|
|
man 464
|
|
« Reply #17 on: November 25, 2013, 20:06:43 » |
|
Kako je samo dobra.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #19 on: November 25, 2013, 22:41:56 » |
|
jesu,tri komada,dva nisu nikako registrovana niti su se vozala,kad su stigli bili su parkirani u trolejbuskom depou a jednog su reg i vozio ga je moj stari sve do saobracajne nesrece krajem oktobra 1996 godine. nekoliko dana je bio parkiran u krugu i poslije vjestacenja je prebacen u depo.nije vise vozen.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #21 on: November 25, 2013, 23:00:08 » |
|
pisao sam i prije,najvjerovatnije da ti je promaklo. bili su udobni,dobra sjedista i mislim da su prva vozila sa automatskim mjenjacima koja su stigla u gras. dugo su stajali u depou,čak i do 2000 i neke godine. najvjerovatnije su isjeceni kad i plinci.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #22 on: November 25, 2013, 23:08:51 » |
|
Jednom je radio na komercijali, tad sam se jedini put vozio, a zaboravio sam da je bio žut. Nešto mi se bijela boja motala po glavi, valjda zato što ih je bilo dosta bijelih, pretežno Centrotransovih, a čini mi se da su ih još neke firme imale, a GRAS-ovog sam najmanje viđao.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #23 on: November 25, 2013, 23:45:39 » |
|
dosli su koliko se mogu sjetiti u martu 96 god,nije bila izrazito zuta vec je vise naginjala na slonovu kost,stari je s njim vozio elektroprenos i povremeno radio na komercijali. zaduzio je ovog 8232,tad sam povezao ovaj garazni br sa ikarom 232. dobio je i on cetverocifreni broj ali mu ovaj njegov nisu bili skinuli. godina proizvodnje je 1978. tad su se vozaci ibretili njegovom automatik mjenjacu. nije puno radio,napisao sam gore zbog cega,nije imao ostecenja na sebi ali ga stari nije vise htio vozati. poslije je zaduzo TAM-a.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #24 on: November 25, 2013, 23:56:45 » |
|
Jeli ijedan IK-5 ili Sanos S-115 dočekao da radi liniju Katedrala-Alipašino polje? (Juni/Juli '92)
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #25 on: November 26, 2013, 11:51:06 » |
|
nije Troler,ta vozila su inace slabo radila na linijskom prevozu a i pored granatiranja kruga firme i pored velikih steta ipak je bio dovoljan broj vozila da pokrije potrebe po gradu,radili su ikari i tamovi.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #27 on: November 27, 2013, 23:05:37 » |
|
A sta fali ovim trolama gdje su one, kad su vozile ?
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #28 on: November 27, 2013, 23:19:52 » |
|
Vozile redovno čini mi se do 2004, nakon toga slabo radile, prepune elektronike, 1997. kad su nove novcate došle, skoro možemo reć kao prototip vozila, Radile u 2008 i 2009 skroz malo, samo par dana, ali da sad prorade, bile bi najmodernije trole, led displayi, neoni, 100% niskopodna vozila, savremana elektronika.... eto, znači kad su došle 1997 bile su ko svemirski brod.... Radile u SA naravno.... Najjače trole ikad, žao mi je samo što se nisam više vozao sa njima, samo jednom sam se vozio 2008 u Avgustu....
A sad iz dana u dan sve gore i gore... da Bog da da ikad budu napravljene.
|
|
« Last Edit: November 27, 2013, 23:24:52 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
|
|