bhbus.ba
November 23, 2024, 10:24:13 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: [1] 2 3 ... 14   Go Down
  Print  
Author Topic: Vozila na linijama (4)  (Read 44112 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« on: October 25, 2013, 18:07:32 »

Stara tema je dostigla 100. stranicu, pa tako nastavljamo u novom četvrtom nastavku.
Link na staru temu: http://www.bhbus.net/forum/index.php?topic=3890.0
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1 on: October 26, 2013, 13:59:16 »

840 na 26
32 na 61
54 na 71
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #2 on: October 26, 2013, 17:03:12 »

Danas:

Na 23 su 818 i 814 kojeg vozi vozač sa 464
Na 15 su 823 i 832 planirani, 823 trenutno na 23, 832 pretežno na 15 - Zrak
Na 31e su 416 i 410 i 405
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #3 on: October 27, 2013, 14:40:12 »

Nedjelja

31 - 669/826
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #4 on: October 28, 2013, 20:44:01 »

28.10.2013. godine - ponedjeljak


*Autobus
14-854
15-815,813 (Od 8 sati 815 radio na Rajlovcu kao treće vozilo skoro čitav dan, baš dobro idu svako 25 minuta, čak je 813 oko 3 bio na 23, kao četvrto vozilo. 815 i u trećoj na 23, na dvokratnom redu 212, idu tačno po rv evo navečer.)
15b-ne održava se
16-ne održava se
16b-853
17-851 (U 13:10 nije bio, zamalo na vježbe zakasnih na medicini. Poslije je radio, vozač sa 801 radi.)
17b-ne održava se
18-850
21-409,419,418
21b-ne održava se
22-406,407,425 (406 u kvaru valjda nešta, oko 14:30 bio i garaži, ako sam dobro čuo.)
23-818,813,815 (818 planiran na rv 101/202/204, danas oko 12 ja krenuo ode 464 već u 12 kroz Boljakov, a on kreće po rv u 12:05 iz Reljeva, reko nešta se pobrkalo, kad oko 12:20 naiđe i 818, milina se vozit prazan kad idu svako 20 minuta.)
23a-464,813,815 (464 u 2 navrata ispadao prvi put puklo crijevo od zraka iznad 4. vrata, napravio krug, kad puče crijevo iznad 2. vrata, elem neda mu se, ako ne prokuha nešta drugo iskrsne.)
23a-801
31e-405,410,416
41-852
41a-ne održava se

*Minibus
66-6
67-6
68-7
69-9
72-5
74-11

*Tramvaj
1-715,712
2-713,201,231,288
3-300,302,304,601,602,603,802,805,811,812,815,501,502,503,504,506,507,508,509,510,511
4-709,286,277
5-500,209,263,257,248,258,292,291
6-505,276,237,238,244,248,217,228,266
« Last Edit: October 28, 2013, 20:50:23 by man 464 » Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #5 on: October 28, 2013, 21:27:39 »

813 i 815 su na 15 u trecoj,krajnji bezobrazluk,tek su poceli oko 18 sati raditi do kraja a citav dan su mogli bez problema prolaziti!!!!!!!!!
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #6 on: October 28, 2013, 21:33:01 »

815 je u 17:50 započeo po rv 212 za Reljevo, ja sa njim došao, 818 na rv 204 i 464 na rv 208, ali eto dobro je prebacili su 815 na 15.... primjetio sam da su ljudi komentarisali da su i prošlu heftu mogli raditi, ali eto...
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #7 on: October 28, 2013, 22:38:35 »

ma uradjeno je 80% trase,milina
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #8 on: October 29, 2013, 13:41:29 »

127,157 -prevoz djece
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #9 on: October 29, 2013, 17:45:25 »

818,815,813,464 na Rajlovcu i Reljevu, u prvoj 464,818 započeli do osam, od osam i 815 sa njima, u drugoj je 813 na 23, a evo bila su i sva četiri po utvrđenom rv. u 14.55 pa u 15:20 pa u 15:30, pa u 15:50 i 16:15, i u 16:35, vjerovatno će i 464 u 16:50, nakon toga se oni pobrkaju, jer se 813 i 815 moraju uštimat na rv 24 i rv 32 na lin 15. rv 32 počinje u 17:30 pa 815 baci turu do Reljeva jer ne može na deponiju skroz a rv 24 je u 18:00 na 15-ki do kraja... iza 18 sati je omjer 2-2.
815 i 813 planirani na 15, tako će biti uveče.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #10 on: October 30, 2013, 00:43:00 »

Evo upravo vidjeh da je neki zglobni classic odradio zadnju turu na Rajlovcu, mozda je i prije uključen umjesto 464 na rv 208, ali nije prije devet... Pretpostavljam da je g.b. 406...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #11 on: October 30, 2013, 20:24:33 »

30.10.2013. godine - srijeda


*Autobus
14-854
15-813,815 (Čini mi se da su danas nešto ranije poeli raditi do kraja, ali opet sa jednim vozilom...)
15b-ne održava se
16-ne održava se
16b-853
17-851
17b-ne održava se
18-850
20b-669
21-409,418,406
21b-ne održava se
22-406,407,425
23-410,818,813 (Ujutro valjda na početnu turu nije mogao izaći 464, vjerovatno nešto ozbiljno riknulo, nagurali su 818 u 05:30 nekako da stigne, u 06:05 iz Reljeva odradio vožnju gb 410 jer njegov rv počinje tek u 07:10 sa DBR, a 818 nije bio u 06:40 jer tako bi trebao ako je bio u 05:30, nego je 419 ubačen u 06:40 iz Reljeva, poslije toga je 818 upao na svoj rv 101 u 07:20 iz Reljeva.
23a-818,813,419 (419 je obavio tu vožnju i isključio se u 07:30 sa Ž.stanice, ako sam dobro vidio, nakon toga je 818 bio na svom rv, a 813 i 815 sa Buća potoka su pokrivali rv 107/214, to rv vozila 464, Ugl, radilo se na Rajlovcu i Reljevu svako 40 min, a Buća potok sa 1 vozilom oko 60 minuta, Uveče rv 212 je preuzeo Š.S. sa g.b 818, rv 204 neki treći vozač,a rv 208 nema vozila a ima vozač D.S. i taj rv će početi u 21 sat kad rv 212 završi.)
23c-807
31e-410,416 (po danu rv 171 je 416 i 175 je g.b. 410 odnosno 342 i 350 popodne, 346 i 354 prazni, a u trećoj rv 344 je 416 i završni rv 356 je 410. znači interval po danu 40 min, a uveče idu po rv, a rv 352 kojeg radi 405 je "ofulan".)
41-852
41a-ne održava se

*Minibus
66-6
67-6
72-5
74-11

*Tramvaj
1-712,715
2-709,212,277,286
3-300,302,304,601,602,603,805,811,812,815,500,501,502,503,505,508,509,510,511,217,235,255
4-713,268,504
5-507,201,266,276,228,238,244,248
6-509,263,288,289,217,215,240,261,292
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #12 on: October 30, 2013, 23:04:22 »

radio je 815 do 17 sati sam a kasnije se ukljucio barni. interesantno,citav dan je sam radio a stizao je na vrijeme,svako pola sata.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #13 on: October 30, 2013, 23:19:04 »

Znači do Zraka radio samo ako je vrtio svako 30 minuta.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #14 on: October 31, 2013, 00:02:01 »

ma jok,do kraja,pravo sam se iznenadio kako stize.
Logged
Pages: [1] 2 3 ... 14   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.037 seconds with 21 queries.