|
Troler
|
|
« Reply #646 on: November 13, 2013, 00:03:39 » |
|
Pa generalni remont podrazumjeva da ga remontuju, ali generalno. Dobro me podsjetiste zaboravio sam napisati "generalni", a baš piše generalni remont. http://www.sluzbenilist.ba/oglasi/2013/glasnik/broj%2085/oglasi-85.pdf
|
|
« Last Edit: November 13, 2013, 00:05:22 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #647 on: November 13, 2013, 00:15:49 » |
|
3 puta se vozio, dva puta se zaglavio.... To podrazumijeva da se u 66,6% posto slučajeva mojih vožnji ne zaglavim.
|
|
« Last Edit: November 13, 2013, 00:19:58 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #650 on: November 14, 2013, 16:18:34 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #652 on: November 14, 2013, 22:37:46 » |
|
to je opet neki cirkus za javnost - nije meni jasno kakva iskustva će skupljati u Istanbulu gdje će još 20 godina trajati da će javni saobraćaj odlično funkcionisati. Trenutno su u fazi razvoja koja će još dugo trajati. Svakako gužve jesu u Istanbulu solidne, isto kao u Sarajevu.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #653 on: November 15, 2013, 00:35:26 » |
|
to je opet neki cirkus za javnost - nije meni jasno kakva iskustva će skupljati u Istanbulu gdje će još 20 godina trajati da će javni saobraćaj odlično funkcionisati. Trenutno su u fazi razvoja koja će još dugo trajati. Svakako gužve jesu u Istanbulu solidne, isto kao u Sarajevu.
što si ba toliki šovinista? Vjerovatno da su otišli u posjetu Pragu ti se nebi ljutio
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #654 on: November 15, 2013, 09:23:07 » |
|
Dalek sam nekog šovinizma. I nacionalizma. Prag je jasan i korumpiran istok kao desetine drugih primjera. Zašto ne idu u Švicarsku ili u određene gradove Nizozemske, Austrije ili Njemačke? Tamo imaju dovoljno dugogodišnjih iskustava sa obnovom i radom odličnog saobraćajnog sistema. Mogu njima posrediti kontakt na direktora Salcburskog javnog prijevoza gospodina Mackingera itd.
Činjenica je da u Istanbulu JOŠ UVIJEK NEMAJU kvalitetan javni saobraćaj (imaće ga u nekih 15-20 godina ako će uspjeti dalje da razvijaju i završe ono što su počeli - to je nesporno, biće bolji od većine velegradova u EU). Imaju trenutno najviše iskustava sa izgradnjom i uvođenjem u saobraćaj velikih sistema izgrađenih potpuno novo. Ali teško će (B)ubici biti koristan savjet kako se gradi Marmaray ispod Miljacke. Teško će (B)ubici biti koristan savjet kako se gradi potpuno novi tramvaj na zelenoj njivi dok on ima u familiji Centrotrans. NEMAJU oni iskustava sa reanimacijom postojećeg devastiranog sistema koja trebaju Sarajevu.
Ili ide (B)ubica po savjete kako uvesti svugdje samo Dolmuše i privatizirati javni saobraćaj. To bi odgovaralo. Istanbulski javni saobraćaj je naime bio duge decenije skoro čitav u privatnim rukama, kičmu su predstavljali privatni minibusi Dolmuši. Tek u trenutku kada je turska vlada vidjela da je ovo čisti idiotizam i situacija je trajno nepodnošljiva (gužve duge i 25 km) počela je intervenisati i iz budžeta finansirati odličan javni saobraćajni sistem.
Cijela ova nacionalna histerija je više nego smješna - u Šumskoj se guraju u dupe Rusiji i u FBiH Turskoj... pametan bi plakao. Oni ne idu u Istanbul zbog racionalnih razloga nego iz čisto stupidnih ideoloških razloga.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #655 on: November 15, 2013, 10:01:34 » |
|
Zašto nisu otišli u Austriju , Njemacku i sl...zato što ni Austrijanci ni Njemci nisu ponudili bilo kakvu pomoc. Osim toga sve što nam je donirano a tiče se vozila došlo je staro i dotrajalo, isluzeno. Vozila koja smo kupili medju kojima je bilo i onih koji nisu baš u Bog zna kakvom dobrom stanju (kao Renaulti PR180, MANovi SG242) su nam dobro naplatili. Sviđalo se to nekome ili ne Turska je nebrojeno puta do sada pokazala naklonjenost prema narodu u BiH kako u moralnom tako i u materijalnom smislu. Porediti aspiracije i namjere Rusije i namjere Turske je najblaze rečeno neozbiljno.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #656 on: November 15, 2013, 10:27:51 » |
|
OFF TOPIC: Blago rećeno si naivan. Nešto kao "prijateljstvo" velesila prema malim zemaljama ne postoji i nikad nije postojalo. Velesila samo sebično iskorištava dotičnu malu zemlju za svoje strategiške namjere i ciljeve. I ovu činjenicu više ili manje uspješno pakira u slatke i nježne riječi. Svejedno ako pričamo o SAD, Rusiji, Kini, Njemačkoj ili Turskoj.
Tako je bilo uvijek i tako će biti, samo pojedini ljudi imaju problem da to shvate. Problem malih naroda je taj što su njima političari sluge i čistači cipela bez ponosa i povjerenja u svoju domovinu. Spremni su prodati sebe i svoju zemlju tome ko najbolje i najviše nudi.
Čudim se da nikome nije sram da bh. lopovski foteljaši bukvalno PROSJAČE ispred vrata svjetskih velesila bez ikakve trunke srama. Šta bi još željeli da dobiju kao DONACIJU? Dinstanog mamuta punjenog kruškama na srebrnom tanjiru??? Da stranci u BiH džaba izgrade metro, pruge visokih brzina 2000 km autoputeva i 1000 "kulturnih centara", od Bjelašnice da naprave ravan teren za uzgajanje kukuruza i banana? Majke mi 18 godina je proteklo od kraja rata, i BiH stalno ovisi samo od donacija??? Jeli ovo normalno? Pa nije, ali odgovara raznim "prijateljskim vladama", naravno...
Kraj off topica.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #657 on: November 15, 2013, 10:48:55 » |
|
BiH je pala opet u sistem prosijačenja,jer su foteljaši sve opljačkali i instalirali svoje ljude na sefove sa parama (čitaj privatizirali).
Pozdravljam namjere,volju,i uslove Turske za ovaj posao,ali isto tako nemojmo zaboraviti da Omer putem svojih relacija sa Holandijom(privatnih,koje uživa i koje je stekao proteklih godina svojim radom)je probao otvoriti vrata GRAS-u,ma koliko to zvučalo mizerno u smislu prosijačenja,su mu zatvorili upravo ovi lopovi na Vlasti.
Tada je stručni "ministar" zagovarao jedino vozila na plinski pogon zbog krađe goriva,samo je zaboravio da GRAS nema nikakve uslove za održavanje tih vozila,ako kažem nikakve onda mislim od alata do majstora.Jer ova priroda posla ne dozvoljava propuste.
Isto tako je izvalio kako nema cca 9 miliona KM za revitalizaciju trolejbuskog saobraćaja za Vogošću,koji se ne može nekim inovacijama u kućnoj radinosti obnavljati,pogotovo i u situaciji kad se ne može pokriti potreba za namirenjem tekućih linija tj.špice dnevne.
Uostalom kad bolje saberemo i oduzmemo,tržište vozila koji se prodaju kao polovni i dobri za SA je veliko,GRAS nikada ne bi imao problem za nabavku,osim nekih mizernih tenderskih procedura koje bi se mogle mogle zanemariti.
Ko god je došao sa fer i poštenim namjerama,sjelo mu se za vrat na svaki način,kao da nije dovoljno što neko mora tuđi kriminal i propast koju je ostavio iza sebe rješavati.
|
|
« Last Edit: November 15, 2013, 10:53:06 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #658 on: November 15, 2013, 10:56:09 » |
|
Možda sam naivan ali razmišljam fleksibilno i ekonomski. Ako mi je neko nešto ponudio džaba a ja u situaciji da mi baš to fali ko "ozeblome sunce" neću baš plaho razmišljati o krajnjoj namjeri donatora nego cu učiniti sve da donaciju dobijem. Što se tiče foteljaša tu se apsolutno slažemo međutim to je poso za istražne i pravosudne organe..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|