|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #61 on: January 14, 2014, 22:52:56 » |
|
Pošto smo se vratili unazad da postavim opet sliku 304 sa remonta,navodeći neke od zahvata na istom: Remont je uključivao:demontiranje svih dijelova i komponenti,dizajn mana i inspekcija nosive konstrukcije,popravak/zamjena svih dijelova gdje je debljina manja od 80% od svoje originalne debljine,kompletna zaštita od korozija,unutrašnje farbanje,sva tri članka vozila su zatvorena za jedan pravac saobraćaja,stavljanje nove gume poda protiv klizanja,stavljanje šperploča,ugradnja novog sjedišta putnika (u distribuciji 2 + 1)otkazivanje druge kabine,popravak i revitalizacija autohtonih statičkih pretvarača UKSBR ,nova sjedišta,mijenjanje diskova na vratima i ubacivanje elektronskih,implementacija elektronskog kontrolera disk kočnice itd itd.
|
|
« Last Edit: January 14, 2014, 22:56:16 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|
SenoHD
Pješak
Offline
Posts: 70
|
|
« Reply #63 on: January 22, 2014, 20:46:02 » |
|
Šta mislite jel ovaj 483 došao ovakav ili su to krpali u Grasu (ili još prije u Zenici) ?? Osim onoga prototipa sa salona u Beogradu 1984. nisam nikad video TAM 260A180 sa okruglim farovima koji su se koristili do negdje 1988.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #64 on: January 22, 2014, 21:03:56 » |
|
Ovdje ti možda @ikar353 može pomoći, eventualno @Troler, meni je ovaj bus totalno nepoznat ostao, nisam ga nikada vidio u životu, do prije par godina na slici, ne sjećam ga se čak ni kad je bio u "Italiji". ("Italija-"zadnje počivalište (parking) autobusa GRAS-a)
Uh kad smo kod Italije, jesam li ja danas dobro vidio da su 427 odvuki u Italiju? Sve se više bojim da čeka sudbina vozila 404? Vidio sam izdaleka, pa ne zamjerite ako sam pogriješio...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #65 on: January 22, 2014, 21:28:30 » |
|
U Sarajevo je došao sa okruglim farovima, i sa reklamom Sarajevo-Osiguranje filijala Zenica.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
SenoHD
Pješak
Offline
Posts: 70
|
|
« Reply #66 on: January 22, 2014, 21:38:19 » |
|
Bilo ih je u ZET-u, Mariboru i Novom Sadu i njijedan nije imao okrugle farove. Split je imao 2 komada, ali za njih neznamo. Također, svi na slikama iz Autokaroserije Novi Sad imaju kvadratne. Ko zna, možda je u Zenici imao sudar pa su ga pokrpali sa djelovima od starih 260A116M kakve su oni imali
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #67 on: January 22, 2014, 22:16:33 » |
|
sto se tice TAM-ova u gras su bile stigle dvije serije,prva 1988 i druga 1989 godine. ovi prvi su imali okrugle farove i crnu instrument tablu a iz druge serije cetvrtaste farove i smedju instrumentalku. ovog se vozila malo sjecam,nije mi nesto bio interesantan.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
SenoHD
Pješak
Offline
Posts: 70
|
|
« Reply #68 on: January 22, 2014, 23:03:59 » |
|
S obzirom gdje je bio 90-ih i pitaj boga šta je prošo, najvjerovatnije je pokrpan djelovima koji su bili na raspolaganju. Osim što nikad nismo vidili nijednog takvog, ovaj ima kvadratne gornje gabarite, a oni se baš ne razbijaju često, a i plastika oko farova je farbana u bijelo.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #69 on: January 22, 2014, 23:11:08 » |
|
sto se tice TAM-ova u gras su bile stigle dvije serije,prva 1988 i druga 1989 godine. ovi prvi su imali okrugle farove i crnu instrument tablu a iz druge serije cetvrtaste farove i smedju instrumentalku. ovog se vozila malo sjecam,nije mi nesto bio interesantan.
To su bili solaći Ovoga sam prvi put vidio 2001 na liniji 27, a par puta je upadao na 31 gdje je upadao na jednu smjenu ili na par krugova. Gabaritna svjetla i bočni žmigavac su mu od drgue serije (kockasti farovi), a ne sjećam se zadnjih gabaritnih svjetala. Bio je i jedan TAM bijelo-crveni, što je u ratu vozio za Dobrinju. Neznam jeli bio GRAS-ov ili neki radnički. Viđao sam ga u periodu kad su tek proradili GRAS-ovi autobusi za Dobrinju 94.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #70 on: January 24, 2014, 21:41:05 » |
|
Mala ispravka vezano za ovaj spisak Sanosa. 522 je izgorio a 520 je radio do 2005 i bio renumerisan u 4116.
Hvala puno na informaciji! Dakle je tačno obrnuto nego u našoj tablici! Tamo dakle piše da je 520 godine 97. renumerisan na 4106 i kasnije je izgorio, rashodovan he 1998. godine dok je trolejbus 522 renumerisan na 4106 i kasnije na 4116. Ispraviću ove podatke. Zbog brojnih renumeracija čak i austrijanskji kolegi su očigledno izgubili orijentaciju. Inaće ovim putem vama predstavljam dvije slike koje su mislim još neviđene ne samo na ovom forumu nego i u bivšoj Jugoslaviji. Autor je pokojni gospodin Hans Lehnhart i fotke jesu iz arhiva koji je dio njegove ostavštine i od kojeg sam dobio kolekciju skenova. Na slikama vidimo jedne od zadnjih prikolica uskotračnog tramvaja, i to broj 20, 21 i 22, i izuzetno zanimljiva je lokacija - čini mi se da se u pozadini nalazi hala tramvajske remize na Alipašinom mostu u fazi izgradnje!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #73 on: January 27, 2014, 20:52:10 » |
|
Ma nije ni taj sav originalan 100%
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #74 on: January 28, 2014, 14:42:34 » |
|
Izvor: Fb grupa Avtomontaža Ljubljana
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|