|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #151 on: February 13, 2014, 20:22:13 » |
|
U mom rodnom gradu u Češkoj biće u narednim mjesecima rashodovani trolejbusi tipa Škoda 15Tr, nekih najmanje 15 vozila. Mada su 20-25 godina stari još bi mogli neko vrijeme voziti dok stvari ne pokrenu nabolje. Vozila imaju jednostavnu konstrukciju i ne sadrže puno zahtjevne elektronike, imaju tiristorsku opremu. Pa mi je palo na pamet Sarajevo... http://tf1.mosfont.ru/photo/04/48/65/448652.jpg
|
|
« Last Edit: February 13, 2014, 20:45:13 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #152 on: February 13, 2014, 21:34:25 » |
|
Dobro bi nam došli, bolje nego 27 godina stari solo trolejbusi za koje se čeka uplata. U špici bi dobro došli pogotovo na 103 i 107, jer kontam da nemaju one senzore za vrata zbog kojih se trole dodatno zadržavaju.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #154 on: February 13, 2014, 21:42:00 » |
|
haha i danas se prepričava kako su se njihova vrata zatvarala. Krene polako pa BUB
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #155 on: February 13, 2014, 21:44:34 » |
|
Ta vrata nisu imala milosti, kao i kod sanosa 458... 3 puta su me "olupala" hahahahaha, jednoj ženi vrat uhvatila... nema cile-mile
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #156 on: February 13, 2014, 22:41:14 » |
|
Dobro bi nam došli, bolje nego 27 godina stari solo trolejbusi za koje se čeka uplata. U špici bi dobro došli pogotovo na 103 i 107, jer kontam da nemaju one senzore za vrata zbog kojih se trole dodatno zadržavaju.
Naravno jesu bez ikakvih senzora, to je bio zapadnjački izum jer na zapadu nije bilo obično ni u vrijeme špice da ima toliko putnika da stoje na stepenicama - kod nas na istoku je bilo fino kada još ljudi nisu padali kroz prozore nazad na ulicu Ustvari radi se o produženoj verziji 14Tr, pogon na dvije osovine 2x100 kW, savladaju i ekstremne uspone (u našem gradu ima na nekim linijama visinsku razliku od 80-100 metara po kilometru dužine. Do danas su relativno solidno servisirani jer grad nije imao lovu za nova vozila koja će sad stići zahvaljujući subvenciji od EU. Ako ima u GRASu interesa mogu proslijediti kontakt i pomoći sa komunikacijom češki-bosanski.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #157 on: February 13, 2014, 22:50:01 » |
|
Svakako da ima interesa, trenutno su im u planu oni iz Solingena, ali ovi bi bili bolja prilika, još ako budu povoljno. Nesnosne su gužve, fali zglobnih trola.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #158 on: February 14, 2014, 23:40:31 » |
|
slikano dnanas na AS ilijas gb.305 na liniji ilijas-popovici Nevjerovatno hahahahahahahahah
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #159 on: February 15, 2014, 11:14:07 » |
|
Hahahahahahahaha, e Bože sačuvaj, za Vareš šalju Steyra, a na ovoj linij da radi Cityliner, e pa Bože pomozi.
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #160 on: February 15, 2014, 11:15:45 » |
|
Nadzorni odbor preduzeća Gras danas bira direktora: Hadžiomerović, Bašić ili Međedović Da li će preduzeće Gras dobiti novog direktora na period od četiri godine, znat će se danas nakon što se održi sjednica Nadzornog odbora.
Na konkurs za izbor direktora prijavila su se tri kandidata, i to Omer Hadžiomerović, bivši v.d. direktor, Hasan Bašić, koji je već bio na mjestu direktora, i Senad Međedović, koji nema iskustvo.
Produženje mandata
Kako je kazao Izet Horman, predsjednik Nadzornog odbora Grasa, postoji mogućnost da se direktor ne imenuje već da se dosadašnjem v.d. direktoru Avdi Vatriću mandat produži na još dva mjeseca.
- Sva tri kandidata ispunjavaju formalne, ali ne i suštinske uslove. Omer Hadžiomerović je već bio v.d. direktor i to šest mjeseci. U tom periodu nije plaćao obaveze za penziono i nije uplaćivao PDV, a, pored toga, nije uradio sistematizaciju, a to mu je bila glavna obaveza. Drugi kandidat Hasan Bašić nema menadžerske sposobnosti da upravlja preduzećem u kojem je zaposleno 1.700 ljudi, a, osim toga, i kada je bio na mjestu direktora, radnici su tražili njegovu smjenu. Što se tiče Senada Međedovića, on nema nikakvo iskustvo u rukovođenju ovim poslom iako je bio izvršni direktor, istakao je Horman.
Saglasnost Ministarstva
Po Hormanovim riječima, najvjerovatnije je da će Avdo Vatrić i u naredna dva mjeseca obavljati funkciju v.d. direktora Grasa.
- To je, po mom mišljenju, jedina opcija jer kandidati koji su se prijavili nemaju kapacitet za ovu funkciju, dodao je Horman.
Jusuf Bubica, ministar saobraćaja u ostavci, rekao je da je odluka u rukama Nadzornog odbora.
- Predsjednik i članovi NO treba da imenuju direktora i oni od Ministarstva saobraćaja samo traže saglasnost u smislu provjere da predloženi kandidat nije neko ko je prekršio zakon i da se bavi nekim nečasnim radnjama. Ministarstvo saobraćaja KS-a nije dobilo prijedlog Nadzornog odbora, ali vjerujem da će to biti brzo završeno, izjavio je Bubica. http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/nadzorni-odbor-preduzeca-gras-danas-bira-direktora-hadziomerovic-basic-ili-medjedovic
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
GRAS
Putnik
Offline
Posts: 208
|
|
« Reply #161 on: February 15, 2014, 16:15:15 » |
|
Vatricu produzen mandat za jos dva mjeseca.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #162 on: February 15, 2014, 16:33:25 » |
|
Pa dokle više v.d.?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #164 on: February 15, 2014, 17:03:40 » |
|
Bože sačuvaj, pa avgust/septembar 2012 je davno bio.
A ima li kakvih posljedica po firmu zbog odugovlačenja izbora direktora?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|