|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #571 on: July 25, 2013, 14:30:36 » |
|
Opet GRASove pristalice pjene Ko je kriv što GRAS nema razvijen marketing i PR kao što to ima CTS i koji ga je usavršio do savršenstva? Dakle, ne ponavljajte se ko pokvarena ploča...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #572 on: July 25, 2013, 16:05:01 » |
|
Prenošenje lažnih, neistinitih, netačnih informacija u javnost je usitinu nekorektno i ruši kredibiltet portala kojeg određeni smatraju relevantnim. PR i marketing kojim nam CTS pokušava zamazati oči je toliko providan da se to ne može opisati, kako god bilo da bilo, ma koliko mi konstantno ponavljali iste stvari toliko puta CTS preko svog marketinga iznosi lažne konstatcije. Ja ne pjenim i nemam bjesnilo isto tako nisam ničija pristalica, možda favoriziram GRAS, ali to je zato što sve ozbiljnije evropske metropole, čemu teži Sarajevo imaju jedinstvenog operatora JGP pa tako bi i Sarajevo trebalo, a ne da Korupcija vlada svuda i da tetići sređuju poslove. Da nije tužno bilo bi smiješno. Ali valja se i nasmijati ovakvim naručenim člancima, kažu da je zdravo i produžava život pa tako i povećava šansu da će mi se ispuniti želja da za 100 godina vidim CTS kao prolazi na mojoj liniji.
|
|
« Last Edit: July 25, 2013, 16:11:34 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #574 on: July 25, 2013, 20:15:51 » |
|
Prenošenje lažnih, neistinitih, netačnih informacija u javnost je usitinu nekorektno i ruši kredibiltet portala kojeg određeni smatraju relevantnim. PR i marketing kojim nam CTS pokušava zamazati oči je toliko providan da se to ne može opisati, kako god bilo da bilo, ma koliko mi konstantno ponavljali iste stvari toliko puta CTS preko svog marketinga iznosi lažne konstatcije. Ja ne pjenim i nemam bjesnilo isto tako nisam ničija pristalica, možda favoriziram GRAS, ali to je zato što sve ozbiljnije evropske metropole, čemu teži Sarajevo imaju jedinstvenog operatora JGP pa tako bi i Sarajevo trebalo, a ne da Korupcija vlada svuda i da tetići sređuju poslove. Da nije tužno bilo bi smiješno. Ali valja se i nasmijati ovakvim naručenim člancima, kažu da je zdravo i produžava život pa tako i povećava šansu da će mi se ispuniti želja da za 100 godina vidim CTS kao prolazi na mojoj liniji. sve si ti u pravu, niko ne spori. Ali vam sporim da na svaku vijest o CTSu vi se odmah upalite ko kutnjak i u pet para sve isti komentari... To nam nije potrebno, jer isto imamo par stranica prije ili na svaku prethodnu viejst o CTSu. Nadam se da sad razumiješ što želim da kažem
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #575 on: July 25, 2013, 20:22:21 » |
|
Of skroz da razumijem.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #576 on: July 25, 2013, 21:23:59 » |
|
Ali valja se i nasmijati ovakvim naručenim člancima, kažu da je zdravo i produžava život pa tako i povećava šansu da će mi se ispuniti želja da za 100 godina vidim CTS kao prolazi na mojoj liniji.
Misliš da nebi vozili na tvojoj liniji ako bi do toga došlo? Najbolje znaš koliko linija 23 ima putnika. Pusti ti što se sad vozi 70% putnika bez karte, da vidim kako bi se šverali u Centri u kojem je pored vozača prisutan i kondukter. Uzeli bi oni i Buća potok, stavili bi tamo kakvog starog Štajera jer i na Buća potoku ima puno putnika i to bi mogla biti profitabilna linija ako se iskorjeni šverc. Ali čisto sumnjam da bi uzeli npr. 20, 20b, 24, 31, 36, 39 i slične linije.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Almir
|
|
« Reply #577 on: July 26, 2013, 00:28:52 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #578 on: July 26, 2013, 15:42:37 » |
|
26.07.2013. godine - petak
*Autobus, minibus 21-688,690,121 21b-793 22-233,914,606 31-ne održava se 31e-976,314,988,689,913,141
*Danas sam se vozio sa 976, dobar, ledara prava....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #579 on: July 26, 2013, 15:48:07 » |
|
a imaju li onda oni troosovinci NL313 neku dopunsku oznaku s obzirom na broj osovina?
Zaista mi nije jasno zasto se i dalje iscrpljujes snagom motora? Da ponovim: Troosovinski 15m MAN je A26Dvosovinski 12,5 m MAN je A21Lijepo je znati koji motor ima, ali kako ne znamo koji je u Centrolinerima 4416 ili 4421, ili u MAN Lion's Coach, ne vidim zasto bi po svaku cijenu trebali gradske MAN-ove razvrstavati po snazi motora. Usput, koliko sam vidio, velika vecina EUR3 motora u MAN/Neoplan busevima su ili 280 KS ili 310 KS, rijetkost su oni sa 260 KS, tako da ces vjerovatno i ove NL263 ispravljati...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #580 on: July 26, 2013, 15:49:45 » |
|
Pa već smo utvrdili da su prinove NL313
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #581 on: July 26, 2013, 15:50:18 » |
|
Uzeli bi oni i Buća potok, stavili bi tamo kakvog starog Štajera jer i na Buća potoku ima puno putnika
Na osnovu do sada vidjenog u CTS, vjerovatnije da bi za tamo nabavili Lion's Classic sa 310 ili 360 KS...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #582 on: July 26, 2013, 15:50:43 » |
|
Već je ustvrđeno da su NL313 i ovi "novi", inače se manovi svugdje po forumima ovako razvrstavaju. Nekako je običaj.
ŠBB KBB (Šta bi bilo kad bi bilo), teško da će CTS ikad voziti za Buća potok..., ali ako to doživim biće ovi su363.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #583 on: July 26, 2013, 15:53:49 » |
|
Ovaj Dubsterov nacin bi imao smisla da se kod nas kupuju novi busevi, ali se kod nas kupuje ono sto se 10 godina staro prodaje bilo gdje u zapadnoj Evropi, tako da ako CTS nastavi kupovati, bit ce tu i NL263 i NL283 i NL363, itd..
Zar ih nije jasnije sve voditi pod A21, i zdravo.
Ako jednog dana stigne kakav Lion's City II, on se moze pisati kao "MAN A21 Lion's City II" tako da se i tako moze uklopiti u vozni park
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #584 on: July 26, 2013, 16:04:54 » |
|
Običaj je da se man A21 koji je bio prije redizajna označava snagom motora, a ovaj najnoviji tip mana se naziva MAN lions city.
Kažem sve je to stvar običaja.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|