The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #345 on: July 31, 2013, 19:51:18 » |
|
"... Vlada Kantona Sarajevo nema neizmirenih obaveza prema ovom preduzeću..." dafuq did I just read?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #346 on: July 31, 2013, 20:03:29 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #348 on: July 31, 2013, 20:21:31 » |
|
Ministar je uoči zadnjeg štrajka GRAS-u obećao "onu stvar" hvatajući se pred radnicima GRAS-a za istu i teško da nešto drugo GRAS može očekivati od njega.
|
|
« Last Edit: July 31, 2013, 20:23:03 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #350 on: July 31, 2013, 22:08:08 » |
|
Bubica je kreten koji je doveden da sahrani gras i naštima posao svom "bratu od tetke" tako da tu nema ništa čudno u njegovom ponašanju .........
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #351 on: August 02, 2013, 10:40:22 » |
|
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #353 on: August 05, 2013, 13:26:51 » |
|
http://radiosarajevo.ba/novost/121239/ministarstvo-centrotransove-linije-vraca-gras-uMinistarstvo Centrotransove linije vraća GRAS-u?
...
Ministarstvo oduzima linije Centrotransu?
Ovakav razvoj situacije rezultirao je ubrzanim rješavanjem pitanja 'spornih' dvanaest linija. "Problem je, u odluci da 12 linija koje je Ministarstvo dodijelilo Centrotransu, a koju je poništilo Federalno ministarstvo saobraćaja, te ćemo taj problem riješiti u toku ove sedmice", rekao je za Radiosarajevo.ba Jusuf Bubica, ministar saobraćaja Kantona Sarajevo.
Bubica nam je objasnio i kako namjeravaju riješiti ovaj problem. "Kako sada stvari stoje, na četiri linije na kojima su prijevoz obavljala vozila Centrotransa prije rata, vozit će i dalje ova kompanija. Jednu liniju koja prije rata nije postojala, Vijećnica - Dobrinja, dijelit će Centrotrans i GRAS, a ostale linije će biti vraćene GRAS-u", rekao je Bubica i dodao da ovakvim sistemom neće doći do ukrštanja linija i da neće biti potrebe za jednotarifnim sistemom. ... Koje su to 4 linije, i kako to odjednom neće biti potrebe za jedistvenim tarifnim sistemom Bubice? Pretpostavljam ako se tarisfni sitem neće mijenjai onda su to 21,21b,22,29
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #355 on: August 05, 2013, 16:10:40 » |
|
Prijeratni redovi vožnje u Sarajevu: Centrotransu 4, GRAS-u 8 linija http://www.klix.ba/vijesti/bih/prijeratni-redovi-voznje-u-sarajevcentrotrans-umjesto-na-12-vozi-na-cetiri-gradske-linije/130805081Prema novim rješenjima, GRAS će saobraćati na sljedećim linijama: Sutjeska - Vogošća Sutjeska - Donja Vogošća Sarajevo - Kamenica Nedžarići - Dobrinja Ilidža - Sokolović Kolonija Ilidža - Hrasnica Ilidža - Kobiljača Centrotransu su pripale četiri linije: Sutjeska - Ilijaš - Lješevo Ilidža - Tarčin - Vukovići Ilidža - Hadžići - Drozgometva Ilijaš - Popovići Oba prijevoznika imat će pravo vršiti prijevoz na liniji Vijećnica - Dobrinja.
|
|
« Last Edit: August 05, 2013, 16:24:51 by Manas »
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #356 on: August 05, 2013, 16:37:25 » |
|
Let the show begins.... Vrlo će biti interesnatno stanovnicima koji su se do sada koristili Tramvajem do Ilidže, pa autobusom za Hadžiće ili Tarčin, a zatim autobusima i minibusima na lokalnim Hadžičkim i Tačinskim linijmama, dakle morati će imati kupon A zone za Tramvaj, zatim CTS kupon za Relaciju Tarčin - Ilidža, ili Hadžići - Ilidža, a zatim kupon za C ili D zonu za seoske lokalne linije koje će održavati gras.... vrlo interesantno.... što se tiče raspodjele, eto uzeli su 2 najprofitabilnije linije, Hadžići su tu negdje... a Popovići, njima o glavu, Dobro je da je ostala Vogošća i Rakovica jer su to isto profitabilne linije, a na 31e treba konstantno vršiti pritisak sa 4 vozila kao i do sad jer nije rečeno 50/50
Ako ostane ovako imamo slobodne 406,407,425,411,424,408,413,414.
Teško samo narodu sa dva kupona ili čak TRI kupona.....
Pitanje je samo kakvi su ti prijeratni redovi vožnje?
|
|
« Last Edit: August 05, 2013, 16:45:27 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #357 on: August 05, 2013, 16:55:26 » |
|
Budimo malo realni: GRAS-u i pripada linija za Vogoscu sa Sutjeske,jer je to zapravo trolejbuska 106. Kanton kao osnivac i vlasnik je namjerno propustio da ulozi u preduzece da bi ista profunkcionisala.Tako da mi ne mozemo biti odgovorni sto ne ista ne radi.
Dalje,Ubica se kovao u zvijezde i to od strane javnosti koja nogom nije krocila u vozila na ovim linijama,sto je udario kontru GRAS-u.To mogu da tvrdim da je u 80% slucajeva istina.I od pretezno onih koji i ne koriste prevoz i ne placaju ga. Pa jasno je i covjeku umanjenih intelektualnih sposobnosti da je to ono sto oni zele i imaju racun,a ne ono sta pricaju i nude preko placenih clanaka.
I bitno je istaci da bez finansijske injekcije Centrotransu,a od strane insajdera u GRAS-u ovo preduzece bi totalno propalo.Sretni su sto im je Sejari vlasnik i mogu nabavljati vozila bez ikakve dugotrajne,nepovoljne i mutne tenderske procedure.
Svjedoci smo da njihova minibuska vozila su imala reklamu za padinske dijelove grada,ali ne i ambiciju vlasnika da saobracaju na tim vidovima linija. Takodjer da je i cijena od 1KM bila privlacna gradjanima u povremenim ilegalnim upadima,ali je ulaskom vidljivo da je isplatniji GRAS-ov tarifni sistem,jer nikada privatnik nece biti profitabilan sa cijenom od 1KM.
Za sve ostali nered Ubicin resor je odgovoran,jer osim histericnih ispada i montiranih svadjalackih nastupa po TV-u nismo nista konkretno vidjeli.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #359 on: August 05, 2013, 19:39:01 » |
|
Sad nema potrebe za jedinstvenim tarifnim sistemom kad putnici sljedećih linija ostaju osječeni od gradskog prijevoza i bivaju prisiljeni da plaćaju 2 ili 3 kupona.
57 - Pazarić - Osenik 77 - Hadžići - Pazarić - Lokve 78 - Tarčin - Budmolići 79 - Hadžići - Pazarić - Ljubovčići 80 - Tarčin - Korča 81 - Tarčin - Luke 82 - Hadžići - Kasatići 83 - Hadžići - Ušivak 90 - Tarčin - Trzanj
Sve ovo će doprinjeti i povećanom švercu u tramvajima jer biće putnika koji neće biti spremni da plaćaju 2 ili 3 kupona!
Nije mi jasno čemu sad iskopavanje redova vožnje starih preko 20 godina?
|
|
« Last Edit: August 05, 2013, 19:42:09 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|