ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #690 on: November 17, 2013, 00:06:22 » |
|
tacno Azra,ova prica je beznacajna i samo palamudimo bez potrebe. ovo sto gospodin ministar prica nema nikakve veze,bulazni,do juce je htio da pokopa firmu a danas bi ko da je digne iz pepela! dajte ljudi razmisljajte hladne glave i poslozite sličice.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #692 on: November 17, 2013, 21:13:58 » |
|
svicer je u pravu što se tiče uvoza vozila i nebi bilo prvi put da se za GRAS prave ustupci te vrste...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #693 on: November 17, 2013, 22:07:02 » |
|
Ako im je država činila ustupke te vrste , zašto su onda morali krivotvoriti podatke o vozilima starijim od 10 godina, koja su uvezena dok je bio na snazi zakon po kojem je bio zabranjen uvoz autobusa od 10 godina?
Npr. ovdje je par puta rečeno da u saobraćajnoj od Neoplana 421, 422 i 423 piše da su 1997 godište, a sva tri su sa starom maskom koja se ugrađivala do 92/93. Negdje sam pročitao da su ti Neoplani u Grazu nosili brojeve 120-129 i da su 1992 godište.
Prošle godine kad su raspisali tender za dijelove za Mercedes O405G, naveden je i serijski broj vozila.
Ja iz znatiželje kopiram serijski broj u google tražilicu nadajući se da ću naći neke podatke o 499, ili slike dok je bio u švici. (on je bio jedini O405G, jer su zadnji duobusi bili otpisani godinu ranije) kad saznadoh da je to serijski broj koji pripada nekom Duobusu 48x (ne mogu se sad sjetiti jeli 487, 488 ili 489) koji je već bio uveliko očerupan i spreman za rezanje!
Kad su 2004 došli Renaulti PR180 pisalo je u novinama da su 1994 godište, ali po nekim informacijama Renaulti iz Saarburuckena su proizvedeni između 1988 i 1990
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #694 on: November 17, 2013, 22:08:43 » |
|
Naše novinarstvo: SPAŠAVANJE GRASAHoće li Turska donirati 350 autobusa?pa onda: Na koji način (će se GRAS spasiti), još se ne zna Stil pisanja sam ta'ki A čuj ovog: " Iznijeli smo naše probleme i zamoili ih da nam izađu u susret i obezbijede 350 autobusa jer to nam je neophodno da bismo pokrili potrebe Kantona Sarajevo" Bubica ono baš gospodski, bez imalo stida i obzira. Ministarski hahahahhaa a kao da to nije dosta: "Ukoliko turski predstavnici ne bi mogli nabaviti vozila, Bubica je istakao da bi dobrodošla i interventna novčana pomoć."Ja lakrdije majko moja...
|
|
« Last Edit: November 17, 2013, 22:10:52 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #695 on: November 17, 2013, 22:19:53 » |
|
GRAS treba imati 350 vozila (tramvaja, trolejbusa, autobusa, minibusa) za normalno odvijanje saobraćaja, Turska spremna pomoći
Ide Suljina djevojka ulicom i reče komšinici: "Dobar dan." Ta je rekla Begajeti: "Vala viđeh onu Suljinu, reče mi dobar dan." Begajeta Senadi: "Rekoše mi da se ona Suljina jedva javi kome." Senada Amiri: "Reče mi Begajeta da je vidjela onu Suljinu, nešto nervozna bijaše kad joj se javljala." Amira Muniri: "Čuh da je ona Suljina nešto nervozna, mora da ima problema." Munira Đulsi: "Čuh da je ona Suljina puna problema, samo šuti, ni s kim ne priča." Đulsa Rasemi: "Vele da je ona Suljina skrenula od problema, dugovi i krediti sigurno." Rasema Hašimi: "Rekoše mi da ona Suljina ima kredita do guše, za šta li ih je uzimala pobogu."
Turska donira 350 autobusa.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #697 on: November 17, 2013, 22:43:39 » |
|
Ne znam tačno datume, ali Neoplani 421, 422, 423 su stigli 2007, otprilike kad i zglobni Classici koji mjesec gore-dole.
Renaulti 494-498 su došli sigurno 2004, 420 je došao kasnije možda i 2005, a Mercedes 499 je vjerovatno došao između njih što zaključujem po garažnim brojevima.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #698 on: November 17, 2013, 22:50:32 » |
|
Renaulti PR 180 su dosli 2004 a Renault 420 je kasnio nekoliko mjeseci . Jedno vrijeme je radio bez garaznog broja .... MB je dosao poslije Renaulta mjesec/dva a Neoplani su došli u isto vrijeme kada i Classici, štaviše u isto vrijeme su i promovisani
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #700 on: November 17, 2013, 23:07:35 » |
|
Ma jok, nego sam preko tog prikazanog serijskog broja (misleći da je to "rođeni" serijski broj od mercedesa 499) mislio naći njegove slike iz Ciriha ili podatke od Mercedesa 499, koji je sad jedini Mercedesov autobus u GRAS-u. I tad je bio jedini O405 jer su 491 i 492 otpisani godinu ranije.
I na kraju se ispostavilo da je to serijski broj od duobusa 487, 488, ili 489 i to sam našao na nekom Njemačkom sajtu.
|
|
« Last Edit: November 17, 2013, 23:09:41 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #702 on: November 17, 2013, 23:40:35 » |
|
Delegacija Grasa odlazi u Istanbul: Traži se 350 autobusa ili novčana pomoć Predstavnici javnog gradskog preduzeća iz Istanbula spremni su pomoći posrnulom Grasu koji je u gubicima od 150 miliona KM. Na koji način, još se ne zna jer sve zavisi od odluke gradonačelnika Istanbula.
Kazao je ovo za Oslobođenje Jusuf Bubica, ministar saobraćaja Kantona Sarajevo, nakon što su gosti iz Istanbula obišli Gras i u uzvratnu posjetu pozvali predstavnike Grasa koji bi za dan-dva trebali otići u Istanbul na razgovore.
Zelena grana
- Mi smo pokrenuli inicijativu preko turskog odjela za saradnju između BiH i Turske da pokušamo uključiti Turke da nam pomognu kod rješavanja problema u Grasu i organizacije javnog gradskog prevoza. Na naš zahtjev su se odazvali predstavnici iz Istanbula po odobrenju njihovog gradonačelnika. Obišli su Gras i upoznali se sa menadžmentom i proizvodnim pogonom i oni su izrazili spremnost da nam pomognu. Odmah su kazali da organizacija u Grasu nije savremena i da nije ni blizu evropskim standardima i sugerisali su da se uvedu brojne promjene da bi se došlo na zelenu granu. Iznijeli smo naše probleme i zamolili ih da nam izađu u susret i obezbijede 350 autobusa jer to nam je neophodno da bismo pokrili potrebe Kantona Sarajevo. A ova vozila koja Gras koristi godinama da ostanu u rezrevi u slučaju kvarova, jer preduzeće ima 140 vozila, od kojih je većina neispravna, naglasio je Bubica.
Pritisci sindikata
Ukoliko turski predstavnici ne bi mogli nabaviti vozila, Bubica je istakao da bi dobro došla i interventna novčana pomoć.
- Gradonačelnik će odlučiti o tome i nadam se da će naša delegacija iduće sedmice donijeti dobre vijesti. Ako bismo mi dobili tih 350 autobusa, onda broj radnika u Grasu ne bi smio biti veći od 1.050 jer turski predstavnici su tokom obilaska kazali da s obzirom na broj vozila kojima raspolažemo imamo više radnika nego što je to potrebno. Znamo da u Grasu imamo 1.700 radnika, a 140 vozila i mora se konačno uraditi sistematizacija, ali je problem što menadžment to ne smije da napravi jer je pod velikim pritiscima sindikata u Grasu. To bi vodilo ka gubitku velikog broja nepotrebnih radnih mjesta i funkcija, ali bez toga nema rješenja, zaključio je Bubica.
Anarhija u prevozu
Ministar Bubica je kazao kako je i u Istanbulu prije nekoliko godina vladala anarhija u gradskom prevozu.
- Ali oni su na mjesto direktora doveli profesora sa univerziteta u Istanbulu koji je uveo red i napravio čuda. Njihovo preduzeće koje vrši javni gradski prevoz sada posluje po evropskim principima sa savremenim voznim parkom i uslugom koja je na zavidnom nivou, istakao je Bubica. Sve manje kioska na stanicama, a karte u vozilima skuplje Živimo u vremenu kada skoro svakom građaninu koji se vozi tramvajem ili trolejbusom 20 feninga znači puno. Nažalost, toga nisu baš svi svjesni.
Tako recimo karta za prevoz u tramvajima ili trolejbusima na kioscima košta 1,60 KM, dok je ista karta 20 feninga skuplja ukoliko je kupite kod vozača. To i ne bi bio problem kada bi karte mogli kupiti na svim tramvajskim ili trolejbuskim stanicama. Veliki je broj stanica na kojima ta mogućnost ne postoji.
Ugovor o prodaji
- U tramvajima i trolejbusima pojedinačna karta za prevoz, dakle koja se može kupiti kod vozača, skuplja je za 20 feninga, isključivo iz razloga kako bi korisnici pravovremeno pripremili ispravnu voznu kartu s ciljem manje opterećenosti vozača i kraćeg zadržavanja vozila na stajalištu, te na taj način omogućavanja bržeg i sigurnijeg javnog gradskog prevoza. Za kupovinu pojedinačnih karata za javni gradski prevoz putnicima je na raspolaganju 200 objekata. Od tog broja, 20 kioska je u nadležnosti Grasa, a ostali su u nadležnosti trećih lica sa kojima preduzeće, s ciljem što lakšeg snabdijevanja građana, ima ugovor o prodaji karata. Također, dva kioska Grasa nisu u funkciji zbog oštećenja nastalog prilikom saobraćajnih nezgoda trećih lica na tramvajskim stajalištima Malta i Muzeji, koji će također biti stavljeni u funkciju nakon saniranja i adaptacije, istakli su u Službi za odnose sa javnošću i dodali kako je radno vrijeme kioska Grasa različito, zavisi od frekvencije i potreba putnika, odnosno lokacije kioska.
U nekim sarajevskim naseljima, među kojima je i Hrasnica nemoguće je kupiti vremensku ili dnevnu kartu, međutim iz Grasa odgovaraju kako se kiosci redovno snabdijevaju svim vrstama pojedinačnih i vremenskih karata, te se ne može desiti da na istima nema karata.
Drugi sistem
- Redovnu nabavku karata prema ugovoru o prodaji karata, a u skladu sa intenzitetom prodaje, trebali bi vršiti i kiosci u vlasništvu trećih lica, a isti mogu prodavati pojedinačne karte, a po njihovom zahtjevu i ostale vrste karata, osim dnevnih i desetodnevnih. Zbog drugog sistema prodaje karata i načina poništavanja, putnici u autobuskom i minibuskom saobraćaju pojedinačne karate za prevoz mogu kupiti isključivo kod vozača po cijeni 1,60 KM, dakle karta nije skuplja kao što je slučaj prilikom kupovine kod vozača u tramvajima i trolejbusima, naglasili su u Grasu.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #703 on: November 18, 2013, 13:30:16 » |
|
Gras i dalje bez novog Nadzornog odbora: Čekaju se odgovori Pećanca i Lazovića Gras još nije dobio predsjednika NO i dva člana, iako je mandat starim članovima istekao prije mjesec. Problem je i dalje sukob unutar SDU, stranke koja treba da predloži dva kandidata za predsjednika i člana Nadzornog odbora.
Ministar saobraćaja KS-a Jusuf Bubica kazao je da se nadao da će nakon održana dva kongresa ove stranke stvari bit jasnije i da će se znati ko je predsjednik SDU, ali da se to nije desilo.
- Ne znam šta da radim, jer dobio sam pisma i od Nermina Pećanca i od Mire Lazovića i obojica se potpisuju kao predsjednici i imaju pečate. Na kraju sam otišao kod premijera KS-a Suada Zeljkovića i pitao ga šta da radim. Rekao mi je da ni on ne zna kako i na koji način razriješiti ovu situaciju. Onda sam sabrao dva i dva i shvatio da će ta njihova priča vjerovatno otići i do suda, a da će sud odluku o tome ko je legalan donijeti za nekoliko mjeseci, a to zaposleni u Grasu ne mogu čekati. Onda sam poslao dva pisma, jedno Pećancu i jednu Lazoviću i tražio da mi delegiraju po jednog člana i da onda to sve posložim i da konačno izaberemo NO, istakao je Bubica.
Kada će dobiti odgovore od dva predsjednika SDU, Bubica nije siguran, ali smatra da je ovo najbolje rješenje.
- Sličnu situaciju imamo i sa v.d. direktorom Grasa Omerom Hadžiomerovićem. Njega je na tu funkciju postavio SDU i mandat mu ističe polovinom decembra. Hadžiomerović je u toj takozvanoj struji Nermina Pećanca i ako Pećanac dokaže da je on zaista predsjednik SDU, vjerovatno će ostati na mjestu direktora Grasa, a ako se to ne desi, ostaje bez posla, zaključio je Bubica.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|
|