Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #15 on: May 28, 2012, 20:50:14 » |
|
A zanimljiva bi bila i ova varijanta - da Bregava kupi ove firme i onda bi dobila poprilično prostora i mogle bi se praviti razne kombinacije. Ali opet, koliko je to u interesu Bregave?
Bregava nema izbora, ili ce narasti toliko da ce postati veliki i nedodirljivi, ili ce biti preuzeti. CTS i Trans turist, a sada donekle i Travnik Trans pokazuju zlatno pravilo: rast, rast i samo rast, dok se ne poklopi trziste. A onda se mogu igrati igre...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #16 on: May 28, 2012, 21:00:16 » |
|
Pa sve to ovisi od kapaciteta .. Autoherc nema sanse za rast, u medjunarodnom saobracaju, jer je tu globtour poklopio Hercegovinu niti ima bilo ko drugi .. a Ins dobar dio ovih linija vec ima .. Vidio sam kako rade Autoprevoz Banja Luka, Bočac itd kroz Mostar Stolac Ljubinje Trebinje za CG samo u kasnim nocnim satima prolaze kroz Hercegovinu.. Sarajevo- Konjic - Jablanica-Mostar-Stolac-Ljubinje-Trebinje- Herceg Novi odrzava CTS .. AP-B Mostar gleda da pokrene svoju staru liniju koju je do rata drzao za Herceg Novi iz Mostara za preko gore navedenih gradova za HN.. Vucic ima liniju sada globtour Banjaluka-Mostar-Nevesinje-Bileca-Trebinje.. Isto tako Vucic ima linije za Beograd i Novi Sad.. Globtour ima svoju liniju iz Mostara do BG i NS.. Ubla tours takodje ima, Jugoprevoz takodje ima.. Dosta je toga popunjeno sto se tice I.Hercegovine, tu se najvise ubacio Globtour i on je nazainteresovaniji.. Ali opet Istocna Hercegovina je jako ekonomski razvijen kraj. npr imate TK gdje imate par firma giganta od TT Kantica Roada itd ..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #17 on: May 28, 2012, 21:43:10 » |
|
Po meni bi najbolji put bio osnovati Trebinje Bus, u njega prebaciti one sve MB O303 i slicna vozila za loko, plus par dobrih Manova ili Neoplana za daljinski prijevoz, i potom probati preuzeti dobar dio lokalnih linija u Ist Hercegovini, plus:
Trebinje - Stolac - Mostar - Banja Luka Trebinje - Stolac - Mostar - Sarajevo/Ist SA Trebinje - Foca - Sarajevo/Ist SA Trebinje - Stolac - Mostar - Sarajevo/Ist SA - Beograd Trebinje - Foca - Sarajevo/Ist SA - Beograd
Sarajevo - Mostar - Stolac - Trebinje - Herceg Novi Banja Luka - Mostar - Stolac - Trebinje - Herceg Novi Sarajevo - Mostar - Stolac - Trebinje - Podgorica Banja Luka - Mostar - Stolac - Trebinje - Podgorica
itd, itd...
Posto je Bregava dobro etablirana u Mostaru, ona bi ove linije punila bez vecih problema. Jos ako bi uz ovo preuzela Jablanicu bus ili barem samo Konjictrans, ukljucujuci njihove MAN autobuse, bili bi nedodirljivi za ostale.
A da ne govorimo da bi se potom mogli poceti igrati uvezanim kartama, da formiraju nesto sto bi se npr zvalo Hercegovina Bus, i gdje bi sve ove firme izdavale pretplatnicke karte koje bi vazile u svim preduzecima u vlasnistvu Bregava Transa. Npr ako putnik ima pretplatnicku kartu za taj Trebinje Bus onda ima pravo na neki popust npr 15% na sve karte Bregave i obrnuto
da imamo pare sad bi mogli ovo ostvariti Ideja je dobra i može se fino razraditi. Ko što kažeš Bregava izgleda nema alternative - ili krenuti naprijed ili dole... Jer će ili pojesti nekog ili će biti pojedena... Mada, APB je isto jak, al ga Sejari koči... kakva je situacija u Autohercu - mogu li oni kakvu liniji Čapljina-Beograd zaganjat?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
steyr1985
Putnik
Offline
Posts: 161
|
|
« Reply #18 on: May 28, 2012, 22:18:32 » |
|
Po meni bi najbolji put bio osnovati Trebinje Bus, u njega prebaciti one sve MB O303 i slicna vozila za loko, plus par dobrih Manova ili Neoplana za daljinski prijevoz, i potom probati preuzeti dobar dio lokalnih linija u Ist Hercegovini, plus:
Trebinje - Stolac - Mostar - Banja Luka Trebinje - Stolac - Mostar - Sarajevo/Ist SA Trebinje - Foca - Sarajevo/Ist SA Trebinje - Stolac - Mostar - Sarajevo/Ist SA - Beograd Trebinje - Foca - Sarajevo/Ist SA - Beograd
Sarajevo - Mostar - Stolac - Trebinje - Herceg Novi Banja Luka - Mostar - Stolac - Trebinje - Herceg Novi Sarajevo - Mostar - Stolac - Trebinje - Podgorica Banja Luka - Mostar - Stolac - Trebinje - Podgorica
itd, itd...
Posto je Bregava dobro etablirana u Mostaru, ona bi ove linije punila bez vecih problema. Jos ako bi uz ovo preuzela Jablanicu bus ili barem samo Konjictrans, ukljucujuci njihove MAN autobuse, bili bi nedodirljivi za ostale.
A da ne govorimo da bi se potom mogli poceti igrati uvezanim kartama, da formiraju nesto sto bi se npr zvalo Hercegovina Bus, i gdje bi sve ove firme izdavale pretplatnicke karte koje bi vazile u svim preduzecima u vlasnistvu Bregava Transa. Npr ako putnik ima pretplatnicku kartu za taj Trebinje Bus onda ima pravo na neki popust npr 15% na sve karte Bregave i obrnuto
Što se tiče Renera oni definitivno odlaze u povjest i o nikakvim novim vozilima i linijama nema govora. Autoherc bi mogao umjesto Renera uletiti i spojiti linije koje je Rener imao Stolac - Čapljina i spojiti ih sa Mostarom i to će najvjerojatnije biti to, osim ako megaloman Autoherc ne bude tražio Sarajevo ( IST ) ali to ne bi bilo zakonito. Bregava može biti sretna da zadrži ovo što ima ali mislim da malo svi koji pišete na forumu podcjenjujete APB. APB ima dobre linije i dobre nekretnine u Mostaru koje su vrijedne. O širenju na ist. Hercegovinu je besmisleno i razmišljati pa iz Ljubinja za Trebinje prometujr jedna linija ( kombi ) koji prevozi djecu u srednju školu. Mislim da primjer uspješne firme može biti Miškić Bus znači : prevoz osnovnoškolaca, lokalni prijevoz putnika ( lokalne linije uključujuć i srednjoškolce ) ugovoreni prijevoz ( prijevoz sportskih ekipa, KUD-ova, školski izleti, vjerske ustanove i ostale ustanove) i tako se može opstati. U Stocu Moro školarce, Renner do Čapljine, Bregava do Mostara i Sarajeva i na kraju nitko nema ništa , tako je u Mostaru tako u Jablanici tako u Konjicu.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
steyr1985
Putnik
Offline
Posts: 161
|
|
« Reply #19 on: May 28, 2012, 22:20:42 » |
|
Po meni bi najbolji put bio osnovati Trebinje Bus, u njega prebaciti one sve MB O303 i slicna vozila za loko, plus par dobrih Manova ili Neoplana za daljinski prijevoz, i potom probati preuzeti dobar dio lokalnih linija u Ist Hercegovini, plus:
Trebinje - Stolac - Mostar - Banja Luka Trebinje - Stolac - Mostar - Sarajevo/Ist SA Trebinje - Foca - Sarajevo/Ist SA Trebinje - Stolac - Mostar - Sarajevo/Ist SA - Beograd Trebinje - Foca - Sarajevo/Ist SA - Beograd
Sarajevo - Mostar - Stolac - Trebinje - Herceg Novi Banja Luka - Mostar - Stolac - Trebinje - Herceg Novi Sarajevo - Mostar - Stolac - Trebinje - Podgorica Banja Luka - Mostar - Stolac - Trebinje - Podgorica
itd, itd...
Posto je Bregava dobro etablirana u Mostaru, ona bi ove linije punila bez vecih problema. Jos ako bi uz ovo preuzela Jablanicu bus ili barem samo Konjictrans, ukljucujuci njihove MAN autobuse, bili bi nedodirljivi za ostale.
A da ne govorimo da bi se potom mogli poceti igrati uvezanim kartama, da formiraju nesto sto bi se npr zvalo Hercegovina Bus, i gdje bi sve ove firme izdavale pretplatnicke karte koje bi vazile u svim preduzecima u vlasnistvu Bregava Transa. Npr ako putnik ima pretplatnicku kartu za taj Trebinje Bus onda ima pravo na neki popust npr 15% na sve karte Bregave i obrnuto
da imamo pare sad bi mogli ovo ostvariti Ideja je dobra i može se fino razraditi. Ko što kažeš Bregava izgleda nema alternative - ili krenuti naprijed ili dole... Jer će ili pojesti nekog ili će biti pojedena... Mada, APB je isto jak, al ga Sejari koči... kakva je situacija u Autohercu - mogu li oni kakvu liniji Čapljina-Beograd zaganjat? A šta će im linija za Beograd koga će voziti za Beograd još malo pa će ukinuti i ovu za Zagreb je je uporno prazna.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #20 on: May 28, 2012, 23:01:12 » |
|
APB ima kapacitete to je ssigurno, ali se ne zna ništa dok Sejari ne kaže kako dalje...
Naravno ima tu i još nekih privatnika koji bi se mogli upetljati u ovu problematiku...
A znači da Autoherc ipak nema toliki kredibilitet na međunarodnim linijama?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #21 on: May 28, 2012, 23:09:03 » |
|
Ko ce koga pojest to ne znam, ali vrlo, vrlo drhtavo, sigurno nijednoj firmi nije u cilju da ulazi u konflikt sa drugom.. Dosad se to znalo ko gdje radi .. Autoprevoz-Bus Mostar od Mostara do Sarajeva, Autoherc podrucje Zapadna Hercegovina, Capljina, Grude .. Bregava Trans, Stolac - Mostar ..Globtour medjunarodni saobracaj (Hercegovina - Europa) i ove ostale firme na lokalu .. Za Renner ne znam razgovarao sam sa ovim direktorom, kojeg je Jozo Peric ovlastio on kaze da bi on gledao da se to pokrene, uz Bregavu, tada ne bi bilo potrebe za Autohercom itd .. Mislim inace Renner ce biti tesko kupiti zbog velikih dugova, rece mi njihov vozac da njemu imaju duzni 70 placa, i tako jos petorici vozaca, mehanicarima itd .. Ima tui dugova prema drzavi .. U vlasnistvu tu je i autobuska stanica u Stocu i garaza koja je nekad bila Napredka .. Potpuno se slazem sa tobom Steyr AP-B Mostar se previse podcjenjuje. Kad bi Autoprevoz-Bus imao pozadinu kao Autoherc i da se Sejari vise zalozi za njih, mislim da bi jedini bili, imaju extra auta, predobre linije, imaju putnike.. Vec 65 godina postoje, mislim da im nijedna firma ne bi mogla parirati od Sarajeva do Mostara.. Imaju vozni park mladji od prosjecne starosti svih autobusa .. A tesko ce iko njih kupiti, jer je cijena oko 10 m KM.. Tesko ijedna firma tu svotu novca moze izdvojiti.. Jedino raskomadati je pa prodati garazu, VP i AS ..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
steyr1985
Putnik
Offline
Posts: 161
|
|
« Reply #22 on: May 28, 2012, 23:50:58 » |
|
Ko ce koga pojest to ne znam, ali vrlo, vrlo drhtavo, sigurno nijednoj firmi nije u cilju da ulazi u konflikt sa drugom.. Dosad se to znalo ko gdje radi .. Autoprevoz-Bus Mostar od Mostara do Sarajeva, Autoherc podrucje Zapadna Hercegovina, Capljina, Grude .. Bregava Trans, Stolac - Mostar ..Globtour medjunarodni saobracaj (Hercegovina - Europa) i ove ostale firme na lokalu .. Za Renner ne znam razgovarao sam sa ovim direktorom, kojeg je Jozo Peric ovlastio on kaze da bi on gledao da se to pokrene, uz Bregavu, tada ne bi bilo potrebe za Autohercom itd .. Mislim inace Renner ce biti tesko kupiti zbog velikih dugova, rece mi njihov vozac da njemu imaju duzni 70 placa, i tako jos petorici vozaca, mehanicarima itd .. Ima tui dugova prema drzavi .. U vlasnistvu tu je i autobuska stanica u Stocu i garaza koja je nekad bila Napredka .. Potpuno se slazem sa tobom Steyr AP-B Mostar se previse podcjenjuje. Kad bi Autoprevoz-Bus imao pozadinu kao Autoherc i da se Sejari vise zalozi za njih, mislim da bi jedini bili, imaju extra auta, predobre linije, imaju putnike.. Vec 65 godina postoje, mislim da im nijedna firma ne bi mogla parirati od Sarajeva do Mostara.. Imaju vozni park mladji od prosjecne starosti svih autobusa .. A tesko ce iko njih kupiti, jer je cijena oko 10 m KM.. Tesko ijedna firma tu svotu novca moze izdvojiti.. Jedino raskomadati je pa prodati garazu, VP i AS ..
Da samo šteta za takvu firmu da se uz nju priljepila Bregava koja im sada odnosi posao i to dobar u Mostaru ( mislim na posebne vožnje) a oni bi to mogli riješiti sve sa par novijih vozila. Inače u Bregavi vidim prinove i lijepo je to međutim osim 3 Man-a 2 Neoplana i par ovih manjih ( meni osobno ne dragih vozila ISUZU i IVECO ) vozila oni više nemaju ništa da valja. Autoherc ima jednog Crvenog Man-a Troosovinca i 02 Mercedesa Intura i sa njima vozaju škole dok je u Bregavi okosnica posla takvi Man-ovi i onda mi netko favorizira Bregavu a APB baca u drugi plan. Mislim da su u APB-u pametni polako se rješavaju svih linija koje im nisu rentabilne a izgleda su to Međunarodne jer tko će se boriti sa Globtour-om i CTS-om. Mišljenja sam da u jednom gradu-općini može egzistirati jedan prevoznik koji će vršiti sve vrste prijevoza. Što se tiče Rennera ja sam samo pisao o preuzimanju linija a ne o nekretninama jer će one biti na sudu. Ti vozači koji pričaju o 70 plača samo mogu sanjati jer već godinama rade na crno i skoro svi su u nekakvim penzijama ili su 80% vojni invalidi koji su svakodnevno vozali djecu u školu. A taj ovlašteni direktor je trebao ima 10 godina razmišljati a ne sad , nekada je imao monopol u Stocu a sada ga je Bregava pomela i usput i lokalna politika pa su proizveli Moru. Nemu tu šta zajedno raditi tu je sada KO JAŠI TAJ TABAČI.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #23 on: May 29, 2012, 10:45:50 » |
|
Pa sve to ovisi od kapaciteta .. Autoherc nema sanse za rast, u medjunarodnom saobracaju, jer je tu globtour poklopio Hercegovinu niti ima bilo ko drugi .. a Ins dobar dio ovih linija vec ima .. Vidio sam kako rade Autoprevoz Banja Luka, Bočac itd kroz Mostar Stolac Ljubinje Trebinje za CG samo u kasnim nocnim satima prolaze kroz Hercegovinu.. Sarajevo- Konjic - Jablanica-Mostar-Stolac-Ljubinje-Trebinje- Herceg Novi odrzava CTS .. AP-B Mostar gleda da pokrene svoju staru liniju koju je do rata drzao za Herceg Novi iz Mostara za preko gore navedenih gradova za HN.. Vucic ima liniju sada globtour Banjaluka-Mostar-Nevesinje-Bileca-Trebinje.. Isto tako Vucic ima linije za Beograd i Novi Sad.. Globtour ima svoju liniju iz Mostara do BG i NS.. Ubla tours takodje ima, Jugoprevoz takodje ima.. Dosta je toga popunjeno sto se tice I.Hercegovine, tu se najvise ubacio Globtour i on je nazainteresovaniji.. Ali opet Istocna Hercegovina je jako ekonomski razvijen kraj. npr imate TK gdje imate par firma giganta od TT Kantica Roada itd ..
E vidis, upravo ovo sto si ti nabrojao i postoji zato sto su im APB i Bregava dali prostora, da su oni 2002-2003 poceli voziti iz Trebinja za BL ili Sarajevo, ne bi tu bilo mjesta ni za Autoprevoz BL, niti za Vucica a pogotovo ne za Bocac ili slicne. APB i Bregava imaju infrastrukturu, imaju Mostar koji daje veliku masu sto zbog pozicije i velicine, sto zbog turistickog potencijala. To nema ni Autoherc, ni Globtour, samo donekle AP Mostar
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #24 on: May 29, 2012, 10:51:17 » |
|
Što se tiče Renera oni definitivno odlaze u povjest i o nikakvim novim vozilima i linijama nema govora. Autoherc bi mogao umjesto Renera uletiti i spojiti linije koje je Rener imao Stolac - Čapljina i spojiti ih sa Mostarom i to će najvjerojatnije biti to, osim ako megaloman Autoherc ne bude tražio Sarajevo ( IST ) ali to ne bi bilo zakonito. Bregava može biti sretna da zadrži ovo što ima ali mislim da malo svi koji pišete na forumu podcjenjujete APB. APB ima dobre linije i dobre nekretnine u Mostaru koje su vrijedne. O širenju na ist. Hercegovinu je besmisleno i razmišljati pa iz Ljubinja za Trebinje prometujr jedna linija ( kombi ) koji prevozi djecu u srednju školu. Mislim da primjer uspješne firme može biti Miškić Bus znači : prevoz osnovnoškolaca, lokalni prijevoz putnika ( lokalne linije uključujuć i srednjoškolce ) ugovoreni prijevoz ( prijevoz sportskih ekipa, KUD-ova, školski izleti, vjerske ustanove i ostale ustanove) i tako se može opstati. U Stocu Moro školarce, Renner do Čapljine, Bregava do Mostara i Sarajeva i na kraju nitko nema ništa , tako je u Mostaru tako u Jablanici tako u Konjicu.
Ti si u pravu da ne mozes tek tako krenuti sa Trebinjem, kao sto Autoherc sada probava, ali je mogla Bregava jer "drzi" Stolac i Mostar, i to joj daje kriticnu masu da poklopi Trebinje. Bregava komotno moze imati sezonsku liniju Mostar - Stolac - Trebinje - Dubrovnik ili Herceg Novi, i u sezoni ce biti barem 2/3 puni, jer imaju svoje svakodnevne putnike na loko linijama kojima lako mogu prici i ponuditi novu liniju. Dovoljno je podijeliti letke na redovnim turama i eto ti pune linije... Zato im se i cudim...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #25 on: May 29, 2012, 11:02:16 » |
|
Da samo šteta za takvu firmu da se uz nju priljepila Bregava koja im sada odnosi posao i to dobar u Mostaru ( mislim na posebne vožnje) a oni bi to mogli riješiti sve sa par novijih vozila. Inače u Bregavi vidim prinove i lijepo je to međutim osim 3 Man-a 2 Neoplana i par ovih manjih ( meni osobno ne dragih vozila ISUZU i IVECO ) vozila oni više nemaju ništa da valja. Autoherc ima jednog Crvenog Man-a Troosovinca i 02 Mercedesa Intura i sa njima vozaju škole dok je u Bregavi okosnica posla takvi Man-ovi i onda mi netko favorizira Bregavu a APB baca u drugi plan. Mislim da su u APB-u pametni polako se rješavaju svih linija koje im nisu rentabilne a izgleda su to Međunarodne jer tko će se boriti sa Globtour-om i CTS-om. Mišljenja sam da u jednom gradu-općini može egzistirati jedan prevoznik koji će vršiti sve vrste prijevoza. Što se tiče Rennera ja sam samo pisao o preuzimanju linija a ne o nekretninama jer će one biti na sudu. Ti vozači koji pričaju o 70 plača samo mogu sanjati jer već godinama rade na crno i skoro svi su u nekakvim penzijama ili su 80% vojni invalidi koji su svakodnevno vozali djecu u školu. A taj ovlašteni direktor je trebao ima 10 godina razmišljati a ne sad , nekada je imao monopol u Stocu a sada ga je Bregava pomela i usput i lokalna politika pa su proizveli Moru. Nemu tu šta zajedno raditi tu je sada KO JAŠI TAJ TABAČI.
Ja isto ne potcjenjujem APB, oni i danas ako pozele mogu postati u Hercegovini ono sto je CTS u Sarajevu, ali je ocito razvoj blokiran vec vise od 5 godina. Ja znam da je Sejari jos 2006. rekao da "ili APB treba kupiti AP ili AP treba kupiti APB, jer bilo kakvo dalje funkcionisanje ove dvije firme u Mostaru nema nikkavog poslovnog smisla", i tada je rekao da ako se AP nece njemu prodati, da ce on prodati APB njima. Sto se flote Bregave tice, mislim da im treba osvjezenje, prije svega u vidu regionalaca tipa MAN A01 (npr http://www.man-topused.com/en/Vehicle/10962369.html ) ili Neoplan N3316 ( http://www.man-topused.com/en/Vehicle/11731185.html). Ili cak Lion's Regio http://www.man-topused.com/en/Vehicle/11523502.htmlTakodjer, neshvatljivo mi je da ove ugovore sa Fidanom, koji su za pozeljeti jer sezona traje skoro 6 mjeseci, nisu iskoristili za kupovinu novih buseva visoke klase tipa Lion's Coach?! Sto se Rennera tice, on je gotov. Mogu se samo linije preuzeti, i mozda radnici. Stanica ce ici na sudsku prodaju, jer je usla u stecajnu masu i prodaje se radi namirenja poreskih dugova. To je ionako kriminalna prevarantsa firma...
|
|
« Last Edit: May 29, 2012, 11:08:15 by Ins »
|
Logged
|
|
|
|
steyr1985
Putnik
Offline
Posts: 161
|
|
« Reply #26 on: May 29, 2012, 11:59:45 » |
|
Što se tiče Renera oni definitivno odlaze u povjest i o nikakvim novim vozilima i linijama nema govora. Autoherc bi mogao umjesto Renera uletiti i spojiti linije koje je Rener imao Stolac - Čapljina i spojiti ih sa Mostarom i to će najvjerojatnije biti to, osim ako megaloman Autoherc ne bude tražio Sarajevo ( IST ) ali to ne bi bilo zakonito. Bregava može biti sretna da zadrži ovo što ima ali mislim da malo svi koji pišete na forumu podcjenjujete APB. APB ima dobre linije i dobre nekretnine u Mostaru koje su vrijedne. O širenju na ist. Hercegovinu je besmisleno i razmišljati pa iz Ljubinja za Trebinje prometujr jedna linija ( kombi ) koji prevozi djecu u srednju školu. Mislim da primjer uspješne firme može biti Miškić Bus znači : prevoz osnovnoškolaca, lokalni prijevoz putnika ( lokalne linije uključujuć i srednjoškolce ) ugovoreni prijevoz ( prijevoz sportskih ekipa, KUD-ova, školski izleti, vjerske ustanove i ostale ustanove) i tako se može opstati. U Stocu Moro školarce, Renner do Čapljine, Bregava do Mostara i Sarajeva i na kraju nitko nema ništa , tako je u Mostaru tako u Jablanici tako u Konjicu.
Ti si u pravu da ne mozes tek tako krenuti sa Trebinjem, kao sto Autoherc sada probava, ali je mogla Bregava jer "drzi" Stolac i Mostar, i to joj daje kriticnu masu da poklopi Trebinje. Bregava komotno moze imati sezonsku liniju Mostar - Stolac - Trebinje - Dubrovnik ili Herceg Novi, i u sezoni ce biti barem 2/3 puni, jer imaju svoje svakodnevne putnike na loko linijama kojima lako mogu prici i ponuditi novu liniju. Dovoljno je podijeliti letke na redovnim turama i eto ti pune linije... Zato im se i cudim... Mostar-Čapljina-Stolac-Berkovići-Bileća-Trebinje-Dubrovnik sada vozi Bogdan bus pa liniju održavaju sa Iveco kombi i to ti je čis primjer, moraš shvatiti putnika više nema a ja mislim da niti jedan prijevoznik nije lud forsirati liniju godinu dana koja pravi minus. To upravo radi sada Autoherc na liniji za Zagreb pravi mu minus ali u prkos Globtour-u neće je prestat voziti. Ali prestati će isto kako je prestao voziti Mostar-Osijek ili Čapljina Njemačka ili Sarajevo-Korčula. Moraš još znati jednu stvar da entitetske linije se tretiraju kao Međunarodne linije. Pogledaj kako voze Vučić i Autoprevoz Mostar Banja Luka - Mostar pa Mostar Trebinje a Ubla i Ušće iz Trebinja voze Trebinje Banja Luka ali nemaju dozvolu stajati u Federaciji. Da bi iz Federacije otvorio liniju za RS trebaš imati kopperanta iz RS-a.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #27 on: May 29, 2012, 12:09:34 » |
|
Kud ces bolje kooperacije od Bregava Trans i Trebinje Bus ( u vlasnistvu Bregava Transa) Pa mali Vucic osnivanjem firmi i u Nevesinju i u Mostaru je svima pokazao kako se radi
|
|
|
Logged
|
|
|
|
steyr1985
Putnik
Offline
Posts: 161
|
|
« Reply #28 on: May 29, 2012, 12:10:40 » |
|
Da samo šteta za takvu firmu da se uz nju priljepila Bregava koja im sada odnosi posao i to dobar u Mostaru ( mislim na posebne vožnje) a oni bi to mogli riješiti sve sa par novijih vozila. Inače u Bregavi vidim prinove i lijepo je to međutim osim 3 Man-a 2 Neoplana i par ovih manjih ( meni osobno ne dragih vozila ISUZU i IVECO ) vozila oni više nemaju ništa da valja. Autoherc ima jednog Crvenog Man-a Troosovinca i 02 Mercedesa Intura i sa njima vozaju škole dok je u Bregavi okosnica posla takvi Man-ovi i onda mi netko favorizira Bregavu a APB baca u drugi plan. Mislim da su u APB-u pametni polako se rješavaju svih linija koje im nisu rentabilne a izgleda su to Međunarodne jer tko će se boriti sa Globtour-om i CTS-om. Mišljenja sam da u jednom gradu-općini može egzistirati jedan prevoznik koji će vršiti sve vrste prijevoza. Što se tiče Rennera ja sam samo pisao o preuzimanju linija a ne o nekretninama jer će one biti na sudu. Ti vozači koji pričaju o 70 plača samo mogu sanjati jer već godinama rade na crno i skoro svi su u nekakvim penzijama ili su 80% vojni invalidi koji su svakodnevno vozali djecu u školu. A taj ovlašteni direktor je trebao ima 10 godina razmišljati a ne sad , nekada je imao monopol u Stocu a sada ga je Bregava pomela i usput i lokalna politika pa su proizveli Moru. Nemu tu šta zajedno raditi tu je sada KO JAŠI TAJ TABAČI.
Ja isto ne potcjenjujem APB, oni i danas ako pozele mogu postati u Hercegovini ono sto je CTS u Sarajevu, ali je ocito razvoj blokiran vec vise od 5 godina. Ja znam da je Sejari jos 2006. rekao da "ili APB treba kupiti AP ili AP treba kupiti APB, jer bilo kakvo dalje funkcionisanje ove dvije firme u Mostaru nema nikkavog poslovnog smisla", i tada je rekao da ako se AP nece njemu prodati, da ce on prodati APB njima. Sto se flote Bregave tice, mislim da im treba osvjezenje, prije svega u vidu regionalaca tipa MAN A01 (npr http://www.man-topused.com/en/Vehicle/10962369.html ) ili Neoplan N3316 ( http://www.man-topused.com/en/Vehicle/11731185.html). Ili cak Lion's Regio http://www.man-topused.com/en/Vehicle/11523502.htmlTakodjer, neshvatljivo mi je da ove ugovore sa Fidanom, koji su za pozeljeti jer sezona traje skoro 6 mjeseci, nisu iskoristili za kupovinu novih buseva visoke klase tipa Lion's Coach?! Sto se Rennera tice, on je gotov. Mogu se samo linije preuzeti, i mozda radnici. Stanica ce ici na sudsku prodaju, jer je usla u stecajnu masu i prodaje se radi namirenja poreskih dugova. To je ionako kriminalna prevarantsa firma... Molim te malo mi razjasni AP i APB. Što se tiče Bregave moje mišljenje ljudi su u momentu iskoristili situaciju u ivalili se u Stolac kada to nije uradio APB odnosno iskoristio je slabost Rennera jer da je kojim slučajem u Stocu tada bio APB ili Autoherc vjerovato se nikada nebi našli u Stocu. Također i u Konjicu im podilazi politika pa su dobili voziti djecu tako da su i oni i Konjictrans nigdje znači ni jedni ni drugi nemaju ništa a to se vidi i po voznom parku. Što se tiče obnove voznog parka Bregave to si lijepo napisao samo legendo tko će to platiti toko će vraćati leasing ako se uzme. I vidi još nešto ugovor sa Fidanom su potpisali samo nitko nije javno rekao po koliko se vozi kilometar možda po toj cijeni CTS ili APB ne žele voziti jer agencije su ti danas najveći neprijatelji prijevozničkih firmi, smanjili su tokilo kilometar da ovi što voze mogu samo zaraditi za gorivo servis i doneklen platiti nesretne vozače.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #29 on: May 29, 2012, 12:23:15 » |
|
Moraš još znati jednu stvar da entitetske linije se tretiraju kao Međunarodne linije. Pogledaj kako voze Vučić i Autoprevoz Mostar Banja Luka - Mostar pa Mostar Trebinje a Ubla i Ušće iz Trebinja voze Trebinje Banja Luka ali nemaju dozvolu stajati u Federaciji. Da bi iz Federacije otvorio liniju za RS trebaš imati kopperanta iz RS-a.
e ovo nisam znao, a uvijek sam se pitao zašto neke linije za Istočno Sarajevo ne idu preko Sarajeva... I vidi još nešto ugovor sa Fidanom su potpisali samo nitko nije javno rekao po koliko se vozi kilometar možda po toj cijeni CTS ili APB ne žele voziti jer agencije su ti danas najveći neprijatelji prijevozničkih firmi, smanjili su tokilo kilometar da ovi što voze mogu samo zaraditi za gorivo servis i doneklen platiti nesretne vozače.
Zanimljivo je i ovo. Međutim za Fidan nekada voze i CTS i Hukić, pa čudi ta saradnja sa Bregavom koja je hajmo reći poprilično dalja. Međutim znam da Hukić kada dobije posao a nema dovoljno buseva na raspolaganju unajmi par buseva, pa sad da li je moguće da Hukić unajmi buseve Bregave da rade za Fidan? Jer zna se da su vlasnici Hukića i Bregave, hajmo reći dobri prijatelji...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|