MAN Lions coach
|
|
« Reply #930 on: December 06, 2013, 23:15:27 » |
|
Konkurencija ne vozi od 7 do 9 sati, ni jedan nije prošao na 31e. Pa će se žaliti kako im je gužva po autobusima koji su nepostojeći. Hhhhhh. Ujutro? Ne vjerujem. Zašto? Zato što ja čekam našu 31e,i uvijek vidim njih da voze.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #931 on: December 06, 2013, 23:17:43 » |
|
i da zaboravio sam reci da ujutro oko 7:45 polazi Centrov NL313 sa Vijecnice
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #932 on: December 07, 2013, 17:55:27 » |
|
Konkurencija ne vozi od 7 do 9 sati, ni jedan nije prošao na 31e. Pa će se žaliti kako im je gužva po autobusima koji su nepostojeći. Hhhhhh. Ujutro? Ne vjerujem. Zašto? Zato što ja čekam našu 31e,i uvijek vidim njih da voze. Ma jok ujutro, uveče, tj. sinoć, nije bio ni jedan, a naši nailaze iza 18 sati tačno po rv.... Inače danas: 689,913,314,981,976 i 988 na Komercijali. (Zaledio sam se u 981, nema grijanja nikako, al baš nikako. Ode mi 416 pred nosom, nije mi se isplatilo čekat 405 jer ispred njega fali četvrto vozilo na rv 346....)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #933 on: December 09, 2013, 23:41:11 » |
|
Danas:
688,690 i 193 na Vogošći 141,914 i 606 na Ilijašu 175 na Kamenici 121 na Donjoj Vogošći 689,913,306,977,976 i 981 na Komercijali.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #934 on: December 13, 2013, 23:38:06 » |
|
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #935 on: December 16, 2013, 21:17:22 » |
|
Danas:
688,690 i 193 na Vogošći 121,122 i 141 na Ilijašu 793 na Donjoj Vogošći 175 na Kamenici 913,977,981,976,689,792 na Komercijali (Šta se događa sa manovima, samo dva budu, ili nekad samo jedan, od prošle sedmice slabo rade.)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #936 on: December 16, 2013, 21:59:55 » |
|
Bitno je da su na komercijalu stavili N4411 i Novociti, a onda daju izjave medijima kako je GRAS kriv što oni ne mogu povući sve putnike.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #937 on: December 17, 2013, 00:12:53 » |
|
U suštini oni imaju problem jer uporno forsiraju solo vozila na komercijali, što je nepraktično, još pogotovo jer su to solo vozila sa dvoja vrata izuzmemo li 689, kod kojeg su BTW opet krepala III vrata. Neosporno je to da grasu fali jedno vozilo na 31e, i to se osjeti dosta jer je taj rv uglavnom dok je sve bilo uredu pokrivao isto zglob. Ubacivanje ovih kamp-kućica na 31e u obliku novociti minibusa je smiješno. Jer da idu svako 5 minuta minibusi bili bi prepuni.
Nadalje razvlače se ko slina, jer nerijetko krenu npr u 15:20 sa Vijećnice, a grasov u 15:30, i grasov stigne prije, još i imaju i konduktera. Nerijetko se zna dogoditi da se povuku na 2-3 sata i ne voze jer osjete da nema priliva putnika.
Uho mi je zaparala i konstatcija da na 31e treba 6 vozila što je notorna laž, glupost i izmišljotina jer na 31e trebaju 4 vozila, ali ko im je kriv što su ko puž. Da rade sa 4 zgloba kako Bog zapovijeda ne bi im bio problem veliki priliv putnika, pardon, ustvari odakle im 4 zgloba, nemaju ih ili su im na drugim linijama,....
Samo neka oni ubacuju novocitije, što više bude novocitija, više će putnika ostati Grasovim vozilima.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #938 on: December 17, 2013, 00:27:54 » |
|
Imaju oni zglobova i NL313-15 al znamo kako im se rasporeduju vozila...umjesto da NL313-15 radi na 31e,21 i 22 ,on je na Kaknju i Brezi, kratki Neoplan na Kaknju takode i to kad je najveca guzva u 14:30...Bolje rjesenje za Kakanj i Brezu su zglobni Neoplani nego MANovi.. mozda bi i uzeli vise zglobova al mislim da su pokupili sto je bilo kod Sejarija... Opet se nadat da ce uzet nesto jer Grafovima i Stajerima je vrijeme za penziju
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #939 on: December 17, 2013, 00:32:27 » |
|
Ima ti i ta mjesta, čistokrvni gradski autobusi se vozaju za Brezu i Kakanj... Što se tiče kratkog neoplana na Kaknju, čini mi se da je on umjsto 691.... jer ga ne viđam u zadnje vrijeme.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #940 on: December 17, 2013, 02:00:13 » |
|
U suštini oni imaju problem jer uporno forsiraju solo vozila na komercijali, što je nepraktično, još pogotovo jer su to solo vozila sa dvoja vrata izuzmemo li 689, kod kojeg su BTW opet krepala III vrata. Neosporno je to da grasu fali jedno vozilo na 31e, i to se osjeti dosta jer je taj rv uglavnom dok je sve bilo uredu pokrivao isto zglob. Ubacivanje ovih kamp-kućica na 31e u obliku novociti minibusa je smiješno. Jer da idu svako 5 minuta minibusi bili bi prepuni.
Nadalje razvlače se ko slina, jer nerijetko krenu npr u 15:20 sa Vijećnice, a grasov u 15:30, i grasov stigne prije, još i imaju i konduktera. Nerijetko se zna dogoditi da se povuku na 2-3 sata i ne voze jer osjete da nema priliva putnika.
Uho mi je zaparala i konstatcija da na 31e treba 6 vozila što je notorna laž, glupost i izmišljotina jer na 31e trebaju 4 vozila, ali ko im je kriv što su ko puž. Da rade sa 4 zgloba kako Bog zapovijeda ne bi im bio problem veliki priliv putnika, pardon, ustvari odakle im 4 zgloba, nemaju ih ili su im na drugim linijama,....
Samo neka oni ubacuju novocitije, što više bude novocitija, više će putnika ostati Grasovim vozilima.
Ma mene nervira što pričaju "GRAS vozi sa 3 umjesto sa 6 vozila", a u stvari dok su radila 4 GRAS-ova vozila bio je isti interval između GRAS-ovih i Centrotransovih vozila, jer su i kod Centrotransa u pokretu 4 a 2 pauziraju. Inače po zadnjem redu vožnje koji je rađen prema potrebama stanovnika trebalo je 8 vozila na komercijali (6+2 u špici), a ovo od 2010 je privremeno rješenje po poslijeratnom redu vožnje sa 4 vozila, jer je pravi red vožnje Centrotrans oborio na sudu. Kako god ubacivanje Novocitija pa i midija N4411 na komercijalu je glupost. Pametnije im je da umjesto tih autobusa ubace 2 NL313-15 ili zgloba. Ja ne znam kako im se uopšte isplati da im ostaju toliki putnici po stanicama zbog neadekvatnih vozila a svaki putnik 1,60KM. Ne kontam nikako. Teško nama kad postanemo zavisni od Centrotransa a to će se desiti sve su prilike. Što se tiče Kaknja i Breze, bili su uputili zahtjev da se sve linije u krugu 60km uključe u sistem javnog gradskog i prigradskog saobraćaja uključujući i pomenute linije, ali taj prijedlog im je odbijen. Ima u tekstu prijedloga zakona o JLP, ako ga nisu uklonili sa sitea skupštine KS pošto je pao.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man994
Pješak
Offline
Posts: 8
|
|
« Reply #941 on: December 17, 2013, 23:52:35 » |
|
da i ja nesto kazem u vezi ovih linija i rasporedjivanja autobusa, vidim neki ovdje imaju pravo fino znanje koliko putnika gdje koji treba autobus i sta, ovako sto se tice breze i kaknja prvo treba vidjeti koliko se putnika preveze i kakva je situacija i sa nl313-15 velika je guzva, oni nisu udobni za tih linija ali mogu primiti dosta putnika sto je i potreba tih linija, ali sta god da se uradi u ovoj drzavi narodu ne odgovara, to je nas narod. Uvijek se nesto treba mjenjati i ima neko ko je pametniji od tog ko radi taj posao !!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #942 on: December 18, 2013, 00:18:26 » |
|
Znamo da Kakanj i Breza imaju ogroman broj putnika al zasto se gradski bus stavlja na tako udaljene linije.. postoje bolja rjesenje oko rasporedivanja... imaju 4 prigradska Stajera,5 Neoplana zglobnih... zglobni Centrolineri imaju mnogo vise mjesta za sjedenje od NL313-15 i sjedista su mnogo udobnija,a kapacitet je i veci nego kod NL313-15... bolje bi bilo skinut zglobne sa 21 i 22 i stavit na Kakanj i Brezu,a NL313-15 ubacit na 21 i 22... al sta mi mozemo.suti i trpi
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #943 on: December 18, 2013, 00:32:33 » |
|
Breza i nije toliko daleka koliko je konfiguracija puta i asfalt loš...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #944 on: December 18, 2013, 13:24:14 » |
|
Nije sporno da trebaju na Brezi i Kaknju vozila velikog kapaciteta, ali trebaju i na komercijali.
Ma OK bi bilo i da su svih 6 standardni solaći od 12m, ali stvarno nije fer da se ubacuje minibus Novociti i midi N4411 na liniju na kojoj je i standardni solo tijesan i ponekad ostavi putnike iza sebe! U stvari to je bezobrazluk prema putnicima!
U GRAS-u jeste problem donekle, jer umjesto 4 rade 3 autobusa, a u zadnje vrijeme se dešavalo da budu i 2 (prvo kad nije radio 405, pa je povremeno tu uskakao FAP 320, a evo dešava se da se ujutro skida 405 ili 410 za potrebe linije 23) Znači razmak između GRAS-ovih autobusa obično bude 20-20-40
Eh sad dok je GRAS sam održavao tu liniju išla je svako 20 minuta, ali najčešće sa 4 zgloba ili 3 zgloba i 1 solo i nije bilo toliko problema. (izuzetak kad su radila 2 zgloba i 2 FAP-a za vrijeme Adisa Šehića)
Sad kad GRAS-ov bus izostane stvara se razmak isto 20 minuta između 2 Centrotransova busa, ali problem je kad nakon 20 minuta dođe "kamp kućica" Isuzu Novociti koja u špici ne može ni 50% putnika na toj liniji povući. Red vožnje je takav da Novociti, N4411 i svi ostali autobusi svaki četvrti polazak obave iza ispuštenog GRAS-ovog polaska.
Jedino ako im je politika da pare od putnika koji ostanu iza Novocitija nadoknade manjom potrošnjom goriva od velikog autobusa, a svakako između jutarnje i popodnevne špice nema gužve.
Pravo da kažem, prije dok su 4 GRAS-ova autobusa radila na komercijali bilo mi je svejedno šta Centrotrans stavlja, ali sad baš i nije.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|