man 464
|
|
« Reply #660 on: October 10, 2014, 22:43:26 » |
|
10.10.2014. godine
GRAS
14-603 15-832 15b-807 16-605 16b-852 17-851 17b-614 18-853 20-609 20b-/ 23-403,410 23a-464/465 23c-611/826/807 31-604 31e-405,410,416,418 35-850 36-322 37-/ 39-/ 41-854 41a-607
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #661 on: October 11, 2014, 19:54:56 » |
|
31 - 604/806/815.
604 prva i dio druge. 806 završio drugu i započeo treću 815 uključio se u 19:15
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #662 on: October 17, 2014, 17:01:50 » |
|
17.10.2014. godine
GRAS
14-603 15-807 15b-832 16-605 16b-854 17-851 17b-/ 18-852 20-609 20b-/ 21-407,409,419 21b-600 22-406,415,425 22a-417 23-815,410/--- 23a-841 23c-611 24-846 29-715 31-604 31e-405,410,418 35-850 36-322 37-/ 39-/ 41-853 41a-607
51-95/--- 52-7 53-4 55-2 56-4 58-3 59-86 59a-/ 60-42 63-89 65-/ 66-6 67-6 68-69 69-9/5 72-5/95 73-14 74-11 94-9
1-503,276 4-500,231,206
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #663 on: October 20, 2014, 22:52:12 » |
|
20.10.2014. godine
GRAS
14-603 15-807 15b-832 16-841 16b-853 17-851 17b-/ 18-854 20-609 21-409,419... 22-407,425... 20b-/ 23-815,410 23a-464/806 23c-611 31e-405,410,418 35-850 41-852 41a-607
65-/ 66-9 67-9 68-3 69-6 72-5 74-11
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #664 on: October 22, 2014, 20:35:34 » |
|
22.10.2014. godine
14-603 15-807 15b-832 16-605 16b-853 17-851 17b-/ 18-854 20-609 20b-/ 23-465/406,410 23a-806/815 23c-611 31e-405,410,416,418 35-850 41-852 41a-607
51-95/--- 52-8 55-2 56-14 58-3 59-86 59a-/ 63-4 65-/ 66-6 67-6 68-69 69-9 72-5 73-7 74-11/95
1-502,231 2-212,257,288,263,248 3-300,302,303,304,601,602,603,801,802,811,815,500,501,503,504,506,507,510,511,238,244 4-286,201,237 5-505,206,217,227,291,255,266,276/248 6-509,209,260,271,261,277,235,258,231/263
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #665 on: October 29, 2014, 21:12:39 » |
|
29.10.2014. godine
GRAS
14-850 15-807/841 15b-/ 16-603 16b-841/605 17-851 17b-/ 18-853 20-609 20b-/ 21-409,415,407 21b-600 22-406,425 22a-417 23-806,832,841,410 23c-611 31e-405,410,416,418 35-850 41-607 41a-/
51-14 52-8 53-95/--- 55-2 56-4 58-3 59-86 59a-/ 63-88 65-/ 66-6 67-6 68-69 69-9 72-5 73-7 74-11
1-505,266 2-500,217,263,257,291 3-601,602,603,300,302,303,304,801,802,811,815,502,503,504,506,509,510,511,244,286,288 4-201,206,275 5-507,209,237,261,268,276,277,271/291 6-501,210,212,227,238,248,258,260,235/257
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #666 on: November 03, 2014, 15:05:17 » |
|
03.11.2014. godine
GRAS
14-6XX? 15-807 15b-832 16-850 16b-603 17-851 17b-/ 18-854 20-609 20b-/ 21-409,419,407 21b-605 22-406,425,415 22a-417 23-841,410 23a-806 23c-611 29-715 31e-405,410,416 41-853 41a-607?
51-95/Prijevoz djece 52-8 53-65 55-2 56-4 58-3 59-89 59a-/ 63-88 65-/ 66-6 67-6 68-7 69-9 72-5 73-14 74-11
1-277,503 4-257,209,277
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #667 on: November 03, 2014, 19:09:00 » |
|
CTS
17 - 475 radio ujutro, 548 poslije cini mi se 21 - dva novo pristigla N4421, 593, 577 je mozda bio na 21b, nisam siguran 22 - 499
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #668 on: November 03, 2014, 21:45:47 » |
|
Privatni prijevoznik je shvatio da nema prođe na Breki pa se samoinicijativno prebacio na Breku II, iako se falio da će pomoći stanovnicima Breke, Očito je imao 0 putnika (pa sad pokušava namaći koju markicu do penzionera, hahahahahahaha) jer je 851 redovan, Sad radi na Breki dva, a na tabli vozila bez garažnog broja (Reg table 114) je "izolibantom" dopisano rimskim brojevima II, svega 4 putnika u 16:00 sa Doma Armije, za Širokaču nisam upratio da voze, moguće da je i tamo novociti.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #669 on: November 04, 2014, 14:23:13 » |
|
31 - 607/604
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #670 on: November 04, 2014, 23:12:50 » |
|
CTS Danas na Sokolovićima umjesto bio Cityliner umjesto Novocitija 114 koji je prebačen na Breku.
|
|
« Last Edit: November 04, 2014, 23:15:29 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #671 on: November 04, 2014, 23:20:50 » |
|
Pa će onda biti naslov kako se putnici gužvaju u vozilma GRAS-a na 31e, a u solo vozilima privatnog prijevoznika se vrši svakodnevno masiranje. Ja samo ne znam kako da rasporede pored toliko novonabavljenih vozila za prigrad i grad ovaj autobus za čak i međunarodne linije. Fakat kako baš Cityliner? Ne na Breku već Breku II na koju su se samoinicijativno prebacili jer nisu imali prođe na Breki.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #672 on: November 04, 2014, 23:41:01 » |
|
|
|
« Last Edit: November 04, 2014, 23:43:06 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #673 on: November 04, 2014, 23:47:11 » |
|
ako je citav dan radio onda je stvarno sramota... nesto se moglo iskombinovat,ipak ima dosta buseva na gradu i prigradu.. a ako je radio par tura moze se progledat kroz prste
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #674 on: November 04, 2014, 23:50:16 » |
|
Ne znam šta bih rekao. I ne bih dalje polemisao, ipak je ovo za možda i druge teme.
8 zglobnih centrolinera 3 evolutiona 4 mana NL 12m 10 novocitija 6 centrolinera solo 2 midija itd, itd.....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|