Izvinjavam se na dužoj odsutnosti. Ako još nije kasno, evo naših informacija o trolejbusima Škoda-Sanos S200Tr iz knjige. Tablicu je kompletirao profesor Blieberger iz bečkog univerziteta na osnovi podataka austrijanskih kolega.
Inaće najsvježija informacija: Šansa izdanja knjige o sarajevskim tramvajima i trolejbusima na bosanskom i češkom jeziku je malo realnija nakon što sam prije nekoliko dana dobio informaciju da jedna češka firma koja je potpisala jedan solidan poslovni ugovor u BiH je spremna platiti veći dio troškova za štampanje kao sponzoring. Sada valja razgovarati sa glavonjama, izdavačima itd. što će biti naporno.
Šta se tiče produženja trolejbusa do Nedžarića, to baš nije loša ideja. Naravno prvo bi bilo potrebno temeljito obnoviti tramvajski sistem. Nakon toga, mogu zamisliti trolejbusku liniju Dobrinja - Nedžarići sa okretaljkom negdje preko puta Studentskih domova da bi se olakšalo presjedanje putnika koji žele putovati dalje do Dobrinje. Ovakva vrsta linija nije ništa nenormalno. u Brnu (Češka) ima takvih trolejbuskih linija koje služe za snabdijevanje tramvaja putnicima, npr. iz ogromnog stambenog naselja Vinohrady vozi trolejbuska linija do tramvajskog terminala Židenice i opet nazad. Naravno da je saobraćaj redovan i intervali kratki tako da presjedanje ne predstavlja muke za putnike.
Isto kao ideja spajanja centra grada preko Vraca sa Istočnim Sarajevom trolejbuskom prugom bi bila odlična. Za ovaj brdovit teren pun uspona i krivina je trolejbus savršeno prevozno sredstvo koje jasno pobijedi autobuse. Problem vidim u nedovoljnoj širini kolovoza odnosno ulice kroz Vrace do Zagrebačke ulice. Potrebno bi bilo da je ulica široka najmanje 8 metara za nesmetan saobraćaj trolejbusa u oba pravca. Dan danas je ova dionica začepljena parkiranim automobilima i jedva da kombi prođe. Svakako da ima dovoljno široke ulice, putovanje Dobrinja-Skenderija bi se prema mojoj procjeni skratilo na 10-15 minuta.
Evo jedne slike koja sigurno nije dosad bila objavljena, Tramvaj T3 u centru grada:
A imam još jednu primjedbu
Nažalost na drugom forumu se prije neke 3 sedmice žalio čovjek, jako ugledan gospodin koji živi u inostranstvu, veliki fan tramvaja, zbog sljedećeg:
Nevezano, za vrijeme posjete Ilidži, jedan tip iz obezbjeđenja me je bukvalno otjerao sa tramvajske stanice upozoravajući da je fotografiranje tramvaja zabranjeno.
Na moj upit da mi kaže svoje ime, odbio je.
Ako je to istina, onda je Sarajevo valjda jedini grad na svijetu gdje nije dozvoljeno fotografiranje tramvaja