kilometar
VIP Član
Kondukter
Offline
Posts: 771
|
|
« Reply #330 on: November 28, 2013, 13:07:49 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
kilometar
VIP Član
Kondukter
Offline
Posts: 771
|
|
« Reply #331 on: December 25, 2013, 12:58:58 » |
|
Beograd: Od pocetka 2014. skuplji prevoz ba.seebiz.eu/beograd-od-pocetka-2014-prevoz-skuplji-za-1-dinar/ar-78990/
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
setraman
Pješak
Offline
Posts: 138
|
|
« Reply #333 on: January 30, 2014, 20:12:22 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Jole
Pješak
Offline
Posts: 94
|
|
« Reply #334 on: January 30, 2014, 20:13:45 » |
|
Ništa čudno, stalno voze bez dozvola, jedan od najprljavijih prijevoznika!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
setraman
Pješak
Offline
Posts: 138
|
|
« Reply #335 on: January 30, 2014, 20:29:12 » |
|
To je istina. Stvarno teški muljator
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #336 on: January 30, 2014, 20:32:36 » |
|
Halo ba, ovo bilo prije dvije godine.
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #337 on: January 31, 2014, 17:51:45 » |
|
|
|
« Last Edit: November 22, 2014, 19:41:34 by makljen1123 »
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #338 on: January 31, 2014, 18:51:39 » |
|
Isto kao i za Tz, a najgore što u oba slučaja vlada i ministarstvo umjesto da štiti domaće prijevoznike, širom raširio ruke i da ne kažem još šta i prima ove strance :S
|
|
|
Logged
|
|
|
|
coleman
Kondukter
Offline
Posts: 638
|
|
« Reply #339 on: February 01, 2014, 22:40:41 » |
|
Povratna karta od 100 do 250 eur bez taksi i nije tako povoljno(u sezoni oko 300eur), karta sa Kanticem je bila oko 120eur, s tim da i Kantic i CTS uzimaju putnike i u Munchenu i Nunbergu, a Kantic ide i kroz Tuzlu. Ne pise u tekstu da i ovu liniju subvencionise FBiH, ali stvarno je sramota za ono iz Tuzle, nek se svako bori na trzistu kako zna i umije. I Iskreno ne znam zasto vam znaci ako se uvede avio linija da je to propast za autobuse, pa pogledate koliko vozi Atlass SiB ili Plettl, skoro sam vidio i prevoznika iz Rumunije za Kopenhagen, pretpostavlja da su u Rumuniji odavno vec low cost kompanije
|
|
« Last Edit: February 01, 2014, 22:45:02 by coleman »
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #340 on: February 01, 2014, 23:02:46 » |
|
Sigurno nekom sto radi u Njemačkoj 20-30 godine nije stalo do 100-200 eura.. Ustedjet ce 4 dana (2 dana sto ce provesti u putu + 2 dana sto ce poslije puta odmarati).. Ali uvijek ce biti kvartalaca koji ce putovati sa autobusom, ali to ce znatno utjecati na prihod firmi...
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
coleman
Kondukter
Offline
Posts: 638
|
|
« Reply #341 on: February 02, 2014, 10:06:28 » |
|
100-200eur, ali ako ide porodica onda preracunaj koja je razlika, pa koliko stvari se nosi... pa jos npr ako nisi tacno u Sarajevu transfer, ne bih rekao da i Kantic i CTS imaju puno putnika u polasku vec vise nakupe usput. Druga prica je Svedska, tu se slazem da je pretjerano za autobus, mada ima iz iz drgugih drzava takvih linija Bugarska-Spanija itd
Ne znam nisam upucen u avio prevoz, ali pitanje je koliko se i njima isplati ta linija jer nema bas puno nasih u Berlinu, a nema ni nekih okolnih mijesta.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #342 on: February 02, 2014, 12:14:18 » |
|
Porodice vecinom sa automobilom idu.. Sa autobusom idu najvise ovi stariji koji su npr. pola godine u bosni pola vani.. druga grupa ljudi koja ide sa autobusom su ovi sto idu na 3 mjeseca.. treca grupa ljudi gdje ide iz porodice jedno ili dvoje.. Porodice koje dolaze na ljetni odmor oni dolaze sa autom u Bosnu.. Nisam rekao da ce to ugasiti linije, ali ce se znatno smanjiti broj putnika..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
|
damir fido
VIP Član
Vodič puta
Offline
Posts: 2.350
|
|
« Reply #344 on: April 02, 2014, 10:45:21 » |
|
Ima i odgovor. http://indikator.ba/Vijest.aspx?p=1&id=387&naslov=Subvencije+aerodromima+regularna+državna+pomoć Moramo priznati da je bez obzira na nasu ljubav prema autobusima,voznja od 35-40 sati do Švedske patnja i za putnike pa i vozace tako da su ove aviolinije pun pogodak.Prevoznici vjerovatno imaju gubitke ali je sa druge strane korist višestruka.Jedini je problem sto to ne radi nesposobna domaca aviokompanija.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|