bhbus.ba
November 22, 2024, 20:16:00 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 56   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (4)  (Read 161571 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #360 on: August 05, 2013, 19:50:15 »

Npr:

Stanovnik sam Budmolića i radim na Latinskoj ćupriji....
Prvo kupuješ kupon za D zonu od 53 KM, dakle samo za D, ne ABCD, samo D, onda se voziš sa Grasovim autobusom do Tačina, tamo moliš Boga da nećeš dugo čekat jer redovi vožnje neće biti usklađeni kod oba prijevoznika......

Zatim kupuješ mjesečnu kartu Centrotransa i koja nije ni malo jeftina, jer je Breza-Sarajevo 98 KM, đačka karta, nez za radničke, ali skuplje su 100%, recimo da tu izvališ stoju za kartu, dolaziš na Ilidžu ili ako ideš sa Sarajevo-Raštelica, presjedaš na Ž.stanici ili bilo gdje drugdje usput, ne gine ti tramvaj

Presjedaš u Tramvaj i moraš imat kartu za A zonu to ti je još 53 KM, dođeš fino na 200KM za prevoz na mjesečnoj bazi.....
Jedina solucija koja bi manje bila bolna je ta da ima GRAS-ov kupon A+D, ali ne postoji, niti će postojat, nek se žale Bubici... Ima A+B, A+B+C, B+C, B+C+D.......
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #361 on: August 05, 2013, 20:12:09 »

To je ono što su neki od nas spominjali još prije tri godine. Prvo će par mjeseci citi cile-mile marketinga radi, a onda će nam ga šuknuti (da izvinete na izrazu).

GRAS treba biti istrajan da vozi na svojim linijama dokle god ima zakonske osnove za to, ili neka Centrotrans vozi i linije 57, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 90 koje se preko linije 30 i 33 povezuju sa ostatkom grada!
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #362 on: August 05, 2013, 20:17:45 »

Ja imam prijatelja koji zivi u D zoni,tacnije Kamenica i kad kupuje kupon nedobije sa D zonu nego dobije ABCD zone a placa 16KM...jel tako isto i za Tarcin i ostale dijelove i ima li kakve veze sto je to dzacki kupon ?
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #363 on: August 05, 2013, 20:25:03 »

Sad nema potrebe za jedinstvenim tarifnim sistemom kad putnici sljedećih linija ostaju osječeni od gradskog prijevoza i bivaju prisiljeni da plaćaju 2 ili 3 kupona.

57 - Pazarić - Osenik
77 - Hadžići - Pazarić - Lokve
78 - Tarčin - Budmolići
79 - Hadžići - Pazarić - Ljubovčići
80 - Tarčin - Korča
81 - Tarčin - Luke
82 - Hadžići - Kasatići
83 - Hadžići - Ušivak
90 - Tarčin - Trzanj

Sve ovo će doprinjeti i povećanom švercu u tramvajima jer biće putnika koji neće biti spremni da plaćaju 2 ili 3 kupona!

Nije mi jasno čemu sad iskopavanje redova vožnje starih preko 20 godina?

Oni moraju donijeti jedinstveni tarifni sistem,Krmpotić propustio,Lulić propustio,Bubica propušta...

Redovi nisu još došli,doći će tokom ove sedmice ili slijedeće.

A što se tiče iskopavanja,to ti je isto ko kad je Šaćiragić rekao da je CTS imao dogovor sa GRAS-om pred rat za kojekakve linije...te dogovore je veliko vrijeme pregazilo i nisu vrijedni pomena niti da se bilo ko za njih vezuje.

I ovo je jedna vrsta zamke.

U utorak je sjednica Vlade na kojoj će se razmatrati prijedlog zaključka o predloženim mjerama vršioca dužnosti Generalnog direktora, Skupštine i Nadzornog odbora KJKP ”GRAS” d.o.o. Sarajevo u cilju konsolidacije KJKP "GRAS".
« Last Edit: August 05, 2013, 20:28:10 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #364 on: August 05, 2013, 21:54:18 »

 i kao da gledam odluka vlade ce biti da se prolongira to pitanje za narednu sedmicu ili ce reci da "GRAS trazi previse" iako nije isključeno da pribjegnu po ko zna koji put formiranju kojekakvih komisija za utvrđivanje svega i svačega.....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #365 on: August 06, 2013, 12:43:25 »

Koji je IK-206 najviše prešao do sada? evo gledam 410 prešao 370.000km
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #366 on: August 06, 2013, 14:20:29 »

mislim da je 426 najvise preso jer otpocetka ima troclanu posadu dok su ostali imali dvočlanu....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #367 on: August 06, 2013, 14:31:18 »

Dortelleri imaju oko 700.000km.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #368 on: August 06, 2013, 14:38:57 »

Mislim da je 405 prije nekoliko mjeseci prešao pola miliona. Krajem januara imao je 498.000 ili 489.000 nisam siguran.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #369 on: August 06, 2013, 14:58:14 »

Ja imam prijatelja koji zivi u D zoni,tacnije Kamenica i kad kupuje kupon nedobije sa D zonu nego dobije ABCD zone a placa 16KM...jel tako isto i za Tarcin i ostale dijelove i ima li kakve veze sto je to dzacki kupon ?

Ja koliko znam đačke karte SŠ su po zonama
AB=23,00KM
BC=23,00KM
CD=23,00KM
ABC=24,50KM
BCD=24,50KM
ABCD=29,80KM
A,B,C,D=16KM

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #370 on: August 06, 2013, 15:13:28 »

Mislim da je 405 prije nekoliko mjeseci prešao pola miliona. Krajem januara imao je 498.000 ili 489.000 nisam siguran.

Jeste, vozač je jedne nedjelje ima 3-4 njeseca pričao "da ne bi ni za živu glavu da dođe šta novo mijenjao 405 za potpuno nov jer se tek razradio" kaže evo pregurao sam pola milona....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #371 on: August 06, 2013, 15:44:16 »

http://www.klix.ba/vijesti/bih/svi-budzetski-korisnici-moraju-kupovati-gras-ove-kupone/130806081
Quote from: klix.ba
Svi budžetski korisnici moraju kupovati GRAS-ove kupone

Vlada Kantona Sarajevo danas je razmatrala pet zahtjeva menadžmenta GRAS-a, koji se odnose na poboljšanje situacije u ovom kantonalnom preduzeću. Među interventnim mjerama, kako su ih u ovom preduzeću nazvali, je i realizacija zaključka Skupštine KS, kojom se nalaže kupovina mjesečnih karata svih budžetskih korisnika.

Ministar saobraćaja Jusuf Bubica kazao je da se prvi zahtjev GRAS-a odnosi na povećanje cijena mjesečnih karata Kantonu, prema kojem bi karte za A zonu koštale 53 KM, a karte za B zonu 115 KM.

Vlada će po ovom pitanju zadužiti nezavisno tijelo koje će odlučiti o cijenama karata najkasnije do 30. septembra ove godine.

Drugi zaključak Vlade odnosi se na zahtjev GRAS-a i zaključak Skupštine Kantona Sarajevo iz 2011. godine prema kojem svi budžetski korisnici moraju kupovati mjesečne karte ovog javnog preduzeća.

"Ovaj zaključak je djelimično proveden. Pojedini budžetski korisnici su odbili kupovati GRAS-ove karte, navodeći da ne pružaju adekvatnu uslugu", kazao je Bubica te dodao da će Vlada tražiti od svih budžetskih korisnika kupovinu GRAS-ovih karata.

U trećem zahtjevu iz GRAS-a su tražili veće ovlasti za revizore. Kako je Bubica kazao, status kontrolora naplate u GRAS-u definisan je novim zakonom, koji će se naći na narednim sjednicama Skupštine KS.

IZ GRAS-a su također tražili izmjenu kolektivnog ugovora komunalne privrede, što je Vlada i prihvatila.

Peti zahtjev ovog preduzeća odnosio se na nabavku novih minibusa, autobusa, trolejbusa i tramvaja. Kako je kazao resorni ministar, GRAS-u nedostaje ukupno 200 vozila te su iz tog preduzeća tražili da Vlada KS bude garant kod podizanja kredita i investicija u vozila.

Međutim, kako je kazao Bubica, Vlada ne može biti zakonski garant otplate kredita, ali će njihov zahtjev biti razmatran i eventualno uvršten u Budžet KS za 2012. godinu.
A oni kojima si natakario CTS kupone?
« Last Edit: August 06, 2013, 15:49:35 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #372 on: August 06, 2013, 15:53:06 »

Budžetski korisnici koji uzimaju novac umjesto karata se zapravo i švercaju u vozilima.
Izgleda da oni misle da ih niko ne zna,pa svaki vozač u njušku zna švercere i švercerke.


Quote
Ministar saobraćaja Jusuf Bubica kazao je da se prvi zahtjev GRAS-a odnosi na povećanje cijena mjesečnih karata Kantonu, prema kojem bi karte za A zonu koštale 53 KM, a karte za B zonu 115 KM.
Stručni portal nije baš jasno prenio vijest,tj.na koje kategorije korisnika se ovo odnosi. Wink
« Last Edit: August 06, 2013, 16:01:50 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #373 on: August 06, 2013, 18:43:28 »

Znaci i dalje nemamo nikakvih konkretnih pomaka, sve je ostalo na ispraznim obecanjima a ono što nisu obecali to su prolongirali tako da ti dodje isto
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #374 on: August 06, 2013, 18:47:01 »

http://www.klix.ba/vijesti/bih/organiziran-prijevoz-za-manifestaciju-odbrana-bih-igman-2013/130806085

Hoće li GRAS i ove godine voziti za Igman?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 56   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.032 seconds with 22 queries.