bhbus.ba
November 22, 2024, 00:47:59 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 65   Go Down
  Print  
Author Topic: CTS Gradsko-prigradski saobraćaj u Kantonu Sarajevo  (Read 204494 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #540 on: July 21, 2013, 00:56:44 »

Konačno u glavnom gradu gradski prevoz kako treba, svaka čast Centri, busevi su i više nego odlični.

Ovo koliko je gradski prevoz kako treba objasnio je man 464. Jedino to što valja je povećan broj niskopodnih vozila na ovim linijama tako da invalidi ili roditelji sa dječijim kolicima mogu lakše ući.

Više nego odličan je jaka riječ za autobuse poput hermetički zatvorenog Centrolinera zad.reg.br. 913 kojem klima pa mora voziti sa otvorenim prvim i drugim vratima, a usput mu je i nekoliko prozora zamagljeno, ili recimo z.reg.br. 914 koji je po rasporedu i zbijenosti sjedišta vjerovatno rađen za prevoz djece, a dok vozi čuje se struganje.

Onako, većina vozila jesu dobra, očuvanija su nego GRAS-ova, vozači vode računa o njima, vidio sam da ih detaljno pregledaju i prskaju poslije svake ture, ali teško je da 10 godina star autobus bude bez mane.

Sad će neki reći da iz mene i mana 464 govori pristrasnost prema GRAS-u, ali to su neosporne činjenice.
« Last Edit: July 21, 2013, 01:00:17 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #541 on: July 21, 2013, 14:24:23 »

Izgleda da ovi MANovi nisu SU283, nego 363







Logged


man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #542 on: July 21, 2013, 14:26:09 »

Pa puno im je 360 konja, jesil to vidio pločicu sa nazivom. Zglobovi sa 360 konja su prejaki, možeš mislit onda ovi kako idu....
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #543 on: July 21, 2013, 14:27:19 »

da, imaju pločicu 363, pa sad ima smisla što su ih slali na probnu za Tuzlu Cheesy
Logged


man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #544 on: July 21, 2013, 14:29:54 »

To su onda zvijeri.  Grin
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #545 on: July 21, 2013, 14:31:26 »

Ovakvi za Buca Potok se ubili Cheesy
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #546 on: July 21, 2013, 15:51:25 »

Konačno u glavnom gradu gradski prevoz kako treba, svaka čast Centri, busevi su i više nego odlični.

 
autobusi su odlični ali gradski prevoz je više nego užasan osim ako se pod gradskim prevozom ne smatram samo jedna linija tj 31e na koju su "nakamarali" vozila mimo svih redova i dozvola ali kad imaš rođaka koji otima od drugih a daje tebi još rođak i "vlast" onda imamo ovo što imamo danas...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #547 on: July 21, 2013, 18:12:50 »

Danas 3 mana na 31e, sva tri ona svijetloplava 314,976,981.

Pretežno na 31e su radnim danom 6 vozila i interval je 20 minuta, jer razvlače, subotom budu uglavnom 4, ali stižu na polaske na 00,20,40 jer je manja gužva subotom, i radim danom su većinom na 00,20,40 polasci, a nedjeljom budu 3 na pola sata, na 15 i na 45....

NL263 su odlični, to stoji, a i ovi su363, svojim motorom stiču prednost nad većinom vozila za gradsko-prigradksi saobraćaj.
Vozila su očuvana, ali i ne voze po vandal linijama i stalno hoda kondukter....
« Last Edit: July 21, 2013, 18:14:42 by man 464 » Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #548 on: July 21, 2013, 21:30:53 »

ja mislim da su ovi 363 sa manuelnim mjenjačem, nisam siguran u potpunosti....
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #549 on: July 21, 2013, 21:44:18 »

manuelni 100%
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #550 on: July 22, 2013, 18:08:44 »

22.07.2013. godine - ponedjeljak

*Autobus,minibus

21-688,690,120
21b-793
22-606,914,121
31-ne održava se
31e-314,976,981,988,141,977,689,792 (Ali nisu svi radili zajedno, 6 u smjeni kao i obično.)
« Last Edit: July 22, 2013, 18:10:41 by man 464 » Logged
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #551 on: July 23, 2013, 23:44:33 »



Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #552 on: July 24, 2013, 16:06:38 »

Super su ovi MAN-ovi, po meni dosta bolji od Centolinera. Vozio sam u ovom E48-M-981. Radi klima, a vozač svakog putnika dočekuje sa "dobar dan".

Raspravljalo se na forumu jeli NL223, 263, 283, 313 ili čak NL263F (model za Izraelsko tržište, a Evropski NL263F imaju Castrosua karoseriju i skroz drugačije izgledaju)

Danas sam pogledao onu pločicu, gdje stoji serijski broj i još neki brojevi. Sitlnim slovima piše NL313/i dalje se nastavljaju neki brojevi.

Dakle ovi svijetlo plavi su NL313 (ili bar E48-M-981) , a možda i tamno plavi jer je ista firma u pitanju samo starija šema.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #553 on: July 24, 2013, 16:47:13 »

24.07.2013. godine - srijeda

*Autobus,minibus
21-688,690,122
21b-793
22-914,233,121
31-ne održava se
31e-314,976,981,988,141,977

*To je super ako su nl313, to su mašine.
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #554 on: July 24, 2013, 21:07:19 »

Super su ovi MAN-ovi, po meni dosta bolji od Centolinera. Vozio sam u ovom E48-M-981. Radi klima, a vozač svakog putnika dočekuje sa "dobar dan".

Raspravljalo se na forumu jeli NL223, 263, 283, 313 ili čak NL263F (model za Izraelsko tržište, a Evropski NL263F imaju Castrosua karoseriju i skroz drugačije izgledaju)

Danas sam pogledao onu pločicu, gdje stoji serijski broj i još neki brojevi. Sitlnim slovima piše NL313/i dalje se nastavljaju neki brojevi.

Dakle ovi svijetlo plavi su NL313 (ili bar E48-M-981) , a možda i tamno plavi jer je ista firma u pitanju samo starija šema.



ajde provjerite to pa da konačno uvedemo u vp kako treba Cheesy
Logged


Pages: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 65   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.048 seconds with 22 queries.