bhbus.ba
November 28, 2024, 14:20:22 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 56   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (4)  (Read 162739 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #600 on: November 03, 2013, 22:12:14 »

To su načeli novinari, onda je došlo pitanje "jeli istina", a ja sam onda potražio u onom izvještaju čime se bavila i ako smeta neka moderator obriše mada je to dostupno svima (iako vjerovatno nebi trebalo skupština je učinila dostupnim).

Eh sad svi su vozači jednom bili novi i neiskusni, i nije isto iskustvo od mjesec dana i recimo 10 godina, a opet, greška se nekad zna potkrasti i najiskusnijima.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #601 on: November 03, 2013, 22:17:02 »

Što upadljivije,to bolje...
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #602 on: November 05, 2013, 13:06:48 »



Ko o čemu,Nazif o sekiraciji za firmu... Roll Eyes
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #603 on: November 05, 2013, 13:18:19 »

Pa Nazife kako te nije stid poslije svega da izjaviš ovakvo nešto?Huh? Da je kojim slučajem tvoja kćerka koja je svojevremeno vozila tramvaj imala ovakvu havariju šta bi izjavio?Huh?? E dok god ovakav ološ sebe smatram predstavnicima radnika nema nam naprijed. Pa ova vozila su stara preko 40 godina, da su se čuvala u vati svaki dan imali bi puno nedostataka. Jel i 851 bio ispravan kad je Nazifov bivši partner i postanar lupio u cvjećaru s njim?Huh? Tada je rukama i nogama kopo da dokaze da je vozilo neispravno, a bilo  staro je 4 godine .....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #604 on: November 05, 2013, 13:30:25 »

Da je GRAS 1% normalna firma,Nazif i ostali Nazifi ne bi nikada u njoj radili. Cheesy
On samo predstavlja likove okupljene oko jedne ideologije-rasturanja svega.


Dalje pretpostavljam da su njegova djeca jako bila kvalifikovana za posao,dok ih upošljavao za vrijeme Bašićevog mandata,nezakonito.  Roll Eyes
Baš je to lijepo sročio sa komentarom "da ima iskusnih vozača",vjerovatno je imao šta da ponudi,samo ne znam koliko je dobro pustiti nekoga da voza ko nije duže vrijeme sjeo za upravljač. Wink

Ili mu je možda čak zasmetalo,što on nekoga svog nije ubaČio na interni konkurs. Roll Eyes

Dalje,mogao nam je i približiti o kojim tačno pritiscima je riječ na obuci. Huh?

Tvrditi da nije ljudski faktor neispravno vozilo,je dovoljan dokaz o čemu ova slika i prilika priča.

« Last Edit: November 05, 2013, 13:36:22 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #605 on: November 05, 2013, 13:45:56 »

Mislim da u ovom slučaju nije do vozila, ali reći da su vozila savršeno ispravna je tolika budalaština da nemogu da vjerujem da predstavnik vozača može ovako nešto kazati. Uostalom ko je on da daje ovakve izjave?

...lud zbunjenog


Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #606 on: November 05, 2013, 13:50:30 »

Kakvi ba vozača??? U njegovom sindikatu ima više čistačica, biletarki i sl nego vozača......
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #607 on: November 05, 2013, 13:51:15 »

Ganja interese i podmeće okolo.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #608 on: November 05, 2013, 13:52:31 »

prebiće ga neko sestre mi ...pa na zadnjem štrajku je jedva izbjegao linč
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #609 on: November 05, 2013, 17:02:24 »

Quote
HADŽIĆANI GODINAMA NEZADOVOLJNI GRADSKIM PRIJEVOZOM

Godišnje se propusti više od 1.300 vožnji!

Hadžićani su ogorčeni zbog javnog gradskog prijevoza koji je, kako kažu, iz mjeseca u mjesec sve lošiji i neredovniji. Prema informaciji o radu GRAS-a koju su razmatrali vijećnici Općinskog vijeća Hadžići, godišnje se prema ovoj općini otkaže čak 1.300 vožnji. Najveća gužva je u jutarnjim satima te kada se ljudi vraćaju s posla. Ako se u tom dijelu dana otkaže neka linija, a što je u Hadžićima česta pojava, tada je prava lutrija ući u autobus.

Stalna kašnjenja

- Bio sam svjedok kada se u toj gužvi jedan mladić onesvijestio. Nemoguće je riječima  opisati šta sve ljudi doživljavaju kada je u pitanju javni prijevoz. Poznato mi je da se svake godine na sjednici Općinskog vijeća raspravlja o prijevozu, ali od toga nema nikakve koristi. Samo konstatiraju ono što mi već znamo, a zaključci se ne provode u djelo - kaže Miralem Šehić.

Ove godine kada se osim GRAS-a na linije prema Hadžićima, Drozgometvima i Vukovićima uključio i "Centrotrans", građani su se ponadali da će, napokon, njihov dugogodišnji problem barem djelimično biti riješen. Međutim, te linije su ponovo dodijeljene GRAS-u i sve je vraćeno na staro.

- Svakog dana ljudi se muče kako da stignu na posao i u školu. Nikada nismo sigurni hoćemo li i koliko zakasniti na odredište. Godinama naši vijećnici samo konstatiraju da problem postoji, ali ga ne rješavaju. Sve se završava samo na dopisima - kaže Ahmed Čović.

Kupuju kupone

Mehmedalija Smajlović ističe da mnogi Hadžićani kupuju mjesečne kupone, a primorani su čekati i tražiti drugi prijevoz.

- Onda ponovo plaćamo kartu, a jednu već imamo. Za to niko ne odgovara - navodi Smajlović.

Stajališta bez nadstrešnica

Kada nema prijevoza, putnici satima čekaju po kiši, suncu, snijegu... Izuzev u centrima Hadžića, Pazarića i Tarčina, ni jedno stajalište nema nadstrešnicu.

- U Trnovu, naprimjer, na svakom stajalištu ima nadstrešnica. A mi smo, takoreći, uz magistralni put, a nemamo ih - dodaje Munevera Fazlija.

Bolje im je da se ne žale, trećina linija se uopšte ne održava, a oni imaju 33 na raspolaganju koja je 99,9% tačna, (ne znam za jučer i danas jer je 424 otpao). I dok 414 nije otpao i 30 je bila vrlo redovna, sad je moguće da fale polasci.... Lutrija je ući u bus, pa gdje nije svugdje su nesnosne gužve...

A to što su se nadali, nek se nadaju i dalje i nek se žale Ubici i Čengi.
Čuj godinama nezadovoljni.....  Roll Eyes
A to što kisnete i sunčate se po stanicama obratite se opštini, a ne kucajte na pogrešna vrata.

Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #610 on: November 05, 2013, 17:26:42 »

Nakon sudara dva tramvaja
Radnici popravljali oštećenja na pruzi



Quote

Radnici GRAS-a jučer su popravljali i zavarivali oštećenja na pruzi nastala prilikom strahovitog sudara dva tramvaja koji se dogodio prije četiri dana kod Tehničke škole.

Inače, uzrok sudara tramvaja u kojem su povrijeđene 74 osobe još nije poznat, jer vještaci mašinske i saobraćajne struke nisu Kantonalnom tužilaštvu Sarajevo dostavili potrebne nalaze i mišljenja, potvrdio nam je Alem Hamzić, portparol Tužilaštva.


« Last Edit: November 05, 2013, 17:35:06 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #611 on: November 05, 2013, 22:33:40 »

Pohvala za servisnu sluzbu, 844 danas na liniji. Svaka cast!
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #612 on: November 06, 2013, 10:15:37 »

Quote
Gras: Vozači nisu krivi za nesreće Nakon što je objavljen tekst
"Nisu neispravna vozila, već vozači", iz KJKP Gras su uputili demanti ističući kako Nazif Dacić, predsjednik Sindikata vozača Grasa, nekorektno govori o stručnosti i iskustvu
vozača Grasa, te da je uzrok saobraćajnog udesa autobusa na Ilidži nepropisno
uključivanje u saobraćaj vozila caddy, koje je naglo izlazeći sa parkinga, i to unazad, izazvalo kočenje ostalih učesnika u saobraćaju, a što je dovelo do kontakta dva autobusa Grasa.

Iz Grasa su dalje naveli da će, što se tiče udesa tramvaja kod Tehničke škole u Sarajevu, uzrok biti utvrđen naknadno od vještaka. Dodatne upute - Smatramo da u najmanju ruku nije korektno unaprijed govoriti o krivici vozača. Pored navedenog, ističemo da naše vozno osoblje prolazi svu teoretsku i praktičnu obuku u skladu
sa pozitivnim pravnim propisima. Vozači autobusa, minibusa i trolejbusa osposobljavaju se prema Pravilniku o osposobljavanju vozača motornih vozila D kategorije, a, pored toga, i u Autoškoli Grasa prolaze dodatnu obuku u skladu
sa vidom prevoza. Obuka za vozače tramvaja vrši se u Autoškoli Grasa sa certificiranim instruktorom i vozačem tramvaja. Praktična obuka traje 35 sati, dok teoretska nastava traje 103 sata i podrazumijeva sedam predmeta, a što
odgovara D kategoriji vozača. Teoretski dio vozači tramvaja polažu pred Komisijom
Ministarstva obrazovanja i nauke KS-a. Polaganje praktičnog dijela vrši se pred Komisijom od dva člana, s tim da je jedan član licencirani ispitivač iz upravljanja motornim vozilom D kategorije u ime Ministarstva obrazovanja i nauke KS-a, a drugi u ime Grasa. O položenom ispitu za vozača tramvaja uvjerenje i dokumente izdaje Ministarstvo obrazovanja i nauke KS-a, na osnovu kojih nadležni organ izdaje vozačku dozvolu, naglašavaju u Grasu. Također, iz Grasa ističu da pored završene obuke, nakon dobijanja vozačke dozvole, vozačima svih
vidova javnog gradskog prevoza u prvoj sedmici rada dodjeljuje se još jedan iskusan vozač koji im daje dodatne upute i sugestije na terenu.
Putnici sigurni
- Molimo korisnike za razumijevanje za ovakve situacije jer se iste, iako nisu česta pojava, dešavaju i u drugim evropskim gradovima, te s punim pravom možemo reći da sigurnost putnika u smislu tehnički ispravnih vozila, kao i stručnih i
obučenih kadrova nije upitna. Tako se može zaključiti da su navodi Dacića apsolutno netačni, nekorektni prema kolegama, te iz vjerovatno njemu poznatih razloga veoma tendenciozni,kažu iz Grasa.
Adnan Himzanija, predsjednik Sindikatakomunalne privrede u Grasu, ističe da je u Grasuveliki broj neispravnih vozila, ali ta situacija trebala bi se popraviti u narednom periodu.
- Čekamo da se završe tenderske procedure jer trenutno najveći problem imamo sa gumama. Trebali bismo vrlo brzo dobiti oko 500 gumakako bismo mogli spremno ući u zimski period,zaključuje Himzanija.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #613 on: November 06, 2013, 19:30:18 »

Quote
Turska spremna pomoći da se poboljša javni gradski prijevoz u Sarajevu
Predstavljanje konkretnih projekata čijom bi se hitnom implementacijom u narednih nekoliko mjeseci unaprijedio javni gradski prijevoz, ali i oblast sigurnosti u Kantonu Sarajevo bile su teme današnjeg radnog sastanka premijera Kantona Sarajevo Suada Zeljkovića i ministara saobraćaja Jusufa Bubice i unutrašnjih poslova Nermina Pećanca, te policijskog komesara Vahida Ćosića sa turskom delegacijom predvođenom predsjednikom Centra za razvoj odnosa Turske sa BiH Muzafferom Çilekom. U delegaciji su bili generalni direktor Hayri Baraçli i Mustafa Albayrak iz istanbulske kompanije „iETT“.

„Sarajevo kao administrativni, politički, ekonomski i kulturni centar Bosne i Hercegovine mora na reprezentativan način predstavljati svoju državu. Iako je trenutna ekonomska situacija izuzetno komplikovana, ova Vlada će učiniti sve kako bi slika bosanskohercegovačkog glavnog grada bila pozitivna, a naši građani njegovom organizacijom i funkcionisanjem bili elementarno zadovoljni“, naglasio je premijer Zeljković, te zahvalio prijateljima iz Turske na spremnosti da učine konkretne korake i pomognu kako bi se što lakše prevazišle aktuelne „neuralgične tačke“.

Gosti iz Turske su preuzeli elektronsku verziju projekta materijalno-tehničkog opremanja pripadnika MUP-a KS, a nakon sastanka su zajedno sa ministrom Bubicom otišli u obilazak KJKP „GRAS“ gdje će se upoznati sa konkretnim potrebama koje bi trebalo promptno osigurati, kako bi se poboljšao gradski prijevoz koji je najbitnija karika u lancu usluga neophodnih za život u gradskoj sredini. Svoje domaćine su upoznali i sa spremnošću gradonačelnika Istanbula Kadira Topbaşa da pomogne Sarajevu i njenim građanima u ovom smislu. Iznijeli su i podatke o funkcionisanju javnog prijevoza u ovoj metropoli u kojem na dnevnoj osnovi 3.700.000 stanovnika iskoristi prijevoz, neračunajući tzv.šinski prijevoz.

Detaljno su razmatrani različiti modeli za implementaciju pomenutih projekata.

Razgovarano je i o mogućnostima realizacije projekata i iz ostalih oblasti života između Kantona Sarajevo i grada Istanbula.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Ikarbus IK206
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 46


.


« Reply #614 on: November 07, 2013, 22:08:14 »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mGgEYy1hXDs[/youtube]
Logged

Pages: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 56   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.038 seconds with 22 queries.