijevozu u KS", navodi se u saopćenju iz Centrotrans-eurolinesa. http://www.klix.ba/vijesti/bih/centrotrans-uveo-redovnu-liniju-sokolovic-kolonija-ilidza/140224121Uprava Centrotransa nije nadležna za pokretanje linije. Mislim da u skladu sa tim ponašanjem dovoljno govore o svojoj,a ne o GRAS-ovoj navodnoj nezakonitosti u linijskom prevozu. I naravno da inspekcija ne radi svoj posao,da radi,gore navedeno se ne bi dešavalo.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #212 on: February 24, 2014, 20:17:56 » |
|
http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/u-grasu-jos-cekaju-na-sistematizaciju-radnih-mjesta-nadzorni-odbor-trazi-smanjenje-broja-izvrsnih-direktoraGras: Nadzorni odbor traži smanjenje broja izvršnih direktora Predsjednik i članovi Nadzornog odbora Grasa uskoro bi upravi i menadžmentu preduzeća trebali dostaviti mišljenje o ponuđenoj sistematizaciji radnih mjesta. Manja administracijaČlanovi Nadzornog odbora iznijeli su brojne primjedbe na ovaj dokument, a kako nam je kazao Izet Horman, predsjednik NO Grasa, ovaj jako važan dokument bit će vraćen na doradu. Koliko radnika bi trebalo ostati bez posla i koje radne jedinice bi trebale biti ukinute, još se ne zna. - Ono što ću tražiti kao predsjednik Nadzornog odbora, jeste da se smanji broj izvršnih direktora, da se u Pravilnik ugradi i sedam zaključaka Skupštine Kantona Sarajevo i da se broj zaposlenih u administraciji smanji na najmanju moguću mjeru, istakao je Horman. Kada uprava preduzeća doradi ovaj dokument, on neće moći biti usvojen bez saglasnosti Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo. - Mora se osigurati održivost poslovanja, a treba se dogovoriti i oko obima posla i broja vozila. Zadužit ćemo i upravu Grasa da predloži ukidanje svih sporednih djelatnosti koje nemaju veze sa glavnom funkcijom preduzeća, odnosno sa prevozom putnika jer nam to stvara gubitke. Koliko će ovaj proces trajati, teško je reći u ovoj situaciji, kazao je Horman. Mjesečni kuponiU zaključcima koji su usvojeni na Skupštini KS-a menadžment je tražio da se broj radnika sa 1.700 smanji na 1.500. Pored sistematizacije radnih mjesta, zaključci Skupštine KS-a se odnose na smanjenje plata radnicima Grasa za 10 posto i toplog obroka za četiri marke, zatim da se djelimično uskladi tarifni sistem u smislu povećanja subvencija. Vlada KS-a je zadužena i da provede zaključak iz 2011. godine, po kojem su budžetski korisnici obavezni kupovati mjesečne kupone, da predloži odluku o obavezama i ovlaštenjima službenog osoblja operatera javnog prevoza, da preispita korekciju kolektivnog ugovora i osigura finansijsku podršku Grasu za nabavku 13 rabljenih trolejbusa i 10 rabljenih autobusa.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #213 on: February 24, 2014, 20:35:56 » |
|
Samo da pribilježim da je Kentauromahia odjahala sa Ilidže.
Zbog čega?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
fakebus
Putnik
Offline
Posts: 263
Gras
|
|
« Reply #214 on: February 24, 2014, 20:58:13 » |
|
Kentauromahia??
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #215 on: February 24, 2014, 21:05:24 » |
|
@Fakebus ovo je kentauromahia Izvor: Flickr Inače napravljena od tramvaja gb 270 koji je izgorio početkom rata na Skenderiji
|
|
« Last Edit: February 24, 2014, 21:08:18 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #216 on: February 24, 2014, 22:43:43 » |
|
Centrotrans uveo redovnu liniju Sokolović Kolonija - Ilidža
Na zahtjev građana Sokolović Kolonije kompanija Centrotrans Eurolines je danas počela sa redovnim održavanjem linije Sokolović Kolonija - Ilidža.
Naime, nakon više zahtjeva građana Mjesne zajednice Sokolović Kolonija za pokretanjem ove linije i to zbog neodržavanja linije od KJKP GRAS-a prethodnih šest mjeseci, Uprava Centrotrans Eurolines je donijela odluku o njenom pokretanju.
"Međutim, već iza 12 sati GRAS je nakon višemjesečne obustave počeo sa obavljanjem ove linije, što je dokaz da se ovo preduzeće aktivira samo na linijama gdje se uključuje Centrotrans Eurolines. Šest mjeseci građani Sokolović Kolonije nisu imali uredan prijevoz niti su imali bilo kakve informacije iz GRAS-a. Nasuprot tome GRAS se nezakonito uključuje i održava redove vožnje za koje Centrotrans ima propisanu registraciju i održava te redove vožnje.
Ova činjenica samo je dokaz da Uprava za inspekcijske poslove i Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo ne postupaju prema zakonu koji jasno kaže da se prijevoznik koji ne održava liniju duže od pet dana briše iz registrovanog reda vožnje i da ovi organi samo štite monopol GRAS-a u javnom gradskom prijevozu u KS", navodi se u saopćenju iz Centrotrans-eurolinesa. http://www.klix.ba/vijesti/bih/centrotrans-uveo-redovnu-liniju-sokolovic-kolonija-ilidza/140224121Uprava Centrotransa nije nadležna za pokretanje linije. Mislim da u skladu sa tim ponašanjem dovoljno govore o svojoj,a ne o GRAS-ovoj navodnoj nezakonitosti u linijskom prevozu. I naravno da inspekcija ne radi svoj posao,da radi,gore navedeno se ne bi dešavalo. Kako samo lažu i klevetaju, kao prvo nezakonito je, kao drugo, lažu da se gras ubacio tek danas, kao treće njihova upornost me iznenađuje iz dana u dan, znači ljudi navalili hoće linije, a vozaju sa kamp kućicama, dakle sa vozilima neodgovarajućeg kapaciteta (tj, nemaju dovoljno putnika) pa sa kobijima namijenjenim za brdske dijelove grada voze za poznatu planinu Sokolović Koloniju. zamislite da se gras uključi na liniju Sarajevo-Kakanj... Pa to bi sud u Strazburu rješavao.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #217 on: February 24, 2014, 23:05:01 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #218 on: February 25, 2014, 00:16:36 » |
|
Kako samo lažu i klevetaju, kao prvo nezakonito je, kao drugo, lažu da se gras ubacio tek danas, kao treće njihova upornost me iznenađuje iz dana u dan, znači ljudi navalili hoće linije, a vozaju sa kamp kućicama, dakle sa vozilima neodgovarajućeg kapaciteta (tj, nemaju dovoljno putnika) pa sa kobijima namijenjenim za brdske dijelove grada voze za poznatu planinu Sokolović Koloniju. zamislite da se gras uključi na liniju Sarajevo-Kakanj... Pa to bi sud u Strazburu rješavao. Ma najmanji je problem staviti Novocitija na koloniju, ulaze im samo putnici koji će plaćati pojedinače karte. Što se mene tiče mogu i sa Sprinterom. Neće se nikad prepuniti. Problem je kad stave minibus ili midibus tamo gdje bi trebao najmanje 15-metraš, za šta je najbolji primjer komercijala. Ne znam kako im se isplatilo da to rade, valjda preko dana kad nema gužve uštede na gorivu s manjim vozilima, al preko leđa putnika! Sreća pa je sad GRAS ponovo aktivirao četvrto vozilo na 31e, najgore je bilo kad prije 16 iza tog profulanog polaska koji je radilo to četvrto vozilo, ide onaj midi 689 Isto važi i za vozila koja su saobraćala na 28 za vrijeme dok je GRAS-u tamo bio zabranjen rad. Najveći problem su ove silne nezakonitosti na štetu GRAS-a pa i putnika, a što meni najviše smeta to je prljava gebelsovska propaganda prepuna laži!
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #219 on: February 25, 2014, 00:37:00 » |
|
Samo dođe ovih 28 autobusa, hjoj kako ćemo "izdominirati" na svim linijama. Naravno da će bit prazni, kad nemaju ni reda vožnje, a neće raja pored kupona vozit se sa njima. Jer potpuno je nezakonito ovaj put....
|
|
« Last Edit: February 25, 2014, 00:39:10 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
fakebus
Putnik
Offline
Posts: 263
Gras
|
|
« Reply #220 on: February 25, 2014, 00:44:42 » |
|
Troler hvala na objašnjenju i kako ih nije stid sve negativno odmah na GRAS za sokoloviće radi GRAS-ov bus vec neko vrijeme obicno bude 840 i bas mi drago bilo kad sam vidjeo da linija radi a oni lazu da linija radi od danas kako ih nije sramota....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #221 on: February 27, 2014, 09:51:10 » |
|
http://www.avaz.ba/vijesti/teme/pod-hipoteku-ce-biti-stavljen-i-vozni-parkMILIONSKI DUG GRAS-A PREMA UIOBIH
Pod hipoteku će biti stavljen i vozni park
Uprava GRAS-a, da bi zaključila sporazum s Upravom za indirektno oporezivanje (UIO) BiH, kojoj duguje 6,8 miliona KM, odlučila je staviti pod hipoteku dio pokretne imovine, i to osam tramvaja, deset minibusa i 18 autobusa u vrijednosti nešto višoj od 16 miliona KM!
Avdo Vatrić, v. d. direktora GRAS-a, kaže da je jedini način da se milionski dug UIOBiH isplati na rate potpisivanje sporazuma za koji je neminovno kao garanciju staviti dio pokretne imovine pod hipoteku.
- Na narednoj sjednici Skupštine KS poslanici će se izjasniti o ovom prijedlogu - kaže Vatrić.
Uprava za indirektno oporezivanje BiH u novembru prošle godine zaplijenila je oko 50.000 KM s GRAS-ovog računa u banci, a osim toga, preduzeće je imalo zabranu raspolaganja voznim parkom.
Prema zakonu, UIOBiH isti ovaj vozni park koji se namjerava staviti pod hipoteku, ukoliko GRAS ne bude na vrijeme ispunjavao obaveze, može prodati da bi se namirila potraživanja.
- Postoji mogućnost za oduzimanje pokretne imovine, ali nadam se da ćemo na vrijeme izmirivati svoje obaveze da do toga ne bi došlo - navodi Vatrić.
U GRAS-u je preostao još mali broj nekretnina, pokretnih i nepokretnih, koje nisu pod hipotekom.
Nekretnine koje su pod hipotekom
- 5.346.493 KM vrijedne upravna zgrada i glavna tramvajska hala - 5.081.524 KM vrijedne zgrada servisa tramvaja i glavna hala autobusa - 327.810 KM vrijedna zgrada trafostanice
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #222 on: February 27, 2014, 13:32:19 » |
|
Kakva je to "javna tajna da je 18 motora izneseno iz firme dok su bili protesti pred zgradom vlade" što pročitah na jednom forumu?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #224 on: February 27, 2014, 17:50:23 » |
|
Ja konto da su ih zipovali pa ih iznjeli u USB sticku. Nekad pomislim da u samom GRAS-u radi određen broj krtica koje rade za konkurenciju, nanose štetu firmi, i plasiraju kojekakve informacije.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|