man 464
|
|
« Reply #90 on: November 26, 2013, 17:39:27 » |
|
850 na Pofalićima 851 na Breki 852 na Velešićima 853 na Koševskom 854 nije jutros bio na Podhrastovima, ali je planiran tu, čuo sam na stanici da dabogda da 14 uopšte danas bude radila zbog stanja na terenu. 823 i 832 su trebali na Buća potok, ali čitav dan je kataklizma, samo jedno vozilo radi, a uslovi na cesti su katastrofalni. Već kod na Pofalićima štosuje zbog preopterećenja. 823,818 i 464 na Rajlovcu i Reljevu, eh 818 nije bio jutros mijenjao ga je 823, ali kad je jutros 464 naišao, morali smo mu blokirati cestu (istrčali smo pred njega) da nam stane na stanici jer nije bilo namjere za zaustavljanje. Kako stade čuje se zrak od otvaranja vrata, ali se vrata ne otvaraju, na silu smo ih morali ovorit i "zgnječit" ljude koji su bilu unutra da bi smo se pokačili na stepeništa. Čak se momak na prvim vratima držao za rukohvat na vratima i sa vanjske strane za prozor (malo su otvorili da se uhvati rukom). Oko 20-ak ljudi je ostalo, na sreću zakačio sam se na zadnja vrata. Eto situacija je katastrofalna. Već popodne se isti scenarij dešava na Buća potoku. 807 na Boljakovom 405,410 i 416 na Komecijali 409,418 i 415 na Vogošći, ali otežano prometuju, iako su 3 vozila interval je 30 minuta. 406 i 425 na Ilijašu 715 na Kamenici 499,403 i 422 na Hrasnici (Jutros čuo sam na stanici da je 422 bio oko 06:40 na Hrasnici, ali se isključio. Nisu sva tri radila u isto vrijeme.) 801 na Kotorcu 841 na Osjeku 413 na Rakovici 717 i 411 na Tačinu 6 na Humu i Bakarevcu XX na Briješću (Rspitao sam se radi li, jutro je bio u 6 pa u 7 pa u 8, znači svako sat, ali nažalost notorno-glupom trasom Briješće brdo-Stup-Otoka naporedo sa tramvajem, i obratno ide isto. Na ovu informaciju odmah jutros vozač sa 464 kaže, ja neću stajat u Briješću imaju kombi nek se vozaju, svakako ima samo 20-ak ljudi kojima odgovara ova linija. Nisam ustvrdio koji je bio minibus, ali iz neprovjerenih informacija sam čuo da je možda i novociti. )
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #92 on: November 26, 2013, 19:25:04 » |
|
na 15 nista ne radi vec puna 3 sata a cesta prohodna. kod 813 istekao preventivni tako da ni on ne radi.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #93 on: November 26, 2013, 20:17:52 » |
|
evo sa deponije u 19 i 10 odose 832 i 844,dobar i vrlo inteligentan dispecer,svaka mu cast.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #94 on: November 26, 2013, 20:25:53 » |
|
Mašić, u njegovom stilu, jel se pojavi na terminalu haos napravi.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #95 on: November 27, 2013, 00:05:43 » |
|
zvani "Trola" vozio trolejbus prije rata
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #96 on: November 27, 2013, 16:53:07 » |
|
813 i 832 na 15 54 na 86 sa polaskom iz brijesca u 15 i 10 i ode preko stupa.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #97 on: November 27, 2013, 18:18:42 » |
|
499 bio na Vlakovu na 15 nista ne radi vec puna 3 sata a cesta prohodna. kod 813 istekao preventivni tako da ni on ne radi.
Od sad ga zovem harlequin,inače on radi.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #98 on: November 27, 2013, 21:21:15 » |
|
Na Rajlovcu opet jutros havarija u redu vožnje... Pola ostalo... 464 struže karambolkom kad staje na stjalištima... Jučer se zaglavio oko 4 i 10 vraćajući se iz Reljeva došla vučna po njega nije mogao izaći iz Rajlovca, inače po meni notorna glupost svraćanje u jarak dole u Rajlovcu, fino sad je šire prema Reljevu, svi trebaju ići za Reljevo nego da se vozila zaglavljuju u Rajlovcu, i pri odlasku i povratku iz Reljeva da staju iznad okretišta na cesti... al eto... Inače jučeranja predstava dotičnog dispečera je danas doživila drugi nastavak, ali režiser je drugi, tj drugi je dispečer... da ga ne imenujem P.A. je.... U 16:50 otišao 464 za Reljevo i u 17:00 otišao 832 za Buća potok..... eh sad slijedeći bus je po dogovorenom rv u 17:30 i za Buća potok i za Rajlovac(Reljevo), dolazi 813 u 17:25 i parkira, vozača za treću smjenu ni na pomolu, stiže i 818 koji je prethodni krug bio u 16:10 za Reljevo... 17:35 "situVacija" se ne mijenja. Fazon je u tome što je 818 na rv 204 koji počeinje u 18:10, a Šile je htio da uzme 818 na rv212 krug dva jer to je dvokratni red koji ima vozača a nema vozilo, no vozač na rv204, neda vozilo jer on hoće da starta u 18:10 sa njim... I tako oba busa stoje od 17:30 do 17:55, dakle 55 minuta nema 15-ke i 65 minuta nema 23-ke a vozila spremna za rad i naparkirana.... Dolazi 832 vratio se sa Buća potoka i vozač koji je na rv 24 započinje regularno u 18:00 a 813 koji je trebao u 17:30 stoji... Zašto, to je enigma, vozač nije došao.... Dolazi i 464, vratio se iz Reljeva, dakle u 18:00 sva 4 vozila koja rade na Ž.stanici na istom mjestu. BRAVO, svaka čast, nemam riječi, jedan veliki aplauz, umjesto da se 818 pu trećoj stavi na rv 212/rv 208 i 464 na rv 204 da se uklope u interval jok, mora se striktno nastavljati rv 202 na rv 204 na uštb putnika. da je 818 krenuo u 17:30, 464 bi krenuo u 18:10 i tako nadalje u taktu od 40 minuta... Ali ne može, mora se napravit luft od 60-70 minuta na minusu. Inače Šile na rv 212 odradi svoje do 20:40, pa onda preda vozilo na rv 208 Delahmetu jer nemaju tri vozila.... Danas: 850 na Pofalićima 851 na Breki 852 na Velešićima 853 na Koševskom, 854 na Podhrastovima 832 i 813 na Buća potoku 818 i 464 na Rajlovcu 807 na Boljakovom 405,410 i 416 na Komercijali 6 na Humu i Bakarevcu 54 na Briješću 715 i 209 na kecu 217,263,277 i 292 na dvojki 300,302,303,601,603,801,802,805,811,812,501,502,503,504,505,507,508,509,510,206 i 255 na trojki 500,235 i 248 na četvorki 511,231,237,238,289,286,276 i 266 na petici 506,240,257,258,260,261,288,212 i 268 na šestici
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #100 on: November 27, 2013, 22:01:04 » |
|
danas je Karamovic sa 823 radio sa 850 na 18 u drugoj
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #101 on: November 27, 2013, 23:02:37 » |
|
Na Rajlovcu opet jutros havarija u redu vožnje... Pola ostalo... 464 struže karambolkom kad staje na stjalištima... Jučer se zaglavio oko 4 i 10 vraćajući se iz Reljeva došla vučna po njega nije mogao izaći iz Rajlovca, inače po meni notorna glupost svraćanje u jarak dole u Rajlovcu, fino sad je šire prema Reljevu, svi trebaju ići za Reljevo nego da se vozila zaglavljuju u Rajlovcu, i pri odlasku i povratku iz Reljeva da staju iznad okretišta na cesti... al eto... Inače jučeranja predstava dotičnog dispečera je danas doživila drugi nastavak, ali režiser je drugi, tj drugi je dispečer... da ga ne imenujem P.A. je.... U 16:50 otišao 464 za Reljevo i u 17:00 otišao 832 za Buća potok..... eh sad slijedeći bus je po dogovorenom rv u 17:30 i za Buća potok i za Rajlovac(Reljevo), dolazi 813 u 17:25 i parkira, vozača za treću smjenu ni na pomolu, stiže i 818 koji je prethodni krug bio u 16:10 za Reljevo... 17:35 "situVacija" se ne mijenja. Fazon je u tome što je 818 na rv 204 koji počeinje u 18:10, a Šile je htio da uzme 818 na rv212 krug dva jer to je dvokratni red koji ima vozača a nema vozilo, no vozač na rv204, neda vozilo jer on hoće da starta u 18:10 sa njim... I tako oba busa stoje od 17:30 do 17:55, dakle 55 minuta nema 15-ke i 65 minuta nema 23-ke a vozila spremna za rad i naparkirana.... Dolazi 832 vratio se sa Buća potoka i vozač koji je na rv 24 započinje regularno u 18:00 a 813 koji je trebao u 17:30 stoji... Zašto, to je enigma, vozač nije došao.... Dolazi i 464, vratio se iz Reljeva, dakle u 18:00 sva 4 vozila koja rade na Ž.stanici na istom mjestu. BRAVO, svaka čast, nemam riječi, jedan veliki aplauz, umjesto da se 818 pu trećoj stavi na rv 212/rv 208 i 464 na rv 204 da se uklope u interval jok, mora se striktno nastavljati rv 202 na rv 204 na uštb putnika. da je 818 krenuo u 17:30, 464 bi krenuo u 18:10 i tako nadalje u taktu od 40 minuta... Ali ne može, mora se napravit luft od 60-70 minuta na minusu. Inače Šile na rv 212 odradi svoje do 20:40, pa onda preda vozilo na rv 208 Delahmetu jer nemaju tri vozila.... Danas: 850 na Pofalićima 851 na Breki 852 na Velešićima 853 na Koševskom, 854 na Podhrastovima 832 i 813 na Buća potoku 818 i 464 na Rajlovcu 807 na Boljakovom 405,410 i 416 na Komercijali 6 na Humu i Bakarevcu 54 na Briješću 715 i 209 na kecu 217,263,277 i 292 na dvojki 300,302,303,601,603,801,802,805,811,812,501,502,503,504,505,507,508,509,510,206 i 255 na trojki 500,235 i 248 na četvorki 511,231,237,238,289,286,276 i 266 na petici 506,240,257,258,260,261,288,212 i 268 na šestici brate kako ti nije mrsko tracati i mahalati u ovakvoj mjeri......e ne dao ti Bog da neko od starih vozača radi na ovom terminalu, dobio bi nogu u dupe nebi ti nikada na um palo da zavlačiš nos tamo gdje ti nije mjesto......znaš i sam kakva je situacija i ti filozofiras "ja bi ovako ja bi onako".......
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #103 on: November 27, 2013, 23:23:39 » |
|
Pa dobro sad, nisu ni mladi baš ovi što rade. Kako god.... što se tiče situacije, kakva je dobro se išta kotrlja, to se slažemo. Ali moglo bi da ne bude ovakvih propusta.... sa rasporedom.... Od sad ga zovem harlequin,inače on radi.
Tek sad pročitah, baš hahahaha....
|
|
« Last Edit: November 27, 2013, 23:39:48 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #104 on: November 28, 2013, 18:29:01 » |
|
Danas:
813 i 832 na Buća potoku stim da je od 07:20 do 11:20, 832 radio rv107, umjesto 464 koji je odvezao u 06:40 iz Reljeva i isključio se. Oko 12 su se bili uredovali pola-cijelo, da bi se 813 opet nešta isključivao pa su njih dvojica se pobrkala oko 16 sati oba otišla u 15-20 minuta, jedan za drugim. Pa onda ništa 40 minuta. 818 i 464 na Rajlovcu i Reljevu, večeras vidim dogovorili su se za smjene, ne bi trebao biti propust kao sinoć. Jutros nismo visili iz busa mogla su se zatvorit vrata. 807 na Boljakovom 850 na Pofalićima 852 na Velešićima 405,410 i 416 na Komercijali 851 na Breki 669 na Bušći 406 na Ilijašu 422 i 403 na Hrasnici 401 na Rakovici 411 na Tarčinu 841 na OSjeku 716 na Dejčićima 806 na Otesu 854 na Vlakovu, šlag na kraju
Ponovo se classici povlače po provincijskom terminalu Ilidža, to je krajnje indolentno i neodgovorno. Jedina utjeha je to da nije kakva posebno vandal linija, ali i dalje mi je nejasno zašto se elitne linije ukidaju zbog provincijskih. Uostalom Dom armije je toliko nategnut da ako je 851 jedni danas radio sa doma prema Koševu, prelomio se... Ali ništa me ne čudi, biser za biserom, te 851 na 43, te 854 na 46.
54 na Briješću, jutros je oko 06:45 prošao kroz Boljakov i ode na liniju, vjerovatno nije išao početnu u 6 sati, ili mu nije bilo nikog sa Otoke pa je prekratio ovamo, jer svakako nikog nema po stanicama od otoke do Stupa ujutro, ako i ima ostali su "izrađeni" 6 na Bakarevcu i Humu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|