man 464
|
|
« Reply #675 on: November 16, 2013, 18:33:33 » |
|
Neobična je koliko je i čudna, a zapravo je intrigirajuća... Nekako mi je ona vijest i sa 50 autobusa bila previše dobra, a kamoli ova.... nemoguće je očekivati toliki broj. Što se tiče ovoga za uposlene i broja autobusa, neću dalje komentarisat... .... Pećina.... tačno tako, i selo je za njega velegrad.
|
|
« Last Edit: November 16, 2013, 18:36:59 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #676 on: November 16, 2013, 18:37:10 » |
|
Za 7 dana ce biti vijest da doniraju 1000 autobusa Trenutno sam dobio jednu inf: Neki vozaci treba da predaju pasos i da idu po autobuse u Tursku
|
|
« Last Edit: November 16, 2013, 18:42:22 by Manas »
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #678 on: November 16, 2013, 18:48:06 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #679 on: November 16, 2013, 19:26:04 » |
|
350 čega? krvnih zrnaca?
Predizborna kampanja u KS je počela 350 autobusa nebi moglo ni u garažu da stane.
Znači po ovome kao dobijamo 350 autobusa i ukupan broj radnika bi bio 3x350? a gdje su druga vozila, tramvaji, trolejbusi, pa i noviji autobusi i minibusi koji su daleko od starog gvožđa? A samo trebaju 3 vozača na 1 vozilo, gdje su mehaničari, čistačice, kontrola naplate?
Da bi GRAS funkcionisao kako treba potrebno je oko 300-350 vozila ali 350 vozila svih tipova, znači autobusa, trolejbusa, tramvaja, minibusa.
30-50 autobusa - realno za očekivati, 100 autobusa super ali vrlo teško, 350 autobusa šarena laža pred izbornu godinu.
Čitao sam stare članke Oslobođenja negdje iz 1994/95 gdje se najavljuje donacija 100 autobusa iz Berlina, na kraju stiglo 15 grobova, doduše imali su 2 u 1 funkciju, autobus i teretana za vozača. Mada su nam valjali jer nije bilo mnogo drugih zglobnjaka dok nisu došli MAN-ovi SG312 i SG240H
|
|
« Last Edit: November 16, 2013, 19:35:05 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #680 on: November 16, 2013, 19:48:06 » |
|
Danas ni 350 molekula kisika nije džabe....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #681 on: November 16, 2013, 22:14:55 » |
|
350 autobusa? I to potpuno novih, nikakvih shebanih polovnjaka? Ufff, to je nekih najmanje 60 miliona €! Nekako ne mogu zamisliti da neki luđak pokloni Sarajevu iz vedrog neba nešto vrijedno 60 miliona eurića... svakako i pedeset bi bilo više nego odlično, ali pitanje je kako dugo će vozila izdržati. Šteta da se nisu Turcima pohvalili ZA STANJE U GRASU SMO ODGOVORNI MI, KANTONALNE VLADE OD PRVOG TRENUTKA, KROZ NAŠE PRLJAVE POSLOVE I JARANSKI BIZNIS.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #683 on: November 16, 2013, 22:58:30 » |
|
350 autobusa? I to potpuno novih, nikakvih shebanih polovnjaka? Ufff, to je nekih najmanje 60 miliona €! Nekako ne mogu zamisliti da neki luđak pokloni Sarajevu iz vedrog neba nešto vrijedno 60 miliona eurića... svakako i pedeset bi bilo više nego odlično, ali pitanje je kako dugo će vozila izdržati. Šteta da se nisu Turcima pohvalili ZA STANJE U GRASU SMO ODGOVORNI MI, KANTONALNE VLADE OD PRVOG TRENUTKA, KROZ NAŠE PRLJAVE POSLOVE I JARANSKI BIZNIS.
Ko je reko da su potpuno novi autobusi? Ono na TV1 rekli 50 novih autobusa, ali ja bi to "novi" uzeo sa rezervom jer se i za amsterdamske tramvaje i švicarske trole u početku koristio taj termin, kad su došli a bili su stari su 18-30 godina u trenutku pristizanja. IETT je u pitanju to smo već konstatovali, kao i da su izvršili veliku obnovu voznog parka sa preko 800 vozila. Možda bi nam oni i dali 350, ali ovih izraubovanih Mercedesa, međutim neće da ide jer nemaju Euro 3 pa se ne mogu kod nas ni registrovati, a i kad bi mogli od 350 200-250 bi ih bilo momentalno rashodovano, jer nemaju gdje ni stati niti ima potrebe za tolikim brojem autobusa. Dakle ako išta od njih dođe u najgorem slučaju može doći ovo: U zadnjih godinu dana su prefarbani u žuto a bili su zeleni. Inače su najstariji 2006 godište a ima ih oko 300 solo i zglobnih
|
|
« Last Edit: November 16, 2013, 23:07:20 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
svicer
Putnik
Offline
Posts: 154
|
|
« Reply #684 on: November 16, 2013, 23:09:54 » |
|
Zasto bi bio problem sto nije euro3, pro forme se lako napravi uredba za odredjen broj vozila, to ministar moze, vozila nisu za prodaju, da ostanu u toj firmi do rashoda i sl.Stogod dodje nek Vam dodje sto pre, kako pratim sve je manje vozila, zima na vratima a zimske gume se tek sad nabavljaju...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #686 on: November 16, 2013, 23:21:20 » |
|
Ne može! Nema veze jesu li za donaciju ili su na prodaju. Čak ni gastarbajter koji npr. u Njemačkoj ima registrovano svoje auto EURO 2, da se odluči vratiti u BiH nebi ga mogao registrovati. Ne može.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
svicer
Putnik
Offline
Posts: 154
|
|
« Reply #687 on: November 16, 2013, 23:40:14 » |
|
Resorno ministarstvo moze napisati uredbu,privremeni uvoz, najam, nek izmisle bilo sto, pa to je javno srestvo, sve se moze preopravit ako se dogovore, nije to maticni broj da se imaju oko neceg svadjati . Sto vise ovaj posao radim shvatam koliko je isti bitan za jednu urabanu sredinu, samo mali poremecaj i sve kolabira, grad SA jednostavno mora, ili oziviti tu firmu ili koncesije nekom dati, ovo je neodrzivo, radi zitelja koji ocekuju taj servis, ipak je to jos uvijek glavni grad jedne zemlje, jednostavno se mora imati para za to. Gdje su sportasi, mnogi su vani, nek lobiraju, pa za 50.000 eura se uzme soidno vozilo koje moze trcati koju godinu, pa koliko grad SA ima sluzbenih autobila koji su skuplji od takvog busa, pisite svuda, ljudi ce Vam pomoci, jos ima priajtelja Bosne, barem vozaci nisu nikom nizasto krivi, uvijek su tu sa vama, netko treba na dijalizu i to par puta tjedno, bus moze kasnit ali MORA doc, jer ljudi nemogu placati taxi to je javni servis svih
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #688 on: November 16, 2013, 23:43:33 » |
|
troler vidis da su ih pripremili za nas,ofarbali ih u zuto
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #689 on: November 16, 2013, 23:50:53 » |
|
Još samo da im udarimo plavu traku hehe Resorno ministarstvo moze napisati uredbu,privremeni uvoz, najam, nek izmisle bilo sto, pa to je javno srestvo, sve se moze preopravit ako se dogovore, nije to maticni broj da se imaju oko neceg svadjati . Sto vise ovaj posao radim shvatam koliko je isti bitan za jednu urabanu sredinu, samo mali poremecaj i sve kolabira, grad SA jednostavno mora, ili oziviti tu firmu ili koncesije nekom dati, ovo je neodrzivo, radi zitelja koji ocekuju taj servis, ipak je to jos uvijek glavni grad jedne zemlje, jednostavno se mora imati para za to. Gdje su sportasi, mnogi su vani, nek lobiraju, pa za 50.000 eura se uzme soidno vozilo koje moze trcati koju godinu, pa koliko grad SA ima sluzbenih autobila koji su skuplji od takvog busa, pisite svuda, ljudi ce Vam pomoci, jos ima priajtelja Bosne, barem vozaci nisu nikom nizasto krivi, uvijek su tu sa vama, netko treba na dijalizu i to par puta tjedno, bus moze kasnit ali MORA doc, jer ljudi nemogu placati taxi to je javni servis svih
Vidi se da ne razumiješ prirodu problema koji je kod nas. Tako da sva ostala priča je potpuno beznačajna.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|