bhbus.ba
November 23, 2024, 01:35:47 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 56   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (4)  (Read 161710 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #375 on: August 06, 2013, 18:50:33 »

hoće
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #376 on: August 06, 2013, 18:53:36 »

Ubica je objasnio kako će se formirati "neovisna" komisija koja će napraviti cjenovnik karata i da će to biti sve poznato do kraja septembra.
Uprava je i sama priznala da nije zadovoljna.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #377 on: August 06, 2013, 18:56:02 »

Biće poznato do septembra, kao što je i u roku od mjesec bio uspostavljen jedinstveni tarifni sistem što ga je obećavao po ulasku Centrotransa na linije GRAS-a.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #378 on: August 06, 2013, 21:37:35 »

ja se nadam da do septembra nece biti bubice
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #379 on: August 06, 2013, 21:44:34 »

hoće
Biće vrlo interesantno...... ako bude išli i drugi busevi osim Turizma, vidio sam danas "red vožnje" za Igman, ima nešta puno vozila napisano, ako bude toliko išlo... biće cirkusa po gradu....

Zna li se ide li šta drugo sem turizma?
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #380 on: August 06, 2013, 22:19:40 »

ici ce nekoliko zglobova, ici ce 851 najvjerovatnije jer radi na Barama a s obzirom da je nedeljni red voznje vjerovatno ce ubaciti jos nesto.....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #381 on: August 06, 2013, 22:34:12 »

Uh, pa ja, nedjeljni je red... pa moći će onda, ja skroz zaboravio....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #382 on: August 07, 2013, 10:27:21 »

Pošto idioti na irelevantnom klix-u nisu baš najbolje prenijeli vijest,jer za to nisu ni sposobni,evo ovdje malo konkretnije:

www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/kantonalna-vlada-razmatrala-zahtjeve-grasa-radnici-grasa-nemaju-razloga-za-strajk
Quote
Kantonalna Vlada razmatrala zahtjeve Grasa: Radnici Grasa nemaju razloga za štrajk

Kantonalna Vlada razmatrala je zahtjeve koje je dobila od menadžmenta Grasa i donijela zaključke koje je u utorak na konferenciji za medije obrazložio Jusuf Bubica, ministar saobraćaja KS-a.

Menadžment Grasa tražio je korekciju cijena karata, što Vlada KS-a nije u potpunosti prihvatila.

Finansijska situacija

- Sadašnja cijena mjesečnog kupona je 14 KM, a u Grasu traže da to budu 53 marke, odnosno 115 maraka za četvrtu zonu. S obzirom na to da Vlada KS-a nema para da izdvaja sredstva, to znači da bi razliku cijene karata trebali plaćati građani. Vlada je donijela zaključak i zadužila neovisno stručno tijelo za validnost kalkulacije da dostavi konačan prijedlog visine cijena komunalnih usluga što prije, a najkasnije do 30. septembra ove godine, kazao je ministar Bubica.

Drugi zahtjev koji je menadžment Grasa tražio je da svi budžetski korisnici kupuju mjesečne kupone i da se na taj način poboljša finansijska situacija u ovom preduzeću.

- Svi budžetski korisnici će od 1. septembra morati kupovati kupone. Treći zaključak vezan je za status revizora i grasovci su tražili da dobiju veće ovlasti, odnosno da putnike koje zateknu u vozilu bez kupona mogu kazniti na licu mjesta od 100 do 150 maraka. Na Vladi je zaključeno da je status revizora definisan Zakonom o javnom prevozu putnika u Kantonu Sarajevo koji je u proceduri usvajanja i najkasnije bi trebao biti usvojen za mjesec, pojasnio je ministar Bubica.

Komunalni sektor

Izmjene kolektivnog ugovora također su bile jedan od zahtjeva Grasa, a Vlada KS-a je zadužila Ministarstvo prostornog uređenja i zaštite okoliša i Ministarstvo saobraćaja da u narednih deset dana pokrenu inicijativu za izmjenu ugovora za komunalni sektor u Kantonu Sarajevo.

- Što se tiče nabavke oko 200 vozila za koje bi Vlada trebala dati garancije, u ovoj godini to nije moguće. Gras nije u mogućnosti da uzme kredit, a Vlada KS-a u budžetu za ovu godinu nema para, tako da ćemo kupovinu vozila ostaviti za narednu godinu. Mi možemo tek u budžetu za 2014. planirati sredstva za kupovinu tramvaja, autobusa i minibusa, istakao je Bubica.

Ministar je ponovio da zaposleni u Grasu nemaju razloga da obustave saobraćaj 8. augusta.

 - Vlada KS-a im ništa ne duguje, a osim toga, oni bi, ako planiraju obustavu, morali postupiti u skladu sa zakonom, odnosno najaviti štrajk, a to još nije stiglo od njih, zaključio je Bubica.

Inače kolektivni je smrt za GRAS,to se zna,a to što su pojedini direktori namjerno ostali gluhi za to i to treba ispitati kao kriminalno djelovanje.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #383 on: August 07, 2013, 17:16:52 »

http://tvsa.ba/ba/vijesti/menadzment_gras-a_nezadovoljan_zakljuccima_vlade_ks#.UgHusN15B4U.facebook

Quote
Menadžment GRAS-a nezadovoljan zaključcima Vlade KS

Najznačajnija sanaciona mjera je uvođenje tarifnog sistema, istaknuto je na današnjoj sjednici

 Vlada KS zadužila je nezavisno stručno tijelo koje će najkasnije do kraja septembra donijeti odluku o novim cijenama karata za javni gradski prijevoz. Ovo je samo jedan od pet zaključaka sa sjednice. Konstatirano je i da se GRAS trenutno ne može zaduživati, zbog poslovanja sa gubitkom. Iz ovog preduzeća nezadovoljni su zaključcima Vlade.

Preduzeće GRAS je zbog lošeg stanja u kojem se nalazi pozvalo kantonalnu Vladu da pod hitno donese sanacione mjere. Za njih najznačajnija je uvođenje tarifnog sistema.

Komisija bi odluku trebala donijeti najkasnije do kraja septembra. Iz menadžmenta Grasa nezadovoljni zaključcima Vlade. Ne znaju kažu da li će do tada imati vremena jer imaju najavu da će im biti isključena struja.

 Ministar ističe i da će se tražiti od svih budžetskih korisnika da kupuju karte preduzeća Gras, kako bi na taj način omogućili dodatni prihod.
Imate i klip sa kukcem na linku.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #384 on: August 07, 2013, 18:29:38 »

Ovu smo temu 5 puta stavili.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #385 on: August 07, 2013, 19:06:49 »

Ma jesmo, ali reko ima video... da se nagledamo.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #386 on: August 10, 2013, 12:06:31 »

www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/u-sindikatu-komunalne-privrede-grasa-nezadovoljni-zakljuccima-vlade-u-septembru-novi-protesti-pred-vladom-ksa
Quote
U Sindikatu komunalne privrede Grasa nezadovoljni zaključcima Vlade: U septembru novi protesti pred Vladom KS-a

U Sindikatu komunalne privrede Grasa nisu zadovoljni zaključcima Vlade Kantona Sarajevo u vezi sa zahtjevima koje je uputio menadžment preduzeća. Adnan Himzanija,predsjednik ovog sindikata, kaže da su svi zaključci na dugom štapu i da nijedan od pet zahtjeva Vlada KS-a nije odmah počela rješavati.
- Ne možemo biti zadovoljni jer se priča svela na to da se problemi ne rješavaju hitno, već se ostavljaju da se gomilaju, a to za sobom povlači nove gubitke u
Grasu. Radnici još nisu dobili junske plate, već su nam uplatili topli obrok i to je
dokaz da nas čitavo vrijeme prave budalama. Saobraćaj nismo obustavili zbog
građana, ali u Sindikatu razgovaramo šta i kako dalje da radimo. Vjerovatno će se
to završiti protestima pred zgradom Vlade Kantona Sarajevo iako smo svjesni da
svaki štrajk ili obustava saobraćaja kvari imidž Grasa. Činjenica je i da nas građani sve više mrze jer ne mogu i ne žele da shvate probleme u Grasu. Hoće prevoz i oni
su apsolutno u pravu, ali mi smo u takvoj situaciji da više ne znamo šta da radimo.
Kako stvari stoje, septembar će biti koban i za nas u Grasu, ali i za Vladu KS-a.
Trebat će nam više vozila, a mi ih nemamo i vjerovatno ćemo protestovati, ističe
Himzanija.
« Last Edit: August 10, 2013, 12:08:46 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #387 on: August 12, 2013, 00:50:36 »

http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/ugradnja-donirane-zicare-je-ekonomska-i-ekoloska-katastrofa

Quote
Iz Udruženja tehničke kulture Narodna tehnika KS tvrde
Ugradnja donirane žičare je ekonomska i ekološka katastrofa


Projekt gradnje Trebevićke žičare trebao bi se u potpunosti izmijeniti i žičaru bi trebalo graditi po prijeratnoj trasi, jer nova nije ekonomična iako je sama žičara donirana, tvrde iz Udruženja tehničke kulture Narodna tehnika KS (UNTKAS).

Manje novca

Muhamed Tafro iz ovog udruženja kazao je kako je Studija o ekonomskoj izvodljivosti koju je uradio Ekonomski institut, plaćena 179.000 KM, ali da nije prihvatljiva.

- Kada se malo dublje, stručnije i studioznije analiziraju ulazni i izlazni parametri Studije, može se konstatirati da su rezultati katastrofalni, ne samo ekonomski nego i ekološki i politički. Mi smo pokušali urgirati kod Gradske uprave, ali nije bilo odgovora, a tu studiju odbacila je i Delegacija Evropske unije - pojasnio je Tafro.

U Udruženju smatraju da je mnogo manje novca potrebno za revitalizaciju i rekonstrukciju postojećih objekata i trase nego za gradnju novih.

- Donirana žičara, za čiji je prijevoz Grad platio 883.000 KM, trošila bi mnogo više električne energije od prijeratne, a to nije potrebno. Bila bi daleko manja investicija u obnovu stare nego u gradnju ove nove, jer ne treba rušiti postojeće stanice i praviti mnogo veće. Pored toga, temelji stubova već su gotovi, nema imovinskopravnih problema i za novu bi trebalo 13, dok je stara imala samo osam stubova - istaknuo je Tafro.

Sječa stabala

Osim svega ovoga, napomenuo je on, ugradnja donirane žičare imala bi poguban ekološki utjecaj za samu planinu, jer bi nova tresa značila sječu starih crnogoričnih stabala na pojasu širokom 30 metara.

Prodati u staro željezo

Tafro dodaje kako su stubovi, većina kabina i ostala oprema stare žičare bili u potpuno ispravnom stanju poslije rata.

- Oni su se mogli nakon temeljite reparature koristiti. Umjesto toga, zbog nepoznatih razloga, žičara je poslije rata obezvrijeđena, demontirani su stubovi, kabine i sva metalna oprema te su prodati u staro željezo - kaže Tafro.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #388 on: August 12, 2013, 16:37:37 »

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/ebrd-i-vdl-eindhoven-zele-pomoci-grasu
Quote from: oslobođenje
EBRD i VDL Eindhoven žele pomoći Grasu

Predstavnik holandske kompanije VDL Eindhoven Hans de Korte i Hans Houtsman broker za Evropsku banku za obnovu i razvoj (EBRD) posjetili su prošle sedmice preduzeće Gras..

Goste je primio v.d. generalni direktor Grasa Omer Hadžiomerović s pomoćnicima za saobraćaj i tehnička pitanja Hasanom Bašićem i Safetom Bradarcem.

Hadžiomerović i saradnici upoznali su goste sa stanjem u sarajevskom javnom gradskom prevozu, a naročito po pitanju voznog parka i tehničkih karakteristika vozila koje iziskuje konfiguracija terena u Sarajevu. Ovom prilikom gosti su obišli depoe tramvajskog, trolejbuskog, autobuskog i minibuskog saobraćaja.

Domaćini su iskazali veliku zahvalnost na donaciji tramvaja koje je 2009. Grasu poklonilo Gradsko saobraćajno preduzeće GVB iz Amsterdama, a koji još uvijek saobraćaju u Sarajevu. Poseban akcenat u razgovoru dat je mogućoj donaciji autobusa od kompanije VDL i pomoći u dobijanju rezervnih dijelova za tramvaje od kompanije GVB.

S ciljem dalje saradnje, gosti su se obavezali da će na osnovu dobijenih informacija i uvida u trenutno stanje u poslovanju Grasa izraditi prijedlog mogućih rješenja određenih problema preduzeća i prijedlog za dobijanje pomoći od EBRD-a, a s ciljem prevazilaženja trenutne situacije u Grasu.

Planirano je da nakon toga budu održani razgovori o mogućnostima i načinima saradnje Vlade KS-a, partnera iz Holandije i Grasa.

V.d. generalni direktor preduzeća Gras Omer Hadžiomerović, predstavnik VDL-a Eindhoven Hans de Korte iz Holandije i Hans Houtsman broker za EBRD posjetili su i ministra saobraćaja KS-a Jusufa Bubicu, koji je tom prilikom izrazio podršku svim inicijativama koje će donijeti dobrobit Grasu, saopćeno je iz Službe za odnose s javnošću Grasa.
« Last Edit: August 12, 2013, 16:40:34 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #389 on: August 12, 2013, 17:35:49 »

Možda su oni spremni pomoći, ali bojim se da će se neko potruditi i ovo da minira.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 56   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.052 seconds with 22 queries.