The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« on: November 09, 2013, 20:08:34 » |
|
Nova tema je tu i stvarno bih vas zamolio da doooobro prelistate staru temu prije postavljanja odgovora/slike/videa u ovu temu, jer ste nekolicinu zadnjih stranica stare teme podobro ispammali sa već postojećim materijalom. Bolje da tema ima 10 odgovora, ali kvalitetnih, nego 110 koji su već bili ili ni čemu ne pridonose. Takve stvari samo zauzimaju prostor na serveru, koji ionako štopka u zadnje vrijeme, a mi nemamo sredstava da pređemo na novi i veći, pa uzmite i to u obzir
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #2 on: November 10, 2013, 15:55:23 » |
|
215
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #4 on: November 15, 2013, 16:55:34 » |
|
Zna li neko reći zbog čega prije rata nisu išli zglobni trolejbusi za Vogošću?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #6 on: November 15, 2013, 22:27:40 » |
|
Zna li neko reći zbog čega prije rata nisu išli zglobni trolejbusi za Vogošću?
Zglobnih trolejbusa je bio relativno mali broj i korišteni su na linijama koje su imale najveći broj putnika, i to prije svega linija 103. Broj putnika na Vogošću je osim početka smjena u fabrici automobila bio relativno nizak, odnosno ne baš tako velik da ne uspijevaju kratki trolejbusi savladati situaciju. I prema tadašnjim radnicima GRAS-a se i radilo o prevenciji zbog krivina na relativno uskoj cesti i eventualnih smetnja na trasi - dok kratki trolejbus može bez većih problema par metara rikverc, kod zglobnjaka je to problem.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #7 on: November 15, 2013, 23:20:03 » |
|
@Eh_ je na gradskiprevoz.freeforums.org pisao kako se nije moglo ući u trolu na K. glavi u vrijeme špica, zimi ponekad i 45 minuta, jer su znali često proći stanicu bez zaustavljanja. Znači isto ko tramvaj trica, nailazi svako 3 minuta ali teško ćeš ući u tricu u jutarnjoj špici na potezu Nedžarići-Grad.
Poslije rata je za Vogošću išao i Sanos S200, koji se od prijeratnih zglobnih trola razlikuje jedino po tome što je klasični autobus, i što nije imao neonke. Čini mi se da je S200 bio najduži autobus i trolejbus u Sarajevu.
Što se tiče 103 koliko se mogu sjetiti najviše je bilo zglobova ali opet nisu radili isključivo zglobovi, moglo ih je ostati i za neku drugu liniju. Koliko je trola prije rata radilo za Dobrinju? čini mi se da sam negdje pročitao cifru 20.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #9 on: November 21, 2013, 00:16:53 » |
|
I koja je bila bijela trola prije rata zglobna?
Odakle ti ta informacija? Jeli to bila kupljena trola ili samo na probi?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #10 on: November 21, 2013, 00:53:43 » |
|
U tome je problem što ne znam. Moji pokušaji da saznam su bili pucanj u prazno. Sve što imam je ovo: Da ne bude neke zabune ovo je prije rata. Možda bi dresdener mogao to znati,vjerujem da je riječ o Škodi,samo eto što je bijele boje.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|
|
|
|
|