bhbus.ba
November 23, 2024, 17:39:16 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Razno/Diskusije  (Read 300654 times)
fakebus
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 263


Gras


« Reply #60 on: January 24, 2014, 13:59:00 »

pohvale za ekipu iz cts-a Smiley mujo merdan i mladi kolega vozac ne znam kako se zove Sad ljubazni kolegijalni i lijepo vidjeti Smiley radili su prvu smjenu na komercijali ne znam g.b. vozila bio je man! Smiley
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #61 on: January 24, 2014, 14:07:49 »

Pa ne možeš znati garažni broj kad ga nemaju jasno istaknutog na vozilu.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #62 on: January 24, 2014, 14:24:24 »

Mi ih obično prepoznajemo po tri zadnja broja registracije, a kod MAN-ova su ti brojevi 981, 976, 314, i onaj sa tamnijom plavom 988
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #63 on: January 24, 2014, 19:05:52 »

To što mi imamo interni način bilježanje vozila, to je baška, oni bi po zakonu trebali imati jasno istaknut GB naprijed, nazada i bočno, a ne da mi "gatamo" po registracijskim pločicama koje je vozilo u pitanju.  Roll Eyes
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #64 on: January 24, 2014, 19:12:52 »

Po zakonu nazad i bočno moraju imati g.b. Naprijed po volji.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #65 on: January 25, 2014, 16:02:44 »

Quote
Gras će zaključiti sporazum sa Upravom za indirektno
oporezivanje BiH;
Vatrić: Neće biti blokade računa Gras je na zahtjev Vlade Kantona Sarajevo dobio saglasnost kantonalne Skupštine za ponovno zasnivanje hipoteke na nekretnine u vlasništvu kao sredstvo obezbjeđenja po ugovoru o kreditiranju sa Raiffeisen bankom.

Zakonski okvir

Kako je kazao Avdo Vatrić, v.d. direktor Grasa, ovo preduzeće Upravi za indirektno oporezivanje BiH po osnovu poreza na dodanu vrijednost sa zateznom kamatom
duguje 6,6 miliona maraka. - Mi sa ovom bankom imamo ugovor, pod hipotekom imamo pokretnine i nepokretnine i uspjeli smo otplatiti dio tog duga, a sada je banka pokazala dobru volju da nam oslobodi dio pokretnina koji je nama potreban kao zalog da bismo
napravili sporazum sa Poreznom upravom za indirektno oporezivanje. Zapravo, to je drugi reprogram kako bismo ova dugovanja što imamo za PDV doveli u zakonske okvire. Mi ćemo nakon ovoga sa njima zaključiti sporazum o otplaćivanju, tako da ne bi trebalo doći do blokiranja računa. Vrijednost hipoteke je 10,755.829 maraka i s obzirom na to da smo jedan dio sredstava otplatili, oni nam oslobađaju dio imovine, istakao je Vatrić. Dugoročni kredit Gras je sa bankom zaključilo ugovor o dugoročnom kreditu od 9,789.480 KM koji treba otplatiti do 31. decembra 2017. godine. - Na ovaj način reprogramirana su kreditna zaduženja i to za upravnu zgradu i glavnu tramvajsku halu čija je vrijednost procijenjena na 5,346.493 KM, zgradu servisa tramvaja i glavnu hala autobusa vrijednu 5,081.524 KM i zgradu trafostanice koja je procijenjena na 327.810 maraka, zaključio je Vatrić.
oslobodjenje.ba
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #66 on: January 25, 2014, 18:53:57 »

Jedno pitanjce:
Kad sutra ide prvi trolejbus za DBR sa Trga?
Logged
fakebus
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 263


Gras


« Reply #67 on: January 25, 2014, 19:23:37 »

joj ja mislim oko 5.20 da je prvi al nisam siguran Sad
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #68 on: January 25, 2014, 20:18:51 »

Ufff, nedjeljom, čisto sumnjam...
Logged
fakebus
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 263


Gras


« Reply #69 on: January 25, 2014, 20:47:04 »

a da nedjelja Sad joj izvini Smiley
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #70 on: January 26, 2014, 13:30:16 »

Quote
Trebevićka žičara dobija novu trasu
Trebevićka žičara bit će postavljena na novoj trasi na kojoj će biti montirana oprema donirana iz Švicarske.

Odluka o pomjeranju trase donesena je na osnovu tehničkih ograničenja stare
trase žičare, na kojoj nije bilo moguće implementirati doniranu kabinsku žičaru iz
švicarskog ski-centra Graechen i elektromehaničku opremu iz lične donacije
Edmonda Offermanna. O ovom rješenju za realizaciju projekta revitalizacije žičare izjasnit će se vijećnici na sjednici Gradskog vijeća Sarajeva zakazanoj za 29. januar. Početak trase, prema pomenutom rješenju, kod dolinske stanice bit će pomjeren pet metara lijevo u odnosu na položaj sadašnje stanice, a zadnja tačka trase kod brdske stanice Vidikovac se ne pomjera tako da će na polovini  razlika između stare i nove trase iznositi 2,5 metara.


oslobodjenje.ba
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #71 on: January 26, 2014, 13:30:34 »

Quote
Trebevićka žičara dobija novu trasu
Trebevićka žičara bit će postavljena na novoj trasi na kojoj će biti montirana oprema donirana iz Švicarske.

Odluka o pomjeranju trase donesena je na osnovu tehničkih ograničenja stare
trase žičare, na kojoj nije bilo moguće implementirati doniranu kabinsku žičaru iz
švicarskog ski-centra Graechen i elektromehaničku opremu iz lične donacije
Edmonda Offermanna. O ovom rješenju za realizaciju projekta revitalizacije žičare izjasnit će se vijećnici na sjednici Gradskog vijeća Sarajeva zakazanoj za 29. januar. Početak trase, prema pomenutom rješenju, kod dolinske stanice bit će pomjeren pet metara lijevo u odnosu na položaj sadašnje stanice, a zadnja tačka trase kod brdske stanice Vidikovac se ne pomjera tako da će na polovini  razlika između stare i nove trase iznositi 2,5 metara.


oslobodjenje.ba
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #72 on: January 27, 2014, 00:11:30 »



gbr 414x




4148
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #73 on: January 27, 2014, 12:18:43 »



Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #74 on: January 27, 2014, 15:13:14 »

Quote
Dopredsjedavajući Skupštine KS o radu ministra saobraćaja
Naser: Jedini Bubicin cilj je da otjera GRAS u stečaj


Na posljednjoj sjednici dopredsjedavajući Skupštine KS Nabil Naser (SBB) zatražio je od ministra saobraćaja Jusufa Bubice (BPS) da podnese ostavku zato što, kako je kazao, od samog početka mandata svojim nastupima širi negativnu energiju, a nema nikakvu viziju ni strategiju da riješi probleme u preduzeću GRAS.

Javni nastupi

Naser ističe da su javni nastupi ministra Bubice samo odraz te negativnosti, za koju, kako kaže, ne zna odakle je on crpi.

- Ovakve poteze Bubice razumijem samo ukoliko on ima tal sa privatnom kompanijom koja se bavi prijevozom, a očito je da ima, jer im je dodijelio 12 linija u Kantonu. Ne vidim drugi razlog osim pohlepe da ta firma baci oko na ono što se zove javni gradski prijevoz i imovina Kantona - navodi Naser.

Među mnogim prijedlozima Uprave GRAS-a koje je ministar Bubica odbio je i da im se poveća hipoteka na nekretnine u vlasništvu kako ne bi došlo do obustave saobraćaja, jer im Porezna uprava FBiH ponovo prijeti blokadom računa.

- Izgleda da je Bubicina jedina uloga i funkcija da tematski i planski djeluje radi dovođenja GRAS-a pod stečaj. Ako mu, kao ministru, nije izazov da realizira zaključke Skupštine da svi budžetski korisnici kupuju kupone, da izmijeni cjenovnik i da Vlada pomogne preduzeću, onda mu je vrijeme da ide. Ljudima koje bira ova Skupština, zadatak je prvenstveno da gledaju kako da sačuvaju i unaprijede kantonalnu imovinu - istaknuo je Naser.

Priprema teren

On u ime kluba Saveza za bolju budućnost u Skupštini KS ističe da neće prihvatiti da neko za sitan novac "privatizira" GRAS te da privatnoj kompaniji priprema teren za dobar i lagan zalogaj.

- Ministar se igra sudbinom građana Sarajeva i 1.700 radnika koji rade dole, okreće glavu od problema. Naši građani zaslužuju apsolutno bolji gradski prijevoz i, ako nastavi ovako, njegovo mjesto ne može biti u državnom sektoru - zaključuje Naser.

Bubica: Samo iznosim istinu


Resorni ministar Bubica ističe da velika većina u Skupštini KS nije shvatila prijedlog Uprave GRAS-a pa tako ni dopredsjedavajući Naser, koji je zatražio njegovu ostavku.

- Htio sam dati ostavku, ali su me u tome spriječile kolege. Dopredsjedavajući ne poznaje problematiku GRAS-a i vodi se onim "rekla-kazala". Imam više staža u privredi nego svi poslanici u Skupštini. Ministar ne valja zato što gleda istini u oči i iznosi je u javnost. Ne mogu ponuditi GRAS-u rješenje, jer Vlada i Skupština KS nemaju novca. Neću da pričam šuplje priče, da obećavam kule i gradove, jer preduzeće grca u dugovima - kaže Bubica.

http://www.avaz.ba/vijesti/teme/naser-jedini-bubicin-cilj-je-da-otjera-gras-u-stecaj

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.034 seconds with 22 queries.