bhbus.ba
November 22, 2024, 13:57:49 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 56   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (4)  (Read 161476 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #300 on: July 09, 2013, 21:23:08 »

Možda odprilike prije pola sata,mimoišla se kolima,i iza njega 818.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #301 on: July 09, 2013, 21:58:39 »

Čekamo da vidimo hoće bit GRAS uopšte.  Grin

planirani su svi turistički plus 716 i 717 i neki od zglobova najvjerovatnije ce ici 406 a  mislim da su rezerva 407,412,413,416,418, 419,426
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #302 on: July 09, 2013, 22:19:15 »

kad kreću, a kad se vraćaju?
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #303 on: July 12, 2013, 11:48:30 »

http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/vlada-nema-novca-radnici-nisu-dobili-ni-majske-place
Quote
Vlada Kantona Sarajevo sa SDA na čelu, prema svemu sudeći, menadžmentu GRAS-a ni ovoga puta neće pružiti pomoć u iznalaženju rješenja problema u kojima se nalaze radnici i preduzeće, kojem svakog sata prijeti blokada poslovanja.

Tarifni sistem

To bi se moglo zaključiti nakon neuspješnih pregovora koje su predstavnici Sindikata komunalne privrede, predsjednik Nadzornog odbora Izet Horman i v. d. direktora GRAS-a Omer Hadžiomerović prethodna dva dana vodili s premijerom KS Suadom Zeljkovićem (SDA) i ministrom finansija Muhamedom Kozadrom (SDA).

Sindikalisti su od premijera i ministra zatražili isplatu zarađene plaće za maj, a Horman i Hadžiomerović usklađivanje tarifnog sistema naplate karata. Njihov je zahtjev bio da im Vlada KS ili subvencionirani korisnik (penzioneri, studenti, đaci...) plaćaju punu cijenu mjesečne karte u iznosu od 53 KM. Uz to, tražili su i da im Vlada isplati junske obaveze za prijevoz subvencioniranih kategorija.

Međutim, kako nam je kazao Hadžiomerović, sastanci su završeni bez konkretnih rezultata.

- Nažalost, rješenja trenutno nema i moje su mogućnosti ograničene. Počinjali smo jednu temu, nastavljali s drugom i na kraju nije bilo nikakvih zaključaka ni rješenja. Insistirao sam na tome da Vlada, odnosno Ministarstvo finansija, isplati ono što je preduzeće i zaradilo. Riječ je o pruženim uslugama za juni i zahtijevali smo da nam zarađeno isplate što prije, jer ne tražimo milostinju - kazao je Hadžiomerović.

 

Nisu prioriteti

 

Međutim, dobili su odgovor da su, kada je isplata plaća u pitanju, trenutno prioritet policijski službenici pa onda ostali budžetski korisnici.

Za nekoliko dana bit će raspisan novi javni konkurs za izbor generalnog direktora GRAS-a na četverogodišnji mandat. Kako saznajemo, Hadžiomerović je tražio da mu se ne produžava mandat, koji istječe za mjesec, već da se raspiše konkurs, a još ne zna hoće li se na njega prijaviti.

Mira Jurić za direktoricu želi postaviti Eminu Huseinbegović?
     
Adnan Himzanija, predsjednik Sindikata komunalne privrede GRAS-a, kazao nam je da među radnicima kruži informacija da se zastupnica u Skupštini KS Mira Jurić (SDU) ponovo upliće u izbor generalnog direktora.

- Ovoga puta Jurić želi na tu poziciju postaviti blisku saradnicu bivšeg direktora Hasana Bašića. Riječ je o Emini Huseinbegović, koja je uposlena u Službi za finansije. Želi postaviti podobnu osobu koja će "gurati" njene dobavljače, kako bi imala kontrolu nad preduzećem - smatra Himzanija.
Roll Eyes
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #304 on: July 12, 2013, 14:07:52 »

Narode, samo da pitam jel zna neko jel se covjek fakat ovako zove il je neka zaje*ancija? Ovo je spisak zaposlenih koji je dostavljen od strane radne grupe...



Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #305 on: July 12, 2013, 16:27:33 »

ima lik kojega fakat tako zovu eh sad ne vjerujem da mu je to puno ime i prezime, ime mozda i jeste ali prezime ne vjerujem
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #306 on: July 12, 2013, 20:46:02 »

Ne znam koja je svrha ovog posta uopće?
Čovjek je rodom iz Rijeke,a tako se zove,nije šala ni greška.U njegovu nacionalnost ne bi da ulazim.
A pomenuti forumaš bi mogao svoju mamu da pita...
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #307 on: July 12, 2013, 20:57:01 »

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/grasu-malo-i-100-miliona-km-za-bubicu-rjesenje-stecaj-za-hadziomerovica-reorganizacija
Quote
Prema riječima Jusufa Bubice, ministra saobraćaja Kantona Sarajevo, Hadžiomerović je iznio informacije koje su poznate svima, te na ovaj način potvrdio ono što on već duže vrijeme govori, a to je da Gras treba ići u stečaj.

Vrijednost kapitala

- Zakonska obaveza direktora je da kad preduzeće dođe u situaciju da ne može izmirivati svoje obaveze duže od tri mjeseca i kad mu gubitak pređe vrijednost kapitala pokrene stečajnu proceduru. Ministar ne može pokrenuti stečajnu proceduru jer je to stvar menadžmenta ili povjerilaca Grasa. Oni kojima je Gras dužan mogu pokrenuti stečajnu proceduru, a direktor po zakonu to mora da uradi. S obzirom da je gubitak u Grasu davno prešao vrijednost kapitala i da imaju neizmirenih obaveza po godinu dana, onda je najlogičnije da se pokrene stečaj. Međutim, svi se ustručavaju. To su trebala uraditi zadnja tri direktora. Svi se boje posljedica, ali ako se neko prihvatio da bude direktor onda mora preuzeti i odgovornost, a ne samo beneficije, istakao je Bubica.

Kako je Bubica naglasio, za Gras nema rješenja.

- U Grasu ima hiljadu viška zaposlenih, mjesečno se pravi dva miliona novog gubitka. Što se prije pokrene stečajna procedura prije će se zaustaviti jedan prirodni pad preduzeća i kantona. Svaki mjesec duže, koliko se ne rješava taj problem, su dva nova miliona KM gubitka. Nema para da se to jer im ni 150 miliona maraka ne bi pomoglo. Preduzeće se mora organizovati ispočetka, zaključio je Bubica.

S druge strane Hadžiomerović je istakao kako se Gras ipak može spasiti, te da ne treba praviti nikakve radikalne poteze.

Interes građana

- Početkom sljedeće sedmice moramo formirati upravu i u svakom slučaju nisam za radikalne mjere poput stečaja. Gras je preduzeće od javnog interesa. Građani moraju imati prevoz, Gras mora opstati i to je neminovno. Kada pričamo o stečaju pričamo o propasti. Stečaj u ovom momentu za mene nije opcija. Grasu je potrebna potpuna reorganizacija i to je istina. Moramo ispoštovati zakon i reorganizirati Gras jer ovako preduzeće ne može opstati. Pri tome mislim na unutrašnju reorganizaciju, postavljanje stvari na svoje mjesto i na pomoć vlasnika Grasa. Klasični stečaj ne možemo uraditi jer imamo javni interes i građani moraju imati prevoz. Meni treba podrška ministarstva, Vlade i Skupštine. Bez pravih ljudi koji će voditi preduzeće Gras nema svijetlu budućnost, pojasnio je Hadžiomerović.

Prema riječima Hadžiomerovića, uprkos teškoj situaciji u Grasu su u posljednje vrijeme neke stvari krenule nabolje.

- Neke stvari smo već pokrenuli i imamo pozitivne rezultate. Povećali smo broj autobusa. Zatekao sam 37 autobusa, a već danas (četvrtak op.a.) imamo i do 55 vozila u saobraćaju. Napravit ću uslove, i ako ne budem na ovoj poziciji nakon isteka v.d. mandata, da moj eventualni nasljednik ima mnogo bolju situaciju. Uz dobru volju svih političkih subjekata, ali i unutar samog Grasa, preduzeće se može izvući. U Grasu ima dovoljno dobrih ljudi koji mogu pomoći da se preduzeće postavi na zdrave noge, kazao je Hadžiomerović.


Hadžiomerović ostaje nakon v.d. mandata?!

Konkurs za direktora Grasa već nekoliko puta poništen je. Prema riječima Jusufa Bubice, ministra saobraćaja Kantona Sarajevo u narednim danima bit će raspisan novi.

- Konkurs za direktora će biti raspisan u narednih nekoliko dana. Najvjerovatnije ćemo imenovati Omera Hadžiomerovića za direktora. Planirali smo v.d. mandatom da mu damo vremena da vidi gdje je došao, ali i da mi vidimo da li je sposoban. On je jedan od kandidata i vjerovatno ćemo, ako se nešto ne desi ekstremno, njegovu kandidaturu i podržati, naglasio je Bubica.

Za vozače Horman najveći krivac

Iz Sindikata vozača Grasa za loše stanje u preduzeću optužili su Izeta Hormana, predsjednika NO Grasa za kojeg su istakli da ništa nije uradio otkako se nalazi na ovoj funkciji.

- Može li iko tražiti odgovornost od Hormana za period otkako je predsjednik NO. Ako je nadzirao rad silnih menadžmenta koji su se smjenjivali baš u njegovom mandatu neka objasni da li je primjetio da je Gras baš u tom periodu nepovratno izgubio preko 16 miliona maraka, da ima samo oko 150 ispravnih vozila, a bilo ih je preko 250, da je blizu 50 hiljada ispuštenih vožnji... Horman ništa nije uradio kako bi se uspostavio saobraćaj za vrijeme posljednje nelegalne obustave, ističe Nazif Dacić, predsjednik Sindikata vozača Grasa
.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #308 on: July 12, 2013, 21:25:26 »

Vrlo interesantna situacija, 424 na liniji koja nije sa Ilidže... rijetko sam ga viđao igdje drugo, nakon što je napustio lin 23 na početku karijere, osim na 28/30/33 i ostalim Ilidžanskim linijama...
http://oi39.tinypic.com/2lmpbi9.jpg
Izvor fb, fotagrafija korisnika je javna te sam je kao takvu odlučio postaviti jer se 424 rijetko viđa na ostalim linijama.

Ako ne smije ići ovako izbrišite.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #309 on: July 14, 2013, 19:40:46 »

http://www.klix.ba/vijesti/bih/rekonstrukca-pruznog-prijelaza-kod-rtv-doma-najvjerovatnije-polovinom-augusta/130713011
Quote from: Klix.ba
Rekonstrukcija pružnog prijelaza kod RTV doma najvjerovatnije polovinom augusta

Općina Novi Grad Sarajevo iz ovogodišnjeg je budžeta izdvojila 50.000 KM za sanaciju pružnog prijelaza kod zgrade RTV doma.

Projekt sufinansira Direkcija za puteve Kantona Sarajevo, a tendersku proceduru provodi KJKP "Gras".

Radovi na rekonstrukciji pružnog prijelaza kod RTV doma treba li bi početi polovinom augusta ove godine, nakon izbora izvođača radova, saznaje Fena u Pres-službi Općine Novi Grad.

Radovi će trajati 15-tak dana. Planirana je rekonstrukcija pružnog prijelaza i tramvajske pruge, jer su u veoma lošem stanju, a potom i rekonstrukcija pješačkog prijelaza.

S obzirom na to da su finansijska sredstva za realizaciju ovog projekta osigurana, za očekivati je da će radovi biti završeni u predviđenom vremenskom periodu.

Vrijednost radova bit će poznata nakon provođenja procedure izbora najpovoljnijeg izvođača radova, a procjena je da će za cjelokupnu rekonstrukciju biti potrebno oko 350. 000 KM.

Općina Novi Grad Sarajevo, Direkcija za puteve Kantona Sarajevo i KJKP "Gras" potpisali su Sporazum o sanaciji, a u toku je pripremanje tendera koji bi trebao biti objavljen narednih dana.

Kako bi se izbjegle saobraćajne gužve, planirano je da se radovi izvode u noćnim satima, s eventualnim izmjenama u režimu saobraćaja, a građani će o tome biti blagovremeno informirani, kažu u Pres- službi Općine Novi Grad.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #310 on: July 14, 2013, 21:57:52 »

Pisali smo o tome na drugoj temi.
Ono što mene zanima ukoliko završe most kod EP-a,hoće li kasno biti raditi od Suade i Olge do raskrsnice za Vraca?
Šta oni misle danas je 14.juli,kilavo ministarstvo....ono što su uzrovali na Stupu,stoji kako stoji,pa odvući će to u nedogled,a gužve užasne...ja stvarno ne razumijem,par stotina metara se odvlači već godinama....
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #311 on: July 19, 2013, 16:41:13 »

Istina ili podvala?
http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/bahati-revizori-strancu-htjeli-naplatiti-kaznu-od-60-eura
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #312 on: July 19, 2013, 16:54:38 »

iz dosadašnje prakse - vrlo moguće Cheesy
Logged


man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #313 on: July 19, 2013, 17:05:12 »


Vole oni rebnut veću kaznu.... Maksuz na Ž. stanici puste pun tramvaj turista da kupe karte i ne ponište ih, i onda doplatne. ja bio svedok kad je rebnuo 16 turista po 26,60 EURA , ne KM... Znači, divljanje reva se nastavlja... Mada, opet jasno piše da se karte moraju poništiti i na negleskom i na našem i na karti i u vozilu....
Logged
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #314 on: July 19, 2013, 19:28:00 »

prije nekoliko sedmica mi se javio jako ogorčen čovjek iz Njemačke koji je u Sarajevu doživio nešto slično - mada je čovjek kartu kupio kod vozača i odmah poništio revizor je pravio cirkus kako karta navodno ne vrijedi - teško diskutovati kada je za neupućenog brojka koja je u poništivaču štampana na kartu baš zagonetka. "Revizor" je ga izvuko negdje na obali i jako drsko tražio 40 € i čovjek se spasio time da je počeo da maše na prolazeće policajce - pa je revizor odustao od svega i uz psovke je otišao. Radilo se o revizoru u standardnoj uniformi GRAS-a. Stid mi je i taj čovjek više neće nikad u BiH... prevedite sebi sami riječi "Diebe" i "Arschlöcher" koje je koristio u vezi sa svojom posjetom Sarajeva. Čovjek je bio tako iznerviran da mu nije ni palo ma pamet majmuna slikati mobitelom...
Logged
Pages: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 56   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.039 seconds with 23 queries.